•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. juny 06, 2019 6:25 am

Hola noies,

Perdut, arribar a blasto us assegura una maduració de l'embrió... Si mai ho heu fet, tot aixo que sabreu i que us podeu emportsr de nou. Ja ens diras com aneu!!

Myca segur que amb la propera ja podreu tranferir! Creuem dits!!

Numore, a veure si arriba el DGP i podeu saber per on aniran els tiros... Ja es fa tot prou llarg, com per anar esperant i no poder fer calculs...jeje

Ahir vam repetir beta i fer eco. La beta a 14 dies post transfer es de 1800...que la infermera va dir que estava molt be. La eco va ser rapida pero vam veure un saquet de 4mm ben bonic! Ara a esperar 15 dies per sentir batec.

Una abraçada a totes!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. juny 06, 2019 6:46 am

Ataraxia, enhorabona!

Ara cuida't i gaudeix d'aquest moment durant aquests 15 dies
sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: sic18 » dj. juny 06, 2019 6:14 pm

Hola noies,

Us explico una mica a veure si es normal el que ens ha passat.

Nosaltres som una parella de dues noies de Lleida i al novembre de 2017 ens van derivar a la Fundacio Puigvert per a reproduccio assistida, ens van trucar fa 15 dies i avui (6 de juny ‘19) hem anat a primera visita despres de 18 mesos d’espera.

Ens ha ates el dr Calaf (molt correcte) ens ha fet 4 preguntes de si soc regular amb les regles i poca cosa mes. Llavors ens ha dit que ens deriva a FIV a st pau i que tardara uns 18 mesos aprox. Estem al.lucinant... osigui hem esperat 18 mesos per una primera visita. Osigui ara que? 18 mesos mes per a la derivacio a fiv? Osigui aqui les visites que son de 18 en 18 o que? En serio, que al.lucino.

Jo no se si aixo es normal o si li ha passat a algu mes, ens seria de gran ajuda si ens expliquessiu les que heu fet fiv a st pau (puigvert) la vostra experiencia.

Gracies.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 06, 2019 8:04 pm

Hola!
Sic18 ,no et puc ajudar pk jo sóc de Girona Però recordo que vam esperar mesos per una primera visita aixi com la que heu fet vosaltres i després vam haver d'esperar més mesos per passar a l'altre hospital que és on fan el tractament en si. No eren 18mesos, eren menys, però també suposo que depèn la llista d'espera de cada territori.

Les demés com esteu?
Perdut c van els nervis??recorda...1...2....3....inspiro....respiro!!!!! ;)

Otracom vas?

Modo ego:nos tirarem endavant la IAD !!! decisió més que prèsa!! Necessitaré Ovitrelle, però no sé quina quantitat! I pregunto? Alguna en té i ja no li fa falta? O sino vaig llegir, però no trobo, que algú havia comprat a Andorra i feia online,pot ser??merciiiiii noies
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dj. juny 06, 2019 10:43 pm

Felicitats Ataraxia!!!!! :b-)))

Primavera, d’Ovitrelle només en necessitaràs un, per ovular. Molta sort!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 06, 2019 10:55 pm

Merxi x la informació Erika79!!!
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. juny 06, 2019 11:05 pm

Primavera! Que be aquesta IAD! A vegades aqueata petits passos de rescat son els que ens acaben donant l'alegria mes gran....!! Tan de bo vagi perfeeeecte! Es cert que l'ovitrelle es una sola dosis. Abans et receptaran algo tipua menopur, gonal, orgalutran... i l'ovitrelle en ultim lloc per remetar-ho tot :) tema farmacies, hi ha varies opcions a Andorra! La majoria te consulta per mail o whats i pots demanar preus per alla i fer comanda amb targeta.

Sic, nosaltres som dues noies pero ens va convencer tan poc la IA a la Puigvert, que vam sortir de la llista. No et puc dir massa res perque tan el primer embaras com aqueat segon l'hem fet via privada, pero les dates es movien entorn ala 18-24 mesos. De fet tinc una amiga que va solicitar el tema fa mes de 2 anys i encara ha de fer primera visita.... Anims...!!

Erika, Mar i Muntanya... gracies boniques!! Vos com aneu?? Aixo de les ecoesperes es fa llargot tambe eh...jeje Espero que us trobeu be!!
sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: sic18 » dj. juny 06, 2019 11:21 pm

Moltes gracies, crec que nosaltres tambe tirarem pel privat... pero no m’ho esperava la veritat.

Gracies per les respostes igualment.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dv. juny 07, 2019 7:12 am

Les esperes no s’acaben mai a partir d’ara, Ataraxia jajajaja

Ecoespera, el batec, les 12 setmanes, les 16, la morfo de les 20....
Jo amb ganes de fer l’eco de les 20 i animar-me a comprar i preparar cosetes perquè encara em fa no sé que llençar-me. Des de les 16 que sé que porto dos nens, es van deixar veure molt bé.
Ja van passar els mesos de trobar-me fatal física i anímicament. No sé, estava moooooolt apàtica fins les 14s, les hormones!! Ara guai :)

Ja ens aniràs dient com va tot :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dv. juny 07, 2019 4:39 pm

Hola noies!!!

Perdut com va el superblasto heu pogut fer transferència avui?? espero de tot cor que si.

Myca que tal ha anat la visita d’avui? Tot perfecte per poder fer transferència al proper cicle?

Ataraxia me n’alegro molt que tot vagi bé i aneu superant cada espera, ens encanta i ens dona ànims veure que les coses surten bé!!!

Sic18 no et puc ajudar amb el tema de les esperes perquè jo sempre he anat per privat però moltes companyes de foro diuen que son molt llargues. Ànims en tot el procés, hi ha moments en que sembla que no hagi d’arribar mai!!

Xocolatina has fet beta ja? No recordo quin dia la tenies era a finals de setmana oi?

Ego: avui ens han donat el resultat del DGP, l’espera ha estat mes curta del que em pensava, dels tres que van biopsiar en tenim 2 de sans >.-<:. Ara toca esperar que baixi la regla, fa una setmana que vaig deixar la progesterona... no se a que espera, i si tot està correcte ja podrem fer transfer. :b-)))
Alicia peixeta
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 05, 2019 5:08 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alicia peixeta » dv. juny 07, 2019 4:58 pm

:--/) hola a totes dones valentes!! Fa una setmaneta que conec aquest fòrum i fins ara no m'he decidit a escriure-hi. Doncs la nostra història va de mi 36 anys i el meu company 31. Als 6 mesos de buscsr petit/a vaig sentir que quelcom no funcionava i al fer les proves va sortir problema de mobilitat als espermes. Les meves tot perfecte. Des del primer moment ens diuen FIV, tractant l'esperma aconseguim que espavilin un xic, inicio tractament hormonal per estimulacio ovarica i fer l'extraccio d'ovuls ( 23/04/2018)i els resultats son molt bons. 9 embrions dels quals 5 categoria A crec k en diuen dels òptims... Doncs a la ultima eco( JUNY 2018) de control ( veure resultat dels evopad)abans de la criotransferencia TATXAAAN! em troben liquid a les trompes, resultes d'alguna infeccio i me les han d'extirpar. Ens cau el món a sobre i em desfaig, em trenco... 4/02/2019 Operacio Salpingectomia, durillo el pre i el post. Ho superem, ens ilusionem i reemprenem a l'Abril, evopad, progefik....24/06/2019 a les 10:04min.PRIMERA CRIOTRANSFERENCIA 2 blastos. 5/06/2019 a les 13:10h em donem un NEGATIU. Quin mal... Be, ara fins el segon intent he dicidit mimar-me molt, ajudar-me de terapies alternatives per relaxar etc...i cuidar la relacio de parella que amb tots aquests desenganys se'n ressent. Vull felicitar-vos de tot cor a totes!!!! Les que per fi teniu al vostre petit i a les que seguiu lluitant per tenir-lo. El sentiment que m'ha despertat tot aixo es sentir-me encara mes orgullosa de ser dona i llegint-vos encara ens veig mes poderoses. GRACIES
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dv. juny 07, 2019 9:55 pm

Felicitats Ataraxia!! Positiu confirmadissim!! :b-))) :b-))) :b-)))

Xocolatina... esperem el resultat de la teva beta... no era ahir??

I benvingudes a les noves!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » ds. juny 08, 2019 6:42 am

Perdut, com ha anat? Heu fet trans? Una abraçada i anims!
Alicia peixeta, deunido tambe quina historia, desijo que aquest cop sigui positiu!
Xocolatina, com estas?
Sic18, jo recordo que entre puigvert i st pau tmb va passar temps, pero tant no! Uns 2 anys pero en total crec! Si podeu per privada, guanyareu moolt temps, jo a la publica x transferir els 7 blastos de la primera fiv, aixo qe els posem de dis en dos, porto un any i mig... i de moment negatiu rere negatiu...
Numore33, felicitats per aqets dos campions!!!
Primavera, molta sort amb les IA!
Ataraxia, erika79, mar i muntanya... Felicitats per l'embaràs i gràcies per continuar per aqui!!
Perdoneu, men deixo pero dese el mobil es complicat...
Ego: ahir visita a st pau. Despres del decapeptyl el 10-5 i lhisteroscopia el 28-5 em va dir que ahir mateix ja podia començar am pegats... Es normal? No havia desperar regla? Cada cop entenc menys com funciona aixo...si tot va be stmana st joan transferencia.
I quan ja marxava sem va acudir demanarli si no podiem fer res mes ja qe era lultima oportunitat, i li vaig dir lo danalitica de progesterona i em va dir ah ok, si, és interessant. I heparina tmb farem. Ehhhhh? Per mi perfecte, es lunic qe em qeda per provar!
pero ja marxava i vaig ser jo qui li va haver de dir, provem algo diferent? Uf uff, hem de mirar nosaltres que mes provar pq sortirse del protocol no ho fan si no ho proposes!?
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » ds. juny 08, 2019 8:36 am

Ostres Myca, que fort aixo que expliquea del final de la visita.... Es inevitable desconfiar una mica dela metges, sobretot quan avumules negatius, quan ho fas a la publica, o quan sempre t'has deixat portar i mai ha funcionat.... No t'hi trenquis el cap i a veure com va amb control de proge i amb heparina... Ai senyor!! Jo tambe he sentit sempre que ea comença amb la regla, pero suposo q depen de com estan els teus ovaris i de si en aquell moment funcionen o no...ni idea... Sigui com sigui, que guai que ja comencis la preparacio d'endometri!!! :)

Perdut i Xocolatina... Espero tenir bones noticies vostres.... Ua ho mereixeu noies!!!

Alicia, moooolts anims bonica! Es brutal lo plenissim de valentes que està aquest mon de la reproduccio assistida...!! Benvinguda!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » ds. juny 08, 2019 10:46 am

Noies, males notícies, no havia dit res perquè estava pendent de la segona beta. Primera 26, segona 13. Per tant... segon bioquímic. Ja porto un diferit natural i dos bioquimics en les dos transferències fetes.

Ja em vaig fer histeroscopia i trombofilies abans d’aquesta transfer i tot bé. Tinc dos blastos congelats que en principi volem transferir junts, pero no se si hi ha alguna cosa més que pugui mirar o bé tiro pel dret i provo sort a veure si aquesta es la bona.

Sento l’ego Total d’avui.... tinc el cap ple de pensaments no gaire bons.

Demà em poso al pc i faig repàs de com esteu totes.
Gaudiu del finde!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. juny 08, 2019 11:00 am

Ostres xocolatina quina ràbia,em sap greu. Què t'aconsell fer més per mirar d'assegurar el tema?
Persistim!!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » ds. juny 08, 2019 1:01 pm

Xocolatina, en sap molt greu!

Deixa't aconsellar i confia que els dos blastos esperen perquè puguis aconseguir el teu somni.

Molts ànims!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » ds. juny 08, 2019 5:54 pm

Hola Myca, entenc perfectament el que dius. Per desgracia això tmb passa a algunes privades.. no individualitzen i van una mica a saco. Jo m he sentit varies vegades així, he hagut d insistir molt pq em fessin mes proves o inclus he anat a altres professionals. No és fàcil, ànims.
Xocolatina em sap greu aquest segon bioquimic, t has mirat tema inmunologic?
Ataraxia felicitats!
Perdut com vas?
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » ds. juny 08, 2019 8:16 pm

Hola totes. Estic al pc i per fi m'he posat al dia.


Numore:
3 blastos a fer dgp, és molt bona notícia! segur que en aquests està el vostre campió.

Ataraxia: felicitats!! ja has vist fins i tot el sac!! M'alegro.

Pruneta: ja queda menys per la transfer!!

BBm1: com està en Biel?

Erika: que vagi molt bé l'embaràs! Ves informant.

Primavera: que tingui èxit la IA i la clínica!

Myca: se avecina transfer!!

Dalila: dur pas el de FIV a OVO... jo ho tinc en ment també...

Pingu: ja ens diràs els tests com et deixen el niuet!!! una altra transfer ve de camí...

Piojito: encara no saps quan tens l'operació de miomes?

Xocolatina: molts ànims reina!! encara t'esperen2!

Sic: la seguretat social és una merda. Jo apuntada des de 2015. Al 2017 em fan dos IA (per perdre el temps) i al juny 2018 la primera FIV. Després de tot em fan l'anàlisis de la AMH (que jo ni sabia ni que existia) i patada de la ss per tenir-la més baixa de 0.7. Flipa... 3 anys a prendre pel sac.

Alicia Peixetera: valenta, benvinguda al club de les guerreres.

FELICITATS ALS POSITIUS: Lili81, otra32 i Northern Lights

Modo Ego: ahir divendres va ser la meva quinta transferència del meu primer blasto en expansió. Avui la veritat és que porto tot el dia plorant per temes personals amb molta ansietat o sigui que esperances.. poques. En fi, ja estic acostumada als negatius. Ànims a totes.


LA LLISTA:
- ataraxia: 29/05 BETA POSITIVA
- Xocolatina: 06/06 bioqímic. Pendent dos blastos congelats junts
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : transferència al proper cicle
- myca: histeroscopia i transferencia al proper cicle
- dalilala: buscant segones opinions
- perdut: en betaespera.
- Numore33: punció feta, esperant DGP (3)
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- primavera1985 : en procés de IAD
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dg. juny 09, 2019 10:08 pm

Perdut, pensa que ha arribat a blasto, ja és un campió! posa-hi tantes esperances com puguis!!
Sé que és dificil.... la motxilla és massa plena d'històries amb final no desitjat.
Una abraçada !

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::