•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Bixi
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dj. des. 19, 2019 1:36 pm

Dalilala, espero que no sigui res. Segur que és el mateix que li va pasar a la Primavera, i que és normal. Ja ens dius com ha anat l'analítica i que t'han dit a la clínica.
Runner, efectivament la progesterona ens mareja per on vol. Per sort, port dos dies sense res de símptomes, bé si, migraña, però res per allí abaix.
i demà abans de la beta, em faré el TE, però ho veig tot molt tranquil ..
Dalilala
:: gosset
Entrades: 472
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. des. 19, 2019 5:52 pm

Hola noies! Bones notícies! La beta s'ha duplicat!! :b-))) :b-)))

Així tot va com ha d'anar. És que ja m'han passat tantes coses que no ho veig clar...

Encara que tinc petites pèrdues tot va com ha d'anar.

Jo runner continuaria fent acupuntura, especialment si tens alguna molèstia o punyeta. L'acupuntura pot reforçar implantació però a més pot ajudar si et surt alguna altra cosa com marejos o ciàtica o estranyament...

Potser no ho necessites sovint però fins i tot per dilatar més en el part va bé. O per insomni...

Jo el que us he de dir és que a diferència d'altres vegades, aquesta vegada he pres herbes xineses tot el període i encara en prenc. Ara encara no he anat a acupuntura.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Bixi
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

EntradaAutor: Bixi » dv. des. 20, 2019 8:43 am

Dalilala, me n'alegro moltíssim que la beta surti duplicada, segur q anirà tot bé aquesta vegada, després de tot el que portes lluitat.

Jo avui m'he fet TE i com ja sospitava, negatiu total. Ha estat un xof important, però també ens hem abraçat amb el petit de casa, que ens dona forces, i alegría, i podem donar gràcies de tenir-lo amb naltrus.
De moment no crec que ho torni a intentar de seguida, deixarem pasar festes, disfrutarem de la familia, descansarem, i sobretot que descansin els meus ovaris, i hem dedicaré a cuida'm l'endometriosis, parlaré amb la doctora, si mentres el temps que no volguem intentar-ho, pendre'm anticonceptives per que reposin una mica. I quan tornem a tenir l'energia i els diners (tot s'ha de dir) tornar a la càrrega.
De no tenir cap problema de fertilitat cap dels dos, haver tingut una primera IA+ amb el neixement del nostre fill, i començar tractaments de fertilitat a l'any i mig del +, i trovar-nos amb 2 IA-, i una Fiv amb dos embrions de bona qualitat -. No se si hem dona bones expectatives per continuar.. avui estic com el dia plujós, segur que ho tornarem a intentar, però ara els ànims no estàn ..

Noies moltes gràcies a totes per el suport durant aquests 6 mesos de tractaments, espero que gaudiu molt dels positius i embaraços des del primer dia, perquè no hi ha res més bonic en aquesta vida.
Molts ànims a totes les que esteu per començar tractaments o esteu en procés.
Us desitjo unes molt bones festes!!!!

Segur que tornarem aviat, !!!
Primavera1985
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. des. 20, 2019 8:57 am

BIXI, em sap greu el negatiu. I està bé que estiguis com el temps, que menys. Però fas bé en valorar la familia que tens i disfrutar-la, l'ampliació d'aquesta ja vindrà,quan?qui sap, però mentres cuida't i estima't.
Una abraçada ben gran.

Modo ego:avui tenim la eco de les 6 setmanes,he passat mala nit dels nervis. Hi ha tanta por per com pugui anar. .. buf, és un patiment rera l'altre.
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

EntradaAutor: Ponsetia » dv. des. 20, 2019 9:09 am

BIXI bonica, t’entenc perfectament, aprofita per plorar i desfogar-te, I que aquests dies amb familia i amb el petit et serveixin per a agafar forces i tornar-hi amb moltes ganes.

Jo aquesta setmana he tingut eco de les 10 setmanes i esta tot perfecte, i com que em trobo bastant fatal De marejos cada dia, hem decidit ja dir-ho aixi no he d’anar amb excuses cada vegada que no puc anar a algun dinar o sopar... espero que d’aqui uns dies ja em vagi trobant millor... aquesta setmana tambe he tingut l’analitica del primer trimestre.

Apa maques, que passeu totes unes molt bones festes i disfruteu de la familia!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
Runner185
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

EntradaAutor: Runner185 » dv. des. 20, 2019 9:41 am

Bixi! Em sap molt greu ! Intenteu-ho! Tenies bona resposta i embrions! Segur que ha estat mala sort! Ja et vas quedar embaraçada una vegada i rapid.. o sigui que el teu cos ja en sap! Segur que si! No estigueu gaire ! A la carrega! Vinga! Anims!

Primavera anims per la eco! Aixo ja esta aqui!
Que be Ponsentia!! Ja has fet un bon tros de cami!
Jo de moment tinc nausees pero no vomito.. tinc alguns dies mes que d’altres.. vosaltres també?diuen que haver pres les prenatals bastant abans ajuda.. em prenc el GESTAGYN..
Xúlia2019
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

EntradaAutor: Xúlia2019 » dv. des. 20, 2019 11:52 am

Buenos días chicas,
Aquí una novata en el foro! Jejeje...
Tengo una endometriosis Aguda y m hicieron mi primera FIV de dos embriones muy bonicos, el día 30 de noviembre en Sant Pau.(Por ss)
La verdad es que todo ha ido muy bien bien, actualmente tengo mi “clearblue” positivo!!! (Me lo hice el 13) Y el día 18 me hicieron la beta en sangre y salió 840... como lo veis?? La veis correcta?? Sinceramente no tengo ni idea y
Hasta el 7 de enero no tengo Eco en Sant Pau... y ando histereeeeeeericaaa!!
Consejitos chicas porfiii!
esperança87
Entrades: 174
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

EntradaAutor: esperança87 » dv. des. 20, 2019 12:09 pm

hola xulia!!!! has conseguido tu primer positivo a la primera? te hicieron algun tratamiento antes de la transfer o te lo hicieron todo en el mismo ciclo? yo tambien tengo endometriosis pero quieren hacer puncion en enero, darme tratamiento para la endometriosis y en dos meses hacer la transfe para asegurar el exito. y tengo muchas dudas... no sabemos si arriesgar o esperar como dicen. tengo 7 foliculos... tu cuantos tenias?

bienvenida!!!!
esperança87
Entrades: 174
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

EntradaAutor: esperança87 » dv. des. 20, 2019 12:10 pm

bixi, molts ànims! ho aconseguirem!
Dalilala

EntradaAutor: Dalilala » dl. des. 23, 2019 8:14 am

Em sap molt greu Bixi. Sé el que és. M'ha passat tantes vegades...

Jo et recomanaria no prendre anticonceptius per no alterar el teu cicle natural i no prendre intents naturals. Els anticonceptius també són hormones i el cos no està fet per tant químic. Per deixar reposar ha de fer el seu camí sol...

Aquesta és la meva opinió, però jo desconnec el teu cas i no sé si és perillós per tu o el bebè quedar-se de natural...

Jo recomano a tothom fer acupuntura. Ajuda a fer neteja de tota la medicació i ha regular els cicles.

Molta sort a totes!

I felicitats Ponsetia per la teva eco! Esperem a veure que explica la primavera. Jo em passaré al fòrum de "estic embarassada" per mesos. He de ser positiva i pensar que això va endavant!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
Runner185

EntradaAutor: Runner185 » dl. des. 23, 2019 8:23 am

Bondia!! Primavera com estas? La eco bé?? Espero que si!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. des. 23, 2019 9:30 am

Hola noies!
RUNNER,Siiiii, per sort la eco va sortir bé!!! Tot hi aixi vaig tacant marró de tant en tant i em venen dolors a baix i em temo el pitjor. No sé jo si conseguirem en algun moment estar sense estar d' alerta per si algo surt malament.

Una abraçada!!!
Runner185

EntradaAutor: Runner185 » dl. des. 23, 2019 12:08 pm

Olee que bee!! Quina alegria! :***:
Nana7
Entrades: 10
Membre des de: ds. set. 14, 2019 3:13 am

EntradaAutor: Nana7 » dl. des. 23, 2019 4:10 pm

Hola noies!

Felicitats als positius, i molts ànims Bixi!!

Ego: m’han trucat fa una estona per donar-me els resultats de la dgp, tots dos anormals... així que no queda cap.

Tinc la següent visita per parlar amb la Dra. el 10 gener, però ara mateix estic una mica enfonsada...
Runner185

EntradaAutor: Runner185 » dl. des. 23, 2019 6:30 pm

Nana quin paaaal! Ostress than dit que pot ser? A veure els propers passos
Runner185

EntradaAutor: Runner185 » dc. des. 25, 2019 7:03 pm

Bon nadal noies!!
Espero que tot be.. ahir un dia complicat per mi.. vaig començar a tacar sang com començament de regla.. vam anar a urgencies i de moment tot be vam sentir el cor estant de 5s5d.. avui estic treient les restes marrons .. he anat aquest mati i tot igual..!iai quins dies de nadal.. no saben dirme que era.. no es veu hematoma ni res a la eco i el cervix tancat..
Jo ja no vull esperar-me res.. mhan dit repos relatiu pero be estare al llit uns quants dies aptofitant les vacances ..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dv. des. 27, 2019 3:45 am

Hola noies, he estat llegint per sobre i m’ha alegrat veure més positius. També sap greu llegir els pals, molts ànims!

A les que esteu a les primeres setmanes, jo vaig tacar vermell a la setmana 7 i a urgències em van dir que seria un capilar i que podia seguir passant. En el meu cas va ser només un cop però vaja, que pot passar. Però davant el dubte aneu a urgències els cops q faci falta. Sempre us poden dir de pujar progesterona o qualsevol cosa.
Sobre els dolors de regla. Jo els vaig tenir gairebé tot l’embaràs. Espanta molt, cada cop que anava al lavabo em feia por mirar per si tacava... i tot va anar bé! Però de nou, davant el dubte és millor pecar de pesada a urgències que lamentar-se després.

Molta sort i força, perquè es m necessiten les dues coses!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Dalilala

EntradaAutor: Dalilala » dv. des. 27, 2019 9:48 am

Em sap molt greu Nana7. Que dur... després de tot l'esforç...

A veure què et diuen. Només dir-te que jo he aconseguit el meu primer embaràs amb ovo després de 4 FIV intentant amb els meus...

Fer aquest pas és dur, complicat i requereix pensar-lo i acceptar-lo. Si teniu dubtes passeu pel pots de ovodonació i pregunteu. Hi ha tantes noies que ho han fet i estan tan contentes! El fet que quasi totes ho aconsegueixin de seguida em va animar a fer el pas. No volia no ser mare i jo ja estava oberta a l'adopció. Per tant, perquè no adoptar un ovul que mai tindria cap possibilitat de viure o un embrió que ja ningú voldria?

No us penseu que no tinc dubtes i pors. Hi han tantes coses que no podem decidir i una d'aquestes és com serà el nostre fill.

Prendre el camí de la ovodonació suposa fer un dol dels teus ovuls i això és dur. Especialment per les que hem lluitat molt pels nostres.

Anims a totes i felicitats a la primavera!! Poquet a poquet anirà endavant. Igual que la Runner. Les perdues espanten molt.

Jo ja m'he apuntat al pots d'estic embarassada per mesos. Espero veure'us aviat a totes per allà!

Anims!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. des. 27, 2019 6:49 pm

Hola noies,
NANA,quin greu ostres. A vera si us donen alguna raó que ajudi a millorar resultats. Sigui com sigui,molts d'ànims.

ERIKA79, merci x passar-te i comentar el tema tacar i dolors a baix, xk la veritat és que preocupa.

RUNNER, com vas? Jo el que porto malament a part de fastic constant, vòmit de tant en tant i nauseas, és el tema menjar....no puc amb la carn, ni el peix i no puc amb el cafè! increïble en mi,qie sóc "de vida"!
Abraçada
Runner185

EntradaAutor: Runner185 » dv. des. 27, 2019 7:18 pm

Hola noies!
Doncs si aixo de tacar em preocupa molt pero espero que no sigui res.. crec que tot encaixa.. el dia 23/12 vaig voler fer una eco i el dia seguent vaig començar a tacar bastant i despres va anar a menys.. em devien tocar alguna vena o tinc alguna ferida (de fet a la puncio em van dir que s’havia fet una ferida).. total a urgencies tot be .. sentim el cor.. i avui ja estava bastant controlat el tacat..tenia la eco de 6 setmanes.. i sant tornemhi torno a tacar .. no tant com la primera vegada dons.. res si no va a mes esperem.. la dra m’ha dit que era normal.. el aparell ha surtit ensangonat.. aix

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::