•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mar i muntanya
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. abr. 30, 2019 12:43 pm

Hola a totes,

Perdut, el teu cas m'ha colpit, em sap molt greu tot el dolor que has patit. Jo també vaig veure una bosseta buida a la primera ecografia i la patacada és molt forta.

Molts ànims i molta força per poder tirar endavant.
OTRA32
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dt. abr. 30, 2019 12:52 pm

Perdut entenc que no m'enteguis...pero tenir un fill (tb per un proces de fiv) no treu que pateixi per desitjar un altre fill...ni jo m'imaginava que aniria a patir tant...
Sentó molt tot el que estás passant...tot el meu suport

Ho sento si el meu estat ha fet mal a algu.
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Ataraxia
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

EntradaAutor: Ataraxia » dt. abr. 30, 2019 10:24 pm

Bona nit noies,

Otra, el fet de no compartir-ho és una decisió propia... Si sents que necessites exterioritzar-hi, escull amb qui i fes-ho. Nosaltres ho portem en secret, però jo tinc una amiga que viu lluny i amb qui en parlo quasi a diari. Em va super bé... Rumia't-ho :)

Perdut, es evident que les que ja som mares no estem vivint la mateixa situació que les que encara no, però crec que tot plegat és massa diferent com per comparar-ho i empatitzar... Cadascú viu el seu caos com sap i com bonament pot... Molts molts anims i molta força per acceptar el que vagi venint... El tema adopció d'embrions no sé quins preus comporta, pero es brutal com pugen les estadístiques de positius... Potser seria una opció...? Aix... Una abraçada bonica!
Primavera1985
Entrades: 57
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 30, 2019 10:35 pm

Hola noies, merci a totes pel suport, els negatius mai són agradables. Ara esperarem al dia 6/5 que tenim visita x a vera que podem fer. Nosaltres anem amb ma idea d'IA de donant, però a vera què. Desitgem poder tenir opció econòmicament possible, tot i que us he de dir algo, i és que ja fa un any que vam tirar endavant el tema adopció de bebè. No sé si ens en sortirem amb el tema RA, però per tossudesa no serà!
Otra com va aquesta betasperadesespera?!
Perdut molts d'ànims,molta força i endavant. No sé quina serà la millor opció, però espero que aviat arribi!!!
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* En busca 2nes valoracions i fer FIV x privat, econòmicament difícil.
Erika79
:: peixet
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dc. maig 01, 2019 9:02 am

OTRA32 ha escrit:
Erika que bé que estiguis millor i més tranqul·la. A mi si m'interessa el post de l'explicacio de la baixada de la hgc. gracies!!!

L'acabo d'escriure aquí viewtopic.php?f=11&t=56592
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Aryashi
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

EntradaAutor: Aryashi » dj. maig 02, 2019 9:41 am

Molts ànims a totes, que veig que les forces van davallant!!

Es molt dur però esperem que al final ens surti a totes bé... a les que esteu esperant notícies molta sort, i la resta com jo pues a tornar-ho a intentar, algun dia ens tocaran bones notícies, no?

Mode ego: encara esperant que em baixi la regla per tornar a començar amb anticonceptives, punció.... i tot el rotllo que segueix.

Anem parlant!
Gustineta
Entrades: 262
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dj. maig 02, 2019 9:51 am

Hola lluitadores!

M’infiltro un moment per respondre a un parell de coses que heu comentat...

Ataraxia, voldria respondre’t al que vas comentar perquè jo vaig tenir una experiència similar. En la primera FIV jo també vaig fer molts fol·licles, 23, dels quals només 9 van ser madurs. A la clínica m’ho van vendre com que tots 9 havien fecundats i van tapar el problema que molts eren immadurs. Vaig haver de rascar perquè em diguessin “no és normal” i no em va agradar gens. Després, l’evolució a blasto va ser l’esperada (en van sobreviure entre el 40 i el 60%), però només un va passar el DGP.

En el meu cas, posteriorment vam veure que els meus òvuls, a part de problemes cromosòmics seriosos, maduren de manera molt desigual. Vam canviar de clínica (l’única que vam visitar que va donar importància a aquest fet) i allà vam fer un seguiment més controlat d’aquest problema. En les dues FIV que hi vaig fer vam obtenir xifres de madurs i no madurs molt més lògiques i normals i òvuls de més bona qualitat.

Si ho vaig entendre bé, tu i la teva parella teniu bessons fruit d’una IA. Vas ser tu la gestant o va ser ella? Ho pregunto perquè, si va ser ella i ara seràs tu, i no funcionés el tractament (que espero de tot cor que no i que ben aviat cantis positiu i tinguis un embaràs fantàstic), pot ser un factor a tenir en compte per investigar. A la clínica us van donar alguna explicació de per què pot passar? Portareu els embrions a blasto?

Otra, tu pots escriure i desfogar-te el que vulguis! I tant que tens dret a plorar i estar preocupada pel tractament encara que ja tinguis un fill. Un fill no cura la infertilitat ni fa que no et puguis “queixar” o estar trista.

Perdut, que et sentis així és totalment lícit i normal. I encara més després d’una FIV que no ha funcionat i amb el diagnòstic que tens. Com diu l’Ataraxia, és molt díficil tenir empatia amb algú que està en una fase diferent que la teva, com anar a buscar el segon. Per tant, entenc que no entenguis el que diu l’Otra, però de tota manera penso que no has estat justa i l'has jutjada. Estàs comparant el teu punt A amb el punt B d’algú altre. No en treus de res comparar la teva situació amb la d’una altra persona. Sempre trobaràs gent que està millor i gent que està pitjor. Per exemple, una noia a qui li hagin fet una histerectomia et podria dir “tu almenys ho pots intentar, que tens úter”. I faria de molt mal sentir perquè tu no tens cap culpa de la seva situació i també tens un problema de merda.

Ara bé, com dic, sentir-se frustrat, desesperat i tenir aquesta enveja és normal. No et sentis mala persona per això. Jo també he tingut aquests sentiments i vaig haver d’apartar-me del Sóc Petit i de les xarxes socials un temps perquè em feia mal el que llegia i el fet que em fes mal em feia sentir molt malament. Ningú no tenia la culpa del que jo sentia i alhora no hi podia fer res, estava rabiosa contra tothom... però el problema era com jo ho gestionava, no els altres. No era sa per a mi continuar en aquell moment. És delicat i pot ser dolorós veure que les “companyes de lluita” ho van aconseguint i tu no. Ara bé, sovint veiem només el resultat: ella està embarassada i jo no, o ella ja té un fill i va a buscar el segon i jo no sé ni si en podré tenir un, el meu cas és pitjor que el seu... però en moments així no veus la motxilla que porten aquestes persones a l’esquena. No saps quin és el seu diagnòstic ni tot el que han hagut de passar fins que ho han aconseguit, ni les decisions que han hagut de prendre per arribar-hi.

Si ara et fa mal llegir el que diuen les persones d’aquest post, potser és millor prendre distància. Al post de FIV hi ha negatius, però també positius i gent que torna a buscar un segon fill. Si segons quins comentaris et fan mal o et costen d’entendre, escolta’t i cuida’t a tu mateixa: allunya-te’n i quan estiguis més forta sempre pots tornar a compartir experiències. Et mereixes centrar-te en tu, mimar-te, intentar que el que diguin els altres no t’amargui, pensar com voleu continuar i fer coses que et facin sentir bé. És difícil, però val la pena. Perquè tu ets el més important per a tu.

Molta sort per a totes boniques, sou unes campiones!
Gustineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2019 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
Xocolatina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dj. maig 02, 2019 10:42 am

Bbm, gustineta, erika, sou genials. Continuar passant per aquí a tranquilitzar-nos, es fantàstic. Explicar-nos les vostres experiències ens ajuda i calma! És un camí difícil per totes, independentment del punt que ens trobem, del que hem perdut, o hem aconseguit. Les que ara mateix estem en tractament, tenim una cosa en comú, que totes busquem el positiu i totes lluitem, independentment de la lluita o de la motxilla que portem.

MirDB, que t'ha dit el ginecòleg? Espero que només hagi sigut un ensurt!

Ataraxia, 4 blastos són 4 oportunitats!! Segur que un d'aquests és el petitó o petitona!:)

Otra, com va l'espera? vaaaaa que ja està aquí! Estàs resistint sense test ni beta anticipada?
Nosaltres també ho portem en secret, només ell i jo, els metges i vosaltres, i crec que és una bona decisió, de fet, som els únics que ens podem entendre entre nosaltres.

Perdut...fa molt que estàs aquí, és injust. Desitjo de tot cor que al final aconseguiu el que cerqueu. Pregunteu i pregunteu i preneu la millor decisió...

Primavera, esteu en el món de l'adopció? Nacional o internacional? És molt lent, oi? Aquí al forum aquest apartat està molt paradet.
Molts anims bonica!

Northen, com va la beta espera? Quan tens la beta?

Cada persona és un món, però per mi la genètica no ho és tot, si a nosaltres no ens funciona no descartem res: OVO, ADE o fins i tot adoptar. Un fill és un fill, de sang o de cor. Clar que m'hagués agradat embarassar-me de forma natural al primer mes de cerca, però arribat al punt on estem, el que em farà més feliç serà tenir un fill a qui educar i ajudar a crèixer amb valors.

Venga actualitzo el lllistat! Alguns canvis m'ha fet mal haver-los de fer....espero haver estat encertada.

- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU. 02/05 Visita Ginecoleg.
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: beta 4/05 blastocits +6 b i c
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : punció feta, esperant DGP
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: esperant la regla per transferir
- Northern Lights: transfer 26/04
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: esperant l'OK per poder tornar a transferir.
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto
- primavera1983 : beta 24 abril -. A l'espera de la propera visita per seguretat social i visita al maig b Quirón,per 2na valoració.
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Northern Lights
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 02, 2019 11:02 am

Hola noies, estic molt d acord amb el que ha escrit la gusineta, les comparaciones són odioses, xo tambè és cert que costa no fer-ho. Jo ahir vaig tenir un dia de mee, no volia veure a ningú, no vaig contestar whatsup, per tot plorava i no sabia el perque.. un desastre de dia. Avui per sort ho veig tot de color de rosa, putas hormones!!! És horrible aquest daltebaix.

Jo estic al mig de la betaespera, aquesta primera setmana he estat molt bé, tret d ahir. Ara aveure com estic aquests ultims dies.

He vist que alguna de vosaltres heu posat que és un tema molt tabú i que es viu amb secret.
Jo ho vaig explicar a una amiga i alguns familiars directes .. i m'arrepenteixo profundament, no ho hagues hagut de fer... la meva amiga s ha quedat a la primera i quan m ho va dir s em va caure el mon a terra, sobretot pq ella feia veure com que estava trista, suposo que no mostrava la il lusio per no fer-me mal xo va ser pitjor, vaig sentir que tenia pena per mi i això em va fer encara més mal. Les nostres ultimes converses x skype han sigut fredes, curtes i sense parlar de tema nadó, com si no existis. Fatal.
Els meus pares pobres casi ploren quan em dieun que una cosina meva està embarassada.. ma germans te la sensibilitat al cul.
En fi.. quan la gent ho sap canvia la seva forma de tractar aquest tema amb tu i llavors d alguna manera encara et fa sentir més malament.
Per suposat aquesta és la meva experiencia i potser vosaltres us ha passat al contrari, xo vaja volia compartir-ho amb vosaltres.

Gràcies x actualitzar Xocolatina.
Erika79
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dj. maig 02, 2019 11:56 am

Cada cas és un món, és ben cert. Per mi ha estat evident, no tinc parella i no m’ha vingut a fecundar l’esperit sant jajaja
El que m’he guardat pels pares, una tieta i unes amigues més properes és el tema de la donació d’embrions. Més que res, que el dia de demà els ho vull explicar jo als peques i no que ho sapiguin per qualsevol altre abans.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
OTRA32

EntradaAutor: OTRA32 » dj. maig 02, 2019 1:14 pm

Bon día noies,

Ataraxia gracias pero la Teva recomancio!!!! Ja no vam rumiar al seu moment, no volem compartir...graciaes companya! Com et trobes de la hiper?

Primavera pensó en vosaltres! Ja teniu nou Camí?? Que be!!!

Erika mil gracies! Ja esta llegit!

Aryashi a veure si Baixa rapidet i pots començar!!! Anims aviat estarás en ello.

Gustineta siempre tan Ben encertada!!! Bones paraules!!! Sempre ajudant, desinteresadament!!!! ETS un solet! Sí he arribat a pensar que no tenía motius per plorar i sentir-me trista...pero per que no??? Si aixi es con el sentía...

xOcolatina m'encamta la Teva frase que totes lluitem pel mateix!!!! No he aguantat de Fer test...Gracies per actualizar!

Northen lights la beta es molt dura!!! I si! Dies Bona i Altres que tot es una merda..joooooder que trist el que expliques del que t'ha Passat amb l'amiga...ojalá pugueu recuperar la Bona relacio.

Mode ego: dimecres valg convencer a la meva parella per Fer test...ja qué era festiu i estariem tranquils a casetA, i estavem de +7 dies!!!! Va sortir positiu!!!! Pero.. fins la beta, no volem ilusiona-nos.. beta dissabte. Crear dits!

Pd: perdoneu faltes... Des de movil es una kk.

Una abraçada!!!! :-()-)
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Bioquímic…
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Perdut
Entrades: 125
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dj. maig 02, 2019 2:24 pm

Bona tarda

He engegat el pc expressament per contestar a GUSTINETA. En primer lloc corregirte quan dius que estic així després d'una FIV que no ha funcionat, porto un ectopic, dos IA i 3 FIVS i 4 betes negatives des de l'any 2015. I mil proves realitzades. Aquesta última betaespera he anat xutada de medicaments i just quan entro al forum, llegeixo el comentari de la OTRA, em va baixar la regla a saco. Dius què he estat injusta? doncs jo penso que NO. En cap moment he fet cap comentari denigrant ni amb mala fe, fins i tot li vaig donar ànims i li vaig dir que tenir embriones de 6 dies és tot un èxit (recordeu que la majoria per tenir un puto blasto hem de patir, per cert, jo no he arribat a tenir mai cap).
I sí, puc entendre el dolor que hagi pogut patir qualsevol dona per tenir el seu primer fill, el camí dur de cullons, però després quan vol tenir el segon? a més tenint embrions congelats? joder! jo per aconseguir 1 embrió he de patir la osti!!!! no, no ho puc entendre, perquè llavors el nou camí (vulguis o no) ja no és ni la meitat de dur que abans, tens una personeta al costat que et recorda que ja ets MARE. (MARE, el que totes desitjem SER!!).
Si alguna persona em vingués a dir amb els seus fonaments: -Eh, tu sort que pots permetre't el "luxe" d'endeudarte fins les últimes per provar un últim intent de FIV... jo sí entendria que està en pitjor lloc que jo, i sí, el seu dolor seria molt més gran que el meu, igual que les dones que requereixen de la gestació subrogada, o tenen avorts de repetició, jo no em puc comparar amb elles perquè per mi són ADMIRABLES. A mi em fa mal, sí, però sóc conscient de que hi ha persones que pateixen més que jo, però també sóc conscient que que hi ha persones que pateixen quan ja tenen TOT el que jo voldria tenir i això FA MAL (i rabia, encara que sempre intento ser EDUCADA). Per tant, Gustineta, m'hagués agradat MOLT tenir aquesta conversa per PRIVAT i no públicament.

En el comentari que vaig fer no volia crear cap conflicte, tot el contrari, fer veure a OTRA la gran sort que té ja. Que la valori i no plori. A més, felicitats que ja veig que els tests van sortint positius.

Jo ara arribo de fer l'analisis, NEGATIU en majúscules en plena regla. No m'ha donat temps ni de fer-me un putu test. A més, 4 quistes residuals olé.

Un xic d'empatia aniria bé en el grup per entendren'ns millor. I no, no penso desconnectar, sóc lliure d'entrar al forum quan em vingui de gust. De fet fa temps que el segueixo i sempre he estat per donar ànims, igual que faig per instragram, però no permetré que em jutgin dient que jo no he estat JUSTA quan sóc la persona més empàtica i considerada que podeu trobar. És la primera vegades que em sento així de malament en un forum.

Ja em podeu treure del llistat.

Vagi bé a totes.
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 3 FIV'S amb 4 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2

ÚLTIM INTENT-> 4a FIV!!
bbm81
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dj. maig 02, 2019 2:52 pm

Hola a totes,

realment no hi volia entrar en aquest tema, perquè no estem aquí per jutjar a ningú i tothom pot sentir-se com vulgui, però jo estic molt d'acord amb Perdut, i això que no es poden fer comparacions.

Jo entro al forum per donar ànims sempre, sense cap tipus de necessitat, perquè gràcies a la vida he tingut sort, i el meu problema és que el meu home estava operat de vasectomia, simplement, però sense problema cap del dos, i he consguit quedar-me embaraçada al segon intent en la primer FIV. Em sento afortunada.

Vaig conèixer tot aquest món entrant al forum i llegint històries com la de Perdut i altres, que després de molts anys encara res... Jo no sé si ho hauria aguantat. Sou unes valentes.
I jo no intentaré buscar un germanet (sempre hi quan al setembre sigui mare si tot va bé) perquè no en tinc cap de congelat i no passaré altre cop per estimulacions, però si hagués tingut algun de congelat si que hauria tornat en 2-3 anys. I en aquest cas trobo encara més afortunada Otra que pot anar a pel segon.
També entenc que en una betaepsera tens canvi hormonals besties que et poden donar ganes de plorar com de riure.... Però tens un petit al costat que t'ha d'alegrar la vida.
I enhorabona pel positiu que segur que dissabte tindràs una super beta (i potser de 2 per tenir familia numerosa...)

En fi, jo entenc a Perdut més que res, i desde l'altre banda, perquè jo més d'un cop no he escrit coses per no ficar més el dit a la llaga als que no ho aconsegueixen.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Primavera1985
Entrades: 57
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. maig 02, 2019 3:02 pm

Ostres, potser em poso a on no em toca, però igualment ho faré pk em sento part del fòrum!!CREC que totes som lliures de pensar,sentir i escriure sempre que ho creiem necessari, i només faltaria!!! però sempre amb RESPECTE i TENINT CLAR QUE podem mal interpretar el que una altra persona hagi escrit o una mateixa pot mal interpretar el que hom escriu. Per tant, l'enveja ,la ràbia, la frustració, la inquietud, el malestar, la impotència per tractaments fallits, la felicitat,les bromes, l'incertesa,etc són un seguit d'emocions presents en totes nosaltres degut a la situació en la que ens trobem. En conclusió,crec que no hem de perdre el sentit d'aquest forum que no és cap altre que compartir l'experiència per intentar ser mare, però no hem d'oblidar que és un procés que aporta esperança però també neguit i molta frustració quan no obtenim el resultat desitjat. Per tot plegat,i ja callo, m'agradaria que si en algun moment mal interpreto unes paraules o simplament aquestes no em senten bé,pel motiu que sigui,doncs que ho pugui expressar sense haver de ser jutjada per ningú, doncs aquest és un espai que tenim per donar-nos suport,no per encabronar-nos en desmesura!!
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* En busca 2nes valoracions i fer FIV x privat, econòmicament difícil.
OTRA32

EntradaAutor: OTRA32 » dj. maig 02, 2019 5:38 pm

Perdut, no et demanava que m’entenguessís la meva plorera, ni molt menys. Però tampoc que em jutgessis d’aquesta manera. Per què sí, m’has jutjat per tot (sobretot en aquest últim missatge) : per si tinc un fill, per si tinc embions congelats, que si he tingut blastos…No és gens just! Empatitzar vol dir posar-se en el lloc d’un altre, no jutjar les seves emocions!

I és que tu mateixa ho has dit! Just et venia el període quan vas veure el meu missatge. Doncs, vaja!, tota la teva frustració va recaure en mi! Jo no tinc la culpa,… saps?

Jo en cap moment m’he comparat amb ningú, ni volia ferir a ningú… Per mi, TOTES som unes valentes, només per passar per una FIV per aconseguir un fill, ja que de manera natural, és impossible! Algunes tardem més, que altres, algunes porten un procés mes o menys dur, però TOTES tenim el dret de sentir-nos tristes en algun moment d’aquest procés! Ja que la fiv es un procés dur, incert…

I és que s’ha m’ha jutjat per tenir fins i tot congelats!!!!! Hasta donde vamos a llegar! I si algú, no vol anar per un segon, es decisió pròpia!!!! Nosaltres tenint o no tenint, volem tornar a intentar, estimulant o el que sigui. Qui no vulgui tornar a estimular, es per decisió pròpia, cadascú sap la seva història.

Jo havia entrat a FIV2019 com una més, per ajudar, per ser ajudada, per recolzar i ser recolzada, no com la senyalada “la que no pot plorar ni estar trista perquè ja té un fill” ... Potser m’he equivocat, i hauria d’haver sigut més prudent... però ja us dic... em sento una més com vosaltres en aquesta lluita…i en aquell moment em sentía així…

I jo no donaría més voltes al tema,,, bastant dur és tot això, perquè ni entre nosaltres mateixes, ens poguessim entendre… :-()-)
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Bioquímic…
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Perdut
Entrades: 125
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dj. maig 02, 2019 5:43 pm

Serà la teva percepció OTRA però jo no t’he jutjat pas, si ho hagués fet, t’asseguro que hagués escrit d’una manera molt diferent.

Penseu el què vulgueu. Sap greu.

Per cert, gràcies pels teus ànims en el meu dia merda. Visca l’empatia doncs.

Apa, bon cap de setmana.
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 3 FIV'S amb 4 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2

ÚLTIM INTENT-> 4a FIV!!
OTRA32

EntradaAutor: OTRA32 » dj. maig 02, 2019 5:54 pm

Per cert, Perdut!!!! Encara que no creguis tens tot el meu suport!!!!! Si necessites quelcom que et pugui ajudar...Molta força companya!!!!! De ben segur, que l'aconseguireu!!!!! Ara veus tot negre, és inevitable.. pero poquet a poquet tornareu a veure la claror...
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Bioquímic…
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Numore33
Entrades: 30
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

EntradaAutor: Numore33 » dj. maig 02, 2019 6:41 pm

Bona tarda noies!!
Mare meva com escriviu! després de la meva desconnexió de setmana santa, que l’he allargat una setmaneta més, per fi m’he pogut ficar mes o menys al dia, intento personalitzar.

Sento molt els negatius que hi ha hagut primavera i perdut. Em sap molt greu per tot el que estàs passant perdut totes aquestes patacades acaben afectant tot el que fas a la vida i és molt complicat gestionar les emocions i intentar prendre decisions quan veus que les opcions cada cop son més baixes i no s’aconsegueix però intenta no perdre l’esperança i no deixis mai de lluitar pel que tant dessitges, molts ànims!

Northern light com va la betaespera? Quin dia et fas la beta?

Otra ja m’estranyava que tu poguessis aguantar tota una betaespera sense fer test ;) enhorabona per aquest positiu! Els positius sempre donen esperança! ho dic fluixet que se que fins que no tinguis el resultat de la beta no ho vols celebrar.

Xocolatina me n’alegro que la histeroscopia anés bé!! Ara toca esperar resultats i a per els frigobabys, ja aniràs informant!

Ataraxia 4 blastos es un bon resultat els hi heu fet DGP? Jo a la meva primera FIV semblava que anava molt bé a l’estimulació hi havia 16 o 17 fol·licles però molts òvuls no eren madurs i només van aconseguir fecundar 4 i a blasto només en va arribar 1. En aquesta segona FIV la doctora ens va dir que provablement els meus òvuls no siguin de bona qualitat pel que intentarem treure els màxims possibles i farem DGP. Sabeu perquè no et van treure tots els òvuls i van seguir creixent després de la punció?

Mir DB, com ha anat avui la eco? Ha evolucionat el petitó?

Les que seguiu passant un cop ja ho heu conseguit moltes gràcies erika79, gustineta, bbm81... les vostres experiències ajuden molt i ens animen a les que estem "en ello".

Modo ego: aquest cop hem començat a fer preparació el cicle anterior al de la estimulació, decapeptyl a dia 16 de cicle quan van veure el fol·licle a la mida correcta i ahir (dia 23 de cicle) vaig començar amb els parxes d’Evopad 2 cada dos dies i em vaig punxar orgalutran, me l’he de punxar també avui i demà. Ara estic esperant a que vingui la regla per iniciar estimulació. Poc a poc anem avançant en el procés a veure com va tot, us aniré informant!

Molts ànims a totes i ja ho sabeu, PACIÈNCIA!!!
Xocolatina
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dj. maig 02, 2019 8:30 pm

Numore, ben tornada! Ja estas en mig del procés!! Passen volant els dies! Ens vas explicant...

Otra, yuhuuu toma positiu! Esperem que dissabte et surti una beta ben alta!

Pel que fa el tema “puntiagut”, només dir que millor deixar-lo de banda i no tenir-ho en compte. No crec que cap de nosaltres entri aquí per fer retrets, només per sentir-nos acollides i totes ho intentem fer com més bé sabem, continuem així si us plau! Els missatges escrits són molt fàcils de malinterpretar... no parlo en concret de cap de vosaltres, sino que ho dic per totes. Estem passant per un procés llarg i molt dur. Ànims a totes i molta força a les que encara no ho hem aconseguit. ARRIBARÀ EL DIA!

Una abraçada
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Northern Lights
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 02, 2019 9:35 pm

Hola guapes, avegades per escrit es poden malinterpretar molt facilment els comentaris.
No crec que hagi de marxar ningú i entenc les dos bandes per igual.

Canvi de tema total:
Moltes felicitats Otra, un positiu és un positiu, clar que si. Jo soc de les que penso que hem de cel lebrar aquestes coses. Si s acaba doncs s acaba pero l alegria no te la treu ningú.

Algú preguntava quan tinc la beta, la tinc el 8 de maig.
Sento no poder personalitzar, estic amb el mobil, us vaig seguint a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: