•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ataraxia
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. maig 02, 2019 10:14 pm

Hola noies...

Quin greu llegir-vos i veure que la conversa ha anat tan enllà. Jo sóc partidaria de parlar les coses i de no deixar res al tinter... però és cert que si en persona ja es donen males interpretacions, està clar que per escrit encara és pitjor.

A mi em feia força cosa escriure, perquè quan veig i llegeixo les vostres històries, alucino de lo fortes que sou i de com heu arribat fins aquí... Vist des de fora, jo sóc una noia jove i fertil que simplement, necessito la RA per la condició d'estar casada amb una altra dona... i em feia respecte opinar de temes o coses que algunes altres fa tants anys que arrossegueu injustament.

Pero vaja... Que cada cop soc menys jove, i la fertilitat la tinc entre cometes!! Perquè deu ni do quantes traves i quantes coses he hagut de fer per posar a lloc els meus ovaris. Les que em pregunteu com és que em van quedar tanta folis per treure... Sóc una Sindrome d'Ovari Poliquístic des dels 15 anys, amb molt de desajust hormonal al darrera i amb amenorrees importants, ja que he arribat a estar més d'1 any sense regla. He viscut forces aventures... Problemes de pell, problemes greus de caigua del cabell (a clapes...), ungles trencades fins al punt de quedar-me sense, creixement de pèl on no toca, produir llet, i un munt d'alts i baixos emocionals importants. Farà cosa d'un any que estava preparant la puesta apunto per una FIV; canvi total i suoer estricte d'alimentació, girar el meu metabolisme i aprimar-me 30kg (quan sempre he menjat super sa i no perdia ni un gram), mil suplements diferents i un munt de potingues... Que m'han portat ón sóc! Més regulada, amb cicles minimament estables, i 4 blastos congelats esperant.

Nomes 4 dels 23 folis que tenia? Sí... La explicació va ser que alguns no havien seguit el ritme i havien quedat petits. Les noies amb SOP tenim molta reserva ovàrica i és normal que creixin molts folis en una primera estimulació... De fet, la clau està en saber trobar dosis per evitar que en creixin masses i que els que hi ha, creixin fins on toca. Així que suposo que es normal el que em va passar...

Tinc tantes ganes de que em vingui la regla i poder fer la transfe... És tot tan incert, i fas tantes pujades i baixades de pensaments, imusions, pors, envalentonades i frenades...

Som TOTES unes valentes, i punt. Perque al final tan és si volem ser mares o qualsevol altra cosa... Lo important és que estem aquí i ho volem aconseguir :)

Bona nit boniques.
Mir DB
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dv. maig 03, 2019 5:01 am

Hola!
Ahir em van confirmar que hi havia un sac sense embrió. Haig de deixar la medicació i esperar que baixi tot. Això ja m'ho esperava. El que no esperava és que em diguéssin que cal fer més proves (d'aquí uns 2 mesos, vinga esperar...) però que sembla que el problema són els meus òvuls i q ens plantegem ovodonació. Toma gerro d'aigua freda!! Joder... o sigui que no podré tenir un fill meu? No s'assemblarà a mi ni a la meva família? No tindrà els meus gens? Les que heu fet ovodonació o donació d'embrions em direu que el fill serà meu i que no passa res, però no em negueu que quan us ho van dir no us va semblar una putada?! El meu company té 2 filles. Les cuido com si fossin meves i me les estimo, però mai seran meves. Doncs ara vull tenir un fill/a i la situació serà la mateixa, seran d'ell i jo les cuidaré. Que fort... estic en shock.
S'han de veure els resultats dels anàlisis, però que m'ho hagin dit tan clar només amb una Fiv és que deuen veure q la cosa va per aquí. A algú li ha passat de tenir 2 embarassos anembrionaris ("huevo hueros")? O sap d'algú? Què ha fet? Com q s'enganxen sembla q no és problema d'implantació sinó dels òvuls, pq els espermatozoides estan perfectes. De tota manera, també va dir q per la meva edat (37) no em correspondria ovodonació. Va per edats això? Diu q fa 10 anys segurament no ho hagués necessitat. Fa 10 anys no tenia parella i no em plantejava ser mare, què vols q et digui?! Que fort tot plegat...

Felicitats Otra! Beta positiva al 2n intent és genial! >.-<: Jo em preocupava molt al principi, em desespersva amb les IA negatives però a mesura que passa el temps ho relativitzo i penso "per què estava tan desesperada?! Ara sí que tinc motius!". Ho dic pq cada cas és diferent però que a mesura que anem rebent patacades veiem que segons què tampoc és tan greu. És clar que és normal que et preocupis per les coses, però ja m'agradaria estar en el teu cas, amb un fill i un positiu! ;) Això t'ha d'animar. Me n'alegro molt que les coses et surtin bé i que rebem bones notícies de positius!! Espero que un dia em toqui a mi!! Una abraçada!!

Ataraxia, déu ni do quin historial... Però tot just comences, no té per què anar malament si ho tens tot més controlat. A veure si arriba un positiu ben aviat!!!
Gen. 2017: iniciem la cerca
Maig 2018: Embaràs sense embrió. Legrat.
Jul., ago. i set. 2018: 3 IA -
Gen. 2019: 1a FIV -
Abr. 2019: transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avortament espontani.
Ataraxia
Entrades: 21
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

EntradaAutor: Ataraxia » dv. maig 03, 2019 5:19 am

Mir,

La genètica no és tan important, creu-me. Quan la meva dona va gestar als bessons que tenim, va ser durillo, però no per els gens sinó per la part de gestació... Si jo em sento MARE total dels meus nens, com pots no sentir teu a algú que has fet créixer al teu uter? No ho pots comparar amb els fills del teu home, perque aquests es van crear en un projecte de parella que no va ser teu, però pots tenir una criatura per donació i sentir-la tan teva com si fos dels teus ovuls..m creu-me, que sé de què parlo. Lo important és sentir que es crea una vida, ja sigui amb donacions i RA o adoptant un petit al que li falta una família.

Si et ratlla el fet de que sigui una criatura més seva que teva, potser us podeu plantejar adopció d'embrions. Tinc una amiga que ho van fer, perque ella va pels 40 i va patir un parell de bioquimics que ningu sabia el perque, i aquí estan, amb una nena preciosa de 3 anys ja. A més es clavada a ella... Es molt curiós.

De veritat, els meus fills són tan meus com de la meva dona. De fet, seeeempre em fan el comentari de que se m'assemblen tant a mi, i entre nosaltres també pensem que han agafat molta part meva, tot i que sigui impossible. És brutal adonar-se de que els gens són els gens, però que les expressions, els moviments, la manera de parlar... Tot això es forja amb el temps.

Si ara estic fent una FIV, es perque vam fer IA amb ella i no tenim embrions congelats. Sinó, possiblement hagués anat directa pels seus ovuls. És obvi que fa ilusió que un fill s'assembli a tu, però tens un 50% de possibilotats de que et surti paaaastat a la teva parella i que no tingui RES a veure. Val la pena lluitar i lluitar per el teu component genètic, quan no saps ni si es notarà?

T'he clavat un rotllasso.... Però és que jo em vaig rallar per aquest tema al principi de l'embaras dels nens, i de veritat que al final tot és més senzill i planer del que sembla. Quan veig aquestes futures mames que patiu tant i que les estadíatiques amb adopció d'embrions són taaaan altes... Em sap greu que per aquesta part genètica humana ens costi tan renunciar i fer el pas... Al final, la vida passa taaaan ràpid...:)

Espero haver-te ajudat, bonica.
Mar i muntanya
Entrades: 92
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 03, 2019 6:54 am

Bon dia,

MirDB, em sap molt greu! A mi em va passar al novembre, quan em van fer la primera ecografia van veure el sac buit. Vam haver d'esperar una setmana infernal a veure si hi havia cap evolució i em van fer una altra ecografia que ho va confirmar. El cop és molt dur, és una barreja de ràbia, dolor i impotència molt forta. En el meu cas va ser una pèrdua natural, a casa, com una regla molt forta.

Després de la patacada vam decidir d'anar a ovodonació. Al principi vam tenir molts dubtes. La meva parella va respectar en tot moment la meva decisió, i jo ho vaig veure com "l'oportunitat" de tenir un fill sa. Estic embarassada de 15 setmanes de bessons i el cribratge del primer trimestre ha sortit de baix risc. Saber que tot va bé i que els petitons es van formant sans esvaeix tots els dubtes inicials.

Cada cas és diferent, però no m'he pogut estar de respondre't. Molts ànims! Segur que el que decidiu estarà ben fet.
Gustineta
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 03, 2019 8:36 am

Boniques, entro per dir que em sap greu haver generat aquesta situació, quan era el que menys buscava.

Perdut, potser amb les meves paraules no ho ha semblat, però sí que sento empatia per la teva situació. Moltes de les coses que dius em toquen de molt a prop, m’arriben molt endins i diria que t’entenc. Jolines, ets una súperlluitadora i el camí que t’ha tocat és molt llarg i dur. És injust! Normal que t’ho estiguis passant malament, no és per menys. I al que us heu d’enfrontar és molt difícil, decisions noves, opcions noves als quals no us pensàveu arribar... i molta, molta merda viscuda. Desgasta i desgasta molta. Plora, enfada’t, fes el que el surti de dins, explota i deixa que et cuidin molt. I sobretot cuida’t molt a tu mateixa, pensa en tu. Disculpa’m perquè no he sabut triar el moment adequat per dir el que vaig dir. T’envio una abraçada molt molt forta.

Ataraxia, teeela! Déu ni dó quin SOP més bèstia. Alhora, tenir una explicació, espero que t’estigui ajudant a encarrilar la FIV.
En el meu cas, tot i que jo no he desenvolupat SOP, tinc “ovaris amb ecoestructura poliquística”, res comparat al que expliques, però gràcies al que has explicat entenc més coses de per què a mi tampoc no em maduren bé els fol·lis. Gràcies!
Vinga vermella, no et retardis! Faràs transfer en cicle natural o substituït?

MirDB ho sento molt, bonica. Quin merda. Quantes coses a pensar ara i a pair. Una abraçada.

Otra felicitats per aquest test positiu! Tan de bo tinguis una bona beta. Dits creuats! Quan la tens?

Nothern lights el que comentaves de la teva amiga... és una situació desagradable. Ella no deu saber què fer ni què dir. Tu com ho portes?

Les hormones en la betaespera són una bona putad***. És una muntanya russa.

Ara que en els últims posts parlàveu de la genètica... jo no he arribat a renunciar-hi, però era una possibilitat perquè tant els meus òvuls com els seus espermatozoides tenen molts problemes cromosòmics. Renunciar a la genètica és una possibilitat que vam començar a sortir al 2016, però no ens ho vam plantejar seriosament fins abans de l’últim tractament amb material genètic propi. Si no hagués funcionat, el proper pas probablement hauria estat ADE, i no ho descartem si mai anem a buscar un segon, un cop fet el dol genètic (que no és el mateix decidir-ho que fer-ho). Penso que si no hagués per les experiències de ovo, donació d’esperma i ADE que he llegit al Sóc Petit, m’hauria costat molt obrir-me a aquesta opció. Així que no puc estar més agraïda a les persones que han compartit la seva història de donació. Gràcies!

Una abraçada gegant per a totes
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
OTRA32
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dv. maig 03, 2019 9:48 am

Bon dia noies,

Numore33 vinga! Que això ja ho tens aquí! En un tres i no res, ja has fet punció!

Northen lighs com va la betaespera? Esperes a la beta o faràs test abans?

Ataraxia t’entenc tant… jo també tinc SOP, i tb xunguet! He pres pastilles anticonceptives obligades també des dels 15 anys, i no les vaig deixar fins buscar nen… doncs més de 15 anys! Jo tenia problemes de pell amb acné molt sever per tot el cos,,, esquena totalment inclosa… Vaig aver de fer tractament de Roacutan! I ja m’han dit que tindrè SOP tota la vida! Per això, et vaig dir que t’entenia quan vas hiperestimular… jo vaig haber d’anar també a l’hospital perquè em moria de mal, no podía ni caminar, ni pujar al cotxe, perque cada batxe era mortal per mi… La meva estimulació va ser durilla. I sí, un Munt d’ovulets, i al final ni el 10% van quedar, tb perque tenim tb factor masculi.

MirDb ho sento moltissím!!!!!!!! Esteu passant en un moment molt i molt dur… i es un moment delicat de desicions…una abraçada ben i ben forta!!!!!!

Gustineta sempre tan ben encertada! Per cert, tu et preocupes de nosaltres, pero i tu? Quan neixerà el tindras? Quan et toca? Com ho portes?

Una abraçada a totes!

Venga actualitzo el lllistat! Alguns canvis m'ha fet mal haver-los de fer....espero haver estat encertada.

- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU. 02/05 Visita Ginecoleg.
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: beta 4/05 blastocits +6 b i c
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : punció feta, esperant DGP
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: esperant la regla per transferir
- Northern Lights: transfer 26/04 beta 8/05
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: esperant l'OK per poder tornar a transferir.
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto
- primavera1983 : beta 24 abril -. A l'espera de la propera visita per seguretat social i visita al maig b Quirón,per 2na valoració.
OTRA32 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Northern Lights
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dv. maig 03, 2019 12:35 pm

Hola noies, gràcies x actualitzar Otra.
Jo estic una mica rallada. Fa just 1 setmana que vaig tenir la transfer i estic ara amb dolor com de regla, sense sangat, xo amb aquell dolor que et diu que baixara. No tinc beta fins el 8.

Algú ha tingut simptomes de regla i li ha sortit positiu??
Xocolatina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 03, 2019 1:19 pm

Northen, que estas amb estrogens i progesterona? Ho dic perquè si és així a mi em van dir q era impossible que baixés la regla abans de deixar la medicació.
Jo portava pegats d’evopad i vaig tenir sensacions de regla i va ser positiu tot i acabar en bioquímic.

Tothom diu que ni cas dels símptomes, o sigui que tranquil·la!
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
bbm81
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dv. maig 03, 2019 1:30 pm

Hola Northern Lights, et dic el mateix que Xocolatina, la primera setmana de la transfer no, pero la segona si vaig tenir mal d'ovaris com si m'hagués de venir la regla sense sang i va ser positiu. Molts simptomes son per la medicació així que ni cas. Lo que més necessites ara és tranquilitat (és fàcil dir-ho eh) :-o00m
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Erika79
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dv. maig 03, 2019 1:44 pm

La medicació és caca en aquest sentit!
Jo encara tinc ara sensació d regla en alguns moments o dies concrets com a la betaespera o la ecoespera. Clar que suposo que ara és perquè l’uter es recoloca i es fa gran. Però és un dolor tan característic que fa entrar cague!

La gran diferència, que mai havia notat, va ser la boca amargosa.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
myca
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dv. maig 03, 2019 4:52 pm

Hola noies, feia dies que no escrivia però més o menys us vaig seguint a l'ombra, jo sóc de les que porto 7 anys buscant i l'únic que he aconseguit ha estat un ectòpic, ja fa tres anys, uff uff.
Només felicitar els positius i donar molts i mooolts ànims a les que encara no sabeu si el final serà el desitjat.
No ens haviem imaginat mai arribar fins aqui... i esperem aconseguir l'objectiu!!
Avui hem fet visita a Puigvert, per anar per l'últim blasto que ens queda (en teniem 7) i han tornat a veure pòlips, jo em tornaré boja, ja vam fer histeroscòpia, semblava que el que es veia no era res, i ara, després d'haver-me mentalitzat que anem per a l'última oportunitat d'òvuls propis (no tinc energia per a tornar-ho a provar) ara igual hem de tornar a fer histeriscòpia.......... bffff
actualitzo llista. Perdoneu l'ego total.

- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU. 02/05 Visita Ginecoleg.
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Colibri82:buscant clínica
- myca: pendent ecografia per si cal nova histeroscòpia.
- primavera1983 : beta 24 abril -. A l'espera de la propera visita per seguretat social i visita al maig b Quirón,per 2na valoració.
Xocolatina

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 03, 2019 5:15 pm

Noies,

abans només he contestat només a Northen per si podia estalviar-li menjar-se el cap una eston...

Ataraxia,ostres,desconeixia tot això que has explicat del SOP, que fort. Quina força! A mi la regla després de la punció em va venir quan tocava, 14 dies després. Si tot va bé la setmana que ve pots començar amb els preparatius del niuet. Saps si et faran transferència en cicle natural o substituït?
Per cert, molt bonic i curios el cas de la teva amiga, i dels teus fills.

Mir, quin greu que em sap...no hi ha dret a aquestes patacades. Si us costa renunciar a la qüestió genètica demaneu segones opinions...

Mar i muntanya, la teva és una altra història amb camí tortuós i final feliç. Que bé!

myca, ostres tu! quina mala jugada els pòlips! Fa molt que et van fer la histeroscòpia? Però si han de fer nosa, fora. Millor que tot estigui perfecte.

- Numore33: preparant per començar estimular al proper cicle.
- perdut: Beta Negativa 02/05
- MirDB: embaràs anembrionari.
- Colibri82: buscant clínica
- myca: pendent ecografia per si cal nova histeroscòpia

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...

*Que abans m'he deixat les embarassades! Volem recordar els finals feliços!!!
09/2018 - 1 any de cerca
OTRA32
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dv. maig 03, 2019 5:17 pm

Vinc a donar ànims a Northem lights!!! Northem Lights jo estic amb evopad i progynova, primera setmana res de res, a partir de la setmana de transfer (com tu) algún doloret de regla, si! Pero com diuen les companyes, no et pot baixar la regla si estàs medicada amb estrogens i progesterona. Molts ànims la betaespera és molt i molt angoixant! I busquem simptomes per tot arreu. Sino hi ha, pensem que malament, si hi ha també malament… En fi... ja queda menys dies per saber alguna coseta…

Myca i perquè tornen a dir que hi ha polips, si ja vas fer histerocopia i no, i ara una altra vegada que sí... No entenc gaire… Però si, tot el temps demorat, és més una agonía, però hem de pensar en tenir ben preparadet el niuet… i més si dius que aneu per l'ultim blasto!!!! Millor no jugar-se-la i anar lo millor possible! Ja sé que es una caca l'espera, pero és per un bé…molta força lluitadora!

Perdona Xocolatina, ha estat culpa meva lo de les actualitzacions...he fet un corta i pega, i m'he deixat els finals feliços!! (M'encanta!) Perdoneu noies!!!!

Molta energía per totes!!!!! :-()-)
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dv. maig 03, 2019 9:06 pm

Holaaa
Xocolatina: sii, estic amb el pack complet utrogestran+evopad. Gràcies, em quedo més tranquil.la.
Bbm81: igual que jo, la primera setmana re i just apartir de la segona aquest doloret. Intentare mantenir la calma:)
Erika79: jo hem noto la boca com amb mal olor i no he canviat els meus hàbits higienics ni d alimentació... com dius tu el dolor de regla és tant caracteristic que espanta molt quan ho sents, nomès m imagino que vaig al lavabo i taco, és un malson.
Myca: molts ànims, és un rotllo quan tens decidit fer una transfer et trobin algo. A mi em va passar fa dos mesos, veien algo i a final vaig passar x histeroscopia i laparoscopia i resulta que tenia una focus d endometriosis, m'ho van treure i ale, llum verda per la transfer, i ara estic de betaespera. A final tot arriba, xo anem més lentes que altres.
Otra32: gràcies, em calma tmb el que dius. A mi em va i ve a ratets.

En fi, em quedo que el dolor pot ser com a consequencia de la medicació i ale, m anire repetint això tot el dia.
Gràcies a totes!!
Erika79
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dv. maig 03, 2019 10:04 pm

Aiiii doncs ja et dic que lo de la boca ha estat el símptoma estrella d’aquest positiu perquè mai m’havia passat.
Et van transferir un o dos? Jo ho vaig atribuir a la beta súper alta dls dos embrionets.

Molta sort!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dv. maig 03, 2019 10:29 pm

Aveure demà si tinc la mateixa sensació, nos vam optar per un, x temes inmunologics et recomanen posar d'un en un i així i ho hem fet. Ja us anire explicant aveure que;) gràcies
Mir DB
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dg. maig 05, 2019 8:32 am

Hola! Només volia dir-vos que gràcies pels comentaris. Els tinc tots en compte.
Gen. 2017: iniciem la cerca
Maig 2018: Embaràs sense embrió. Legrat.
Jul., ago. i set. 2018: 3 IA -
Gen. 2019: 1a FIV -
Abr. 2019: transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avortament espontani.
Atenea7
Entrades: 9
Membre des de: dl. jul. 23, 2018 1:46 pm

EntradaAutor: Atenea7 » dg. maig 05, 2019 9:42 am

Hola! tengo restos de medicación: clexane 40 mg, dolquine 200 mg, calcio pastillas masticables, ranitidina (protector estomago para el embarazo), utragestan 200 mg, algún parche de evopad 100 mg. Si alguien esta interesado en algo que me contacte por privado.
Perdut
Entrades: 125
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dg. maig 05, 2019 10:37 am

Hola Atenea. Yo seguramente necesitaré medicación para mi cuarta FIV... cuando sepa cual ya contactaré contigo. Gracias por tu amabilidad.

MirDB t’envio una abraçada molt forta.
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 3 FIV'S amb 4 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2

ÚLTIM INTENT-> 4a FIV!!
Xocolatina

EntradaAutor: Xocolatina » dg. maig 05, 2019 5:51 pm

Otra, que tal la beta?? Va, esperem bones notícies!!
09/2018 - 1 any de cerca

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: