•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xocolatina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. maig 08, 2019 10:19 am

Hola noies!!

Faig ego total, si tinc temps refaré la llista i personalitzaré més tard.

Hem anat a recollir els resultats de la histeroscopia quirúrgica i tot bé, em van treure un pòlip de 17 mm i van rellisar l’uter i tot analitzat i tot ok!

Després hem anat a la clínica i tant xerrar q volia cicle substitutiu la doctora m’ha convençut per fer natural: les probabilitats son les mateixes pero així m’estalviaria les punxades de prolutex i el fet de posar els pegats. M’ha deixat pendre la decisió final a mi però ella l’he vist molt convençuda que era la millor opció i jo sempre dic que s’ha de fer cas als experts o sigui que...

A finals de mes transferencia! (Si tot va bé)!
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Dalilala
:: conillet
Entrades: 381
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dc. maig 08, 2019 2:59 pm

Felicitats Otra!! Quines bones notícies!! >.-<: >.-<:

Jo ara passo menys per aquí. Però us vaig llegint...

Jo a cada nova estimulació he fet més bons resultats. Però m'he preparat amb alimentació i complements...
Però més bons resultats no ha volgut dir :-())

Molta sort a totes!!
Set14 endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
Febrer'16 m'opero Tot ok
Gener'17 1a FIV 2 embrions Beta-
Herbes xines
Juliol'17 2a FIV 3 embr. posem 2 Beta-
Gener'18 Beta- del congelat
CIMAB: ell té anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
Abril'18 FIV 4 embrions.
Febrer'19 transfer 2 emb. Beta +!
Bioquímic...
Aryashi
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

EntradaAutor: Aryashi » dc. maig 08, 2019 3:51 pm

Moltes Felicitats OTRA!!!

Mode ego: ja em va venir la regla i he començat amb el Mircodiol... sempre em fan prendre anticonceptives abans tot i ser regular, pfff... i res, el 23 visita i si està tot bé ja començarem amb l'estimulació.

Numore33, jo el 2n cop vaig tenir més òvuls que el 1r, tot i que al final va acabar pitjor però va gran part va ser pel tema esperma, ja que es van deixar de fer una prova més selectiva. Després vam iniciar el 3r però com en tenia pocs vam decidir parar al 2n control, així que ara tornarem a començar amb el "3r".
A mi també em fa por obtenir-ne menys, però em van dir el metge que no te res a veure i que hi han cicles més bons i altres més dolents... així que esperem que aquest mes sigui dels bons!!
Gustineta
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dc. maig 08, 2019 4:22 pm

Otra: ara sí, oficialment: enhorabona guapa! Bones betes! Els teus embrions B i C són tot uns campions! A veure si s'han quedat tots dos, per la beta en té pinta. Quan tens eco?

Aryashi opino com el teu doctor, ja que ha estat així en el meu cas. En la primera FIV, vaig fer 23 òvuls, però només 9 eren madurs. 5 van arribar blastos AA, però només un va passar el DGP. Vaig quedar-me embarassada, però el vaig perdre. Després vaig canviar els suplements que em prenia i vaig canviar una mica l'alimentació (no gaire perquè ja havia fet un canvi previ) i vam fer dos FIV seguides per acumular i vaig fer 17 i 15 òvuls respectivament, 11 van ser madurs en totes dues estimulacions, 8 i 7 fecundats i 4 i 3 blastos AA i 1 i 2 embrions sans després de DGP, respectivament. El millor resultat: amb la 3a FIV, que és amb la que menys òvuls vaig tenir! És curiós el cos, oi? Espero que aquesta estimulació vagi molt millor! Has pres algun suplement abans o no t'ho han recomanat? Per a l'esperma heu fet alguna cosa?
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
Northern Lights
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dc. maig 08, 2019 5:21 pm

Hola noies, avui tenia la beta i ha sigut POSITIVA i m han dit que amb molt bon valor, un 300 i pico i era a dia 12 d'un embrio dia 3.

Estic molt contenta però alhora tampoc vull fer-me moltes il.lusions, suposo que quan has tingut una mala experiencia anterior tot fa una mica mès de respecte.
Xo vaja, primer pas superat!! Ara tinc la segona beta dimecres vinent.

Salutacions a totes!! Estic a la feina i no puc personalitzar:)
Numore33
Entrades: 30
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

EntradaAutor: Numore33 » dc. maig 08, 2019 6:48 pm

Hola noies!!

Veig bones noticies!!!

Enhorabona Northern Lights >.-<: quina senyora beta!!! segur que va tot molt bé!

Felicitats també Xocolatina resultats perfectes i ja a preparar per la següent transfer, ja ens aniràs explicant a veure que tal això del cicle natural perquè realment el poder-se estalviar medicaments es molt mes cómode.

La que preguntava per la millora en les segones FIVs era jo Gustineta, aquest cop estic prenent suplements (seidivid Plus, Vitamina D, coencima Q10 i testosterona) tot un arsenal, a la primera FIV no em van donar res, i la pauta de la medicació per l'estimulació me l'han canviat totalment, de l'esperma no em fet res mes del que ja teniam de la primera FIV. Com bé dius es més important la qualitat dels ovuls que no la quantitat, en el teu cas en vas obtindre de millors quan en vas tindre menys.

Modo ego: avui primera visita per iniciar estimulació i tot correcte, divendres treiem pegats i comencem dissabte amb menopur i omifin, dimecres vinent vista un altre cop per veure si anem bé. Us mantindré informades.

Ànims noies, i que segueixin les bones noticies!!!
Primavera1985
Entrades: 57
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 08, 2019 6:49 pm

NORTHERN moltes felicitats!!super positiu!!!! Que bé llegir bones noves!!!
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* En busca 2nes valoracions i fer FIV x privat, econòmicament difícil.
pruneta33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dj. maig 09, 2019 5:22 am

Northern Moltïssimes Felicitats!!! Que bé escoltar positius, ara a que aquesta beta pugi molt alt dimecres q ve i a viure aquesta etapa amb alegria.
Numore33 nosaltres hem notat milloria amb la dieta, sobretot del esperma, totes les ajudes son bones! Que vagi super bé aquest cicle d'estimulació! Creixin boletes rodonetes i maques.
Ayrqshi ja tens també a tocar l'estimulació, que l'estiu ens porti bones noticies.
Xocolatinq que bé, un niuet preparat, me n'alegro que anes tot bé, ara al següent pas.
Nosaltres esperant resultats encara, suposo que aquesta setmana sabrem alguna cosa i despres a preparar l'endometri. Vau prendre alguna cosa per millorar l'endometri de cares a la transferència?
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions (3betes negatives)
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos( 4 betes negatives)
Abril 19 --> 3a FIV
Aryashi

EntradaAutor: Aryashi » dj. maig 09, 2019 10:15 am

Bones,

Moltes felicitats Northern Lights, crec que es un molt bon valor de beta!!

Gustineta: que bé sentir que a les pròximes pot anar millor. Tema suplements jo només prenc l'àcid fòlic Gestagyn i Hidroferol durant 3 mesos per la vitamina D, que la tenia pel terra, però mai m'han comentat res mes d'altres suplements. Quins et van donar a tu?
Pel tema del esperma, a ell si que li ha donat un suplement que es diu Androferti, i aquest cop farem la prova del Chip Fertile.

He llegit que algunes comenteu la dieta, us ho van recomanar? a mi no m’han comentat res sobre això, però pel nostre compte si que hem intentat incloure més aliments que he llegit que van bé, com el advocat, nous, ous ets

Parlem.
Dalilala
Entrades: 381
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. maig 09, 2019 11:03 am

Felicitats Northern Lights!! :p-) :p-) :p-)

Una altra :-()) !!

Molta sort i que tot vagi endavant.

Aryashi: tema dieta vaig decidir-la fer jo després de descobrir les meves intoleràncies alimentàries. Vaig comprar un curs online que hi ha Internet a la web: etselquemenges. Curs alimenta la teva fertilitat per 50 euros. Dóna idees per alimentar-se en la primer fase de cicle, segona, per netejar despres estimulació en RA, etcètera... I explica bé tot el procés.
Set14 endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
Febrer'16 m'opero Tot ok
Gener'17 1a FIV 2 embrions Beta-
Herbes xines
Juliol'17 2a FIV 3 embr. posem 2 Beta-
Gener'18 Beta- del congelat
CIMAB: ell té anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
Abril'18 FIV 4 embrions.
Febrer'19 transfer 2 emb. Beta +!
Bioquímic...
Aryashi

EntradaAutor: Aryashi » dj. maig 09, 2019 11:39 am

Genial Dalilala, ho miraré!

Gràcies.
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 09, 2019 2:52 pm

Hola noies, moltes gràcies x les felicitacions. Personalitzo:
- Otra com vas? Algun simptoma?
- Ataraxia, jo vaig tenir la regla el 4 i em van fer transfer d embrio a dia 3 el dia 26, era cicle subt.
- Numero 33: anims amb aquesta nova fiv
- Xocolatina: fas be de seguir consell medic, jo tambe em deixo portar, sort amb aquesta transfer
- Aryashi: sort en aquest nou cicle

Actualitzo, hi han hagut molt moviments ultimament, si me deixat algo ho sento, ho podeu afegir vosaltres mateixes.

- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: POSITIU
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : punció feta, esperant DGP
- dalilala:
- Xocolatina: histero ok, treuren polip i a l espera de nova transfer en cicle natural.
- ataraxia: pendent transferir
- Northern Lights: POSITIU dia 8/05
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33: començar estimulació.
- Xocolatina: esperant l'OK per poder tornar a transferir.
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto
- primavera1983 : A l'espera de la propera visita per seguretat social i visita al maig b Quirón,per 2na valoració.
Gustineta
Entrades: 261
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dj. maig 09, 2019 3:28 pm

Northern Lights: ole! Una bona beta també. Enhorabona :)

Numore33... perdona, em vaig confondre. Sí que hi vas amb un bon arsenal de suplements, sí! Jo també em prenia coenzima Q10, però en lloc de Seidivid em prenia Proxeed. De vitamina D només en vaig prendre una ampolleta abans de la transfer perquè la tenia un pèl baixa. Dits creuats per a aquesta estimulació, moltíssima sort!

Aryashi: D'Androferti també en va prendre el meu marit. De suplements vaig prendre els que he comentat més amunt.
Pel que fa a la dieta per a ell: serveix per millorar el valors de fragmentació de cadena doble de l'esperma. Com a idea general (que jo recordi, segur que algú que ho tingui més fresc t'ho sabrà dir millor): cal eliminar els estimulants de la dieta (fora cafè i fora xocolata), menjar aliments rics en zinc (carbassa, pipes de carbassa per exemple), i prendre antioxidants i cúrcuma. La cúrcuma es pot suplementar, en qualsevol herboristeria en venen, Això sí, si ja comenceu estimulació és just, perquè el cicle de renovació de tot l'esperma són 3 mesos. De tota manera, si feu el Fertile Chip ja fareu una selecció dels menys fragmentats. Per cert, tinc 14 sobres d'Androferti que em van sobrar i els regalo. Si t'interessa, només m'ho has de dir!
Dieta per a tu: la Dalilala en sap un piló d'això :).

Molta sort!
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
OTRA32
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dv. maig 10, 2019 8:22 pm

Northen LIghts felicitaaaaaaaaaaatssssssss!¡!! :-())

Gracies a totes per les felicitacions. Vam anar a eco i vam veure el saquet. A veure com va la següent eco...

Una abraçada a. Totes!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Xocolatina
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » ds. maig 11, 2019 8:22 am

Bon dia noies! Aquests dies vaig una mica atabalada, pero us he anat llegint.

Primer de tot felicitar a northen pel seu positiu! Enhorabona! Que bé bones notícies! Ja ens vas informant de tot.

pruneta, quan us diuen els resultats?

numore, sort amb aquesta esrimulació! Que en creixin Força i siguin macos!

aryashi, l’espera es fa llarga pero l’important és el final. Ens en sortirem! Ànims!

ataraxia, com va aquest l’endometri? Quan tens visita?

Alguna més? Fa dies que no tenim notícies d’alguna... neuladenadal, myca, pingu, colibrí ...
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » ds. maig 11, 2019 7:01 pm

Gràcies Otra i xocolatina.
Que bè que hagis vist el saquet ja:) quina ilu!
Aryashi

EntradaAutor: Aryashi » dt. maig 14, 2019 10:42 am

Moltes gràcies per tota la info Gustineta, de moment d'Androferti en tenim bastants ja que ens van regalar una caixa fa poc, si més endavant en necessito ja et diria, però gràcies igualment!

I ja ho pots dir Xocolatina que es fa llarga l'espera... de moment tot igual, no tinc info nova ja que estic amb el microdiol. :-o00m
Ataraxia
Entrades: 21
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

EntradaAutor: Ataraxia » dt. maig 14, 2019 1:37 pm

Hola noies,

Egototal... Però és que estic passant uns dies tan tontos i pesats... És increible lo llarga que es pot fer una fiv, tot i que tot vagi sortint sobre lo establert i que no s'encalli...

Des de que vaig començar amb el progynova que estic una mica atontada, arrossego mals de cap i de panxa, de cop passo un parell de dies mes restreta i de cop un parell amb diarrees,... No ho sé... No em puc imaginar com de cansades heu d'estar aquestes lluitadores que porteu tants intents a la motxilla...

Us he de confessar que he canviat el Progynova per Meriestra, que em surt a menys de la meitat... Potser he ficat la pota, però els estic combinant tots dos. Si tot va bé, demà em tocara punxar-me l'ovitrelle i començar amb la progesterona. Quines ganes de transferir......!!

En fi... Anims fluixos avui...
Demà sera un altre dia :)
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dt. maig 14, 2019 7:26 pm

Hola noies, ànims Ataraxia, tens molta rao, el mon de la fiv tot va molt lent i a vegades sembla que no passin els dies.. t entenc perfectament.

Modo ego: estic de 5sg de moment tot pinta bé pero estic amb unes calors besties, com si tingues sofocos, m he mirat la temperatura i estic a 36.3, el que és normal xo una mica més elevat del que normalment estic.
Alguna ha tingut aquesta sensació?
En l altre embaràs tmb vaig notar això i va acabar amb avortament a les 6sg. Qualsevol simptoma que tinc ara i que vaig tenir amb l altre em recorda el final trist.. i potser és totalment normal... experiencies.?
Erika79
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dc. maig 15, 2019 3:57 am

Northern lights, jo desde la betaespera fins a unes quantes setmanes després, cada tarda/vespre em posava a 37.5 i tot ok. No eren dècimes de trobar-me malament com quan estàs malalta, era com calor i ja està, suposo que és el que et passa. Vaig llegir que era normal mentres no s’arribi a 38.

Moltes felicitats pel positiu :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: