Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

Tractaments, clíniques, medicaments..
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

EntradaAutor: Northern Lights » dv. feb. 15, 2019 3:28 pm

Hola, tinc una problema que em te molt rallada.

Em vaig fer una fiv a l abril 2018, vaig quedar embarassada pero el vaig perdre a les 6sg i des de llavors que tinc dolor de regla durant la segona meitat del cicle, és a dir, dp de la ovulacio fins a 3 o 4 dies abans de la regla.
També tinc dolor al costat dret quan tinc un orgasme.
M han fet histero i laparocopia i van trobat un puntet de endometriosis a la trompa pero m el van treure i tot lo altre estava be.

Abans de la fiv estava estupenda i ara noto que el meu cos fa coses rares.

Algú més li ha passat??
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

EntradaAutor: Xocolatina » ds. feb. 16, 2019 3:16 pm

Hola!
A mi el que em passa des de que vam començar la búsqueda es que tinc pèrdues dos dies abans de la regla, a més a més tinc molèsties (suaus) des de l’ovulació fins que em ve la regla, com si m’estirés. Ho he dit a tots els ginecòlegs que m’han vist l’últim any (que no són pocs!!) i cap li ha donat importància.
Diuen que deu ser que abans no m’hi fixava perquè no estava a l’aiguait dels símptomes. Jo ja no se que pensar.

Tot això és una incertesa i fa molta ràbia que no ens escoltin.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

EntradaAutor: Northern Lights » ds. feb. 16, 2019 3:26 pm

Hola Xocolatina, exacte, els gines no li donen importància, et fan una eco i com que tot surt bé doncs ale a otra transfer.

Jo també sagnava uns dies abans de la regla els primers mesos post avort, pero ara aixo s em ha solucionat pero m ha començat aquest dolor.

Aveure si a mes noies els hi passat i han trobat una solució;)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

EntradaAutor: Gustineta » dg. feb. 17, 2019 10:09 pm

Hola!

No puc estar més d'acord amb nosaltres. Tots els ginecòlegs amb qui he parlat del tema no han donat importància als canvis a la regla després d'avortaments o d'una FIV.

Després del meu segon avortament (embaràs espontani) la regla també em va canviar. Vaig començar a tacar lleugerament un o dos dies abans i la quantitat que perdia no era la mateixa. Era com si li costés baixar. Però clar, com que igualment continuava tenint regles regulars, doncs ni cas. Vaig estar quasi un any i mig així i mentrestant buscant embaràs, fins que la meva cunyada em va recomanar que anés a un osteòpata ginecològic que ella sabia que era de confiança. Era més pel tema d'infertilitat, però vaig anar-hi i li vaig explicar què em passava amb la regla. Em va explicar que després d'un avortament es poden produir tensions viscerals que poden provocar canvis. A més, em va dir una cosa molt important: la regla NO ha de fer mal. És normal tenir molèsties derivades de les contraccions que fa l'úter quan expulsa l'endometri, però no és normal que faci mal. Si fa mal, és que hi ha alguna cosa que no funciona com toca. Això no m'ho havia dit cap ginecòleg fins llavors.

La sang va tornar a ser vermella, la regla a baixar-me com abans i... em vaig adonar que em prenia massa antiinflamatoris i van deixar de ser-me necessaris. Només un, màxim dos en cada regla.

Posteriorment vaig fer acupuntura i vaig millorar més la meva regla.

Crec que el més important que vaig aprendre durant aquestes sessions és que no ens ensenyen a entendre ni a conèixer el nostre cos. Que moltes vegades posen pedaços a un problema, però no es va a l'arrel del que el causa.

Sobre la FIV: sí, també canvia la regla... és normal amb totes les hormones que ens injectem! És com un avortament, en aquest sentit i cal que el cos es torni a posar a lloc.

Amb tot això vull dir que heu d'anar a un osteòpata o fer acupuntura? No si no us hi sentiu còmodes. Crec que l'important és conèixer el vostre cicle. Només vosaltres sabeu què és normal per a vosaltres i què no. I si noteu que alguna cosa no ho és... la informació és poder! Fa poc que segueixo a Instagram a saber.mujer. Crec que diu coses interessants i importants sobre el cicle menstrual... Si us pot ser útil, us convido a mirar què explica.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Dolor durant el cicle dp d una fiv/avortament

EntradaAutor: Northern Lights » dl. feb. 18, 2019 8:36 pm

Hola Gusineta.
Moltes gràcies per la teva resposta. Veig que no estic sola.


Avui mateix he trucat a un centre que fa osteopatia i tinc cita aviat amb un professional expert en ginecologia. Aveure que em diu.
Gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::