Incompatibilitat inmunologica

Tractaments, clíniques, medicaments..
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Incompatibilitat inmunologica

EntradaAutor: Northern Lights » dv. març 08, 2019 8:24 pm

Hola noies, acabo de fer visita amb la inmunologa Silvia Sanchez Ramon que visita a l Hospital Ruber.
Us escric per si alguna ha tingut un cas similar i ens podem ajudar entre totes.
Estic amb el mobil disculpeu faltes d orto.
Em vaig decidir anar perque vaig tenir un avortament despres de la primera fiv-icsi que vam fer per factor masuclí.
Despres vaig tornar a fer transfer de dos embrions bons i va ser negativa.
Algunes pensareu que potser era molt prematur fer proves inmunologiques pero no volia tornar a passar per un avortament sense rebuscar mes.
Total, en resum, sembla que el problema es que soc kirAA i tant jo com parella c2c2, el que eleva la nostre probabilitat de patir un avortament a un 35% en cada una de les transfer+ dificultat per implantació, per tant betes negativa. A mes de risc mes alt de pre-eclampsia i altres problemes durant l embaràs.
La solució: heparina+ prednisona durant l embaras i control estricte amb hematoleg.
No ens ha recomanat el neupogen/ filgastrim pq ens ha dit que la evidencia es poca i a mes està relacionat amb efectes adversos per mi i potser pel nadó.. la prednisona esta asociada a labio laporino pero el risc es molt baix.
M he quedat de pedra pq conec dos o tres casos que han utilizat neupogen i pensava que era segur.. no se.
Si tenim en compte que la tassa d avortament en la poblacio general es d 20%, tampoc em sembla una barbaritat una tassa del 35%.
Tambe m ha dit que no em gasti els diners fent les proves de les NK perque el tto que fare es el mateix per si surten elevades, per tant el resultat no alteraria el tractament.
Important aixo si, fer proves celiaquia, tiroides i coagulació.
Per tant penso que la part positiva es que no cal alarmar-se en aquest cas. Jo anava amb molta por, pensat que em diria que la tassa era super alta.
Part negativa, medicar-se durant l embaràs.
Així que ànims a totes que tingueu el mateix problema, si alguna ha tingut aquest dx amb final feliç o no, animo a explicar-ho pq aquest tema està com molt oblidat i alguns gines no ho veuen del tot clat. La evidencia és debil pero quan no hi ja res més on aferrar-se em d obrir la ment.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::