Dra. Karinna Lattes CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Perdut
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Dra. Karinna Lattes CIRH

ds. març 23, 2019 1:08 pm

Hola.
Estic en tractament al CIRH per una acumulació d’embrions. Ja hem fet una FIV a la clínica amb dos transfers negatives... Estic llegint molts comentaris negatius de CIRH i m’agradaria saber si alguna de vosaltres té opinions positives o ha aconseguit embaràs... per no desanimar-me del tot.
A mi la doctora Lattes em sembla bona professional. Si alguna l’ha tingut em faria un favor saber la seva opinió.
Gràcies i ànims!
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 3 FIV'S amb 4 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2

ÚLTIM INTENT-> 4a FIV!!
sabina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 26, 2018 9:40 pm

Re: Dra. Karinna Lattes CIRH

dg. març 24, 2019 7:11 pm

Hola! Jo he aconseguit embaras amb la dra. Lattes. Vem fer FIV a Cirh i la quarta transferència va ser positiva, de dos embrions! Un es va parar, però l.altre és un nen preciós que tinc ara dormint al costat. zz:-)
Per mi és una molt bona professional, potser no és excesivament carinyosa, pero sempre ha resolt els nostres dubtes i s.ha preocupat pels tractaments. Jo sempre he preferit tenir algú sincer, que no ens ha enganyat mai respecte les posibilitats que ens veia, a altres doctors/es que m.he trobat en aquest mon de la infertilitat.
Molts ànims! Espero que puguis comentar en breu que ja tens el teu positiu!
Perdut
Entrades: 140
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: Dra. Karinna Lattes CIRH

dt. març 26, 2019 1:31 pm

Hola Sabina
Mil gràcies per contestar-me.
Jo ara estic realitzant una acumulació d'embriones per fer la meva quarta transferència, que espero que tingui tant d'èxit com la teva! M'ha animat moltíssim llegir-te, saber que una companya de batalla ha aconseguit embaràs al Cirh amb la Dra. Lattes m'ajuda a ser positiva. No, no és molt carinyosa, però sembla bona professional que és lo més important.
T'envio una abraçada!
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 3 FIV'S amb 4 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2

ÚLTIM INTENT-> 4a FIV!!

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: