2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ishtar74
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Ishtar74 » dc. abr. 17, 2019 9:14 am

Hola a totes,
He vist que ja hi ha obert un grup pero es molt antic I amb poc moviment.
Les que heu Fet adopció d embrions o les que esteu pensant fer-ho... Podem unirnos per aquí I explicarnos experiences.
Quines cliniques recomaneu???
Jo tinc molts dubtes pero un que no trobo resposta es.... Moltes parleu de que us han transferit dos embrions....i es possible embaras bessonada. La meva pregunta es.... Entenc que si transfereixen dos son de la mateixa parella I son Germans geneticament no????
Espero que us animeu totes I compartím...
Jo estic en la recerca de clínica.
Positivisme per totes!
ISHTAR
Erika79
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dc. abr. 17, 2019 1:32 pm

Huoles!
Jo he fet adopció d’embrions i espero bessons.
Jo també vaig preguntar això dels embrions i si, em van dir que, per llei, els dos embrions han de tenir el mateix orígen.
En el meu cas ho vaig fer a ivf Barcelona.

Molta sort!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Juny’19 Eco 20s -OK
Ishtar74
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

EntradaAutor: Ishtar74 » dj. abr. 18, 2019 9:09 pm

Hola Erika..
Primer de tot gracies x contestar
I... Felicitatsssssss
Ho vas fer a Ivi o ivf???
Quan ha trigat tot el proces desde primera visita fins implantacio??? Estas contenta amb clínica???
Tinc tants dubtes?
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 26, 2019 3:52 pm

Ishtar, jo he fet adopció d’embrions. T'explico el meu cas:

El primer intent va ser bioquímic, el segon avortament espontani, el tercer la meva filla de 18 mesos i el quart intent és una panxa de 38 setmanes d’una altra nena. Jo sempre els vaig transferir d’un en un per antecedents (vaig perdre un embaràs de bessones) i perquè volia evitar-me riscos. Però evidentment si en transferissis 2 serien genèticament germans.

En el meu cas al fer-ho d’un en un teníem claríssim que no serien de la mateixa parella però sorpreses de la vida, quan vam tornar al centre d’RA per buscar un germanet, ens van dir que tenien un embrió congelat 100% germà genètic de la meva filla. Així que no ens ho vam pensar gaire, cap a dins i per sort es va quedar.

Nosaltres ho vam fer a l’Institut Marqués i n’estem contents. A vegades et fan esperar o les de recepció són una mica desastre, però per nosaltres el més important era un bon laboratori (el té) i tenir confiança en la nostra ginecòloga (et recomano la doctora Andrade, ella va fer de tot i més per aconseguir-nos un embaràs).

Molta sort!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
sugarfree
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

EntradaAutor: sugarfree » dv. maig 24, 2019 12:26 pm

Erika79 ha escrit:Huoles!
Jo he fet adopció d’embrions i espero bessons.
Jo també vaig preguntar això dels embrions i si, em van dir que, per llei, els dos embrions han de tenir el mateix orígen.
En el meu cas ho vaig fer a ivf Barcelona.

Molta sort!

Hola Erika79 Primer de tot enhorabona Pel teu embaràs, et volia fer una consulta... A totes les clíniques que hem estat ens asseguren dir-nos les característiques físiques abans de la transferència encara que no siguin similar a les nostres, si no et suposa cap molèstia em podries dir si a tu te les van donar abans o després de la transferència a Ivf?
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » dv. maig 24, 2019 1:11 pm

Holes Sugarfree, a mi em van dir els trets físics al box, just abans de la transfer.
Sorprenentment cap dels dos donants tenia res a veure amb el meu aspecte i confesso que em va sobtar bastant perquè clar, era això o això. Jo tinc el cabell ondulat/arrissat, castany fosc i ulls marró fosc. Ells, castanys clar, ulls blaus i verds. Lo únic que quadra és l’alçada perquè sóc alta i els donants també.
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK
sugarfree
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

EntradaAutor: sugarfree » dl. maig 27, 2019 9:02 am

Moltes gràcies per la informació Erika79, ja consultaré amb el metge si almenys ens poden respectar el grup sanguini, El centre on estàvem abans sí que ens van respectar les característiques i el grup sanguini però suposo que l'important és que el tractament funcioni.
ja aniré explicant per aquí per quina clínica ens decidim al final i un altre cop enhorabona a totes les que ho heu aconseguit .
anabel.palomo
Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

EntradaAutor: anabel.palomo » dj. juny 13, 2019 6:53 pm

Hola noies. Una altra de cap a ADE. Soc de Breda pero sempre m'he tractat per Barcelona mes que Girona.

Al 2015 vam fer una doble donació (no coneixia ADE). Ens van clavar 10.000 euros pero 4 embrións de 3 dies B i C dient que habia sigut mala sort que sortisin tan pocs i dolents pero després he sapigut que aquesta clinica te fama de cobrar ovo sencera i ferla compartida perque curiosament de 10 que han fet ovo allá només una ha tingut mes de 5 embrións i pocs blastos. A mes amb els anys vaig veure que la cantitat d'esperma era masa poca (un 4%). En fi, Clinicas Eva, Low Cost es lo que hi ha. En aquell temps era la unica que financiaba.

Al primer intent vaig tenir heterotopic per sort la meva nena va seguir endabant.

Com va ser cesarea vaig estarme dos anys abans de posarme els dos C que quedaben que va ser un bioquimic/negatiu.

Després d'aixó he fet dues transfes a IVF amb blastos de bonisima calitat i negatius les dues vegades. Vaig acabar enfadada perque el tracte molt bó fins que es van equivocar en una cosa masa grosa i vaig llençar 2600e a les escombraries com aquell qui diu.

Ara tenim 1800 euros de presupost (lo de Hacienda XD ens ho paguen cap al Octubre) i volem fer algun intent pero poques cliniques ens entren al presupost. Deixo la llista a veure si alguna te referencies:

Cirh
Dexeus
Embryogin
Euskalduna
Fecunmed
Fertty
Ginefiv
IMF
Girofiv

¿Referencies?
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » dv. juny 14, 2019 10:19 am

Benvinguda Anabel,
No sé com estan els preus d’una cosa i l’altra a les clíniques que dius però a Tarragona, Embryogin té molt bona fama. Però quan vaig anar a informar-me era careta i em van voler fer anar directament a donant sense fer cap altre camí. Al final si que vaig acabar amb adopció d’embrions a IVF però desprès d’intentar IAs i FIV amb els meus òvuls a Fertilab i allí. No va poder ser, però necessitava intentar- ho.

Molta sort!
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: