Opinio per FIV Dr. Aurell Ballesteros , Dr. Iñaki González Foruria i FIV Obradors Figueres

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tina84
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Opinio per FIV Dr. Aurell Ballesteros , Dr. Iñaki González Foruria i FIV Obradors Figueres

EntradaAutor: Tina84 » dl. maig 06, 2019 7:08 am

Hola,
després de casi dos anys de cerca sense èxit, jo amb una trompa obstruïda i el meu home amb un seminograma que no és per tirar cohets, aquests estiu volem començar amb el gran món de la RA.
Noies conegudes m'han aconsellat tant al Dr. Ramón Aurell de la Quirón con al Dr. Iñaki González de la Dexeus, tinc molt bones referències del dos.
Jo soc de la zona del Maresme i per zona m'es igual Barcelona que Girona. També he llegit molt bones opinions de FIV Obradors a Figureres, amb el Dr. Obradors i el seu fill a laboratori. Encara que em queda una mica més lluny, si val la pena hi aniriem...
Algú s'anima a explicar-me la seva experiencies amb aquests doctors/centres?
Moltes gràcies
banyolina
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Opinio per FIV Dr. Aurell Ballesteros , Dr. Iñaki González Foruria i FIV Obradors Figueres

EntradaAutor: banyolina » dl. maig 06, 2019 10:39 am

Jo et recomano la Dr. Fulvia Mancini
Napa
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: Opinio per FIV Dr. Aurell Ballesteros , Dr. Iñaki González Foruria i FIV Obradors Figueres

EntradaAutor: Napa » dl. maig 06, 2019 1:57 pm

Jo el Dr. Ramon Aurell no te´l recomano per res del mon. Fa 2 mesos vaig fer un proces FIV amb ells i va ser una experiencia molt dolenta i no aconsello a ningu que vagi,i no es nomes pel resultat .... vaig sentir-me com un producte , cap personalització, tot fred, ell es simpatic i agradable però a l´hora de la veritat... et fa unes ecos de 10 segons i sempre tot amb pressa, per no dir de la dra grau qui em va fer la punció ja que ell no podia.. horrible! i Per mi va ser com llençar milers d´euros a les escombraries.
Jo actualment estic fent ja el proces a la sagrada familia i de moment estic contenta però estic al procès d´estimulació. Les altres fiv (porto ja unes quantes) a la teknon i tret que totes negatives el tracte va ser molt bo.
pruneta33
:: tortuga
Entrades: 324
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dt. maig 07, 2019 9:13 am

Bon dia,
Jo vaig a Fiv Obradors. N'estic molt contenta i no canviaria. Per ara no hem tingut el nostre positiu, però hem repetit amb ells.
El tracte és molt personal, es preocupen i sempre estan mirant i estudiant les novetats en el tema.
I miren molt també el semen que a vegades el deixen una mica de banda.
Pots fer la primera visita amb ells és gratuita. Jo et recomano anar on et sentis bé, fem moltes visites i hi possem moltes esperanceS i diners.
Si tens qualsevol pregunta no dubtis en preguntar-me.
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions (3betes negatives)
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos( 4 betes negatives)
Abril 19 --> 3a FIV-- 4 blastos amb dgp bé. 6 blastos pendents analitzar.
Juliol 19---> transfer
Primavera1985
Entrades: 71
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. maig 07, 2019 10:19 pm

Hola,
Nos portem 2fiv's al Trueta i sense exit,mentres esperem poder iniciar un nou tractament,estem valorant per anar al privat. Hem fet visita amb Dr Aurell del Quirón, però no estem convençuts del tot . Estem força lligats a nivell econòmic. Som de Girona. Que tal amb Obradors de Figueres?perque realment queda més a prop. No en tinc referencies.
Merxiii
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* FIV per privat, econòmicament impossible.
* Possibilitat de passar a IAD.
pruneta33
Entrades: 324
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dc. maig 08, 2019 5:24 am

Bon dia,
Primavera, jo també soc de Girona i estic molt contenta qmb Obradors. Jo et recomanaria anar a fer primera visita, preus, crec que son economics però no ho vam comparar, per que nosaltres no voliem anar a barcelona.
Com a resultats, jo encarq no he tingut resultat positiu, però de la meva 1a Fiv a santa Caterina que vam extreure 21 òvuls i nomes 6 van fecundar i 5 van arribar a dia 3. Aquí vam aconseguir 30 òvuls madurs. 23 fecundats i 12 blastos, ara estem pendents de dgp de 6.
Ells mateixos envien les proves del sem3n a cimab ( entra dins del.preu) i tenen possibilitat de fer el test de receptivitat endometrial.
Fan un tractament personalitzat i son molt empàtics.
Nomes tinc bones paraules com veus :p
Espero que t'hagi ajudat i que la pròxima sigui la vostra.
Qualsevol cosa pregunta'm
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions (3betes negatives)
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos( 4 betes negatives)
Abril 19 --> 3a FIV-- 4 blastos amb dgp bé. 6 blastos pendents analitzar.
Juliol 19---> transfer
Tina84
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

EntradaAutor: Tina84 » dc. maig 08, 2019 6:49 am

Moltes gràcies a totes per les respostes i per comentar les vostres experiències, vaig prenent nota de tot el que dieu...

Quan arribi el moment crec que farem 1era visita a la Dexeus i també a Obradors...
Tampoc volem mirar moltes i moltes perquè acabarem atabalats abans de començar :-o00m ... a nivell de preus no tenim ni idea ja que de moment no hem anat a cap, algú pot comentar alguna cosa de preus? Està clar que no ens decidirem per la que sigui més barata o més cara, anirem a la que ens doni més confiança i tranquilitat...

Moltes gràcies i sort a totes les que esteu ja en camí.
Salut!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: