UEG, Embryogin o la doctora Andrados?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

UEG, Embryogin o la doctora Andrados?

EntradaAutor: anabel.palomo » dl. jul. 15, 2019 11:11 am

He estat descartatnt cliniques i aquestes tres son les que per tema economic i proximitat em tiren mes. UEG encara no se del cert perque son 1700 un blasto i jo vull embrións de 3 dies. Pero m'agradaria llegir experiencies d'aquestes tres cliniques. La doctora Andrados visita amb Girofiv. Del Dr.Inglada he llegit bones referencies pero tinc conec el cas d'una coneguda a qui li ha estafat molts diners i ja no em dona confiança, pero la Andrados a veure que em diu de preus (Inglada cobra 750 pero no se lo que cobra ella així que potser la descarto). I a Reus son 1600 i t'asignen lo que t'asignen.

Tot aixó es per fer ADE.
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: UEG, Embryogin o la doctora Andrados?

EntradaAutor: Nicoleta » dc. jul. 17, 2019 10:52 am

Hola Anabel,

jo no et puc aconsellar pel que fa a ADE concretament, el que sí que et puc dir és que nosaltres hem fet vàries coses amb UEG i sempre, sempre ens han tractat molt bé. Un tracte molt professional i alhora molt amè, explicant les coses de manera senzilla i clara. I a nivell de tecnologia, tampoc en tenim queixa, els mitjans que hem necessitat sempre els hem tingut en les millors condicions. A partir d'aquí, a veure si algú et pot aconsellar respecte les altres opcions que teniu i sobre el vostre tractament en concret.
Molta sort!!! Una abraçada.
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

Re: UEG, Embryogin o la doctora Andrados?

EntradaAutor: anabel.palomo » dl. jul. 22, 2019 7:46 am

¡Hola! Gracies per respondre. La veritat ens va agradar UEG. El Dr.Carrera transmet molta tranquilitat i la clinica petita pero no hi habia ningú. A mes em va demanar una prova que resulta que li demanen a tothom per fer ADE i que a mi només me l'ha demanat ell. Lo dolent es que per fer ADE son minim 6 mesos de espera per parella...i hi han 3 parellas davant nostre. Així que res perque dos anys no volem esperar tampoc.

La Andrades no em va agradar. Va semblarme pasota i proves importants em deia que eren tonteria i que lo millor era anar fent transfes i només després fer proves.

Embryogin per telefon m agrada i avui mateix una amiga ha tingut el seu positiu a la primera allá. Pero em queda a casi 3 hores i mitga lo que seria fer 8 hores de cotxe diari i com que no. Ja només em queda la Dexeus...
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::