Falta stock innohep

Tractaments, clíniques, medicaments..
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Falta stock innohep

EntradaAutor: Northern Lights » dt. jul. 16, 2019 9:38 pm

Estic embarassada de 14sg i prenc Innohep, avui m han dit que no hi ha stock i que haig de canviar de medicament.
He trucat el gine i m ha dit que demà parlarà amb l hematoleg per aveure quina em posen, segurament serà clexane.

Alguna més s ha trobat amb aquest problema??
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Falta stock innohep

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 17, 2019 2:46 pm

A mi em va passar fa any i mig amb el clexane, però sí hi havia caixes de menys quantitat de xeringues als magstzems, així que em va tocar fer més gasto i anar comprant caixes petites fins que va haver-hi stock.

En principi tant innohep com clexane són força similars, conec noies que utilitzen un o l’altre i encara no hem descobert perquè a unes ens diuen un i a altres l’altre, no hem sabut veure la diferencia.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Falta stock innohep

EntradaAutor: myca » dc. jul. 17, 2019 5:21 pm

Desconec la diferència entre un i l'altre. Només dir-vos que tinc unes 14 xeringues de clexane 4000 UI (40mg) /0'4ml, si algú les vol, almenys estalviar-vos uns calers... zona bages.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Falta stock innohep

EntradaAutor: Northern Lights » dc. jul. 17, 2019 9:22 pm

Hola noies, a final he parlat amb el meu gine i m ha canviat a clexane 20mg, m ha dit que eren iguals. Desprès he trucat a una amiga que és farmaceutica i a una hematologa i m ho han confirmat, no es que desconfies pero em feia una por terrible canviar ara de medicació, sobretot perque estic de 14sg i sembla que la heparina i l adiro han funcionat!
Menos mal...

Myca gràcies, en principi no el necesitare pq és una altre dosis, xo gràcies
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Falta stock innohep

EntradaAutor: Northern Lights » dc. jul. 17, 2019 9:41 pm

Hola Myca, ara llegia el foro de fiv2019 i he vist el teu ultim post.
Aveure si puc ajudar-te:
Jo sempre he tingut regles molt doloroses, fins el punt de prendre enantyum cada 8 hores i continuar amb dolor,molt bestia.
Jo soc llevadora i he passat per molts gines,alguns amics, cap li donava importancia fins que em van fer una laparoscopia per un altre tema i em van trobar endometriosis a una trompa. Em van cremar aquest focus endomeriosic i inclus dp d aixo continuo amb regles doloroses... no entenc res.
Tant la meva mare com la meva avia van tenir regles molt doloroses i per altre banda embarassos a la primera. Per tant ja no se que pensar! He arribat a la conclusio que el meu dolor pot venir x un altre motiu...
Pel que ser la unica manera segura al 100% de descartar endometriosis es per laparoscopia, busca un bon profesional, aveure que.

A final jo he conseguit l embaràs ( ho dic encara amb boca petita pq ni m ho crec encara), estic de 14sg pero crec que no ha sigut per la operacio sino per la medicacio que porto.
Aquest cop vaig anar a la transfer amb heparina, adiro i prednisona per incompatibilitat KIR.
Abans havia tingut un avortament a les 6sg d una embrio A a dia 3, un bioquimic d embaras natural i una transfer de 2 embrions AA sense implantacio. Tant la meva parella com jo tenim 30 anys, per tant tema d alteracions dels embrions per mala qualitat dels ovuls o esperma no era.

Entenc pel que dius que t has punxat clexane, no se si has fet tmb lo altre. Sino t aconsello mirar tema inmunologic aveure si podries ser incompatible amb la parella.
Aquest mon és molt desesperant, jo he estat 3 any i mig i han sigut molt durs, molts anims. Si tens qualsevol pregunta estic aqui.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::