Fartes temps espera ser mares a la pública

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tardors
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 25, 2019 10:31 pm

Fartes temps espera ser mares a la pública

EntradaAutor: Tardors » dc. set. 25, 2019 11:06 pm

Hola!
Ens presentem, som una parella de noies que fa 14 mesos que ens vam apuntar a les llistes de reproducció assistida per la Seguretat social. A dia d'avui encara no ens han dit res.

Voldríem saber si més persones us heu tobat en aquesta situació i/o si existeix algun espai o plataforma per denunciar aquesta realitat.Nosaltres ens sentim força abandonades i cansades d'esperar.Ja que en teoria tenim el dret de ser mares pel sistema públic però la situació s'està allargant molt.

Si no existeix cap espai de trobada similar on conèixen's i posar en comú necessitats col.lectives ens agradaria poder crear-lo :)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Fartes temps espera ser mares a la pública

EntradaAutor: Northern Lights » dj. set. 26, 2019 11:42 am

Hola tardor, les llistes de la publica son llargues entre 1 any i mig i dos anys. Depen molt de l hospital pero en general la espera ronda aixo.
Jo a final vaig anar a la privada pq estava farta d esperar.
És una vergonya
sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Re: Fartes temps espera ser mares a la pública

EntradaAutor: sic18 » dg. set. 29, 2019 3:59 pm

Hola, nosaltres tambe som dos noies i tambe estem esperant encara...

Mira t’explico, al novembre de 2017 ens van derivar a la puigvert, vam anar al juny a primera visita (osigui va trigar 18 mesos clavats) pero com que jo ara no tinc trompes ens van derivar a sant pau per la fiv (xq a puigvert ens van dir que no ho feien) total, que ara 18 mesos mes esperant, al final haurem estat 3 anys en llista d’espera, sort que ens vam apuntar joves!

Jo m’he queixat un munt de vegades i tampoc et fan cas, et diuen que hi ha molta gent i que depenen de les subvencions que arriben...

Anims i paciencia que tot arriba. :globus:
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: Fartes temps espera ser mares a la pública

EntradaAutor: Mercè19 » dv. des. 13, 2019 7:42 am

Bon dia

Us volia explicar el meu cas. El mes de maig passat i després d'un any i mig en llista d'espera em van trucar de la Puigvert.
M'han fet 4 inseminacions que no han anat bé. Ahir vaig anar a la visita de control i em van dir que no podia optar a FIV perquè tornes a començar i t'has d'esperar un altre any i mig.
Jo ja tinc 39 anys i segurament quan em truquin ja tindré els 40 i no me la faran.
De tota manera, vaig demanar que volia incloure'm a la llista( potser hi ha una cop de sort). Vull ser mare soltera i econòmicament no em puc permetre pagar 7.000 euros per una FIV.
Relament, és tot plegat un rotllo. Ahir se'm va caure el món a sobre quan em van dir que no podien fer res més.
El metge em va dir que jo havia triat fer els 4 intents de IAD. Això no és cert, a mi ningú em va deixar escollir. Directament, com que aparentment no tenia cap problema i tenia una reserva ovàrica bona, em van enviar a fer inseminació.
Potser ens hauriem de moure, recollir signatures i fer-es arribar a algún lloc perquè per a moltes, la SS és l'única oportunitat que tenim.
Ànims a totes"
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: Fartes temps espera ser mares a la pública

EntradaAutor: Mercè19 » dl. gen. 20, 2020 8:55 am

Bon dia

Fa temps que vull ser mare soltera . M'han fet 4 inseminacions per la pública i res de res. Tinc 39 anys i aquest maig ja en faré 40.
M'he estat informant sobre la FIV però per la meva edat, el tant per cent de possibilitats que vagi bé sñon poques i és un opció molt cara.
M'estic plantejant el tema de l'adopció d'embions però voldria saber si teniua alguna experiència i on és millor anar.
He mirat clíniques i no a tot arreu ho fan. He vist Gràvida, Institu Marquès i Fertilab...us en sona alguna?
Gràcies

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::