FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Dalilala » dc. gen. 22, 2020 9:33 pm

MirDB - has descartat problemes d'implantació? A mi no m'ha funcionat fins que no m'han fet straighting endometrial per un polip i fins que no m'han fet tractament immunològic...

Busca respostes, perquè és molt mala sort..


Molts ànims!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mir DB » dj. gen. 23, 2020 1:43 pm

Gràcies noies! Alguna cosa passa però no saben el què. I no em volen fer més proves... S'implanta (ara el tinc ben enganxat) però l'embrió no creix. Diuen que "els meus òvuls no són bons" tot i que hem fet dgp i els cromozomes són aptes.
Ara espero q em baixi la regla i sinó, raspat. Que llarg i pesat...
Gràcies per ser-hi!!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. gen. 23, 2020 6:11 pm

Ostres Mir, doncs molts ànims i força!!! Qualsevol cosa, ja saps. Abraçades!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » ds. gen. 25, 2020 3:52 pm

Ostres quin greu MirDB... no deixis d’insistir amb més proves i si cal plantegeu un canvi de clínica.
T’han mirat l’úter com el tens? Ressonància magnètica i/o histeroscopia? Sembla que si han passat DGP el problema hauria de ser un altre i no embrionari no?
Prou difícil es tot això com perquè no ens ho posin més fàcil a les clíniques.

Núvol, crec que progyluton son estrogens i no anticonceptives, segons el cas deuen fer un tipus de tractament o un altre...
Pel tema fol·licles el pròxim cop pregunta. I pregunta tot el que hagis de saber. A nosaltres el que ens passava es que era tot tant nou que no sabíem el que era necessari saber i el que no. Amb el temps hem après que ho hem de saber tot, i per tant cal preguntar totes les respostes que no ens donen.

Ànims a totes boniques!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » ds. gen. 25, 2020 5:07 pm

MirDB em sap molt greu. Com diuen les companyes, insisteix perquè et facin totes les proves. Jo vaig tenir un avortament a les 8 setmanes després de fer DGP també. És l'única solució màgica que em van oferir després d'haver tingut dos avortaments previs d'una primera FIV. I com que en aquell moment encara no sabia res, em vaig enrefiar de la doctora i em vaig embarcar a una segona FIV amb DGP convençuda, pel que em va dir ella, que ara segur que funcionaria. A la consulta jo sempre insistia amb què es podia mirar més o fer i la resposta era que el 60% d'avortaments eren per temes genètics i la resta era factor sort. Factor sort? Ara us juro que la mataria. No crec amb la sort, crec amb la ciència i ara m'he adonat que el problema és que no em van fer cap més prova. Només el seminograma, analítiques bàsiques a mi, histerosalpingografia (va resultar una trompa tapada i aquest l'únic problema inicial) i llestos. I el cariotip ens el van demanar abans de la segona FIV. El cas és que jo natural mai abans m'havia quedat embarassada.

Ara hem decidit anar a per totes i exigir totes les proves possibles, perquè després del que ens ha passat, he buscat informació i sé el que ens han de mirar. No tiris la tovallola, lluita per trobar respostes, que segur que n'hi ha.

Aquestes serien les proves més importants:
- Cadena doble de l'ADN de l'esperma. Vam anar al Cimab a parlar amb l'Agustí i, pels resultats de les fecundacions en els dos cicles, ens va dir que caldria fer la prova. Com que la setmana que ve anem a l'IVI (comencem la ruta de clíniques), ens va dir que féssim la prova a través d'ells (que es veu que l'envien a Cimab). Ens va explicar que s'ha trobat moltes vegades que els metges el truquen perquè no entenen el que ell fa o demana i prefereix que ho gestionem amb la mateixa clínica. Ens va dir que tan IVI com Gravida són sensibles a fer aquesta prova.
- Histeroscòpia i biòpsia de l'endometri.
- Estudi de la coagulació de la sang i immunològic.

Tot just ara comencem la fase de proves i tenim clar que si algun gine diu que no ens en vol fer alguna, canviarem fins trobar algú que cregui a fer-les totes.

Aquí en el fòrum hi ha molts casos de persones que han hagut de moure cel i terra per trobar la solució i ho han aconseguit!

M'he desfogat una mica, però és que em fa molta ràbia que diguin que no es pot mirar res més...

Ànims a totes!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. gen. 26, 2020 9:00 am

Moltes gràcies a totes per totes les experiències i informacions que doneu. Són súper valuoses per les que com jo acabem d'entrar en el món de la RA.

MirDB, Xocolatina, Gala 84...prenc nota de tot el que heu anat descobrint amb les proves que en el seu moment no us van fer d'entrada. Ara em quedo amb el dubte de si nosaltres no ens hauríem de fer aquestes proves abans de començar amb les punxades el proper cap de setmana.

Ho comentaré amb la meva doctora però suposo que em dirà que si no he tingut avortaments, etc, etc., doncs que no "cal" fer-les. Pel que he investigat pel meu compte, el protocol que segueixen a la majoria de les clíniques és el de no fer-les fins que no hi ha problemes d'implantació i/o avortaments de repetició. Però d'altra banda, penso que ens estalviaríem molts i molts problemes, a molts nivells, si moltes d'aquestes proves es fessin d'entrada.

En definitiva, tinc hora divendres per veure quants fol·licles tinc i decidir si comencem ja o ens esperem al següent. A l'estiu em va veure 6-7 antrals. Aviam quants en tinc aquest mes...Poc a poc.

Moltíssimes gràcies de nou! Abraçades i ànims a totes!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dg. gen. 26, 2020 7:07 pm

Núvol, si, gairebé totes les clíniques funcionen així. Si tens “la sort” d’haver tingut avortaments tens una mica més de força.. però sinó... uf.
Si tens menys de 35 i no has tingut avortaments el tant tema DGP com fragmentació del ADN espermàtic, queda una mica descartat.
I si tens Un diagnòstic clar (perdona però no recordo si sabeu quin es el “problema”), et pots aventurar a una primera FIV. Hi ha moltes noies que se’n surten a la primera.

A nosaltres ens van diagnosticar com a “infertilitat per causa desconeguda” i ara resulta que ell té la cadena doble de L’ADN espermatic alterada i jo un úter que allà no s’hi vol quedar ningú.

Espero haver-me explicat bé, no vull ofendre a ningú amb les meves paraules i tampoc no vull equivocar-me a l’hora d’explicar, al final la ultima paraula la tenen els metges que ens porten, però entre nosaltres ens podem ajudar.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mir DB » dg. gen. 26, 2020 9:50 pm

Hola!
Xocolatina: es veu que amb el dgp miren q hi hagi el nombre de cromozomes que toquen però no miren dins de cada cromozoma (inviable actualment). Pot ser q quan l'embrió vagi a dins d'un cromozoma a buscar la informació per anar creixent no la trobi, tot i tenir els cromozomes q toquen. 65% d'encert amb el dgp = 35% fracàs (jo).
Gala: m'he fet moltes analítiques però no et sé dir el que han mirat. Em van fer histeroscòpia però per treure un tros que havia quedat a dins després d'un abort. M'han fet mil ecos, ja haurien vist que l'úter no està bé, no? Dic jo... Tornaré a insistir amb les proves. El factor sort sí que hi és: pels que s'hi queden a la primera natural o pels que fan un sol tractament i els funciona. Moltes vegades ni els metges saben per què ha anat bé. Jo ja li dic al meu company que em vaig gastar tota la sort trobant-lo a ell... :love:
Dalilala: dius que tenies problemes d'implantació. No es va implantar mai? O és que llavors no creixia? Em sembla q encara no he trobat ningú q tingui el mateix problema q jo: s'implanta i no creix.
Núvol: les proves les fan fer en comptagotes. Pots provar sort, potser et surt bé a la primera i t'estalvies una picossada en les proves!
Bona setmana!!! :--/)
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dl. gen. 27, 2020 12:39 pm

Xocolatina, amb 37 anys (aquest mes he fet els 38) em van dir que tinc baixa reserva/fallo ovàric prematur. Tinc 0,46 antimulleriana, la FSH disparada (no tots els mesos) i 6-7 folícles antrals a l'estiu. No he quedat mai embarassada (de fet, vaig ser donant d'òvuls quan tenia uns 20 i em van tornar a trucar per repetir...) Per la resta tot b, sóc regular, etc. i la meva parella també bé. Així que amb totes les proves bàsiques a la mà (tb cariotips i x-fràgil) a tot arreu on vaig anar em van enviar directament a FIV-ICSI i, després d'intentar-ho uns mesos més, ara sóc a l'IVI.

Veient el que has comentat tu i algunes altres noies, el meu company l'hi ha enviat un correu a la Dra preguntant per les proves que heu anat comentant. El divendres tinc cita per valorar si ho comencem ja i aprofitarem per tornar-ne a parlar. Entenc que potser tinc sort, però els desgast emocional, físic i econòmic és massa gran com per deixar-ho "a l'atzar" així que demanarem informació sobre aquestes proves que heu anat comentant. Aviam què ens diuen!

Gràcies a totes!
Lokita82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 28, 2020 5:43 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Lokita82 » dt. gen. 28, 2020 6:13 pm

Hola a todas!

Soy nueva en el foro. Me ha servido mucho la información que he leído del foro. Después de 2 años y medio de espera por fin veía que todo iba encaminado. El lunes me hicieron la punción y este jueves tengo la transferencia.
Pero leyendo el foro me surgen muchas dudas... a mi solo me hicieron la analítica básica y a mi marido si le hicieron dos seminogramas porque tiene poca movilidad. Ninguna prueba más. En la 2 eco vaginal me vieron líquido en la trompa izqda y cuando me hicieron la punción me dijo la ginecóloga que había desaparecido... en fin estoy hechaaa un liooooo
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dc. gen. 29, 2020 8:12 pm

Lokita, no te preocupes por las dudas! Yo también soy nueva. En mi caso, a parte de casi ya tener un máster en investigación RA online, aquí también he aprendido un montón y, sobretodo, creo que nos va bien compartir dudas y emociones entre nosotras.

No te puedo ayudar con el tema que comentas. Pero alomejor alguna de las otras chicas te pude decir algo. Qué tal te fué la estimulación y punción? Yo en poquitos, si no se cancela antes (mi diagnóstico es fallo ovárico prematuro = baja reserva ovárica), empiezo en breve.

Muchos ánimos con la espera, poc a poc! (aunque desespere, jeje)
Lokita82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 28, 2020 5:43 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Lokita82 » dc. gen. 29, 2020 9:24 pm

Hola Nuvol!!!

Cuando empiezas con la estimulación? Ya verás como va muy bien!!!!

En mi caso empecé con la estimulación, pero solo había crecido uno, el resto se veían más pequeños. Me aumentaron la dosis y los días de gonal. En 7 días vieron que habían crecido el resto un poco más y termine la medicación en 25. El 27 me hicieron la punción, y salieron 7 que supongo que mañana que tengo la transfe me explicarán un poco.
La punción fue bien, no note ninguna molestia ni nada en las 2 horas que estuve allí, ahora bien cuando llegue a casaaaaa.... si que me dolía bastante sobretodo pinchazos y el martes ya como nueva ☺️☺️

Con muchas ganas de que llegue mañana!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 12:40 pm

Hola lokita!!! Como ha ido la transfer? un embrión o dos? >.-<: tu transfer ha sido en ida 3 o 5?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 12:42 pm

noies, com esteu la resta? alguna novetat? :--/)
Lokita82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 28, 2020 5:43 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Lokita82 » dj. gen. 30, 2020 2:20 pm

Buenos diasss a todas!!!!

La genetista me aconsejó ponerme dos, por la edad que tengo ya y porque además de los 7 que me sacaron, maduraron 4 y de esos, tres eran de calidad B. El cuarto lo descartaba y tampoco lo congelaran. Son +3 dias.

Lo que me dijo la genetista es que como es la primera y no hay histórico empezaremos así y para la siguiente cambiaríamos pautas.....

Lo que me ha sorprendido es que aquí en el foro hablabais de la beta espera y de la prueba mediante una analítica. A mi me han dado una hojita donde tengo que esperar 18-20 días y luego comprarme un predictor y hacer la prueba en casa.....

Saludos a todas!!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 2:23 pm

que edad tienes? te han puesto dos de calidad B? ya está hecho!!!! ahora toca esperar el super positivo!!!! nosotros estamos con este gran dilema... si 1 o 2... nos han dicho que uno pq soy joven, pero me da miedo pq tengo endometriosis...
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dj. gen. 30, 2020 2:32 pm

Lokita, que bé!!! Doncs ara a esperar... a mi em transferien a +5 i la analítica era al cap de 10 (en total 15 dies de l’ovulació). Això del test d’embaràs... vas per la seguretat social?

Esperança, això es decisió de cadascú... jo sempre feia cas del q em recomanaven... vam començar transferint d’un a un i la última transferència la vam fer de dos. Valoreu les opcions... si teniu clar que no voleu un embaràs múltiple doncs la resposta està clara.

Ànims boniques
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. gen. 30, 2020 5:56 pm

Hola a totes!

Lokita, molts ànims en l'espera! Ja ens aniràs explicant què tal les estàs i les sensacions que vas tenint.

Per la meva banda, avui m'ha vingut la regla i demà tinc cita per la tarda amb la doctora per a què em faci el recompte i decidir si comencem. Poc a poc! Intento no pensar-hi gaire i, igualment, amb la feina estic totalment distreta tot el dia. No paro!
Lokita82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 28, 2020 5:43 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Lokita82 » dj. gen. 30, 2020 6:44 pm

Esperança87: cumplo 38 en abril y es mi primera fiv. La genetista te aconseja pero luego la decisión es de cada uno... Ella me comentaba que muchas parejas no quieren poner 2 porque si enganchan y sale embarazo múltiple no podrían afrontar esos gastos... En nuestro caso me dijo que ella pondría 2. También nos dijo que nadie te garantiza que porque pongas dos vayan a enganchar... Que me mentalizasen que es un primer intento...... y q no
Nos desanimemos con los resultados.
En tu caso tenéis que valorarlo .... ¿En que parte del ciclo estás?

Xocolatina : si, voy por la SS, la punción y la transfe me la han hecho en la Puigvert pero todo a través de Sant Pau...


Nuvol20: Mañana nos cuentas que tal ha ido la
visita!!! Te mandooo muchos ánimos y mucha energía positivaaaa

Muchas gracias a todas por los ánimos!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 7:30 pm

Lokita: este mes me hicieron la punción y la transferencia me la haré en abril. Ahora estoy con tratamiento para la endometriosis y luego a decidir si hacemos uno o dos. A mi me dicen que solo ponga uno xq tengo 32... pero aun no sabemos qué hacer. Hay días que digo uno y otros dos. A ti xq te han aconsejado poner dos?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::