FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Mir DB » dl. feb. 17, 2020 8:28 am

Camy: jo de tu em faria totes les proves possibles. Si troben el problema el podran solucionar. Si tens baixa reserva podries fer alguna fiv per acumular òvuls, ja que cada any en tenim menys. Dubtes, pors... és normal. Hi ha dies de tot però la il.lusió pot més. He començat a anar amb uns psicòloga, a veure si m'ajuda. T'ho has plantejat? He fet coses "alternatives" per si serveixen. Per ara no, però potser tot suma. Una abraçada!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dl. feb. 17, 2020 1:09 pm

Camy, molts ànims per a tu també. Penso igual que la Mir. Fes-te totes les proves necessàries, poc a poc i, sobretot, cuida't molt. Penso que d'una manera o una altra totes anem passant per diferents moments o processos de dol. Per exemple, quan em van donar els primers resultats i tots els doctors i doctores em deien d'anar a FIV i que tot i així, estadísticament, fàcil no ho tenia, se'm va caure el món a sobre durant una temporada. Em va costar molt assumir-ho.

Em va ajudar molt parlar-ho amb un psicòleg, llegir casos de dones que estan com jo, etc. És dur, però suposo que hem de trobar la manera d'afrontar-ho. Amb això no vull dir pas que la forma sigui començar necessàriament una FIV o el que sigui. Crec que primer és molt més important que nosaltres estiguem bé, que entenguem i assumim, de forma realista, el que ens passa. És complicat.

Respecte als dubtes i pors, ja veus, segur que totes en tenim un munt. Segurament que moltes en són compartides. En aquest sentit, penso que la clau és aprendre a entomar-les. És més fàcil de dir que de fer. I d'alts i baixos n'hi ha un munt.

Bé, moltes abraçades i si necessites res, ja saps. Petons!
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aroswi » dl. feb. 17, 2020 3:25 pm

Hola noies!!

Floqueta.... Estic emocionada per tu, ais quins nervis de que es dupliqui... Jo no entenc de ectopics pero tan de bo no sigui!!!! Et seguiré D prop

Jo entro per dir que avui he fet test i ha sortit negatiu, de fett, després de sagnar, vaig parlar amb el doctor i em va dir que em posses progesterona... Per si acas... Pero no ha resultat... Divendres era el meu dia teòric i va ser el primer test, negatiu. Així, avui que era el real ja anava Preparada... El Dr m'ha trucat, m'ha fet una eco i... En fin, a vegades surt bé i d'altres no.

Molts ànims a les beta esperes... Lokita, optimista! Tenim fe en vosaltres, ja explicare.

Núvol, que guay! Quina bona pinta el que dius!!! Et seguire!!!

Petonets boniques. No estic molt receptiva... Però ho superarem.
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dt. feb. 18, 2020 5:48 pm

Aroswi, em sap molt de greu el resultat de la beta. Molts ànims i per a qualsevol cosa, ja saps. Abraçades!.

Què tal van les altres betes, com ho porteu?

Modo ego: avui m'han fet la transfer d'un blasto de 5 dies. M'han diit que és de qualitat B. La doctora estava molt contenta. I nosaltres també ho estem, perquè no pensàvem pas que arribaríem fins aquí tenint en compte que només em van treure 3 òvuls madurs.

D'altra banda, els altres dos van més lents, m'han dit que ja han fet la "morula" (vaja, que estan en el a 4 encara), i que encara no saben si demà hauran arribat a blasto. També m'han dit que no em poden dir qualitats ni probabilitats de què vagi bé. Tant pot ser que arribin els dos, 1 o cap. Així que res, a esperar i aviam si tenim algun que puguem congelar :-o00m :-o00m :-o00m

I res més, espero que totes estigueu bé i que en uns mesets totes puguem confirmar positius i/o embarassos que arriben a bon port.

Seguim :()()::::
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dt. feb. 18, 2020 8:20 pm

Hola noies,

Camy, les companyes tenen raó.. comenceu a fer proves... no vol dir que hagueu de començar, pero mireu, investigueu i quan estigueu preparats comenceu.
A tots ens ha fet respecte aquest món, però al final hem plantat cara i lluitat. Anims.

Nuvol, molt bé, un blasto! Quan tens la beta? Creuem els dits!! A veure aquests dos que queden si els podeu congelar.

Aroswi.. quin greu... anims bonics.

Floqueta! Ens tens amb l’ai al cor! Resisteix? Dona’ s bones notícies!!

Ego... doncs ja estic amb les anticonceptives, jo calculo que a mig/finals de març farem la punció. I mentrestant intentant millorar tot el q poguem...esport, menjar bé, dieta baixa en làctics i en gluten, vitamines, probiòtics, Acupuntura...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dc. feb. 19, 2020 9:43 am

Nuvol: super be un blasto B!!!! quan et toca la beta? quins nervis!!! ja ens informaras!!!

la resta, alguna novetat??
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dc. feb. 19, 2020 10:01 am

Esperança, tinc la beta el dia 28 per la tarda.

Aviam si alguna em pot ajudar. Què en sabeu d'infusions i betesesperes i/o embaraç? No sé què puc beure. A la farmàcia m'han dit que NO puc: camamilla, poleo menta, valeriana, tila,...que si compte amb el tè. Bfff. Jo en bebia molt!!! He consultat per internet però a cada lloc em diu una cosa diferent. I ara mateix, trucar a la clínica no em ve gens de gust.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. feb. 19, 2020 10:36 am

Bon dia,

Copio aquest fil del fòrum que parla de les infusions. A mi em van dir que durant la betaespera no calia modificar res, tot i així vaig fer com si estigués embarassada. Tenia entès que roibos sí que és pot però no n'estic segura...

http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic.php?t=11979
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Erika79 » dc. feb. 19, 2020 12:03 pm

Núvol20 ha escrit:Esperança, tinc la beta el dia 28 per la tarda.

Aviam si alguna em pot ajudar. Què en sabeu d'infusions i betesesperes i/o embaraç? No sé què puc beure. A la farmàcia m'han dit que NO puc: camamilla, poleo menta, valeriana, tila,...que si compte amb el tè. Bfff. Jo en bebia molt!!! He consultat per internet però a cada lloc em diu una cosa diferent. I ara mateix, trucar a la clínica no em ve gens de gust.


Jo durant l’embaràs prenia roiboos perquè vaig llegir que ajudava a absorvir el ferro per l’alt contingut en vitamina C.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dc. feb. 19, 2020 1:02 pm

Jo parteixo de la desconeixença, pero crec que amb mesura podem prendre infusions, sense abusar.
El te potser és el que descartaria pel fet de portar teïna.
De totes maneres, jo ho he evitat a totes les betesesperes.
Per estar tranquila, nuvol, pregunta a qui et porta el tractament.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dc. feb. 19, 2020 9:43 pm

Gràcies noies! Com he enganxat una bona calipàndria (sí, just ara!) ha anat al metge i de passada l'hi he preguntat. M'ha comentat que, banda de només poder prendre paracetamol, que si em bec dues o tres tasses de té no passa res. Que també puc fer infusions de farigola, que m'aniran bé pel refredat, etc. En tot cas, no faré més d'una tassa de té al dia fins que en tingui el resultat.

D'altra banda, avui m'han trucat de laboratori i m'han dit que els altres dos embrions s'han aturat i que res de res. Així que em quedo amb el que porto a dins. Fins ara ho havia portat tot força bé però ara que sé que segur que no tinc un segon intent i que les estadístiques són les que són en una 1a FIV, per molt blasto que sigui, ho veig tot bastant negre. Jo que sé, la meva parella i jo ens hem quedat...no tinc paraules per descriure-ho.

No sé què farem si això no surt endavant. En fi, primer xof important de tot el procés.
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dj. feb. 20, 2020 8:28 am

Núvol20, em sap molt de greu bonica que els altres 2 no hagin prosperat... Tanmateix en aquests moments intenta ser positiva pel pesolet que portes a dins. Una forta abraçada i ànims!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. feb. 20, 2020 9:05 am

NUVOL: em sap molt greu, però intenta ser positiva pq el cigronet que portes a dins s'enganxi bé!!!

sobre els altres q et quedaven, si en tenies poquets, pq no te'ls van congelar a dia 3? a una amiga meva com nomes li van quedar dos, li van fer transfer a dia 3. no us van deixar escollir?

ànims!!!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. feb. 20, 2020 1:02 pm

Gràcies pels ànims!

Esperança, doncs aquest dubte també el tenim nosaltres. Ahir no vaig preguntar perquè no hem sortien les paraules. Em van dir que m'enviarien un informe detallat amb l'evolució dels embrions i que si tenia cap dubte ho podria parlar amb la doctora, el divendres que és quan tinc la prova de la beta.

Aviam què tal va...crec que se'm farà etern.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dj. feb. 20, 2020 4:06 pm

Nuvol: sobre aixo de dia 3 o dia 5... jo crec q si tens uns quants es bo fer-los arribar a blasto, però si tens pocs... jo faria fins dia 3. Et diuen millor blasto pq te mes possibilitats, bla bla i despres et diuen com l'uter matern no hi ha res i millor dia 3. Per tant, toca confiar amb el que et diuen els professionals. Ara bé, quan em toqui decidir a l'abril, crec q dels 6 que tinc, nomes descongelare la pipeta dels 3 q van congelar junts per fer-los arribar a blasto. pq si veig q no arriben, me'ls posare a dia 3 i que sigui el que hagi de ser.

com et trobes? tens algun simptoma?
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. feb. 20, 2020 5:02 pm

Esperança, sí, és un tema complicat. Suposo que quan ens ho expliquin bé, ho acabarem d'entendre millor...no vull treure conclusions abans d'hora.

Pel que fa a com estic, doncs em trobo força bé (a banda del súper refredat que he enganxat) No tinc cap símptoma de res en concret. Sensibilitat als pits, però ja m'havia començat un dia abans de la punció i, de fet, cada dia que passa em va baixant una mica. Ho agraeixo perquè havia arribat al punt de necessitar dormir amb sostens per evitar que "es moguessin" i em fessin "mal". I mira que no passo de la talla 85!

A la clínica, em van dir que passés totalment de valorar el símptomes perquè el que pot ser símptoma d'embaràs també pot coincidir amb les conseqüències de tota l'estimulació, etc, etc. De tota manera, no he pogut evitar investigar per internet i tal qual m'han dit. Noies que tenen tots els símptomes del món i després tenen un negatiu o d'altres que res de res i després tenen un súper positiu. Així que en aquest sentit, calma total! :ok:
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. feb. 21, 2020 4:14 pm

Avui he anat a l'hospital per fer un control amb l'objectiu de veure on s'havia implantat l'embrió. I afortunadament és un embaràs intrauterí. Hem pogut veure el sac gestacional. :p-)

Tanmateix la mida del sac és de 0,27 cm i correspon més a una gestació de 5 setmanes que no pas de les 7 setmanes +2 que teòricament tinc....

M'han dit que no em faci més determinacions de la beta en sang i que hi torni d'aquí a 1 setmana per veure com evoluciona.

Vull ser positiva i pensar que tot anirà bé :ok:
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. feb. 22, 2020 8:25 am

Floqueta, això són bones notícies!!! >.-<: Ment positiva!... (és més fàcil dir-ho que fer-ho, però no ens queda un altre jeje) Una abraçada!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dc. feb. 26, 2020 8:55 am

Floqueta, com esta la cosa? Tens novetats?

Les betaesperants com esteu? Quan teniu la beta?

Alguna estimulant o apunt de fer transfer?

Tenim això una mica paradet!!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dc. feb. 26, 2020 1:01 pm

Hola noies!

De moment no tinc novetats. En referència als símptomes només comentar que tinc molta son i una mica de mal de pits. Ni nàusees ni vòmits... Em van dir que no em fes més betes atès que l'embaràs ectòpic ja estava descartat. Demà a la tarda em fan una nova ECO, quins nervis! :miko:

Una abraçada a totes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: back_guta22 i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::