FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. maig 22, 2020 12:54 pm

Xocolatina, el divendres 29 em fare el pipi test i despres anire a fer la beta en sang per quedarme 100% tranquila sigui positiu o negatiu.

ojala es quedin els dos amb mi... estic feta un flan!!!! El meu marit esta super content i nomes em dona petons a la panxa, i jo en canvi, em freno molt mes per si despres no tinc bones noticies.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. maig 22, 2020 2:46 pm

Hola a totes!!

Gtanit Benvinguda!!!! :content: Tan de bo rebis aviat la trucada per començar de nou!!

Esperança Així que finalment te n'has posat dos? Quins nervis!!!! :love: Tan de bo si quedin tots dos!!! Jo crec que el dia 29 està bé!! Si te'l posen en fase blasto casi casi és arribar i moldre ja!! He vist noies a qui ja començava a marcar 5 dies post transfer... Suposo que sempre hi ha la opció d'un fals negatiu :-o00m però vaja, esperem que tinguis un positiu com una casa!!! Pots comprar test d'alta sensibilitat... aquells que són de 10ml/u o 15ml/u no són molt cars i així assegures el tiro! Va!!!! Quel el 29 és d'aqui res!!!! >.-<:

Nuri Ben bé que anem a la par :content: Quina gràcia!!

Jo també tinc dubtes sobre la punció... he llegit que t'adormen... però per via intravenosa, no? Vull dir que no és allò típic de l'antestèsia general? .... Quines ganes de treure'm-ho de sobre i tenir-ho fet jaja
El que sé de la transferència és que moltes vegades t'ho fan a la mateixa consulta i no és res de l'altre món... :miko: Suposo que deu fer molèstia...

EGO: Jo com la Nuri, de moment segueixo només amb anticonceptives... En una setmana iniciem la fase 2 (sembla que faci el meu propi desconfinament jaja)
La setmana vinent em reincorporo a la feina... i aixó em dificulta tema horaris de les ecos... Així que a veure què tal ho podem muntar

Bon cap de setmana boniques!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 22, 2020 3:06 pm

Esperança, intenta gaudir de la betaespera, no et capfiquis amb possibles símptomes, o sensacions... si el teu marit et vol mimar, deixa’t mimar.
Esperem que es quedin tots dos!

Nuri i llunadexocolata, tal com diuen les companyes la punció és un pimpam, 10/15 minuts i despertes. La transferencia es menys emprenyador que una citologia i molt ràpid!
Ja ens anireu explicant com van les respectives estimulacions!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 22, 2020 10:36 pm

ai que bé sentir de primera mà que no fa mal. És algo que em té preocupada perquè amb la histerosalpingografia vaig veure les estrelles!!!

esperança quina ilusio que ha de fer, que bé!!!!!! t'entenc perfectament amb això de voler ser prudent per si de cas....crec que a mi també em passarà...som la pera oi???? però igualment deixa't mimar!!!! el meu maromo ja m'està cuidant molt inclus ara amb els anticonceptius! jajajaja és tan mono....!!!!

llunadexocolata ostres ja et reincorpores? bueno, almenys hauras passat ja la primera fase de hormones amb les anticonceptives. A mi m'ha donat mal de cap alguns dies i per sort fent teletreball ha anat molt bé

al principi em vaig plantejar si amb el covid era el millor moment per començar el tractament i us he de dir que ara estic encantada. El fet de poder fer el tractament estant en teletreball és un luxe! pots fer horaris més flexibles si no et trobes bé, i tens l'excusa per no tenir tanta vida social. Ara ho veig tot avantatges!!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. maig 23, 2020 10:46 am

Xocolatina Gràcies!!!! :love: I el procés de dormir-te a la punció... com és? He llegit que força senzill no? :camio:

Nuri Uff!! És que la histerosalpingografia és horrible!!! Recordo entrar i el primer que em va dir la doctora va ser que efectivament, és una prova que fa mal... que agafés aire i aguantés...
I si.... dilluns començo... és un pal! Treballo en una escola bressol... Així que ja us podeu imaginar el panorama :-:) en principi dilluns comencem a porta tancada... A veure què passarà a partir de l'1 de juny... :ufs:


Jo també estava encantada amb això del tractament i el teletreball!!! La veritat és un luxe poder-lo viure així i sense pressions!! Però bueno... la cosa s'em complica :miko: Però bueno... m'aniré adaptant!!! En principi la setmana vinent faig jornada completa presencial... però ja veurem si llavors s'haurà de combinar amb teletreball (espero que si!!! jaja) :oset:

M'agrada veure que hi ha vida en aquest pots!!! >.-<: Així fem entre totes tot més fàcil de portar :globus:
Que tingueu un bon dissabte!!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
RGB2019
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. juny 03, 2019 8:20 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: RGB2019 » ds. maig 23, 2020 11:32 am

Bones! M'he encantat a l'hora de tornar-me a connectar. Ah! Sóc Núvol20, incapaç ara mateix de trobar l'altre usuari, aviam si a la propera ho aconsegueixo! Sorry.

Benvingudes a totes les noves!

Esperança: com et trobes? Felicitats pels dos blastos! No facis massa cas a cap tipus de símptomes. Hi ha qui no ha sentit res i ha tingut el seu positiu i d'altres que tenien símptomes d'embaràs i no va poder ser. Així q res, cuida't molt!

Nuri i Llunadexocolata: com us han dit, no heu de patir per la punció. No sents res. Com a molt els dies següents podeu sentir molèsties però com també anem súper hormonades doncs ja no saps ben bé perquè sents una cosa o una altra. I la transfe també és un pim pam (nervis a banda)

Ego: tornaré a intentar FIV al cicle de juliol, crec. Mentrestant seguiré amb l'acupuntura (malgrat no hi hagi evidències científiques...), amb vitamines i etc. I mentrestant ho anirem intentant naturalment. Mai se sap, potser sona la flauta!!! i ens estalviem tornar a passar per tot el procés. Ha estat molt dur...

Molts ànims!!! I bon finde!
RGB2019 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 23, 2020 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » ds. maig 23, 2020 9:27 pm

hola a totes!!

Nosaltres finament ens hem decidit per començar el procés per FIV.
Vam fer 4 intents de IA per la seguretat social, i ara estem en llista d'espera però veient que potser en tenim per 2 anys, hem decidit anar per privat.
Vam visitar IVI abans del confinament, i aquests dies vam fer skype amb Gravida i Institut Marqués.
IVI no ens va agradar gens, i finalment ens hem decidit per Institut Marqués, amb el Dr. Borja Marqués. El vam trobar molt proper i vam estar molt a gust, tant a l'skype com a la primera visita.
Com que ja teniem totes les proves fetes, ja hem començat. Vaig començar a punxar-me dimecres i dilluns tenim la primera visita de control. Estic entre feliç, ofuscada i nerviosa.. només desitjo que funcioni i que no sigui massa llarg tot plegat.. jo tinc 37 anys i el meu marit 43.. en principi no ens troben el què tenim.. tenim una infertilitat d'origen desconegut, i això angoixa perque no saps què passa però hi ha alguna cosa que no funciona.

Una abraçada a totes!! i molts ànims!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dl. maig 25, 2020 10:31 pm

Hola noies! Durant el confinament i davant la impossibilitat de fer proves, he estat molt desconnectada de tot el món de la reproducció assistida. Però ara que ja han obert les clíniques i que sembla que per fi em podré operar, he tornat a connectar amb el tema i a entrar al fòrum a la recerca de respostes i esperança. La setmana que ve em fan una histeroscòpia per corregir l'úter en forma de T i ja només de pensar a tornar a connectar amb tot això i començar una altra FIV em poso trista de nou, tinc ganes de plorar cada dia perquè només em ve el cap per tot el que he passat i tinc pànic que la història es repeteixi. Porto 3 avortaments i 2 FIV, una amb DGP. I ara hem vist que la meva parella té la fragmentació de la cadena simple i doble de l'ADN per sobre dels valors correctes. Segurament, aquest tercer tractament el farem a l'IVI amb la doctora Castillón, però potser abans de començar i amb totes les proves, anirem a Gravida per tenir una altra opinió. Ara mateix no em sento gens animada i no veig que ho pugui aconseguir. Només de pensar per tot el que haig de passar per jugar a la loteria un altre cop... En fi, algú també se sent sense forces i amb por després d'avortaments de repetició o intents fallits? La veritat és que no sé on agafar-me ara...
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. maig 26, 2020 6:57 am

Bon dia a totes! :***:

RGB2019 Gràcies per la info! La veritat relaxa saber una mica com va la cosa :camio: Ben fet d'intentar lo de l'acupuntura! Si més no, t'ajudarà a sentir-te millor!! I com dius si sona la flauta...doncs genial!!!! Qui sap!!! :content:

Rakele Estem més o menys igual... Jo vaig fer 3 IA per la seguretat social.... i veient la llista que hi havia per FIV vam decidir buscar una clínica... i veient tot el que ha passat amb el Covid19, i que les llistes s'allargaran encara més... crec que hem pres la millor decisió!
Institut Marqués tenen molt bona fama! Si hagués d'anar a BCN probablement m'hagués quedat amb ells!!
Què tal portes les punxades? :miko:
T'entenc molt bé amb lo de la infertilitat... En el nostre historial encara figura el mateix "orígen desconegut" tot i que en sembla que la cosa estaría a les trompes...
De vegades són condicions tan petites i minúscules que imagino que costen de trobar :-o00m i qui sap...amb el temps algunes poden remetre... Però bueno, ara ets pel camí!!!! De ben segur que ho aconseguiu!! Molts ànims!!! :-()-)


Esperança Com portes l'espera??? :globus:

Gala És tan dur aquest camí que algunes toca recòrrer per ser mare... La única cosa que et puc dir que a mi m'ajuda en moments de baixón en els que penso que no puc més, és pensar en que és tan sols un estadi temporal... Com diu alguna companya, ens ha tocat ser mares pel camí llarg... però no deixar de ser un dels molt camins que recorrem a la vida.. Un dia el vam començar i un dia l'acabarem... Qui sap quan, però arribarem al final... I això serà una part més del nostre viatge... :-o00m És molt dur tot plegat... Podries buscar ajuda psicològica, per instagram hi ha vàries pàgines que tracten aquests temes... i fins i tot s'hi fan grups d'acompanyament... Hi ha temps de dol, petits amb llum, ... i algun més que ara no recordo... També pots recòrrer a un psicòleg, a mi em va ajudar molt.
La part bona de que cada vegada aneu fent més proves és que coneixereu millor la causa de perquè us passa això... i els metges podran trobar una solució... si voleu buscar una segona opinió ho trobo molt encertat... Així no us tanqueu portes i també us serà aire fresc conéixer altres professionals...
T'envio molts ànims i moltes forces!


Que passeu un bon dimarts boniques!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. maig 26, 2020 8:41 am

Hola!

LlunadeXocolata moltes gràcies pels ànims!!
A quina clínica ho esteu fent? nosaltres tampoc som de Barcelona i ens hem decidit igualment per Institut Marqués, mira que estem a gairebé dues hores de camí, però crec que val la pena.
Les punxades les porto bé! estava molt espantada perquè amb les IA em vaig tornar molt boja amb les hormones.. però sembla que estava preparada per la pitjor situació i aquesta vegada ho tinc bastant controlat, de moment! crec que la pitjor part serà[*] la progesterona..
Ahir vam fer el primer control i es veuen 13 folícles. Demà i divendres control i si tot va bé, diumenge la punció!!
Estic molt emocionada i a la vegada cagada de por!

molts ànims a totes! i sobretot, GALA!! MOLTA FORÇA!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dt. maig 26, 2020 8:29 pm

Gala, veig algunes coses amb comú amb el nostre currículum...
Vam fer la prova de fragmentació, i el resultat de la cadena doble li va sortir alterat, pero va seguir la dieta recomanada i va passar d’un 78% a un 54% (no recordo exactament els % però era alguna cosa així). Dieta: tres mesos sense: xocolata, teïna, cafeïna (res d’estimular-ne) i prenent curcuma.
A més a més vam aplicar el fertil chip a la última Fiv feta.
Per altra banda... jo tinc úter arcuat i “una mica” en T. També s’ha d’operar..
I finalment.. he tingut un avortament diferit i tres bioquimics.
Hem fet la segona Fiv i tot i intentar tot i més només tenim un embrió sa.
Entenc quan dius que no tens forces i que cada dia venen ganes de plorar... jo intento desconnectar, tot i que ara amb tot això hi ha massa temps per pensar i estic més nerviosa del normal. A veure si tornant a la normalitat ens tranquilitzem.
Molts ànims, qualsevol cosa parlem.

Nuvol, bentornada! Doncs ja ens expliques quan comencis la nova Fiv! Molta força

Rakele,que ràpid! Q vagi motl bé la recta final d’aquesta estimulació!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dj. maig 28, 2020 9:36 am

Hola boniques,

FInalment em fan la punció demà.. i ahir em van veure un pòlip que també s'ha de treure demà.. així que hauré d'esperar al següent mes per la transferència. Estic bastant nerviosa..No entenc com a la revisió que em van fer al febrer no em van veure aquest pòlip..imagino que deu ser molt petit i que creixen ràpid..
avui em noto amb els ovaris a punt d'explotar.. només desitjo arribar a demà i que passi tot ràpid!

bé, ànims a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dj. maig 28, 2020 10:50 pm

Gràcies a totes pels ànims!

LlunadeXocolata: el tema dels psicòlegs el tinc descartat. Vaig provar-ho després de patir el tercer avortament, però crec que m'anava pijtor perquè donava més voltes a les coses i no m'agradava que intentés portar-me pel camí de "t'has de conscienciar que potser no ho aconseguiràs". Que et diguin això és el més frustrant del món, quan tens tan desig d'aconseguir una cosa i ho has vist a prop. A més, hi ha els diners.

Xocolatina: doncs sí, tenim punts similars. Jo, a més, tinc una trompa obstruïda. A quina clínica t'has fet el tractament? Nosaltres hem deixat el cafè i la xocolata, i la meva parella es pren la cúrcuma. També estava al 70 i pico de la cadena doble i al 50 i pico de la simple, així que ni natural ni in vitro. Ja no hem tornat al Cimab a fer la segona prova, perquè ja ens van dir que el Fertile Xip era la solució. També farem DGP, tot i que ho vam fer el segon cop i no va funcionar. A veure si amb l'úter arreglat i el Fertile Xip augmentem les probabilitats d'èxit. Hi ha dies que ho veig possible i, d'altres, ben negre. La segona vegada també vam aconseguir un embrió sa només i, quan tot s'encareix tan amb el DGP, fa pànic que no surti bé.

Molta sort a totes les que esteu amb puncions i transfers!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dj. maig 28, 2020 10:53 pm

Gràcies a totes pels ànims!

LlunadeXocolata: el tema dels psicòlegs el tinc descartat. Vaig provar-ho després de patir el tercer avortament, però crec que m'anava pijtor perquè donava més voltes a les coses i no m'agradava que intentés portar-me pel camí de "t'has de conscienciar que potser no ho aconseguiràs". Que et diguin això és el més frustrant del món, quan tens tan desig d'aconseguir una cosa i ho has vist a prop. A més, hi ha els diners.

Xocolatina: doncs sí, tenim punts similars. Jo, a més, tinc una trompa obstruïda. A quina clínica t'has fet el tractament? Nosaltres hem deixat el cafè i la xocolata, i la meva parella es pren la cúrcuma. També estava al 70 i pico de la cadena doble i al 50 i pico de la simple, així que ni natural ni in vitro. Ja no hem tornat al Cimab a fer la segona prova, perquè ja ens van dir que el Fertile Xip era la solució. També farem DGP, tot i que ho vam fer el segon cop i no va funcionar. A veure si amb l'úter arreglat i el Fertile Xip augmentem les probabilitats d'èxit. Hi ha dies que ho veig possible i, d'altres, ben negre. La segona vegada també vam aconseguir un embrió sa només i, quan tot s'encareix tan amb el DGP, fa pànic que no surti bé.

Molta sort a totes les que esteu amb puncions i transfers!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. maig 29, 2020 12:59 pm

Hola noies! Perdoneu que aquests dies estat una mica desconectada amb tot aixo de la "betaespera". Doncs bé, avui m'he fet el pipi test i POSITIU!!! Ara m'han donat el resultat de la beta i es de 175. M'han dit que esta molt bé!! Ara a esperar la eco del dia 17/6 per veure si es un o dos... estem molt molt contents!!!! :love: :-())

ànims a totes les que seguiu lluitant!!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 29, 2020 6:54 pm

uauiu esperança quina emoció!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) me n'alegro moltissim!!!!

m'ha donat moltes esperances i molta força veure que és possible!!! que bé!!

i t'ho fan fer amb un test normal d'embaràs??

ara ja et fan esperar a la eco del 17 de juny o et fan algo més abans?


jo avui ja començo amb l'estimulació, quina emoció!!! mira que tinc panic a les agulles, i estic ben emocionada!!! jajajaja
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dv. maig 29, 2020 7:05 pm

Hola a totes!

Avui m ‘han fet la punció. Ha estat molt ràpid, no he notat res ja que estava sedada. Estic molt contenta i encantada amb tot l ‘equip d’Institut Marquès. També m’han fet la histeroscopia però finalment no han trobat cap pòlip.
Ara a veure quants embrions surten i a esperar al cicle que ve per la transfer. Quins nervis!!!!!

Una abraçada i molts ànims a totes!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. maig 29, 2020 7:48 pm

Nuri00: m’he comprat un clear blue i despres he anat a fer-me la beta! Volia confirmacio per les dues vies i així em quedava mes tranquila. Ara fins el 17 a esperar... un altre patiment bfff!! Però aquest me’l prenc amb molta ilusio perquè he aconseguit per fi el positiu!!! He de ser positiva i segur q tor anira bé :) ara a veure si han enganxat dos o un! Jajaja

Ja veuras com ho portaras molt be, quan et donis compte ja estaras a la punció! Per mi lo mes angoixant ha estat aquest dies de espera... ho he portat bastant malament els últims dies... així q no feu com jo i intenteu no pensar-hi i gaudir-ho. Es un cami molt dificil i nomes qui ha passat per això ens entenen. Ja ens aniras explicant com va tot!

Rakele: que be q no t’hagin vist cap pòlip! Aquests dies de trucades per anar dient com van... també es passen nervis, així q intenta ser positiva ! Els fan arribar tots a blasto o congelaran a dia 3?

:--/)
Curiosa
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 29, 2020 10:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Curiosa » dv. maig 29, 2020 10:53 pm

Hola chicas..Me siento totalmente estafada por la clínica Quirón de Barcelona. Estaba en el inicio de las pruebas cuando me dicen que tengo un quiste en un ovario y como no tengo Mutua voy a la seguridad social. Allí me dicen que tengo endometriosis,así que llamo a Quirón e informo a la doctora y me dice que hasta que no solucione eso no podemos hacer nada que la llame para entonces. ( Sin darme más opciones)Total, que hablando con mi ginecóloga de la seguridad social me dice que en mi caso no es relevante mi endometriosis por qué debido a mi edad todo el proceso seria con óvulos de donante... Y que en Quirón tienen que tener especialistas en endometriosis ya que por supuesto hay ginecología unque fuera pagando extra !claro!. Así Llevo 6 meses pedidos que para mi es muchísimo. He llamado dos veces a Quirón y no me devuelve la llamada. Así que para los futuros clientes que no os pase lo que a mí ... Que clínica me recomendáis estoy pensando en ir a Ibi.
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » ds. maig 30, 2020 6:52 am

Hola!
Curiosa: yo te recomendaría Institut Marqués. Fuimos a Ivi a una primera visita y no nos gustó nada el trato.. pero igualmente dicen que es buena clínica. A mi ayer me hicieron la punción en Institut Marqués y aunque estoy a medio camino, de momento estoy encantada con todo el equipo, y el Dr. Borja Marqués, un médico joven, super amable y encantador que nos hizo sentir muy cómodos des del primer momento ( es el hijo de la Directora). La primera visita fue por skype y no dudamos ni un momento que teníamos que ir allí.
Está claro que pagas mucho dinero y que el servicio tiene que ser muy bueno, pero la sensación que tuve en Ivi no me gustó.. tampoco el sitio. Espero haberte ayudado y muchos ánimos!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::