FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dc. jul. 01, 2020 2:38 pm

Gracies Albeta :--/)

Vaig a la clinica CRA sagrada familia amb el dr. Herrero, no puc estar més contenta.

Rakele, no et desanimis que és massa aviat. a mi a dia 11 post transfer em va sortir negatiu amb el primer pipi, i a la tarda ja em va marcar fluixet.

Molts anims!!!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dc. jul. 01, 2020 2:50 pm

Juliet! A quants dies et van fer la beta després de la. Transfer? A mi al cap de 10 dies! El 19 de juny a les 13.30 em posaven embrió! 29 de juny a les 9.45 em feien la beta! I... Negativa!!

Rakele! Com vas?

Petit suís: com estàs?

Una abraçada!
Juliet2017
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 30, 2020 11:34 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Juliet2017 » dc. jul. 01, 2020 8:50 pm

Hola albeta, em van fer la beta 13 dies despres de la transfer i em va sortir baixeta, a 145, 2 dies despres a 400 i pico. Si tot va bé cada 2 dies duplica el valor. 10 dies post transfer ho trobo una mica aviat la veritat.
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dc. jul. 01, 2020 9:02 pm

Juliet! Jo també ho vaig trobar molt aviat, però com q són ells els que hi entenen... Vaig pensar que ja era això!! Dilluns quan em van dir q havia sortit negatiu, em van fer deixar tota la medicació!

Estic a l'espera de la regla, que encara no m'ha vingut. No sé quan tarda després de deixar els estrògens i la progesterona! Alguna de vosaltres ho sap?

Una abraçada!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dc. jul. 01, 2020 10:17 pm

Albeta, a mi em va trigar una setmana.
Tema temps de betaespera depén de si l'embrió era blasto (de dia 5) o embrió de dia 3.
Si era de dia 5 la beta la dan en 10 dies.

Bona nit a totes!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. jul. 02, 2020 12:10 am

Bones noies!

fa un munt que no entro i escric per aquí però us he anat llegint...passar per un embaràs ectòpic (1a FIV) ha estat súper dur, sumant-l'hi el confinament estricte i anant de derivació en derivació de clíniques...bufffff!

Però veig que hi més que us heu sumat al grup per compartir experiències de tot tipus! No sé per on començar. No arribaré a tothom, però ho intento.

Esperança i Elsa: les mil enhorabones a les dues! tanta espera per estar preparada, tants dubtes, ja ho teniu!!!! (entenc que ara patireu per altres coses, però ostres...endavant, ha estat possible...i això també ens dóna ànims a la resta!! :-()-)

Petisuis
com estàs? jo també vaig començar amb beta baixa, però amb esperances. No et pregunto com estàs emocionalment com estàs però ja t'han descartat segur que sigui bioquímic? Te n'han donat cap explicació (perdona si vaig tard) El tema de les betes baixes que pugen primer bé, després baixen però tornen a pujar (en el meu cas, a sobre, sense cap més embrió) Si necessites res, ja saps!!! Al final, quasi que estem fent un màster en gine reproductiva. Moltes abraçades, en tot cas!

Ones
, què tal estàs?

Rakele: : jo em vaig fer els tests de farmàcia dos dies abans de la beta (era un blasto) el dia abans es veia una ombra ja i el mateix totalment marcat. Però va ser una beta molt baixa, de 80. Així que penso que tot i que no ens podem esperar, hem de pensar que no hi ha res més fiable que l'anàlisi de sang. Amb això vull dir que hem d'esperar, malgrat tot. I amb una setmana només, és massa aviat! No et desanimis...res, només volia dir-te això. L'espera és fa molt complicada...mil ànims!!! I sí, es fa molt complicat veure com al teu volant neixen criatures, etc. A nosaltres ens va passar el mateix durant el confinament i ara trobar-nos, etc. I el tema de l'adopció, buffff....pel Google crec que si busque que NO dir a una parella o persona que està passant per una FIV i/o semblant, és una de les coses que ho recomanen. Jo vaig trobar un post amb 10 coses que no s'havies de dir (ara no el trobo) i el vaig passar a les persones que ho sabien i aquí es van acabar les preguntes i/o els comentaris de jo conex a X que va passar per X i que al final va fer X, etc. Ja n'estava farta...ho fan amb bona intenció, però al final ja no saps quina cara posar! (diplomàticament parlant) Però res, seguim lluitant, no?

Llunadexocolata: molta força per la trànsfer!!! :p-) :-o00m

Albeta: t'entenc perfectament. Ànims d'entrada!!! poc a poc, realment és complicat i complex el camí, que per uns motius o uns altres, ens ha tocat/hem volgut iniciar. D'altra banda, dir-ho o no dir-ho, és complicat. També treballo com a docent i, al principi, només ho vaig dir a direcció. Bàsicament perquè, alguns cops, vaig necessitar sortir una hora abans, etc (tot i que vaig intentar que sempre les cites mèdiques fossin després de l'horari lectiu...el cas és que això no sempre és possible...és complicat però, en el meu cas, m'ho han posat fàcil i encara que tot va acabar malament i amb complicacions, no me'n penedeixo precisament per això...vaig necessitar després moltes més visites de seguiment i ja moltes persones especulaven, penso que la direcció, si realment és discreta (com ho hauria de ser sempre) pot anar bé comunicar-ho.

Crec que em deixo persones. Només dir que els símptomes que tens després de la transferència no se'ls ha de fer massa cas o gens. Estem molt estimulades. Hi ha persones que no senten res i tenen una beta més que positiva i a la inversa. A no ser que hi hagi sagnats, etc., aleshores, sí, sempre s'ha de consultar (i no vol dir un mal desenllaç directament!) No hem de fer massa cas al que sentim físicament, en conclusió...complicat, però no hi ha cap manual al respecte que ens pugui ajudar abans de cap prova a saber si estem embarassades o no.

Ego: he continuat amb l'acupuntura, malgrat no ser.ne "creien". En tot cas, estic contenta anant-hi, encara que a mig termini no millori res en concret. M'ha fet pensar que potser tinc altres coses no detectades, etc....
A mitjan de juliol suposo que començar una nova estimulació, espero que la darrera, que vagi el millor possible :-o00m , quina por em fa després d'un ectòpic! Però res, suposo que a l'agost estaré de beta espera, i si és així voldrà dir que he tingut una resposta "decent" amb algun embrió que transferir!!!

Aixxx, que complicat. En tot cas, moltes abraçades a totes, tant a les que he mencionat com a les que no :--/)
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dj. jul. 02, 2020 5:19 am

Lluna de xocolata: Avui fas la transferència oi? Molta sort bonica! Ja ens explicaras!

Rakele: demà toca la beta, oi? Com estàs? Esperem que vagi tot bé! Des d'aquí una abraçada de força i energia positiva!

Ones: Sí, el meu era blastocito (5 dies). Per tant, tot correcte! Mil gràcies per l'informatiu!!

Núvol: que bé que a mig Juliol comencis l'estimulació! Esperem que aquesta vegada vagi moolt bé! Jo demà vaig a acupuntura i també em faran reflexologia podal! Diuen q va molt bé, ja us ho diré!!

Una abraçada molt gran per totes i feliç dijous!!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dj. jul. 02, 2020 12:04 pm

BONIQUES, moltes gràcies a totes pels ànims!

Nuvol: moltes gràcies per tantes explicacions. Buscaré aquest article que comentes haha.. ara estic molt agobiada.. tothom em pregunta..

Albeta: no tinc ni idea de quant tarda la regla..però imagino que amb tanta hormona tenim el cos ben desequilibrat..

Juliet: quina emoció per la transfer! Ja queda poquet!

Lluna de xocolata: com ha anat la transfer????? És bonic, oi?

Elsa: com et trobes??

Petitsuis: com estàs??

Ego: jo tinc un mal de cap horrorós, aquesta nit m’he despertat a les 5 i m’ha costat bastant tornar a dormir.. estic molt cansada, tinc punxades, mal d’ossos.. un quadre!! m’he fet un altre test aquest matí i també negatiu. Demà toca el de sang.. ja estic preparada per el pitjor. Demà és el 10è dia post transfer d’un blastocit de 5 dies de qualitat 5AA.. estic que no paro de plorar 
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dj. jul. 02, 2020 5:22 pm

Bona tardaaa!

Lluna de xocolata: com estàs! Desitjo que hagi anat genial!!

Rakele: ja m'ha vingut la regla!! No ha tardat gaire! Millor així començo a fer nét!
Jo els dies abans de la beta i el mateix dia plorava molt! No vaig gosar fer-me cap test d'orina! No perdis l'esperança fins que et diguin resultat de sang!! Els d'orina, depèn de la sensibilitat no són fiables!
Estigués molt tranquil·la! És el més important!

Una abraçada molt gran!
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dj. jul. 02, 2020 6:18 pm

Hola noies!

Es el 3er cop que intento contestar però quan ho envio per contestar no m'ho penja.

Primer de tot moltes gràcies pels vostres ànims i per pensar en mi! Aquests dies he estat molt desconnectada... Avui m'he animat a contestar.

Lluna: com estàs? Com ha anat la transfer? M'agrada preguntar-ho perquè per mi és un moment molt dolç, en tinc molt bon record de les 3 transfers que he fet. J ens explicaràs que tal! Molts petons!

Rakele, ànims que demà surts de dubtes ja! Tot això que et passa és ben normal... Pensa que anem xutades de medicació a tope, que tenim estres i neguit perquè tot vagi bé, l'insomni tampoc ajuda massa a descansar. Els testos juguen molt males passades, jo també feia el mateix... Anticipar me i no em va ajudar gens. Demà en sang serà el que et farà sortir de dubte! T'envio una forta abraçada!

Núvol, el dijous dia 25 juny em van fer beta, va sortir baixa i me la volien repetir al cap d'una setmana (dijous següent) però els vaig demanar que me ladelantessin i me la van fer dilluns i va sortir negatiu... Vaig negativitzar la beta directament. Jo he tingut 3 Transfers, la primera em vaig quedar embarassada i em va sortir una beta altissima, però al cap de 3 setmanes el vaig perdre.(aquest V ser el més dur per mi, ja que era la primera transfer, m'havia quedat embarassadissima, i tot anava bé) Els altres dos han estat bioquímics. No m'han dit a que pot ser degut, de fer m'ha vingut la regla i quan l'acaba he danar a la clínica per fer revisió i parlarem. Però penso que no tenen ni idea de que pot ser...

Alberta, jo vaig deixat medicació dilluns i dimecres ja tenia regla....i millor! Així tal i com dius tu, fem net i llestos!

Ego:nosaltres estem en standby. De fet jo estic en standby... El meu home diu que per ell ja ha acabat. Que no em vol veure patir més punxantme ni plorant per l'estrès de la beta, i que si no ha de ser doncs no és.
Jo no em vull rendir encara, de fet vaig donant tombs i penso que demanaré un segona opinió. Amb tot el meu historial, hauré de buscar-me algun altre lloc. Tinc 3 embrions encara, em van dir que descongelarlos altre cop comportaria que perdrien qualitat i això em causa molt malestar! No sé tot és un bon embolic i no se pas que fer... Penso que potser deixo passar estiu i veurem com evoluciona tot l setembre.

Bé noies, espero que ara si pugui penjar l'escrit que ja que m'he decidit a escriure només faltaria que no pugues penjar!

Anem parlant, perdoneu si m'he deixat algú!

Abraçades a totes!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dj. jul. 02, 2020 8:17 pm

Hola noies!!!
Petitsuis, quin greu. Espero que poc a poc esteu millor i agafeu el temps necessari per veure que voleu fer i per on seguir. Penso que per nosaltres és més dur perquè passem tot el procés, medicació etc.., però la posició de les parelles tampoc és fàcil...
Qualsevol cosa aquí estem.

Núvol, m'he alegrat de tornar a saber de tu. Jo estic ja més recuperada emocionalment i per això hem decidit tornar a provar. Tornem a tenir visita dilluns i suposo que el 8 començaré amb les punxades.
Farem igual a ivi. Vosaltres mireu altres opcions o també fareu al mateix lloc?

Llunadexocolata espero que avui hagi anat tot bé!

Rakele, molta sort per demà bonica i molts ànims!

Una abraçada a totes!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dj. jul. 02, 2020 10:33 pm

Hola noies!! Perdoneu el retras en contestar però us he anat llegint.

Rakele com ha anat la beta? He pensat molt en tu aquests dies...

Petit suis / Ones : Jo faria descans fins sept i aprofitaria l'estiu per provar natural i relaxeuvos com a parella.

Alberta tens 30 anys i es la 1a FIV! Dont worry Estàs n bones mans!

Llunadexoco que tal amb embrió? Recorda que ja estàs embarassada fins que es demostri el contrari!

Nuvol! Gràcies! Molta sort i força en la seguent! Segur que la següent serà el.vostre moment, aquesta també era la nostre última i Mira...

Ego: fins al dia 20 juliol que es 1a eco (7 setmanes) no sabrem si és 1 o 2! CREC que és un i m'agradaria que fos un perquè ara m'estic atabalant amb diners perquè estic ERTE 100% fins any que ve!

Sintomes només tinc mal de regla!!! I ara tinc un detector d'olors jajaja. Dissabte faig 5 setmanes jajaja

Petons a totes
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dv. jul. 03, 2020 8:21 am

hola boniques,

Aquest matí m'he fet prova d'orina, tal i com vam quedar amb el metge, i ha sortit negativa.
A mig matí em faré la de sang.. però ara he parlat amb el metge i ell ja dóna super fiable la d'orina..ho trobo bastant fort.. més que res que no sap ni la sensibilitat que té el test ni res..perquè el vaig comprar jo a la farmacia.
No se, jo tenia entès que un d'orina no era fiable.. però parlant amb ell ja em deia que "quin greu" i que clar, cada embrió té 60% de possibilitats i que encara en tenim un altre..
Estic flipant molt... potser ho fa expressament per no donar-me esperances, però he escoltat casos de betes baixes que ho repeteixen al cap d'una setmana i estan embarassades..

Perdoneu que no comenti les vostres situacions, estic molt i molt trista i plorant a la feina.
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dv. jul. 03, 2020 8:53 am

Bon dia noies!

Rakele, bonica... Jo tb Trobo estrany que t'hagi dit això!! Si tens ganes de plorar, plora! Estàs en tot el teu dret! A veure el de sang q diu!!

T'has de permetre estar malament x refer-te, i si és el cas, tornar-ho a intentar!

Estem aquí per ajudar-te i escoltar-te!

Una abraçada!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. jul. 03, 2020 11:32 am

Bones noies,

Ones: m'alegro que també t'hagis recuperat emocionalment parlant! Aixxx, és tant complicat! Nosaltres també continuarem a IVI amb la mateixa doctora. Primer vam pensar en demanar més opinions però després del peregrinatge de clíniques i gines per l'ectòpic (pel tema de la COVID i el confinament) i tenint en compte tot el que m'han anat dient (res diferent al que em diuen a IVI), prefereixo continuar amb la meva doctora que ja coneix el meu historial, etc. A més, tinc 0 ganes de veure a més metges! Suposo que començaré l'estimulació cap el 20 o una mica abans, si consideren que és un bon cicle (tinc baixa reserva)

Rakele: : realment que em sap greu. Entenc perfectament com et sents. Em sorprèn el que t'ha dit el metge. En tot cas, t'has de fer l'anàlisi de sang sí o sí perquè mai se sap i perquè s'ha d'anar en compte amb les betes baixes i la seva evolució. L'únic que et puc dir que després d'una patacada com aquesta, ens acaben en sortint (ja sé que és més fàcil dir-ho que fer-ho, sobretot quan t'està passant, etc) Molts ànims i una súper abraçada! Qualsevol cosa que necessitis, ja saps.

Albeta: jo també fa un mes i pico vaig començar a fer acupuntura. No hi "crec" massa, però com persones del meu voltant em van insisitir que va bé, etc...doncs hi vaig a un que em tracta específicament pel tema de fertilitat. Aviam que tal va l'estimulació de finals de juny i si hi ha cap diferència! A banda dels diners, la meva doctora em va dir que mal segur que no em farà, així que per què no intentar-ho! Ja ens explicaràs que tal et va a tu!

A la resta que esteu amb les transfers, mil energies positives!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dv. jul. 03, 2020 11:42 am

Núvol: fa una estona he tornat de l'acupuntura. També m'han fet reiki, i reflexologia Podal. Jo hi crec molt en aquestes coses i he sortit d'una altra manera. M'han tractat tema pors, ansietat i em noto relaxada! La setmana que ve hi torno! A veure...

Ones: molts ànims amb la nova estimulació! Estem aquí per recolzar-te. Ja ens dins ben bé quin dia comences!!

Petitsuis: com estàs? Molts i molts ànims, bonic! Ho aconseguirem!

Llunadexocolata: com et trobes? Quin dia Tens la beta? Ja ens diràs, bonica!

Rakele: bonica! Com has passat el matí!? Has pogut anar al metge? Una abraçada!!!

We Can do It!!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. jul. 03, 2020 1:08 pm

Hola a totes!!!! Com sempre us he anat llegint però em costa trobar un moment per connextar-me!!! :miko:

Núvol Que bé veure't per aquí de nou i amb les piles carregades!! Tan de bo la propera tingueu més sort i tot vagi com ha d'anar!!! Entenc les teves pors.... Molts ànims!!!! En re ja estàs de nou amb l'estimulació!!!

Albeta He llegit que ja t'ha baixat la regla!!! Així en breus ja pots començar de nou!!!! :content: Que bé!!! Tens ja hora per començar o visita....?
Per cert... he vist que treballes en una escola... jo treballo en una escola bressol ... :r) casi casi una cosa més en comú!!! jajaja

Petitsuis Quin greu...aquest camí crema moltíssim... Molts ànims...
Potser el teu home necessita desconnectar.... potser podeu mirar de passar un estiu tranquil i allunyats... però això és tan difícil... No és just que les parelles que patim infertilitat haguem de passar per aquestes proves ...
Si encara teniu 3 embrions jo com tu no em rendiria... potser una segona opinió és la clau! Un canvi d'aires... una visió més sobre el vostre cas... Ja ens aniràs informant! T'envio una abraçada molt i molt forta...ànims!

Elsa M'alegra veure que estàs bé!!! 5 setmanetes ja casi bé!!! :love: que bé!!!!
Ara paciència fins el dia 20!!!! :content: Ja en mantindràs informades!!!!

Rakele Quin greu llegir-te... tan de bo en unes hores ens escriguis dient que la bet ha sortit bé...
Sigui com sigui... ahir ens van donar un dossier sobre la beta espera en el que diu molt clarament: Res de test d'orina! No són fiables, sigui quin sigui el resultat, l'única prova que consideren vàlida és la de sang... Així que... tan de bo ens puguis donar bones notícies.... Entenc que deus estar passant una mala estona... T'envio molta energia positiva i una forta abraçada!!

EGO: Doncs si!!! Ahir va ser el GRAN dia !! Ja tinc el meu blasto dins!!! Va ser un moment molt bonic... vam poder veure tot el procés súper bé per la pantalla... sembla mentida!!! No era gaire conscient del què estava passant... vull dir que, jo anava mirant però com aquell que mira la tele... el moment fort va ser quan vaig fer el click i vaig veure que realment aquell era el meu úter i aquell el meu embrionet!!!!!!! :love:
Ahir vaig fer repòs relatiu, i avui també ... m'he pogut agafar festa a la feina ... així allargo el cap de setmana i puc descansar tranquila... si més no anant al meu ritme sense presses i fent el que em vingui de gust!!! :oset: Estic molt contenta!!! Tan de bo s'enganxi ben fort i es quedi amb nosaltres!!!! La beta serà el 14 de juliol.... tinc hora a les 8:05 per l'anàlisi i tot i que els resultats segurament ja estaran a mig matí... hem quedat que em trucaran allà les 3... que es quan plego de la feina i així estaré a casa amb el meu home en el moment que em truquin... Quins nervis!!!!!!!!! Tan de bo aquesta sigui la bona i aquest petitonet ens deixi fer de pares en uns mesos!!!

Actualitzo llista!!!!!!!!!! :content: Una súper abraçada a totes... sou unes valentes!!!!!

♡ Llista:

- LlunadeXocolata: (1 embrió transferit) BETA 14/07
- Elsa: transfer 2 embrions. Beta 29/06- POSITIU!!
- Petitsuise : transfer 1 embrió. Beta 25/06
- Rakele: transfer. 1 embrió 23/06. Beta 03/07
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dv. jul. 03, 2020 8:52 pm

Bona nit a totes!

Rakele: Bonica! Espero que estiguis bé! ;)

Lluna de xocolata: Sí! La regla ja la tinc i tela quin mal la panxa... Suposo que és totes les hormones! Aix... Que bé! una altre mestra! Sí! més coses en comú! Que guai! Ara intenta fer coses per tenir la ment ocupada i esperar que arribi el dia 14 de juliol! Aviat hi serem! Jo tinc visita el dia 13 de juliol a la Dexeus! A veure quin pla hi ha per ara i com ho enfoquem! : lasito :

Elsa: Com estàs? Et trobes bé? Aviat arribarà el dia 20! Gaudeix molt!!

Molt bona nit a tothom i que tingueu un bon cap de setmana!
Una abraçada boniques! :--/) :--/)
Petitsuis
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. juny 04, 2020 7:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Petitsuis » dv. jul. 03, 2020 10:21 pm

Bona nit noies!

Com esteu?

Rakele, tota la tarda que penso en tu!!! Com estàs?

Lluna: gràcies pels consells! De fet haurem de pendre una decisió si o si.... O tirant per un costat o per l'altre... Si que e s veritats que deixaré passar estiu... Els 3 embrions que tenim no són massa de bona qualitat i a més si els desvitrifiquem encara seran pitjor... Almenys això ens van dir. Tu que tal estas!??? Et trobes bé? Segur que el petit/a s'agafa d'allò més fort!

Albeta, jo també estic amb regla i deunido quin mal de panxa... Perquè és posi tot això a lloc suposo....

Elsa, que tal et trobes!!!???

Bé noies, bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. jul. 04, 2020 11:20 am

Bon dia a totes!!!

Albeta Si...ja miro d'ocupar-me ja... :oset: suposo que els primers i últims dies són els pitjors... entre mig espero que la rutina i el dia a dia em fain oblidar-me una mica de la beta espera :globus: :globus: :globus:

Petitsuis Deixar passar l'estiu és bona opció... així podeu recuperar-vos una mica... retrobar-vos i carregar piles... Segur que després ho veieu tot diferent! Jo haig de dir que vam deixar passar entre 3 i 4 mesos entre la última IA i l'inici de la FIV, i ens van anar molt bé la veritat... Estar un temps tranquils sense pensar en tot aquest món ... va ser un alleujament... I a la tornada jo he viscut tot aquest procés amb il·lusió i esperança!! (coses que havia perdut!!!)
Una abraçada bonica! i ànims!!

Rakele Com diu la Petitsuis... tota la tarda que vaig pensar en tu! Vaig entrant per veure si dius res... Espero que estigueu bé! :-()-)

EGO: Doncs res... just dos dies de la transfer ... l'embrionet ja ha implantat o està a punt d'implantar ... o res (esperem que no sigui aquesta última!)
Jo estic bé... Em fan mal les cames com de cansanci.... :-o00m Tinc alguna punxadeta de tan en tan... però vaja... la progesterona fa de les seves! jeje

Avui, fa una estoneta de fet, m'ha passat una cosa d'allò més curiosa... Tot el matí he estat de bon humor, contenta... tenim un dinar avui! He preparat un parell de plats per portar-los al dinar... feliç de la vida... llavors al moment de preparar-me i arreglar-me m'he volgut posar música, ja us dic que estava molt animada jeje i ha sonat una cançó que trobo super bonica...i de cop.... quina plorera!!!!!! Però plorera d'aquelles fortes.... :-o00m no era de tristesa.... era de por.. de felicitat... de nervis... No ho sé... Suposo que aquestes alçades tenim tantes i tantes emocions retingudes... i està clar que les hormones no ajuden ! Tan sols us ho volia explicar com a tall d'anècdota...

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!! :love:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::