FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ELSA23 » dj. jul. 30, 2020 9:57 pm

Hola noies!! Em passo ràpid pel móvil...

Lluna de xocolata no saps quan ho sento :( no sé que dirte, això ha sigut mala sort! Estic convençuda que a la següent sortira perfecte!! Molts ànims pels dos.

Nuri enhorabona!! Jo vaig anar urgencies a setmana 6 i mitg perque no podia mes amb la ratllada de si era ectopic, si estava buit, si no tenia latido... a més tenia punxadetes a banda esquerra nomes i resulta que era destrenyiment de la proge.

Ones jo tb test un dia abans i va sortir positiu. I menys mal que ho vaig fer aixi perque em van tenir 6 hores esperant la trucada!!

Juliet ho sento molt!!! Es molt desesperant això... perp has de continuar positiva i motivada!

Núvol jo tenia 10 folis, 5 madurs, 2 fecundats, 2 a dins i embaràs d'un embrió!

EGO: jo vinc avui de la eco de les 9 setmanes i tot va perfecte. Encara no m'ho crec i estic molt orgullosa del meu petito que esta lluitant moltíssim!! Estic molt feliç i vinc a compartir bones notícies perque no us desanimeu i continueu lluitant!! I jo recomano canviar de centre o doctor si cal!! Recomano dr. BARRI de la Dexeus. Mireu per Internet qui es... una abraçada a totes muaks
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. jul. 31, 2020 8:32 am

Bones noies,

Nuri: l'enorabona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Gaudeix de les vacances! jo esperaria a fer-me l'eco quan t'han dit que segur que es pot veure la cosa bé, no sigui cas que al fer-la abans encara estiguis de vacances massa preocupada. Que bé veure positius!

Ones: t'entenc perfectament amb el tema de fer el test abans de la beta. Jo també ho vaig fer i ho tornaré a fer, si tot va bé. És cert que al donar positiu i que després em truquessin per dir-me que la beta era baixa i que me l'havien de repetir, etc., va ser un xof total...però, en el meu cas, si ha de sortir negatiu, prefereixo saber-ho jo pel meu compte. Que em truquin per telèfon per dir-m'ho em sembla molt fred, no ho sé, prefereixo decidir jo quan vull saber-ho. No ho sé. És un tema molt personal. Com algú ha comentat, qui pensi que l'hi pot anar bé que ho faci i a qui l'hi pugui suposar un motiu d'angoixa afegit, millor que no. Aixxx! molts ànims per dilluns!

Ocaterina: no sé quin consell donar-te pel tema de les punxades (a banda que ho facis sempre a la mateixa hora, quan t'hagin dit) Jo no feia res d'especial perquè no em fa cosa punxar-me (però sí que em punxin! jajaja) En tot cas, fes-te la punxada posant la xeringa a 90 graus i pessigant una miqueta la panxa. No t'hauria de fer pas mal. Quan introdueixis el líquid fes-ho poquet a poquet que sinó "pica" molt. També, si és medicació de nevera com el Menopur, treu-lo 5 minuts abans (pel mateix, que sinó cou!) Penso que si ho fas així, a la que portis 3 punxades, ho faràs amb un "pim pam". Anirà bé, ja veuràs! Ah! jo ho feia davant del mirall del bany.

Elsa23 Moltíssimes gràcies per entrar i donar-nos ànims amb súper bones notícies! gaudeix molt del teu embaràs!

Ego: doncs el control d'ahir va anar bé. Segons la doctora "ja no estem pitjor que l'altre cop" (no sé si riure o plorar jajaja) Tinc 3 que van bé i que estan més o menys igualats i 3 més que havien descartat però que ara sí que els punxaran (els altres ja han desaparegut) La doctora creu que com vaig poquet a poquet, potser algun dels peques ens pot donar alguna sorpresa positiva,encara que sigui poc probable. En tot cas, compta amb 3 amb bona pinta = que l'altre cop. Per tant, control demà i, potser, punció ja el dilluns! Tinc unes ganes d'acabar ja amb la medicació! (em fa un pal brutal posar-me el xute d'ovitrelle o el que em donin aquest cop abans de la punció. No sé com ho heu portat vosaltres, però aquí sí que em vaig inflar, etc, etc)

Ah! les que us esteu medicant ara o us heu acabat de medicar, a les vostres cíniques (jo vaig a l'IVI) us han fet el test ràpid per la COVID i un PCR? A mi les dues coses, obligatòriament (la segona no entrava en el pressupost!... ?-) i la vam haver de pagar ahir)

Apa, una abraçada a totes!!! Seguim!
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dv. jul. 31, 2020 12:04 pm

Hola noies!!!

Ocaterina!!! Ja comences! A tope!! Veuràs que agafes el truc de seguida. Jo tampoc feia res especial, però sempre m'he punxat jo. Sento que controlo més i per mi és millor.

Elsa! Que bé llegir-te! 9 setmanetes ja :love:

Núvol, m'alegro que les coses pintin millor. Sempre dona tranquil.litat tenir-ne més, però al final l'important és que els que tinguis vagin al mateix ritme i puguin ser madurs!!!
Tema COVID jo també estic a IVI i no ens van demanar proves. Vaig fer la punció el 18 de juliol i en aquell moment no demanaven, però la dra. ens va dir que les normes anaven canviant sobre la marxa...

Nuri, gaudeix molt de les vacances!!!

Llunadexocolata, espero que estiguis un xic millor guapa.

Ego: jo sense símptomes gairebé fins ahir. Ara estic a 8 dies post transfer i l'embrió hauria de tenir 13 dies. Ahir a la tarda vaig tenir dolor de regla molt fort, però va durar molt poc. Fins i tot em vaig espantar perquè em sentia marejada i amb nausees del mateix dolor. A partir d'aquí només petites molèsties, i una mica de malestar lleuger d'estòmac.
Els pits res.
Teniem un sopar i l'olor de carn a la brasa em carregava molt i casi no vaig poder menjar-ne fins que l'olor va passar una mica. A part d'això res. També penso que pot ser de la medicació, de la regla que apareixerà quan deixi la progesterona, de la calor...
No sé. Tinc por de fer-me test i haver d'afrontar un altre negatiu. Suposo que és normal. Ja ens anem explicant.

Una abraçada!!!
ocaterina
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 5:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ocaterina » dv. jul. 31, 2020 3:53 pm

Núvol, jo també estic a l'IVI i m'han fet ja la serologia i també ens faran les PCRs als dos.

Elsa! ja de 9 setmanes, molt bé! poc a poc i bona lletra

Llunadexocolata, una abraçada ben forta!

Nuri, a descansar i gaudir les vacances

Ones, ànims amb l'espera! ha de ser difícil no fixar-se en possibles símptomes, no?

Ego: gràcies pels consells respecte les punxades. Si us sóc sincera, us diré que la nit passada no he dormit gens bé, quina ansietat! mira que no em fan por especialment les agulles però això de punxar-me a mi mateixa em fa una mica de pànic per si em faig hematoma, si no me la clavo bé, bé, mil històries de por que em passaven aquesta nit pel cap! Ah, també els efectes secundaris. Us han quedat moltes marques a la panxa? m'hauré de fer dues punxades cada dia! les faríeu al mateix costat del melic o una a cada banda? perdoneu si son preguntes molt tontes...

Gràcies a totes pel suport!!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » dv. jul. 31, 2020 9:52 pm

Hola!!!
.Tinc 31 anys i la meva parella un semimograma molt dolent. Ens han recomanat fiv amb icsi i a ell li visitarà l'andròleg. Estic bastant agobiada per saber què li dirà landròleg... Nosé com pot millorar això... Els dies se'm fan llargs esperaaant.

Es noten molt els efectes adversos d' aquesta medicació de la FIV?

Molta sort i ànims a totes, sóc nova i vull dir-vos que es llegeix molt positivisme per aquí!! :b-)))
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. ago. 01, 2020 10:09 am

Ocaterina: mira't aquest enllaç sobre com aplicar Menopur, està força bé:


Jo mesuro dos o tres dits per sota del melic i em punxo en un costat (com al vídeo) I en l'altre costat, m'aplico l'altra medicació que prengui. Vaig intercanvian-t'ho i vaig fent-me les punxades en la mateixa zona però no en el mateix "foradet" del dia anterior. Tranqui que no et deixa pràcticament marca. Un puntet, com una piga moooolt petita. I marxa al cap dels dies. Si introduexes l'agulla una mica "a lo bruto", potser et queda una mica de blau. Però res, mini. També marxa ràpid. No et preocupis!

Honey: exactament, què li han comentat sobre el seminograma. No et preocupis abans de temps! i un cop l'hi diguin el què, segur que en troben la millor solució, potser li fan fer-se més proves. El CIMAB és el centre de referència per fertilitat d'homes, allà fan tot tipus de proves, indicades per moltes problematiques associades al respecte. Si no veieu quelcom clar, comenteu-ho al metge. La meva parella per millorar la qualitat de l'esperma es pren les pastilles Seidiferty, components totalment naturals. L'hi van preescriure els metges. Pregunteu-ho també, a vegades, amb petites coses com aquestes es poden aconseguir algunes millores.

Respecte als efectes adversos de la medicació FIV, buff, aviam millor no llegir-se el prospecte. En tot cas, cada cos és un món. Hi ha noies que poden tenir algun mal de cap (en el meu cas pràcticament mai) i també és normal que s'infli una mica la panxa. Sobretot a la fase final de les punxades quan t'hauràs d'aplicar la darrera injecció de la medicació prepunció. En el meu cas, en aquest moment sí que em sento molt més inflada i també més senibilitat als pits. I quan t'has de prendre la progesterona encara molt més. Però no et preocupis, perquè és del tot suportable! A vegades després de la transferència tens la sensació com si t'hagués de baixar la regla, vaja que els símptomes són molt semblants. Mira't aquest enllaç: https://www.reproduccionasistida.org/es ... ecundarios.
El risc que consideren més important és el de l'hiperestimulació ovàrica. Però també tranquil·la perquè els metges et van fent anàlisis, ecos, etc. i, si ho detecten o veuen que hi ha un risc, poden baixar-te/canviar-te la medicació, potser endarrerir la transferència d'embrions, etc. Però no pensis pas en això! Et deixo aquest link, on aquest tema s'explica bastant bé: https://www.reproduccionasistida.org/si ... arica-sho/

Ah! totes tenim moltes pors quan comencem. Tranqui. Tu deixa't assessorar pels teus/teves metges i no pensis pas que ara em passarà això o allò. Informa't molt però no t'hi capfiquis...Ànims! I qualsevol cosa, ja saps.
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dg. ago. 02, 2020 7:10 am

Bon dia noies!!!

Avui m'he despertat molt d'hora (suposo que dels nervis i tot plegat ja no podia dormir) i he fet test. Ha sortit POSITIU!!!!! i ben marcat!!! No m'ho podia creure!! És el primer en gairebé 3 anys!! :b-))) :b-))) :b-)))

Estem súper contents!!! Tot i que també prudents per veure com evoluciona tot!!!

Espero que demà el valor de la beta sigui alt i estigui tot bé!!! :love: :love: :love:

Que passeu un bon diumenge guapes!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. ago. 02, 2020 4:32 pm

ones que bé!!!!!!! quina iluuu!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

me n'alegro moltissim! i més si surt tan marcat, bon senyal noo??? segur que la beta surt perfecte, ja ens informaras!!!!


honey benvinguda!!!! jo he passat els efectes secundaris força bé. Sí que es noten, però en el meu cas almenys ha sigut molt suportable, i dura només uns dies. Jo al principi tenia molts dubtes i ara ho tornaria a fer sense pensar-ho

ego: demà comença la setmana 6, i de moment tot perfecte. Força molesties de la progesterona però no em puc queixar gens perquè en general super bé. Ja començo vacances el dimecres i m'anirà de conya per descansar bé
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. ago. 02, 2020 5:25 pm

Quantes bones notícies! :***: :***:

Ones: l'enhorabona!!!! >.-<: >.-<: ojalà sigui un súper beta!

Nuri: que bé, que tot continuï anant ok! (i que tinguis vacances d'aquí res)

Noies, quins test de farmàcia vau utilitzar vosaltres?

Com aneu la resta?

Ego: avui he tingut el darrer control, 3 de bon tamany i un 4t que potser podria ser madur. Però incert. Suposo que els altres 2 me'ls punxaran igualment. Vaja, sense canvis. Tot progressa segons el que ens ha anat dient la doctora.

I res més, dimarts serà la punció. Aixxx, espero que aquells que treguin siguin de qualitat :-o00m :-o00m :-o00m
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dg. ago. 02, 2020 11:04 pm

Moltes gràcies noies!!!

A veure demà....

Nuvol, tema test jo m'he fet de tira que tenia per casa. La marca es lidertest. Surten molt bé de preu.
Espero que vagi molt bé el que queda d'estimulació i la punció. Ja queda menys i t'envio molta sort!!

Nuri, que bé vacancetes!!! Setmana 6 ja :love:
Jo demà començo a currar, però encara tinc dies que faré a final d'agost fins mitjans setembre :p-)

Honey, benvinguda!!

Ocaterina, que tal les primers punxades?

Bona nit a totes!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dl. ago. 03, 2020 9:59 am

Hola boniques!!

Moltes felicitats a les que heu tingut positiu!!! I ànims a les que esteu en espera.

Escric des del mobil ja que estem de vacances amb la furgo de relax. Per les que no coneixeu el meu cas, em van fer una transfer al juny sense èxit i el metge va demanar que em fes una biopsia endometrial, cultius i uns anàlisis molt complerts per descartar que no hi pogués haver algun fallo d’implantació. Resulta que tinc endometritis crònica, us ho explico per si a algú li serveix. És una inflamació de l’endometri, causada per una infecció. És asimptomàtic però podria ser la causa de que no em quedi embarassada. En principi amb antibiòtic i ibuprofeno, que començaré a prendre ara, hauria de solucionar-se. Em vaig quedar tocada pensant que com és que ningú m’havia mirat mai això, he llegit que afecta al 40% de les dones amb problemes d’infertilitat i que és una enfermetat molt poc coneguda. Es detecta analitzant el teixit de l’endometri que treuen amb la biopsia endometrial, però no està dins del protocol inicial d’una FIV.
Si tot va bé al setembre farem la transfer de l’embrió que ens queda.

Una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dl. ago. 03, 2020 2:00 pm

rakele ostres no ho havia sentit mai! que bé que us ho hagin pogut detectar, i que tingui solució. Aaaiiiiiii espero que tinguis moltissima sort i que al setembre us vagi bé!!! :b-))) :b-)))

ones com ha anat la beta???? estic impacient!!! jajajajajajaja

nuvol com han anat les punxades?

ego: jo de moment bé, però noto la panxa molt inflada, i una coïssor al fer pipi....crec que tinc infeccio d'orina...he demanat hora al metge a veure que em miri
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dl. ago. 03, 2020 5:29 pm

Hola noies!!

Doncs la beta ha estat positiva!! :-())
Ens han dit que entre 7-10 dies ens faran la eco :love:

Estic súper contenta, tot i que des d'ahir també he estat una mica preocupada perquè he deixat de tenir símptomes altre cop i ara no noto res. Suposo que és normal que totes les que hem passat per moments complicats i llarg temps d'espera tinguem certa preocupació per si tot anirà bé.
De totes maneres, ara toca gaudir d'aquest moment!!!

Moltes gràcies pels missatges!!

Nuri, aviam que et diu el metge!

Rakele! Que bé que hagin sortit coses que es poden solucionar. En el meu cas fer-me la biopsia i altres proves també va ser important, tot i que per diferent problema.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dl. ago. 03, 2020 5:55 pm

ones que bé!!!!! moltes felicitats bonica!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

que ràpid en 7 o 10 dies noo??? a mi em van dir que fins a la setmana 8 no em feien eco
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ONES » dl. ago. 03, 2020 5:59 pm

Gràcies!!

Si!!! Jo també comptava 20 dies i al final la meitat!!!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dl. ago. 03, 2020 6:21 pm

Bona tarda!!

Enhorabona pels positius!!
Aquests dies us he anat llegint, però estava de vacances i com que tampoc tinc novetats de lu meu... doncs no escrivia!! Però ara que hi ha positius... ENHORABONA!!!! Que guaaai!!! Estic molt contenta per vosaltres!!! Ja ens anireu explicant!

Rakele, a mi em van fer una citologia més concreta on miraven diferents bacteris i em van trobar un que resultava que produia aborts, parts prematurs i no se què més... vaig fer una toma d'antibiòtic i no va marxar, i em van donar un altre antibiòtic i ja no el tinc. Cal dir que em van fer aquesta citologia ABANS de començar el tractament!

Avui la meva parella ha anat a fer-se la prova de la cadena de l'ADN de l'esperma... a veure què! D'aquí unes tres setmanes ens enviaran els resultats, però els enviarem directe a la ginecologia de la DExeus... perquè no sabré interprentar-ho!!

De moment anem prenent FERTIBIOTIC, Q3 i "CONCIVE para él" o alguna cosa així! Jajaja A veure què!!

Les que esteu amb les punxades, com aneu? Espero que bé! Ja anireu explicant també!

Una abraçada molt forta!
Alba
ocaterina
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 5:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ocaterina » dl. ago. 03, 2020 7:04 pm

Hola maques!
Escric des del mòbil que també estic de vacances :)
Quantes bones notícies vaig veient, que bé!! >.-<:
Ones, no et capfiquis amb el tema símptomes, de vegades en tens i de vegades no. Intenta gaudir del moment!

Jo vaig començar ahir les punxades! Finalment em va punxar el meu marit i molt bé, gens de mal! Espero que no em donin gaire malestar, ja us aniré dient! La veritat és q em fa por ficarme tantes coses al cos, en fi!

Dimecres eco de control i anirem fent! En principi la punció seria la setmana q ve, espero q no m'agafi en dissabte, que teníem un cap de setmana organitzat amb amics des de fa mesos, aiiisss

Ànims a totes, sou totes unes campiones, de debò ho penso!

Abraçades
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » dl. ago. 03, 2020 7:10 pm

Núvol20: moltes gràcies per tota la info!! Ell té el seminograma asteno, oligo, terato i alguns morts... ho té tot pobret. Preguntaré sobre el Seidiferty, moltes gràcies! Estic amoïnada per la feina també, perquè no vull faltar molts dies...

ONES: moltes felicitats pel positiu!! disfruta! :-())

Nuri00: moltes gràcies :love:

Albeta1989: saps en quins casos es fa aquesta prova de l'ADN? és molt cara? jo vaig per privat... i em preocupa hehe

Jo estic a l'espera de visites vàries... quin rotllo...

Ànims a totes! :cnena:
BLAINA
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 16, 2020 11:39 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: BLAINA » dl. ago. 03, 2020 10:39 pm

Bona tarda, noies!!!

quantes bones notícies, me n'alegro molt x vosaltres Nuri i Ones!!! :***: :cnen:

La resta que esteu amb punxades, estimulacions i pre-tractaments també, ànims!. :p-)

Nosaltres varem tenir la visita de rigor en la que ens explicaven el perquè creien que no havia funcionat la nostra FIV. En un 80% consideren que hi ha factor femení (molt percentatge d'òvuls inmadurs en la punció que no van generar embrions de qualitat); tot i que a la meva parella també li han recomanat fer-se les proves de fragmentació a Cimab per descartar aquella petita possibilitat que fós factor masculí.

A mi, per altra banda, m'han recomanat DHEA, fer una alimentació antioxidant (tipus Xevi Verdaguer) i esport. En definitiva, portar una vida saludable (val a dir que miro moltíssim la meva alimentació des de fa anys...). Ens volen veure en uns 3 mesos aviam si la cosa ha millorat...

No ho sé noies...a mi tot això se'm fa una mica carregós...suposo que pel meu cos també serà bo esperar, xo esclar...no és fàcil!.

Salut, noies!!! cuideu-vos!!
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Albeta1989 » dt. ago. 04, 2020 5:17 am

Bon dia a totes!!!

Honey: en el meu cas, quan vam anar a fer visita pq no havia anat bé la 1a FIV van dir q jo vaig respondre MOLT BÉ al. Tractament! Em van treure 16 ovuls i d'aquests en van poder fecundar 15. Però van arribar a bon port 8. Segons les seves estadístiques estava per sota el nivell. I em va dir q podia ser l'esperma. Per tant, li van fer fer aquesta prova!

Ahir li van enviara factura... 350€ . No se si cobreix xa mútua.. Però al ser prova tant específica... Ja us anire explicant!

Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::