FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. oct. 21, 2020 1:07 pm

HOLA A TOTES!

Sobre la fragmentació de l'adn de l'esperma, és un tema que em preocupa. Hi ha clíniques que t'ho inclouen ja d'entrada i d'altres que no.
Nosaltres ens vam decantar per Institut Marqués i ells no t'ho inclouen.. jo ara potser no hauria anat amb ells. Ens queda només un embrió (vam obtenir 2 blastos) que si tot va bé em transferiran aquest cicle, i no tenim ni idea si l'esperma té fragmentació de cadena doble.
Si hem de fer una altra FIV crec que aniré a UEG, a més de ser a la ciutat on visc , Vic, ells ja t'inclouen l'ànalisis de l'esperma per detectar si hi ha fragmentació (m'han explicat que ho envien a CIMAB), i en el cas de que n'hi hagi, fan el Fertile Xip.
Trobo que és molt complicat per una parella sense experiència en el tema, escollir la millor clínica amb només una entrevista i un pressupost.. on moltes vegades no inclouen totes les proves per semblar més econòmic.. En el cas d'Institut Marqués, a sobre no era més econòmic però ens va semblar que era millor que UEG en aquell moment.. Penso que a dia d'avui el concepte "infertilitat per origen desconegut" no existeix.. sempre hi poden haver proves a fer per detectar què passa.. trobo injust que una clínica et doni aquest diagnòstic, et faci pagar el pastón i es quedin tant amples.. en fi, estic una mica enfadada (al final és un negoci molt bèstia i nosaltres en som les víctimes).

Ulupika, al final no vaig apuntar-me al programa de Ets el que menges. Alguna ho ha fet?
Jo segueixo amb l'acupuntura, porto dos mesos i la veritat és que estic molt contenta! crec que m'ajuda a estar més relaxada i m'està tractant insuficiència de melsa i de ronyó, que en medicina tradicional xina està directament relacionat amb la fertilitat i possibles problemes d'implantació. La meva acupuntora diu que estic millorant molt. I també estic fent massatge de sòl pèlvic per donar movilitat a tota la zona, porto dues sessions i amb una tercera ja estaré millor, ho tenia tot molt tens i una mica contracturat.

Divendres tinc el primer control per veure quan em fan la transfer! nervis i por a la vegada!

Una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dc. oct. 21, 2020 6:32 pm

Hola de nou!

Només volia dir que em sento molt identificada amb això que diu la Rakele sobre com funciona aquest món i sobre la dificultat de comparar i triar llocs... La veritat és que em recorda una mica a quan intentes buscar la millor hipoteca i cada banc et dona informacions difícils de comparar amb les d'un altre banc... En fi, molts ànims a tots. No sabia que hi havia clíniques que incloïen estudiar la fragmentació de l'esperma, la veritat és que em sembla un gran avenç. Nosaltres hem vist que a Puigvert i a Gràvida ho consideraven un factor que caldria mirar, mentre que a Quirón, quan els vam dir (després de la 1a FIV fallada) si ens ho aconsellaven, van menystenir la prova i el tractament corresponent. Aquest va ser un altre dels motius pels quals vam decidir que la segona FIV no la faríem allà.

Ara, com vosaltres, penso que si hagués de fer la primera FIV, preferiria fer-me totes les proves possibles per trobar la causa, perquè no ha sigut fins que la primera ha fallat (1 sol embrió que no va implantar) que hem començat a fer més proves i veure més coses...

En fi, ànims a totes!
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dc. oct. 21, 2020 8:56 pm

Bona nit boniques :--/)

Emmins com et trobes??! Espero que súper bé!!! ara quan t’han de dir algo??

Xantipa2 jo ho estic fent per la SS i no hem pagat res.. a mi em van fer una dos dies abans de començar a estimular i la segona avui, dos dies abans de la punció.
Què b que el seminograma hagi sortit tant b! Segur que d’aquí 3 setmanes et surt genial l’analítica tamb! Si que fa nervis tot plegat, quin patiment!! Molts ànims!!


Ulupika et queda res per la punció tamb!! Molts ànims per a tu tmb bonica!

Nunik què tal el control d’avui!!?? Ja sabeu quan feu transfer?? Quina emoció!!!


Per la meva part, avui he anat a l’útlim control, ens han fet la Pcr als dos i tinc punció divendres, a veure què tal, quins nervis!!
Ens han fet la pcr a les 11:30h i a les 19h ja tenia el resultat, impressionant!! Els dos negatius així que un patiment menys! >.-<:

He preguntat a l’infermera què passaria si qualsevol dels dos sortís positiu en covid i m’ha dit que la punció es fa igual però que congelarien.
Si es fés la pcr a meitat d’estimulació per simptomes o el que sigui i fós positiu, si que cancelen i es torna a començar quan ja es dóna negatiu. Com a mínim al Clinic!! Per si a algú l’interessa, a mi m’ha deixat més tranquila!!!


En fi, us envio una abraçada enorme a totes i molts molts ànims!!! Us llegeixo :love:
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dj. oct. 22, 2020 10:05 am

Bon dia noies! :--/)

Primer de tot moltes i moltes gràcies a totes pels ànims! Em vaig sentir molt acompanyada ahir a la punció! :-()-)
Després de la punció vaig estar força adolorida, sobretot em molestava per seure i caminar, però avui ja estic molt millor! Em van treure 5 fol.licles, i aquest matí ens han dit que n'han fecundat 4! No és gaire però estem contents. També ens han dit que segurament congelaran en dia 3.. com ho veieu això? Sempre ens havien dit que millor en estadi de blastoscist, però han dit que el tenir-ne poquets no es volen arriscar.. en fi esperem que tot vagi bé! Dissabte sabrem alguna cosa més!

Ulupika: espero que la pcr de demà surti beeeen negativa i el control vagi genial! A veure si ben aviat ja et diuen dia de punció!! Ànims!!

Nunik: tens raó, ara el millor és relaxar-se, ja no depèn de nosaltres i hem de ser positives i pensar que tot sortirà genial! A tope amb aquest embrió guapa!! Ja saps dia de transfe?

Bcn87: Com ha anat la visita?

Rakele: Que vagi super bé el control de demà!

Anna_: Avui em trobo més bé! Dissabte ens trucaran un altre cop per dir-nos com va tot, i en principi vitrificaran.
Que bé que la pcr hagi sortit negativa! Això ja ho tens aquí!! Demà punció ja no?? Estigues tranquila que tot anirà bé! T'envio molts ànims i molta energia guapa! Ja ens explicaràs!

Que passeu un bon dijous! Una abraçada
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dj. oct. 22, 2020 8:56 pm

Bona nit a tohom!!!!!!
Avui m apunto al vostre grup espero qie m hi volgueu!!!
Us explico una mica la meva historia... ja no se ni quan temps fa que vam començar la cerca no vull ni mirar enrere, ara, cap endevant!
Despres de molts anys de ginecòlegs i proves senzilles ( analisis reserva ovarica,analisis esperma,...) tot estava bé,.. cansada que la gine em digues q estava tot bé vaig demanar a la gine a veure que podiem fer i ens va passar el cte d ivf barcelona vaig xafardejar per aqui i en vaig veure bones crítiques o sigui que vam anar a una primera visita... molt amables, molt atents tot molt be, i ens van fer un pressupost tant per IS com per FIV la idea era començar amb IS.. fins aqui perfecte però com que ells no treballen amb mútues directament em van demanar q si de cas contactes amb la meva mutua per veure si podiem incloure algunes de les proves la mutua es clar, em demanava q això li demanes in metge o sigui que demana hora al gine normal parla amb ella explicali tot que demani les proves dp la mutua qie volia mes explicacions... total que quan ens en vam adonar ja havia passat un any la meitat de les proves no valien quan ens vam tornar a plantar a ivf em diuen que IS no que ara ja si o si FIV xq si amb tant temps no haviem fet diana l IS no ens serviria de res (a l entrevista ja ho vam dir q duiem 2 anys buscant) i altre cop mes proves... davant l expectativa d haver-me de discutir aaaaltre cop amb la mutua s em va fer un mon... ho vam deixar estar(lo de les clíniques) pero continuaven sense fer diana de forma natural o sigui q vam decidir entrevistarnos amb altres clíniques... vam parlar am EVA ( el meu home es un desastre i els va confondre amb ivi) la vam descartar tant bon punt vam entrar per la porta massa franquicia per fer-te un laser a les cames vale pero per una cosa seria.... Sortint d EVA vaig veure al diari publi de la Dexeus em miro al meu home i li dic truco? i vam trucar.
De la Dexeus crec q no us dire res q no s hagi dit freds ho son però en l exploració ginecologica em van trobar una obstruccio a les trompes de fal.lopi¡¡¡ vet tu aquí!!!! jo que ja començava a pensar q no sabiem com es feien els nens i que potser feiem alguna cosa malament!!!!!.
Ara em pregunto si la meva anterior ginecologa no m ho podia haver mirat!!!! m ho van trobar en una ecografia que et fan amb una maquina diferent a la de la revisio normal i t l han de fer els primers dies de regla, mai me l havien feta.
Parem maquines que primer hem de resoldre el tema de les trompes tal cual està hi ha risc d embaras ectopic.
operem recuperem i altre cop visita per la FIV. la visita la vam fer el dia 13/3/20... ko cal que us digui que va passar despres.....si senyores el COVID en aquell moment m estava prenent Yasmine per a regular el cicle. Parem máquines!!!!! i com q ja estem farts d esperar hem tornat a trucar!!! aquest cop, suposo q pel COVID no veuen la necessitat de la Yasmine.... avui hem fet visita amb pcr per a l intervenció i ja m han donat el medicament q m he de començar a injectar dema 300mg durant 5 dies (quina rabia em fa que hem hagut de comprar dos caixes per una sola dosi, ja podrien fer diferents formats).
en fi fin aqui la meva història!!!!
vull dir vos que ara mateix tinc tantes emocions barrejades... tinc tristesa per no poder concebre per mi mateixa, tb estic molt il.lusionada/esperançada q vagi tot bé i alhora espantada per qie no vagi be o xq vagi be i dp no vagi be l embaras,....
en fi que ja he desfogat tb!!!
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dj. oct. 22, 2020 9:34 pm

Hola noies,

Nunik: com ha anat el control? Per quan la transfer?? Segur que aquest embrionet és un campió i s'implantarà sense problemes!! Molts d'ànims!!

Rakele: molta sort amb el control de demà, ja ens explicaràs q et diuen. Per cert, tinc un dubte, q vol dir transferència per cicle natural? Com funciona? Entenc q teniu un blasto congelat, pensava q transfer per cicle natural era quan t'ho posaven en fresc. La RA és tot un món!!!

Anna: quina bona notícia això de la PCR, molts ànims per demà i sobretot relax i confiança. Tot anirà bé!!

Emmins: 4 de 5 està molt bé!! Jo crec q fan bé en voler-se-la jugar i congelar a día 3. No us han donat l'opció de fer-ho en fresc?

Tanit: benvinguda al grup!!! La veritat que aquest camí és bastant llarg i dur, però encara que sembli tòpic no hem de perdre l'esperança. És normal tenir una barreja de sentiments, totes ho hem passat: ràbia, tristesa, impotència, il.lusió, decepcions... Però aquí estem per ajudar-nos i animar-nos les unes a les altres, que en companyia les penes es fan més petites i les alegries més grans ;)
Molts d'ànims amb aquest nou tractament, és important mantenir la il·lusió i anar pas a pas, complint objectius petits i t'ho dic jo que tinc tendència a avançar aconteixements i saltar-me capítols, però amb aquesta FIV ho estic intentant i de moment ho porto millor. Cada vegada que el meu cap se'n va al futur poso fre i torno al present.

Jo demà PCR i control, a veure què tal. Confio que tot anirà bé!!

Molts d'ànims a totes

Bona nit!! zz:-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. oct. 23, 2020 12:08 pm

Hola noies! Feia molt que no escrivia al fòrum tot i que us he anat llegint.

Veig que algunes ja esteu en plena fase d'estimulació, molts ànims!!!

Benvingudes a les noves!!

Nosaltres, després d'un mes de païr una mica tot el que ens ha passat, hem decidit anar a IVI. Dubtava entre Dexeus i IVI pq la meva ginecòlega em va recomanar tant un lloc com l'altra, i en concret a dos metges que saben d'endometrosis. Finalment hem provar a IVI, esperem que aquest cop sigui el definitiu!

El resultat de la mostra de les vellositats corials que el van fer ha sortit que l'embrió venia amb un cromosoma de menys, així que en el fons m'ha ajudat a païr una mica millor el dol, tot i així la pena i el buit que sento no me'l treu ningú ja que dos tractaments a les esquenes i amb tot el que hem passat el desgast que portem és molt gran.

Anem amb la mentalitat de fer ovodonació ja que per edat, reserva ovàrica baixa, dos tractaments fallits amb poquíssims ovuls, un avortament per problema genètic, endometrosis.. Vaja crec que necessito anar a lo segur tot i que em costa, però no suportaria la idea de tornar a probar amb els meus i tenir els mateixos resultats. A veure que ens diuen a la visita, ja us informaré!

De moment i fins que no ens confirmin ovodonació, us aniré seguint per si us puc ajudar en alguna cosa.
Ànims a totes! Una abraçada!!!
Forta-però-Cansada l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 29, 2022 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bcn87
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 4:08 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bcn87 » dv. oct. 23, 2020 1:21 pm

Hola noies,

Nunik: Molts ànims amb la transferència!! Ja ens explicaràs com va.

Anna: Que bé això de la PCR. Jo ahir a Gràvida vaig preguntar el mateix. Allà fan un control dos dies abans de la punció, tant a la dona com a l'home. Si la dona dona positiu però no té símptomes, fan a punció igualment però ho congelen tot fins que donis negatiu. Està bé saber que com a mínim tot el tractament no es perd...

Emmins: Enhorabona per tots aquests embrions! Entenc que per algun motiu no te'l poden posar en fresc... oi?

Tànit: Benvinguda al grup i molta sort amb l'inici del tractament! Deu n'hi do el camí que heu fet fins arribar fins aquí... espero que us vagi molt bé!

Nosaltres ahir vam tenir la visita a Gràvida amb el Dr. Gris, que ens havien recomanat molt. La veritat és que ens va fer molt bona impressió. S'explica molt bé i vam sortir tranquils i amb ganes de començar quan es pugui. Ja coneixíem Gràvida, també. Les instal·lacions i el tracte estan molt bé -i el preu, almenys per al tractament i tècniques que necessitarem, és dels més elevats que hem vist, però ho tirarem endavant.

Una abraçada a totes!
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » ds. oct. 24, 2020 12:26 pm

Bon dia boniques :--/)

Ahir vaig tenir la punció, em van treure 2 fol.licles i aquest matí m’han trucat que només 1 ha fecundat, així que també m’ho jugo tot a una carta ?-)
Ja m’he començat a posar la progesterona i dilluns tinc la tranfer, quins nervis!!!!
Què rapid tot, ahir mateix ja quan em van dir que havíen tret 2, em van donar hora per dilluns la transfe i jo flipant.. no sé com és que en alguns casos ho fan en fresc i d’altres no... també li he preguntat la qualitat d’aquest i m’ha dit que encara no ho sap, que ja dilluns.. no sé. A veure què tal!

Emmins avui us tenien que dir algo no?? Novetats??? Que bé que en tingueu 4!!!! Sabeu si posareu 1 o 2? Jo no ho tenia clar però al final no ha fet falta pensar-hi :-D

Tànit benvinguda!! Quina història la teva també, és desesperant i esgota molt, però bueno, ara si que si és la teva, molts ànims! Ja ens vas explicant >.-<:

Ulupika què tal el control? I del PCR ja en saps algo? Tot anirà b!!! Molts ànims per tu també guapa!!

Forta però cansada Em sap molt de greu per el que deus estar passant, no és gens just!!! Espero de tot cor que aquesta sigui la definitiva! Jo també pateixo Endometriosis, així que vaig començar molt espantada i bueno, vaig justa tal com m’imaginava... t’envio una abraçada enorme!

Bcn87 Que b que heu trobat clínica, quan comenceu?? Molts ànims!!


Nunik bonica com vas???


Una abraçada enorme lluitadores! :-()-)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » ds. oct. 24, 2020 5:16 pm

Bona tarda guapes,

Com esteu? Jo porto un parell de dies que no em trobo gaire bé, tinc moltes nàusees, suposo que seran efectes de l'estimulació. A alguna més li ha passat?
Ahir vam fer control, de moment 18 fol.licles amb bona mida, torno a tenir control dilluns, ens diran data de punció, em faran analítica d'estradiol, progesterona i una prova ràpida d'anticossos enlloc de la PCR que m'havien de fer ahir, l'hem de pagar però és molt més econòmica 25€. Això sí, m'han confirmat que si surt positiva s'anul·la la punció =(

Forta-pero-cansada: t'admiro molt, ets molt i molt valenta per no donar-te per vençuda i continuar tirant endavant malgrat que el camí no és gens fàcil. He llegit que t'has decidit per IVI, jo t'haig de dir que estic molt contenta amb tot el seguiment que m'estan fent, res a veure amb la FIV anterior a l'altra clínica. Estic a IVI Girona amb la Dra Sara Falgas i no tinc res negatiu a dir, tot l'equip ens tracta molt i molt bé i ens fan sentir com a casa. Espero que tingueu sort i que us vagi igual de bé a IVI BCN, nosaltres haurem d'anar la setmana que ve per la punció.

Bcn87: que be que us hagiu decidit i aue estigueu contents amb la clínica, ja ens aniràs explicant ;)

Anna: t'envio molta energia positiva per aquest embrionet lluitador! Penso que està molt bé que t'ho facin en fresc, pel que tinc entès tindrà més possibilitats d'aguantar dintre teu, suposo que no volen arriscar a perdre'l. I la qualitat no te l'han dit encara pq han d'observar com es va desenvolupant.

Molts ànims a totes :p-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » ds. oct. 24, 2020 9:38 pm

Bona nit noies! :--/)

Tànit: Benvinguda al grup! Quin camí més complicat també, però com diuen per aquí entre totes ens donem suport i la veritat és que va genial sentir-se acompanyat! Ara molts ànims amb l'estimulació i a per totes! Entenc els teus sentiments, crec que totes més O menys sentim el mateix, però hem de tirar endavant! Quan tens el primer control?

Ulupika: uaaau 18 fol.licles! Que bé!! Jo he llegit per algun lloc que és possible que a vegades hi hagi nàuseas degut al medicament. A veure què et diuen el dilluns i si et vas trobant millor! Que et facin aquesta prova d'anticossos potser millor no? T'estalvies el mal tràngol del bastonet, que es molt desagradable.. vaja jo potser m'estimo més una punxadeta jeje però això va a gustos! Ja veuràs com sortirà bé! Estigues tranquila! És una mer... Que si et surt positiu cancelin, no hi ha dret!
A nosaltres no ens han donat l'opció de fer-ho en fresc, des d'un principi ens van dir que seria en cicle diferent, que anava millor per estimular l'endometri.
Que vagi genial el dilluns!

Forta-però-cansada: M'alegra saber que malgrat el mal moment per el qual esteu passant seguiu lluitant! Estic convençuda que el nostre moment arribarà! Així que t'envio una abraçada carregada d'energia i ànims!
Crec que feu bé de buscar altres opcions com la ovodonació, en el meu cas per exemple tenim sobre la taula si les coses no van bé, utilitzar mostra de banc d'esperma.

Bcn87: La veritat és que no ens van donar opció a fer-ho en fresc, i com que nosaltres la primera FIV la vam fer en fresc i el resultat va ser negatiu, ja ens va anar bé fer-ho així. Això sí, és més llarg..
M'alegra que la visita us anés bé, crec que és molt important tenir bones sensacions i trobar-se còmode. Ja ens aniràs informant!

Anna_: Com et trobes després de la punció? Uaaau el dilluns a transfe ja! >.-<: Això serà pim pam! A tope amb aquest embrionets, segur que serà un campió!! Espero dilluns vagi tot perfecte!!

Nunik: com vas? Teniu data de transfe ja?

A nosaltres ens han trucat avui, ja tenim 3 embrionets congelats! x*x*x Al final un no ha aguantat. Ens han dit que en tenim un de qualitat B i dos de qualitat C, i que primer farem transfe del B i si n'hem de fer un altre seran els dos de qualitat C.
Anna nosaltres a la primera FIV dèiem que ens en posin dos i si surten bessons ja tenim la feina feta (jo sóc bessona i em feia gràcia) però no va anar bé. Va ser el que ens van aconsellar, només teníem dos blastos i eren de qualitat C. Aquesta vegada ens han dit que al tenir un de qualitat B té més probabilitats d'implantar i millor fer-ho sol, així que els hi farem cas i anirem a per totes! Ara toca esperar la propera cita que suposo que ens diràs quan serà la transfe, però jo crec que serà per el desembre... Ja us diré!

Abraçades, ànims i molta sort a totes! :-()-)
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dg. oct. 25, 2020 6:01 pm

Hola noies,

Emmins!! Oleee!!! 3 embrionets, està super bé!!!
Ara a esperar per la transfer, esperem q tot vagi super bé a la 1ra I que podeu guardar els altres 2 per un germanet :miko:

Jo encara estic igual, a sobre ahir quan el meu home em punxava em va donar un síncope i vaig caure a terra. No porto gaire bé el tema de les punxades i a partir d'ahir q enlloc de 2 me'n haig de punxar 3 vegades, suposo q va ser per això. En fi, pobret l'Ulupiko es va espantar molt, a veure com va avui...

Ens llegim,

Molts ànims a totes!!
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dg. oct. 25, 2020 8:59 pm

Hola!!

Ulupika: Ostres què dius!?!? Quin mal rato que deveu haver passat :( Les punxades són un rotllo i més si ho passes tan malament, però ànims que segur que val la pena i ja queda poquet! Demà control no? Que vagi molt bé!

Anna_: Espero que demà vagi tot suuuuuper bé!! T'envio moltíssima energia positiva! Ja ens diràs!

Les altres totes bé?

Bona nit!! :-o00m
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dl. oct. 26, 2020 3:07 pm

Bon dia boniques :--/)

Ulupika quin susto! Em sap molt de greu que ho passis tant malament amb les punxades!! Ànims que ja no et queda res! Saps ja el dia de la punció?? 18 fol.licles mare meva, em quedo impressionada!!!

Emmins que bé 3 x*x*x , ara a descansar una mica de tot i agafar amb força la transfe!!! Ja ens diràs quan és!! Segur que anirà b!!! >.-<:


Gràcies per els ànims!! Jo ja estic amb el meu embrionet dins!! Aquest matí m’he espantat al veure que em trucaven del laboratori, però era per preguntarme si havia estat amb algú positiu covid i si jo he tingut símptomes...i per dirme que era de molt bona qualitat l’embrió, a veure què passa!
Ha estat tot súper ràpid, i ademès han deixat entrar al meu marit i ens han ensenyat per la pantalla com entrava... després al anar fer pipi, suposo com a totes anava amb por de que em caigués jejeje això és un no parar de patir!!!
Ara fins el dia 5 haig de passar per la famosa betaespera, intentarem pendrensho amb calma :-o00m
Vosaltres tema baixa laboral com ho heu fet? 3 dies? Cap?...


Us envio una abraçada enorme, us llegeixo :-()-)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dl. oct. 26, 2020 7:00 pm

Hola guapis,

Anna: un aplaudiment per aquest embrionet!! Me n'alegro molt, q sigui de bona qualitat és bona senyal. Que bé que hagin deixat entrar al teu home a veure-ho. Estigues tranquil·la q encara q facis pipí no s'escaparà jejeje, t'entenc perfectament, aquest dies de la beta espera és un patir constant.

Tema baixa jo per sort la tinc des del setembre pq sóc grup de risc pel COVID per immunosupressió. Però quan vaig fer la darrera inseminació me la vaig demanar perquè estava molt estressada a la feina i em feia por que no anés bé per culpa de l'estrès. No sé a què et dediques però si tens confiança amb el teu metge demana-la el temps que necessitis, que a més amb tot el tema del Covid es pot justificar més fàcilment. Molts ànims amb aquesta beta espera :-())

Ego: avui hem fet control i analítica 26 folis, hem flipat! En principi havíem de fer punció dijous o divendres pq encara els falta madurar una mica, però m'han trucat dient que les analítiques han sortit molt elevades i pot ser q estigui a punt d'ovular, així que per no perdre'ls em faran punció dimecres. A veure quants queden de madurs, la majoria estan sobre els 14 mm, penso q un parell o tres de 17-18mm.
La prova d'antigens me la faran demà finalment. També hem comentat la possibilitat de fer transferència en fresc pq ens preocupa q per culpa del COVID haver-nos d'esperar molt si ens acaben confinant. Ens ha dit que depèn de l'analítica, com ha sortit elevada suposo que queda descartat pq no seria viable. Així que res a esperar.

Molts ànims a totes!
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. oct. 27, 2020 8:11 am

hola boniques!!!

Bcn 87: molt bé, jo vaig estar dubtant entre Institut Marqués i Gràvida, la veritat és que crec que de preus són bastant semblants, ens vam decidir per IM pel metge, que semblava que hi teniem més feeling pero sempre vaig pensar que a Gràvida semblaven molt bons i seriosos. Ja ens aniràs explicant!
Anna: Felicitats pel teu embrionet!! Ara respira fons i relax!! Tot anirà bé!
Emmins: molt bé per aquests 3 embrionets!!! Sí, jo tb sóc partidaria de només transferir un embrió!! Segur que aquest serà el bo!
Tànit: benvinguda!!! Ja esteu ben encaminats ara!! No pensis en el temps perdut i encara amb força el que et ve per davant. És molt positiu que ja et van detectar que tenies la trompa obstruida.
Ulupika: ostres nena!! Quants fol.licles!! Espero que vagi super bé la punció de demà!! Jo al final no em valg apuntar al etselquemenges.. masses coses i masses diners :( però sí, estic encantada amb l’acupuntura!! No se si millorarà la implantació gràcies a això, però com a mínim vaig més relaxada i no em menjo tant la olla!
Ah i crec que em vas preguntar sobre el cicle natural, això és perque per fer la transferència i preparar l’endometri, hi ha dues opcions, o per terapia hormonal substitutiva (aquí ens prenem estrògens per inhibir la ovulació), o per cicle natural (el cos va fent i la única cosa que fan és provocar-te la ovulació amb ovitrelle per tenir més controlats els timings). A mi m’agobiava molt prende estrógens així que li vaig demanar fer-ho natural (les taxes d’exit són iguals) i em va dir que sí.
Forta-però-cansada: estic molt contenta de que torneu a la càrrega! Ets una valenta! I si finalment heu de tirar cap a ovodonació, crec que ja et vaig comentar que tinc 3 amigues properes que van tirar per aquí i que al final, tenen una fills tan preciosos que ja ni ho recorden!

Ego: doncs jo ahir vaig tenir control i com que un dels fol.lícles ja era grandet, ja em va dir de punxar-me l'ovitrelle ahir (estic fent cicle natural per transferir un blasto molt bonic que tenim congelat). Tinc programada la transferència per dilluns vinent!!! quina emoció!! dir-vos que aquesta vegada vaig molt més preparada mentalment per si no funciona.. al final has d'estar positiva però sempre pensant que hi ha la possibilitat de que alguna cosa falli.

una abraçada molt forta a totes les valentes!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. oct. 27, 2020 5:45 pm

Hola noies! :--/)

Anna_: Que bé!!! Ja estàs de betaespera! Que guai! >.-<: M'alegra moltíssim que tot anés bé i ja tinguis aquest petit amb tu! Espero que el dia 5 arribi ben aviat i tinguis una molt bona notícia! Com et trobes?
Jo a la meva anterior transfe no vaig agafar la baixa, diria que només vaig fer descans un dia.. però si tens la possibilitat de fer-ho segur que aniràs més tranquila! Ja ens vas informant!

Ulupika: uaaaaaaauuu 26 folis! Que bé! En són un piló! Espero que demà vagi genial la punció! Així doncs hauràs de congelar també no? A mi aquesta vegada també m'ho han fet així... El tema covid també em preocupa, tinc ganes de fer la transfe el més aviat possible, em fa patir que per culpa d'això s'allargui tot.. ja prou llarg que es fa tot el procés!
Molts ànims per demà!

Rakele: que bé dilluns transfe! Això ja ho tens aquí!! Aquesta vegada segur que anirà bé amb aquest blasto tan bonic que teniu! Ja ens explicaràs! Malgrat saber que pot fallar es veritat que si estem positives les coses sempre van molt millor! T'envio mooooolt positivisme! :ok:

Ego: Jo segueixo esperant el dia 13 de nov per anar a la consulta, espero que ens diguin dia de transfe! Per cert, alguna de vosaltres ha fet alguna cosa a nivell alimentari O sabeu quins aliments van bé per preparar millor tot el niu? M'agradaria poder fer tot el que estigui a les meves mans perquè aquesta vegada sigui la bona! ;) :-o00m

Que vagi molt bé!! Seguim en contacte! Abraçades!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. oct. 27, 2020 11:05 pm

Bona nit noies!!

Mare meva, quants missatges! Porto un rato llegint, intentare contestar-vos a totes, espero no liar-me o deixar-me alguna cosa important..

** Jo ja tinc els resultats del cometa. Han sortit un pèl alterats, però per fer una fiv estem dintre la normalitat i com farem el fèrtil xip per anar més segurs i això baixa la probabilitat de les fragmentacions al 50%, apenes hi haura fragmentació, així què dintre el què cap, estic bastant tranquil·la...
Ell té el seminograma perfecte, aixi que bitxos viables hi hauran. I com farem ovo, espero què la fecundació sigui òptima. Després ja... Poden influir molts factors, però esperem que tot vagi rodat... (estic bastant engoixada i aixo que encara no he començat)

Jo a finals de setmana o principis de la que ve, em vull tornar a fer una analitica per veure com van les vitamines, a veure si van pujant i la homocisteina baixant.
I el mes que ve tornaré a fer una altre junt amb la tsh, pero com encara no fa un mes que em medico, em va dir l endocrí que no la fes encara.

I mentrestant... Anem estalviant i pensant on fer el tractament.

EMMINS que bé !! 3 embrionets! Me'n alegro molt! Ja saps.. Nomes cal 1 de fort perquè tot vagi rodat. Ja ho tens a tocar. Ànims!!

BCN87 Gravida está molt guay! A nosaltres ens va agradar molt en general tot. Però realment lo important es el laboratori, i pel que se, ho es. Però puja bastant de preu... Pero si es cert que es una de les clíniques que tenim en ment. Ja diràs com segueixes.

ANNA molt bona noticia! Un embrionet fort!! Ara que s'agafi be i ens puguis donar una bona notícia.
Pel que comentes de la baixa, no se que hauras fet al final... De fet diuen que no influiex en res, molta gent no sap que esta embarassada i fa vida normal, on m'incloc, perque jo no ho vaig saber fins la segona falta, i ja passaven uns dies de la segona...
Lo millor es a seguir amb la teva rutina i esperar que tot vagi genial.
Ja ens explicaras!! Sooooorttt!!!

ULUPIKA neeenaaa!!! Si tens un equip de futbol dins teeuu!! Deus tenir la panxa bastant sensible, no?? Jo recordo que amb els 5 comptats que feia ja era molest... Mare de deu!!
Que tens ovaris poliquistics?
Pel que comentes, al tenir tants, es molt possible que hagis de deixar passar un cicle, i que tot torni a la normalitat, i sobretot controlar la hiperestimulacio (crec que es diu aixi) que aixo es greu si passa.
En quant a les punxades... Em passa el mateix, ho recordo amb mal gust, era el pitjor moment del dia, pero... Sha de fer... Sobretot quan vaig fer el cicle llarg, allò no s'acabava mai...
Encara que tinc coll avall (o aixo crec) que quan comenci el tractament fins al post part (si es que tot va be) m'he de punxar cada punyetero dia heparina. Ja veurem... I despres les Analitiques de control d'embaràs més el control de la fluidificacio de la sang. En fi... Millor no pensar-ho...

TÀNIT benvinguda!! Llarg recorregut també el teu... Pero consell, sobretot sobretot sobretot, no feu cap pas fins que no tingueu sobre la taula TOTES les proves que us pogueu fer, TOTES. Primer inversió wn vosaltres, per veure com esteu i segons vagin sortint us derivarà a un lloc o un altre. Primer descartar i despres actuar.
Tant de bo hagués sabut el que se ara quan vaig endinsar-me en aquest món , Perque vaig perdre molts diners i desgast emocional sobretot...
Com aneu? Teniu novetats??

FORTAPEROCANSADA me'n alegro de llegir-te. No se com ho fem... Pero tornem a treure forces per seguir lluitant!! Endevant doncs, i si ja heu fet fivs fallides per pocs ovuls i amb mala qualitat... Tira pel dret i fes ovo. Es un proces a pair, pero.. Mentalment crec que val la pena. "Només" hauràs de tenir cura de tenir les vitamines òptimes, tenir un bon endometri i mooolteeesss ganes i il·lusió. I ell que tingui els bitxitus el millor que pugui per que l'embrió tingui la millor qualitat del món.
La resta... La de sempre. Que els planetes estiguin de la nostra part, però que no sigui per nosaltres.
Anims!! Ja ens diràs que us han dit i que decidiu.

RAKELE tu també estas ja apunt apunt!!! Molt bee!! L'embrionet que et posaras ja saps quina qualitat es? Potser ja ho has dit.. Pero no ho recordo.
Anims!! Que et queda res jaa!!


Crec que no m'he liat gaire... Si es aixi ho sento. Som tantes que llegeixo llegeixo i despres m'oblido del que vull contestar.
Anims i molta força!!! Queda poc per acabar 2020 i 2021 ens a de portar coses meravelloses a totes!!
:-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dc. oct. 28, 2020 10:04 pm

:-)(-: Caram noies quin fart de xerrar!!!!
A veure si no em deixo res en primer lloc moltíssims anims a les que comenceu de nou amb una historia a l esquena.
Forta-pero-cansada: de debó q admiro aquesta perseverança, aquest es in cami habitualment solitari (nosaltres almenys no ho hem dit a ningu, per por al fracàs i tb xq sembla q ser infertil es com una cosa dolenta, com si ho poguéssim triar!!!) doncs això que admiro que no us rendiu i dessitjo de tot cor que pogueu aconseguir el vostre somni. En quan a les clíniques, jo crec q no hem d escatimar, si una clinica té nom es per alguna cosa.

Ulapika 26 folicleeess??? en serio?? quina passada!!!! tindrem dos equips de futboool!!! >.-<: A mi em donen menopur pero no he notat cap simptoma si em punxava i pujava al cotxe potser em marejava una mica, pero res que no pugui aguantar. Jo el primer dia ho preparo tot agafo la "banderilla" i em quedo clavada sense atrevirme a punxar...Per sort ara ho porto molt bé el Tanitu no podria pas ajudarme veu l agulla i ja es gira per no veure ho queda blanc de cop :content:
Anna: nones en cal un per fer diana ara molta calma per que s agafi ben agafadet. Lo del pipi crec q es normal quan buscàvem de forma natural m havia aguantat tant el pipi xq no caigues el material...
En quan a la baixa laboral jo tp se que he de fer a la clinica m han dit q no cal i he buscat info per internet i sembla q no es necessari. La meva feina no suposa fer esforços físics ni mourem massa pero si que en ocasions em crea un estres incontrolable i és el que em fa por.
Xantipa jo em faig totes les proves q em diuen suposo q no ens poden fer totes les proves xq ens suposaria un sobrecost bestial a part que cada cas es un mon. En el meu cas totes les proves sortien bé, em van fer una eco una mica mes profunda i van veure que tenia una trompa col.lapsada i quan em van obrir van veure que l altre tb ho estava i apa les dues fora!!! quin fart de plorar!!!!! jo crec q aquest era el nostre problema o aquesta es la meva esperança i que ara tot surti bé.

ego: doncs jo la setmana passada vaig fer la primera visita em van donar menopur 1200 300ui al dia i a la vista avui la gine estaba molt contenta fins i tot diria sorpresa XD tant que s ha oblidat de dirnos els foliclesXD... i ens han donat l olgalutran ...
he xafardejat a l area client i he vist que tinc 4 folicles al dret i 6 a l esquerra o sigui... 10 en total. No se com finciona la puncio... poden treure dels dos ovaris??? o nomes d un?
ara m han donat hora per divendres i sembla que la puncio pot ser el cap de setmana o el dilluns.
A nivell emocional esperava estar pitjor.. la veritat es q estic emocionada i molt esperançada i potser un xic espantada que no vagi bé per tota l esperança q sento.
Per altre costat anem molt al dia amb el meu home, ell es com molt relaxat davant la vida i el que hagi de ser serà. o sigui q ho estem vivint molt al dia realment no se ben be a quin punt estem es a dir se que en breu em faran la puncio i que aquell dia han de treure l esperma del Tanitu i a partir d aqui no se quan es triga a fer la implantació... i l altre poblema q tinc es q ja no se que dir a la feina amb tanta visita medica i tal que si visites, preoperatoris, ... vosaltres heu donat explucacions? us heu inventat alguna cosa?
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dj. oct. 29, 2020 6:23 pm

Hola noies,

Moltes gràcies pels ànims!! Ja està fet, ha anat molt i molt bé, m'han tret 26 òvuls, 18 madurs i han fecundat 16. Hem d'esperar fins dilluns per tenir més notícies. Estem flipant amb el resultat, no sé si ha sigut l'acupuntura, la dieta q hem fet tots dos, les meditacions o vés a saber que. No esperàvem aquest resultat, hi ha hagut un canvi molt gran amb l'anterior FIV q només van fecundar 9 i ens van quedar 4 a dia 5. Ara estem a l'expectativa de quants ens queden.

Rakele: l'acupuntura i estar relaxada segur que t'ajudarà molt i molt!! Gràcies per l'explicació de cicle natural, ho preguntaré quan tingui la propera visita.

Emmins: demà si puc et faig un privat amb això de l'alimentació per preparar el niu. Com feu la transferència vosaltres? Has fet punció, esperes q et vingui la regla i comences a preparar? O has de deixar passar tot un cicle i començar a preparar amb la 2na regla post punció? Recordo q a l'anterior FIV em va venir la regla pocs dies després de la punció, és normal?

Xantipa2: me n'alegro q els resultats de les proves us hagin sortit força bé, amb el Fèrtil xip segur que quedareu coberts. Molts i molts d'ànims amb aquest procés!
Jo no tinc ovaris poliquístics però si una Antimulleriana alta per això m'han fet molts controls per evitar hiperestimular. Encara tinc els ovaris dolorits. La transfer segur que la fem al següent cicle. Per cert jo també sóc del club de l'heparina ;)

Tànit: 10 folis, molt bee, encara queden dies, pot haver-hi algun més, et treuen els dels 2 ovaris. Jo tampoc sé com anirà ara que ja he fet la punció, no sé quan em faran la transferència, volíem fer-ho en fresc però sembla que no podrà ser. I tema permisos a la feina, és molt complicat, jo l'anterior vegada vaig explicar la meva situació pq ho entenguessin.

Anna: com portes la beta espera?

Molts i molts d'ànims i molta a sort a totes, com diu la Xantipa2 segur q el 2021 ens portarà coses meravelloses >.-<:
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::