FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dv. gen. 22, 2021 1:38 pm

Ja tenim els resultats de la Dexeus. Tenim dos blastos "perfectes" i ja m'ha passat el pla de medicació: meriestra i progefikk
Espero la regla pel dia 29, i els he de trucar la setmana que ve pq m'acabin d'explicar la programació i calculem que cap al dia 16 la transfe.
Quins nervis!!
Nosaltres fem ovodon, de 5 ovòcits, 4 van descongelar, 3 secundar, 2 evolucionar a dia 5 (0% de fragmentació)
Per acabar d'arrodonir, espero que acabi amb un 1 que sigui el nostre nen/a, però falta tant!!
Creuem els dits. Jo faig acupuntura, faré una sessió durant la preparació i també el mateix dia de la transfe

A veure què!

Laieta, va que ja ha passat mig dia més!

Sí, totes les clíniques tenen cosetes...
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: blanketa » ds. gen. 23, 2021 6:20 pm

Hola noies!

Fa dies que no escric res, però us he anat llegint.

Que bé ambjdejan! Ja ho teniu a tocar!!

Laieta1986bcn, molts ànims amb la betaespera! Esperem que tinguis un positiu ben gros!

A la Tànit molts ànims també amb la decisió! Segur que la que prengueu serà l'adequada.

Gràcies a la Gala84 pel missatge tan detallat amb les proves indispensables!

I a la resta, molts ànims amb les proves i esperes!

Per part meva, cap novetat de moment. Esperarem encara un mes a començar el procés per tema de feina (mai es troba el moment adequat, però sembla que el febrer-març serà més tranquil que el gener-febrer...). Aprofitarem per fer la prova COMET seguint els vostres consells. Ens han dit que els resultats triguen una mica, així que ja anirà bé que no comencem aquest mes.

Petons a totes!! :--/)
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » ds. gen. 23, 2021 8:10 pm

Bona nit noies!!

Com esteu totes? Espero què bé, i visualitzant les panxulines.

LAIETA1986 Molta sort! I què et passin els dies ràpid i amb tranquil·litat. Esperem que vagi tot super bé!! :-o00m

A les demés, com totes esteu en punts diferents, nomes puc dir-vos què ànims, força i què cada dia què passa estem més aprop del positiu. :-()-)


Jo segueixo com sempre, no trigarem gaire a començar per això.

Us volia preguntar una cosa. De cara a la transfer, jo sempre sempre SEMPRE tinc els peus congelats, durant tot el dia i en especial quan estic a casa (inclús a l'estiu la majoria dels dies)
Ara què hi han tantes coses guays, sabeu si hi ha mitjons pel dia a dia que donguin calor? O alguna cosa per casa?

I desprès per les lumbars si que vau comentar alguna cosa però no recordo qui i què era exactament. Si podeu fer memòria us ho agraeixo.

I no se si em deixo alguna cosa important a fer o q tenir en compte amb la transfer. Fa tants anys ja què ni me'n recordo :ufs:

Les panxulines, si aneu llegint de tant en tant, espero que estigueu totes bé i gaudint de l'embaràs.

Bon cap de setmana per totes!! Abraçades positives! :-()-) :-()-)
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » ds. gen. 23, 2021 11:35 pm

Hola!

Xantipa2 jo vaig demanar-li consell a la Ulupika perquè va estar fent un curs i em va comentar que pel tema lumbars anaven bé unes faixes que es diuen Haramaki, jo ja n’he demanat una al lloc on em va recomanar que es diu Happy Belly (tenen botiga on-line). Pels peus pots utilitzar una esterilla elèctrica quan estiguis a casa, no conec res mes. La Ulupika també em va dir que de cara a la implantació era important menjar diàriament pipes de carabassa i beta-carotens (jo intento menjar pastanagues cada dia i pipes també). Suposo que multivitaminic ja n’estas prenent, i també es important estar actiu per activar la circulació, sortir a passejar cada dia i coses així. Espero que et serveixi i molta sort!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dg. gen. 24, 2021 8:58 am

Què tal?? Com anem??

Son varies les persones les que m’han anat recomenant a una noia, suddenly_this, de fet alguna d’aqui també la recomenava en algun post que vaig llegir fa temps. Justament l’altre dia va fer un directe a instagram on parlava de tot el complement vitaminic que va pendre abans de començar la fiv, la veritat es qué té una història que tela la pobra. Us deixo el seu instagram per si li voleu fer un cop d’ull i veureu que sobretot ella fa servir molt youtube, jo no sóc molt fan del youtube i no he vist cap video dels que té pujat allà, però l’instagram val moooolt la pena.

https://instagram.com/suddenly_this?igshid=lmp7iyvkfn6q

Ja em direu què tal. Ahhhhh i no se si us ho han recomenat o no, però diuen que va molt bé prendre molt d’aquarius per la tranfer i per després de la transfer, pel tema de les sals...

Bon diumenge a totes!!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dg. gen. 24, 2021 10:06 am

Hola a totes!

Jo estoc intentant caminar cada dia, per activar la circulació, i sempre estic amb mitjons a casa per tenir els peus calents. Estic fent acupuntura un cop a la setmana i la doctora em va dir que si tinc els peus freds puc posar-los en un cubell d’aigua calenteta, que relaxa bastant també. Això del aquarius també ho he llegit però crec que és per quan et fan la transfe després de la punció, xq ajuda a evitar la hiperestimulació. A mi com me la han fet diferida no em caldria.

De totes formes, crec que és important no obsessionar-nos i posar-nos més pressió de la necessària... és molt injust que després si tenim un negatiu ens recriminem coses en plan: vaig passar fred, no vaig caminar prou, no vaig menjar prou verdura... noies, jo crec que la implantació s’escapa de les nostres mans en un 95%...

Jo per la meva part estic molt neguitosa, em costa mantenir-me positiva xq no sento absolutament res diferent al meu cos. Ni mal de pits, ni punxades a l’ovari, ni olors, marejos, més pipi... en definitiva, estic bastant angoixada i se que aixo no es bo, pero em costa canviar el xip i mantenir-me contenta i positiva.

Una abraçada a totes!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: blanketa » dg. gen. 24, 2021 10:30 am

Bon dia! :***:

Ànims Laieta1986bcn! Jo crec que és normal que no sentis res encara, perquè fa poc que et van fer la transfer...

Us volia fer una consulta: vosaltres quins suplements us preneu? Jo el Natalben preconceptivo i llavors també em prenc Melatonina perquè m'ho va recomanar l'acupuntor. Ara he vist que a la clínica una de les receptes que em fan és per a Gestagyn embarazo (tot i que encara no m'han dit que me l'hagi de prendre, fins que no els truqui per començar no em pauten cap medicació), però no sé si aquest és per quan ja s'està embarassada, perquè també hi ha el Gestagyn preconceptivo...
Bé, a veure si em podeu ajudar una mica.

Moltes gràcies i fins aviat!! :--/)
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dg. gen. 24, 2021 3:08 pm

Jo prenc :
A l'hora de dinar, Vitamina E de Solgar (només fins la transfer, un període de 3 mesos), vitamina D en dies alterns, i Donacilus que són probiòtics específics de la part gonecologica/urinaria (només 1 mes, per fer neteja si hi havia bacteris, etc... que toquin la pera)

Abans d'anar a dormir, el mes de la transfe: fertybiotic mujer (també porta els mateixos probiòtics que els Donacilus)

I prenc sedatif per l'ansietat. Laia, pots provar-ho si estàs molt angoixada. És homeopatic i es pot prendre durant tot l'embaràs. Pots fer fins a 3 al dia, jo en principi amb 1 abans de dormir en tinc prou.

I els reis em van portar un escalfallits per estar ben calentoneta
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 24, 2021 5:24 pm

Bona tarda!

Perdoneu que entri en el fòrum...

He passat per tractament i res... Volia donar-vos molta força!

Existeixen unes plantilles que vaig comprar a l’amazon que duren unes vuit hores. La veritat és que van bé i tens els peus calentets durant tot el dia. >.-<:

I sobre vitamines jo em prenia seidivid i omega. I em va anar anar molt bé Pk el seidivid porta myo- inositol que ajuda a millorar la qualitat dels òvuls. A part, em va millorar molt el cicle. També porta melatonina que dieu. Que és súper important.

I l’aquàrius va bé per després perquè té electròlits. A mi em segueixen acompanyant els meus meravellosos folícles i he hagut de fer i faig dieta molt proteica i aquàrius per disminuir el dolor. La veritat és que m’ha ajudat molt. Tot i que encara hi són.

Jo també vaig prendre el sedatif. Que va bé!! Tot i que durant la betaespera... jejejeje! Els nervis tenen potes!!!

Jo vaig començar a notar alguna cosa la setmana de fer-me la beta. I ho vaig notar amb l’olor. De cop, notava una oloreta i no sabia de què fins que vaig descobrir que era el meu cabell... jejeje! I també els pits els veia raros. Com més vermellosos. Mal no. I vaig sospitar tot i que vaig pensar: no et flipis abans d’hora i sigues prudent que després... i dolor de regla! Per suposat. Que ja pensava que baixava de nou. Així que cada cos és un món!

Que vagi súper bé!!! :content: :ok:
Una abraçada!! :--/)
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dg. gen. 24, 2021 6:02 pm

Holaaaaa!!

Gràcies noies per contestar!!!
Miraré això de les faixes i les plantilles que comenteu.
A casa tinc de tot, mitjons gordos i res, els poso en aigia bullint i als 10min freds, durant el dia mig freds, per anar a dormir els he de calentar primer si bo no puc dormir.
Tinc manta eléctrica tambe que alguna vegada faig servir si tinc molt de fred.

Pero vaja, que preguntava per anar mirant. Que encara em queden dies per la transfer! Avui començo amb la medicació i amb heparina que ja m'ha vingut la regla.

Tema vitamines jo aquest cop no m'he volgut obsessionar la veritat, ni tampoc he fet acupuntura.
Aixo si, he controlat la vit D que l'última analitica sortia a 86, també la homocisteina que ja la tenia a 6, la tsh a 1.6 i la b9 que es important per una de les mutacions, que aixo m'he de suplementar el doble fins, si tot va bé , el part.

Tema vit què comenteu preconceptiu i embaraç.
Jo preconceptiu no vaig pendre mai. I per Embaraç vaig començar amb natalben i vaig acabar amb gestagyn, però fa molts anys ja i no recordo ben bé perquè ho vaig canviar la veritat.... Però son bones marques.
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dl. gen. 25, 2021 8:21 pm

Bona nit boniques!

46XX: Macatxins aquest pòlip, us farà una mica la punyeta! Això d'haver d'esperar per tot és desesperant... Nosaltres estem igual, ara espera un resultat, ara espera visita.. en fi un rotllo. M'alegra que estigui tot net d'endometriosis! Espero que els teus resultats també estiguin genials! Ànims amb l'espera!

Gretta: Gràcies per la teva opinió sobre el dgp, jo també crec que si tens molts embrions és una bona opció, però amb poquets la cosa es complica... L'adopció d'embrions em sembla una bona opció i tens tota la raó, el més important és que nadó estigui bé i sa, així que molts ànims i endavant!

Laieta: Com portes aquests dies?? Ja sabem que és complicat, però tu pots!! Quin dia tens la beta? Ja deu faltar poquet no? No facis gaire cas de si tens símptomes o no, sovint el que notem es resultat de la medicació. Jo de suplement em prenc Fertibyotic women.

Ambjdejan: Que aquests dos blastos perfectes!! A mi em van donar la mateixa medicació. Ja falta poquet per la transfe! Espero la regla et vingui puntual i puguis posar fil a l'agulla!

Blanketa: Que feu la prova de la fragmentació segur que us anirà genial! Així tindreu més informació per quan decisiu fer transfe! El febrer-març ja està aquí!

Xantipa2: Jo em vaig comprar l'haramaki i super bé, tens la panxolina i les lumbars ben calentonetes, jo el portava tot el dia jeje i als peus m'hi posava un sac de llavors ben calentó. A veure si ben aviat podeu començar!

Ego: Jo avui m'he fet unes quantes analítiques, a veure que tal surt tot plegat! Us volia preguntar, alguna ha anat O té referències de FIVObradors a Figueres? Hem demanat una cita online perquè ens han donat molt bones referències.

Espero que vagi genial la setmana! Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gustineta » dt. gen. 26, 2021 8:36 am

Hola, valentes!

M'infiltro un moment per respondre a l'Emmins:

Jo vaig fer una primera visita FIVObradors ara fa 3 anys. Ens va agradar el tracte, el laboratori està bé i el preu és (o almenys era en aquell moment) molt més assequible que a les clíniques de BCN.

Finalment, però, no hi vam fer el tractament perquè, tot i que sóc d'un poble a tocar de Figueres, visc a Barcelona des de fa molts anys i logísticament era complicat anar-hi a fer els controls.

Que vagi molt bé la visita online!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: blanketa » dt. gen. 26, 2021 3:38 pm

Hola!

Contesto a l'Emmins: just acabem de descobir aquesta clínica també nosaltres. La veritat que es veu força bé. Nosaltres no hi farem el tractament perquè ja ens havíem decidit per la Dexeus i si anem fent canvis no començarem mai. El que sí que hi farem segurament serà la prova de la fragmentació de l'ADN. Ja ens explicaràs com ha anat la primera visita!

:()()::::
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. gen. 26, 2021 7:16 pm

hola!

Fa molts dies que no escribia i no estic massa al dia, perdoneu!.. entro ràpid per contestar a la Emmins!

Jo estic fent la segona FIV a FivObradors. La primera la vam fer a Institut Marqués i després de que no funcionés vam anar pel nostre compte a CIMAB. No recomano gens Institut Marqués :(
Va ser el doctor Agustín Garcia del CIMAB qui ens va recomanar FIVObradors ja que el COMET va sortir molt alterat i necessitarem fertile xip i dgp (també pk vivim a Vic i sembla que és igual anar a Barcelona que a Figueres). Vam tenir un skype amb el dr. Albert Obradors i jo ho vaig veure claríssim que volia aquesta clínica per la segona fiv. De moment hi hem anat 3 vegades pk m'han fet biopsia endometrial per fer varies proves tipus el test endomeTRIO (però amb altres noms pk són unes proves franceses, una mica més cares també). El meu home també ha repetit el COMET per veure si ha millorat.
Ara al febrer farem punció i després si tot està bé, transfer al març... Jo estic molt contenta amb el tracte, és una clínica molt petita, et sents com a casa i són molt detallistes i professionals.
Ells diuen que són una clínica que tracten des de casos molt fàcils, parelles de Figueres mateix, a casos molt difícils que ja porten varis fracassos a l'esquena, que els arriben de França o de qualsevol altre lloc, i que ells aconsegueixen el desitjat naixement.

bé, espero haver-te ajudat!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gretta » dt. gen. 26, 2021 7:34 pm

Hola!!!

Blanketa jo tots els suplements que prenc me'ls ha receptat la ginecòloga o al centre de fertilitat natural, suposo que no tothom necessitem el mateix i el millor és que et prenguis el que et diguin els professionals, de tota manera t'explico el que jo em prenc per si et serveix d'ajuda. Els meus suplements estan enfocats a la implantació i no a la qualitat dels òvuls ja que fem donació d'embrions:

- Multi Natal Activo de Bonusan, és supercomplert, porta mil vitamines, calci, ácid folic....
- Vitamina D3 75mcg/3000 UI perquè a les analítiques em va sortir baixa.
- Probiotics: Pro-Intensity 20.000 millones de UFC.

A més, aquesta setmana he anat a la llevadora a fer-me la citologia i com que em va veure molt flux em va receptar uns òvuls per fer una mica de neteja de bacteris i una crema sense hormones per reforçar les parets del coll de l'úter.

A part d'això, limito molt el consum de sucres, farines i làctics. Menjo cada dia pipes de carabassa i pastanagues. Així que deunidó la feina que tinc entre pastilles y alimentació!

Laieta com et diuen per aquí intenta no fer cas als símtpomes. Jo a les 2 betaesperes vaig notar de tot, vaig tenir tots els símtpomes del món i van ser negatives. La progesterona pot jugar una mala passada. Tenir o no tenir símptomes no té perquè ser negatiu. Ànims que ja et queda poquet! Espero que ens puguis donar una bona noticia :)

Ambjdejan qué bé aquests dos blastos perfectes! Endavant amb ells!

Emmins, no conec aquesta clínica, a veure si algú et pot donar informació.

Per cert, avui m'ha arribat l'Haramaki i crec que no me'l trauré mai més, que calentet!!!

Petonets a totes!!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dt. gen. 26, 2021 8:22 pm

Hola!!

Laieta que bé que ja tens el teu embri amb tu! Molta paciència i ment positiva aquests dies!

Tànit quina decisió tan personal i tan difícil, la de si apostar o no per l'embrionet mosaic, buff!
Sigui com sigui, jo en paral·lel intentaria esbrinar perquè un embrió DGP i eclosionant no va poder quedar-se amb tu, és molt important mirar més!!
El tema d'haver perdut molts embrions abans del dia 3 sembla factor femení. I, segons em van dir al Cimab, els embrions amb tres cromosomes també és factor femení, però els mosaic normalment és per masculí... Jo enviaria mail a Cimab, potser t'orienten!
El que comentes de canviar de clínica, penso que tot depèn de les proves que feu, per exemple si trobeu que teniu factor masculí llavors Cimab recomana altres clíniques, però sinó, la Dexeus té molt bona fama, estàs en bones mans! Ara, si no estàs còmoda amb la gine, jo preferiria canviar: trucaria a recepció posant l'excusa de
voler segona opinió i demanaria un altre.

Gretta, quanta raó amb que moltes clíniques van a per feina sense apoiar-se gaire en proves, hem de ser proactives nosaltres i intentar mirar el màxim de factors pel nostre compte.
Estic molt d'acord, el DGP és una prova a considerar quan s'obtenen bastants embrions, però les circumstàncies manaran, si s'aconsegueixen poquíssims embrions (1o2) està clar que no val la pena perquè el preu és brutal...
Espero que amb l'ADE us vagi tot bé! Penso que és una bona elecció.

Adia quan fas 2a transfer al final?

Blanketa els resultats del comet són bastant ràpids, menys de dues setmanes. El problema és si surt fragmentació: tres mesos de dieta i suplementació per poder anar amb més garanties a la FIV. Si teniu clar que voleu fer aquesta prova, no trigueu! I si surt fragmentació, Dexeus us garanteix que podrà posar F.Xip?

Xantipa sóc un clon teu!! No només el tema de la coagulació i l'heparina, també peus i mans freds! A mi l'acupuntura m'ha fet millorar, almenys m'ho sembla!

Emmins que bé t'hagis fet tantes anàlisis, espero que surtin bé o que sinó et portin llum per saber cap on tirar! La que comentes és una de les tres úniques cliniques que Cimab ens va recomanar, així que segur que moooooolt bé.

Gala, Ulupika, Honey, espero que tot segueixi bé...


Ego.
La setmana passada vaig fer més proves:
- Visita telefònica amb hematòleg. No em va demanar estudiar els gens de trombofília (Xantipa vaig pensar en tu!!) però sí que em va dir de repetir analítica, que el valor de la proteïna S no li quadra. Però ja em va dir que heparina i adiro durant l'embaràs. Ja anava conscienciada, així que palante. Millor saber-ho abans de començar!
- Histeroscòpia. El doctor va veure bé el niuet! I en breu tindré resultats del cultiu de la biòpsia endometrial.

Proves a banda, encara estem amb quina clínica escollir!
Alguna de vosaltres ha fet segona visita gratuïta en alguna clínica? Abans de decidir-nos voldria ensenyar les proves noves que no havia fet al novembre (cimab, 3D, histeroscopia, cultiu endometrial, analítiques varies) però desconec si es pot fer segona gratuïta.
Ariro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2021 11:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. gen. 26, 2021 9:13 pm

Booonaaaa niiittt!!!

He estat mirant els hamarakis, què xulos, nooo?? Hi ha tants colorins per escollir!! >.-<: Pero... Com tallen? ?-) Us heu agafat la talla que us tocaria de pantaló? Tallen gran? Petit? Si m'orienteu, ja la demanaré :p-)

ARIRO suposo que el fet de tenir trombofilies, mala circulacio... Fa que tinguem extremitats fredes. En el meu cas, tinc edema a les cames permanent, una merda. Tinc molta retenció de liquids a les cames també, i se m'inflen bastant. Els peus no, pero els turmells si :ufs:

Aixo que comentes de segona visita gratuita... No se com funciona, jo he anat directament a la segona visita dient, mira'm aixo i això i si ho veus be començaria x dia. I no m'han cobrat.

Porto fatal les punxades... Pensar que si tot va be, seran vora 365 dies punxant-me... Ufffff se'm fa una muntanya :-o00m p Però si estàs concienciada... Millor millor!!

RAKELE mai he anat a inst marques, però mai m'ha agradat per coses que he llegit, a part que diuen que tampoc es un laboratori per tirar coets.

EMMINS a veure que tal les analitiques!! Esperm que beee!! Però val molt la pena fer una itv abans d'arrancar motors.


Jo segueixo igual. Heparina, pastilletes i vitamines.

La setmana que ve o com a molt l'altre, aniré a fer analitica a veure com estic de les 4 coses que em controlo.

Aahh ARIRO!! IMPORTANTISSIM!! Quan et punxis heparina, t'has de fer controls analitics aprox 1 al mes. Per controlar les plaquetes.
Jo en 15 dies tinc el primer control de plaquetes i si surt be, despres cada 4 setmanes.. 5... Res, per si no teniem prou punxadetes, una mes a la col·lecció. Quina merda deu meu :-((

Bona nit noies!!

Abraçades!! :-()-)
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: 46XX » dt. gen. 26, 2021 9:25 pm

Ariro: nosaltres a Cirh hem fet 4 visites i no hem pagat res encara. Cada cop que a la meva dona li fan una prova a la ss. li portem els resultats, i no ens cobren res... ni hem signat res, estem decidides a fer-ho amb ells, però ens podem tirar enrere en qualsevol moment si volem.
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ariro » dt. gen. 26, 2021 10:11 pm

Xantipa i 46XX merci pe contestar tant ràpid!

Xantipa, jeje merci per tota l'explicació!
Buff vist així és realment un palazo: almenys 300 dies de punxassus, i dels que deixen blaus, bultus i demés, quin panorama m'espera... De moment dins de la gran pu**da estic contenta d'haver-ho descobert abans de començar FIV,
segurament quan vegi l'agulla i el meu cervell realment ja ho processi definitivament, llavors estaré com tu.
El que dius de mensualment anar mirant, crec que faré seguiment constant amb hematòleg extern durant tot l'embaràs i prèviament i ell ja m'anirà dient què mirar i aniria pautant sobre la marxa. A la propera visita per veure les analítiques ja li preguntaré bé què hauré d'anar controlant.
Merci per lo de les visites, faré igual!

46XX també merci! Posaré morro i cap a la segona visita, pim pam!

Ostres sembla una tonteria, però és algo que em tenia ben preocupada això de les següents visites, pensava que ja tocava anar pagant. I jo vull tenir més visites per decidir on ens quedem al final! M'heu alegrat la nit! :love:

:--/)
Ariro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2021 11:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dj. gen. 28, 2021 2:26 pm

Noies ho sento entro en modo ego/desahogo/necessito consell total.
Explico una mica la meva historia ... feia temps que buscavem, però la ginecologa em deia que no patis que era jove i al final pos no soc tant jove em planto a finals del 19 amb 38 anys a la Dexeus per mirar el tema de la RA la doctora des del primer dia que te clar q sóc molt gran.. em fan proves i em troben que tinc les trompes infectades i les treuen, les dues (ara mateix penso si em van pendre el pel) despres arriva el covid i ho vam paralitzar tot a finals del 20 decidim fer alguna cosa i comencem un proces de FIV dir que les meves analisis son correctes i el semiograma del meu home tambe... donat el tema de les trompes tirem endevant amb la estimulació 14 ovuls dels quals arriben a dia 3 només 3 que evolucionen fins a dia 5 correctament, passen la dgp i d aquest tenim un mosaic i un correcte i un que te error genetic, implantem el bo les meves hormones perfectes i tot be però no em quedo embarassada. Estem a 24/12/20 passades les festes truquem la dra que ens envia a la genetista per l embrio mosaic no ens diuen res que pots que no implanti que implanti i vusi abort pot ser que tot vagi be pero tinguem un nen amb deficiencies fisiques o mentals... o sigui com si no haguessim fer dgp però a mi em fa molta por dur un nen malalt al món per tant truquem per que ems digui quiens opcions tenim.
la dra ens en dona 2:repetir cicle amb el risc que ens passi com l anterior o que em quedi sense embrio o ovodonacio. pero en cap moment em parla de fer mes proves ni a mi ni al meu home ni res.
estic totalment en xoc per que la idea de quedarme fora de joc sense ni tant sols fer una sola prova per saber si jo o el meu home tenim algun problema...
no se quina es l experiencia dels que porteu més temps per aqui i per tant per desgracia mes negatius. De moment he demanat cita a dues cliniques més.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::