FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aine
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 09, 2020 9:37 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aine » dl. nov. 09, 2020 10:12 am

Bon dia noies, soc nova per aquí i si no us fa res m'uneixo al fil. Estava buscant un fòrum sobre FIV on poder compartir experiències i m'ha agradat molt l'ambient que es respira en aquest.

Us explico una miqueta la meva situació: portem buscant casi 3 anys i mig i res. Vam començar a fer proves l'any passat i tot sortia correcte, cap dels 2 tenia res però l'embaràs no arribava. Així que vam decidir anar directes a FIV, ja que el ginecòleg ens va comentar que en cas que hi hagués algun problema que no havíem detectat ens seria més senzill trobar-lo. Al febrer em van fer la punció i vam aconseguir 5 blastos.
La primera transferència va ser al juny (vam haver d'esperar per tot el tema del covid...) i la beta em va donar positiu però vaig tenir un avortament bioquímic. Encara m'entristeixo quan hi penso, va ser un cop molt dur que et diguin que sí, que ja ho has aconseguit i en uns dies tot desaparegui... No em van voler fer més proves perquè em van dir que entrava dins l'estadística i que per tant es considerava normal. Que almenys sabíem que sí implantaven i que podia haver estat un fallo de l'embrió. Em va costar molt refer-me, però vam decidir tornar-ho a provar a l'agost. Aquesta segona va resultar negativa directament.
Aquest cop sí que hem van fer proves immunològiques, i resulta que tinc una alteració en un anticoagulant.
Dilluns passat vaig començar la preparació per la tercera transferència, afegint aquest cop a la medicació heparina i adiro.
La veritat és que estic super positiva i optimista de que aquest cop anirà bé. Almenys hem avançat en alguna cosa, sabem què falla. És difícil sentir sempre que tot està bé i la cosa no qualla.

Perdoneu el "rollo" però necessitava desfogar una mica, a casa només ho sap la meva germana. Vam decidir no dir res a ningú perquè no volíem que ens agobiessin amb preguntes i amb les típiques frases que se solen dir que fan més mal que bé, encara que siguin amb tota la bona intenció.

Ànims a totes!! Tard o d'hora ho aconseguirem!!
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floreta_7 » dl. nov. 09, 2020 12:33 pm

Tinc un dubte alguna de vosaltres he llegit que us han donat la baixa, en el motiu de la baixa què han posat?

Jo ara estic preocupes xq torno. Fer Fiv i no
M’han fet cap prova només anàlisis d’hormona i enfermetats tenint en compte que els meus dos únics òvuls van tenir fecundació tarifa i bloqueig finalment no han considerat fer-me cap prova més
Tinc por que em passi el mateix de nou.
:--/)
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dl. nov. 09, 2020 9:22 pm

Floreta.. tema baixa a mi al ppi em van dir q no després el dia de l estraccio q si estava boja que 24 h de repos q no podia tornar a treballar. Si et donen baixa no pateixis al paper per l empresa no posen el motiu.
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dt. nov. 10, 2020 8:11 am

Hola a totes,

Aine, benvinguda!! és positiu que hagin trobat alguna cosa que no anava bé.. almenys posar-hi remei i esperar que ara vagi tot bé!!!
Anna, tens alguna novetat? t'ha pujat la beta? espero que sí!!

ego: nenes estic amb la betaespera.. ho porto fatal.. des d'ahir que només ploro.. avui és el 8è dia post transfer (d'un blasto), i com que sóc molt impacient m'he fet un test.. ha sortit ben blanc :(.. suposo que és massa d'hora.. el dia oficial és dijous.
Em trobo bastant malament.. però ja no se si és de la regla o què.. mal d'ovaris, abdominals, ronyons, cap.. i moltes ganes de plorar :( pensava que aquesta vegada ho portaria molt millor però clar.. després d'això ja no tenim cap altre embrió i es fa molt dur pensar que si no funciona haurem de tornar a començar-ho tot..
res, que tingueu un bon dimarts.
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Rousi85
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 04, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rousi85 » dt. nov. 10, 2020 10:23 am

Bon dia noies

Entro ràpid per donar ànims a la Rakele, és totalment normal que et sentis així en els últims dies de la betaespera! Accepta tots els sentiments que et vinguin, però intenta no deixar-te endur per ells perquè encara has d'esperar un parell de dies pel resultat definitiu... jo quan em capfico molt en una cosa i m'envaeix un estat d'ànim negatiu intento trencar-lo sortint a passejar, o fent-me una dutxa, són petites coses que em permeten fer un "reset", i tot i que al cap d'una estona torni a estar capficada, ho estic d'una altra manera. T'envio una abraçada ben forta i els meus millors desitjos per dijous. :-()-)

Floreta_7 Si tens dubtes pregunta-ho als metges, tot i que ja sé que no ho posen gens fàcil!! Al clínic hi ha un correu on vaig enviar una consulta i me la van respondre de seguida (van trucar-me i tot per aclarir-m'ho), no hi ha res semblant a Sant Pau?

Aine benvinguda! Em sap molt greu el camí que has hagut de passar per arribar fins aqui, desitjo que aquesta nova transferència vagi molt bé amb la heparina i l'adiro! Saps ja quin dia te la faran? Això de no dir-ho a ningú va molt bé perquè no t'agobiin, però personalment també hi ha moments on m'agradaria poder compartir els meus sentiments, per això estic contenta de compartir amb vosaltres ;)

Que tingueu bon dimarts!
02-2015 Comencem cerca
06-2017 Abort 6 setmanes
08-2020 Inici 1a FIV
10-2020 Beta negativa
11-2020 Transfer 2 embrions dia 4
12-2020 Beta negativa
02-2021 Proves hematologia
05-2021 Histeroscòpia quirúrgica
07-2021 Inici 2a FIV
08-2021 Beta positiva (bessons!)
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floreta_7 » dt. nov. 10, 2020 12:47 pm

Rakele molts ànims jo faig com ha dit la Rousi85 una dutxa M’ajuda a desconnectar o si més no a plorar i desfogar-me a la vegada que em relaxa l’aigua i sembla que no però una mica pot ajudar.

La veritat que aquest grup a estat una llumeta del camí jo aquest cop també he decidit no compartir-ho amb tothom i per un costat va millor xq no has d’estar donant explicacions però per altra banda hi ha moments del camí que et sents molt sola i t’agradaria compartir el que sents i com ho vius.
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dt. nov. 10, 2020 3:50 pm

Hola noies!

Benvinguda Floreta7!

Anna: Imagino com t'ho deus estar passant... Espero que pugueu saber alguna cosa aviat.

Rousi85: Les proves són importants, t'ho dic per experiència. Després del segon avortament, no ens en van indicar cap i no va ser perquè no ho preguntéssim. Ens deia la doctora que no es podia mirar res més i, com que era nova amb tot això, m'ho vaig creure, i ens van enredar per fer una segona FIV sense fer cap prova. El resultat: un tercer avortament amb un únic embrió... Una pèrdua de diners i d'ànims. Jo us recomano que us feu proves (almenys aquestes: eco 3D per mirar l'anatomia de l'úter, analítiques immunològiques, visita al Cimab per la fragmentació de la cadena simple i doble de l'esperma) encara que només hagueu tingut un avortament. Sempre hi ha respostes.

Rakele: Maleïda betaespera... Arribarà el dia!

Ulupika: Ja he començat amb la preparació endometrial i m'he punxat l'Ovitrelle. Dissabte em toca fer PCR i analítica per saber els nivells de progesterona. Dilluns, 16 de novembre, tinc la transfer; gairebé un any abans de l'última, que va ser el 18 de novembre. Així que també em sumaré a la maleïda betaespera... No sé de què treballeu, però quants dies fareu repòs després de la transfer? És una cosa que em preocupa, perquè tinc una feina una mica física i no vull que sigui per culpa d'això que no vagi bé... L'últim cop m'hi vaig obsessionar molt, però soc autònoma i no puc demanar-me la baixa, perquè els clients no s'esperen. En principi, miraré de treballar a casa els tres dies següents a la transfer, però després ja hauré de voltar.

Vinga, una setmana més i una menys per aconseguir-ho!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Aine
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 09, 2020 9:37 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aine » dt. nov. 10, 2020 5:10 pm

Hola noies, gràcies per la benvinguda!!

Rousie85 doncs en principi demà tinc control i em confirmaran si me fan la transferència dimecres que ve. Esperem que tot estigui correcte, aquest cop estic responent millor a la medicació així que res fa pensar que no pugui sortir tot bé!

Rakele molts ànims! És molt difícil no capficar-se però és important intentar distreure's una mica. Segurament és molt aviat perquè et surti marcat el test, però això no vol dir res!! Ànims que dijous ja està casi aquí!!

Gala84 casi casi anirem a la par amb la betaespera!

Una abraçada a totes!!
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dt. nov. 10, 2020 6:00 pm

Bona tarda boniques! :--/)

Rousi85: Que bé ja tinguis la regla aquí!! Un altre pas superat! Ara toca esperar el dia 17, a veure què et diuen i si podem compartir aquesta betaespera! A mi ja em queda poc per saber alguna cosa també. >.-<:
La veritat és que no estem gaire contents amb el Trueta, tinc la sensació d'estar molt sola, sense gaires explicacions i bastant poc tacte alhora de donar informacions. Cada vegada que pregunto alguna cosa sembla que m'hagin d'assessinar amb la mirada, i això fa que no gosi preguntar massa... La veritat és que venint de la privada, la pública deixa molt que desitjar... I el que també dius tu, vaig fer 3 controls amb tres gines diferents.. bastant dramàtic tot plegat. Però és el que hi ha, així que millor predre'ns-ho bé!
Ja ens vas informant!!

Tànit: No et puc ajudar massa amb això de la transfe, en la meva primera FIV va ser al cap de 5 dies de la punció, i en aquesta encara no ho sé perquè fins divendres no tinc visita. A veure què em diuen i si et puc ajudar.
Has pogut parlar amb la clínica ja? A mi aquests trucades que ens fan per anar donant informació sobre els nostres embrionets em feien passar molts nervis jeje

Ulupika: Com va aquesta espera? Ja ens queda menys!! Jo també estic una mica modo confination total jeje anem de casa a la feina i de la feina a casa i poca cosa més... I creuo dits perquè tot estigui obert quan ens hagin de fer les transfers! Segur que la prova s'antiígens et sortirà negativa, ja veuràs!
Pel que fa el tema explicar la situació a mi em va ajudar molt dir-ho, vaig tenir una mica d'ansietat i al final poder-ho compartir amb la família i els amics més propers em va alliberar bastant. Si que és veritat que no ho hem dit a massa gent perquè no m'agrada que tothom estigui pendent i tampoc vull que sigui voxpopuli, però penso que va bé poder-ne parlar (i aquest grup també és mano de santo que diuen jeje). Tinc dues companyes de feina i a elles també els hi he explicat, així quan falto no he d'estar inventant excuses i també m'han ajudat molt!
M'encantaria que puguessin compartir la betaespera!! :love: Ja ens anem informant!!

Floreta_7: Benvinguda a aquest grup! El desembre ja casi el tenim aquí, així que ja queda poquet! La sensació que tens amb la SS jo també la tinc, nosaltres la primera FIV la vam fer a privada i la beta va sortir negativa i no teníem mes embrions, i després ens van trucar de la SS, però tampoc ens expliquen massa res. Que no ens anés bé la primera vegada no vol dir que ens hagi de tornar a passar, hem d'estar positives i pensar que aquesta vegada tot sortirà bé!
No conec cap centre d'acupuntura especialitzat, en el meu cas vaig amb una fisio que està especialitzada en sòl pelvià i també fa acupuntura, t'ho recomano molt, t'anirà genial per encara la segona FIV!
Pel que fa la punció depèn una mica de cada lloc, normalment l'estimulació són uns 10 dies i la punció la fan al cap de dos dies d'haver acabat amb les punxades, però això depèn de cada una i de com vagi el tractament, no t'angoxis que segur que el dia 3 t'ho explicaran.
Jo em prenc Fertybiotic que porta força coses més a part de l'àcid fòlic.
Ànims amb aquesta espera!

Aine: Benvinguda al grup! Les noies d'aquest fil són un sols! :***: Ja veuràs que et sentiràs molt acompanyada. Va genial poder compartir amb totes vosaltres! Deunidó quina història la vostra també... A veure si ara amb aquesta nova medicació surt tot bé! Està molt bé que al final us hagin fet alguna prova més i almenys hi pugueu posar remei. Ànims maca que veuràs com aquest cop si! Ja ens vas explicant!

Rakele: T'envio molts i molts ànims bonica! És desesperant la betaespera, però no podem fer res més que esperar i intentar passar-ho el millor possible. Com diuen per aquí, a veure si pots trobar alguna cosa que et distregui i et faci estar millor. Espero que dijous tinguis una molt bona notícia! Intenta no pensar més enllà, ja sé que és difícil perquè a mi em va passar el mateix, però no ens ajuda gens... Una abraçada forta! :-()-)

Gala84: Ja tens data!! Que bé!! A mi a veure què em diuen divendres i potser també m'apunto al club de la betaespera! Quines ganes! Espero que la pcr de dissabte i l'analítica surtin genials! Jo això del repòs encara m'ho he mirar.. crec que l'altre vegada només vaig descansar el dia de la transfe. Sóc mestra en una llar d'infants, així que també m'estic plantejant a veure com ho faré. Aquest divendres preguntare a la gine a veure què em recomana. Ja us diré! Que vagi tot genial guapa!

Anna_: Com estàs guapa? Saps alguna coseta més? Un petonàs! :-()-)

Que acabeu de passar un bon dia!!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. nov. 10, 2020 6:32 pm

Hola boniques!!

Com esteu?? Veig que hi ha moviment >.-<:

Demanar-vos perdó primer de tot, no entro gaire al fòrum, vaig molt atabalada amb tema feina, restriccions, horaris... No se en quin dia visc i estic així aixi d'ànims... Suposo que no dex ser l'única (per desgràcia)

Jo sense cap novetat, a l'espera de pogué anar a fer les analitiques algún dia d'aquests... Que ja fa dies que hauria d'haver anat però... :ufs:

ANNA he vist que la beta positiva! Encara que sigui baixeta hi ha esperança! Pot ser per molts motius això, aixi que espero què poc a poc vagi pujant i ens ho puguis explicar en breu :-()-)

RAKELE anims!! Ja et queda poquet per la beta!! Esperem que surti positiva! :-()-) i dels tests no te'n fiis gaire... Conec noies de bessons amb tests completament negatius. Cada cos es diferent.
I pels símptomes... Suposo que es normal, nervis, hormones com el dragon khan, la progesterona que no ajuda... Pero tu visualitza, que aixo ajuda molt a la ment.

ULUPIKA molt be, no? Tens molts embrions congelats! Molt bona noticia! :-()-)

TANIT com a anat el dgp? Us han dit algo?

EMMINS! El dia 13 el tens aquí mateix ja! A veure que et diuen!

GALA tu tambe ho tens a tocar! Que guay

Benvingudes a les noves incorporacions!!!

Escric des del mobil, ho sento si em deixo a algu... La memoria no em dona per més.


Per cert, us volia preguntar una cosa, ara que llegia que moltes ens fem proves i altres no, altres lo just que demanen a les clíniques...

Que podriu posar cadascuna de vosaltres quines proves heu fet, que us han mirat, quines analitiques us han demanat...

Jo volia preguntar-vos per les proves d'inmunologia que us heu fet, perque jo crec que tinc alguna, pero no se si totes... Tot i que el meu problema es un altre, no esta de mes mirar en el meu book de proves de reproducció si ho tinc tot.


Abraçades per totes!! Ja queda menys per acabar el 2020!! >.-<: >.-<: :cnena: :cnen:
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dc. nov. 11, 2020 10:19 am

entro rapid en modo ego total.
M han trucat i dels 10 ovuls fecundats nomes ens en queden 3 que hagin evolucionat a dia 5 no m han dit ni qualitat ni res xq no he pregubtat m he qiedat en xoc.
Ara mateix tinc moltes ganes de plorar xq jo contava entre 5-7 pero 3 son tant poquets que no se si dp del dgp en podrem salvar cap
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dc. nov. 11, 2020 6:00 pm

TANIT suposo que de tenir tants ovuls a veure't amb 3 embrions t'has desil·lusionat, i... Potser no es consol, però pensa què en tens tres de forts, que s'han dividit bé i han evolucionat. I només necessites un per que el teu somni es faci realitat.
Pensa què, en el meu cas i en el de moltes, quan tenim baixa reserva, nomes fem 4 o 5 folicles dels quals moltes vegades la meitat estan buits i dels que queden nomes fecunda un...
Repeteixo, entenc com et sents, pero dóna-li la volta (intenta-ho), tens 3 embrionets que han arribat lluny, i això es molt important. Ara que hem d'esperar que el que seguiex, vagi perfecte.

Vinga ànims!!

De veritat, conec tants casos al llarg dels anys que porto en aquesta carrera, què et sorpendries dels positius que hi han en cicles extranys, transferències fetes sense esperances, betaesperes sense simptomes...

Visualitza :-o00m

Una abraçada :-()-)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dc. nov. 11, 2020 8:50 pm

Hola noies,

Deu ni do!! Quina activitat hi ha aquí, intentaré contestar a totes. Benvingudes Floreta i Aine!!

Floreta: tema acupuntura jo sóc de Girona, a BCN hi ha una acupuntora q participa en el programa de Natural FIV del ets el q menges, es diu Vanessa Castillo, és experta en dones i fertilitat, la seva pàgina web és https://vanessacastillo.es/ Molta sort amb aquesta nova FIV, a mi m'està anant molt i molt bé estar en aquest grup, és molt enriquidor poder compartir la nostra experiència amb gent q t'enten I no et jutja.

Tànit: nena, quin greu, 3 blastos no està malament, però clar com van a DGP preocupa més quants quedaran. Estic molt d'acord amb el que et diu la Xantipa2, no donis encara res per perdut. Pel que expliques segurament et faran la transferència cap a finals de novembre. T'envio molta energia positiva pels teus embrionets i molta força per tu! Molts d'ànims bonica!!

Aine: me n'alegro que hàgiu trobat el problema, segur que aquest cop anirà molt bé, la teva actitud positiva segur que també ajuda molt. Som unes quantes pendents de transferència per aquest novembre,compartirem la betaespera :)

Rakele: bonica, no et desmotivis per aquest test negatiu, sempre poden haver falsos negatius. Molts d'ànims i molta sort que demà serà un gran dia!! Pensa que les hormones ens juguen males passades i sumant les pors i la incertesa és difícil controlar-ho, és normal que estiguis aixi.

Gala84: no queda res per la transfer!!! Segur que aquesta vegada és la definitiva, tot el que has estat fent segur que donarà bons resultats. Jo estic de baixa pq sóc vulnerable davant de la COVIDper immunosupressió, tinc incapacitat temporal des del setembre, a l'estiu vaig fer 3 transferències seguides per evitar fer-ho mentre treballava, més que res perquè m'estresso amb molta facilitat. Si tens una feina molt física agafa-t'ho amb calma els primers dies, si pots treballar des de casa els 3 primers dies millor. Després intenta no agafar pes i no ajupir-te gaire, si ho fas esquena recta i flexionar cames. Tot això només per precaució. El més important no t'obsessionis amb el que fas o deixes de fer, no hi ha res que puguis fer que sigui responsable en cas de no anar bé, a tot arreu recomanen fer vida normal, el tema de baixa és més que res per quedar-te tu més tranquil.la i relaxada.

Emmins: divendres ja la visita!! Que vagi molt i molt bé, ja ens explicaràs q et diuen.

Xantipa2: mira aquest blog https://mamaalcuadrado.com/tag/pruebas/ allà expliquen quines proves immunològiques són importants.

Anna: preciosa, com vas?? Demà repeteixes prova oi? Molts i molts d'ànims!!

Ego: jo aquests dies he estat amb els sentiments a flor de pell, molt sensible, trista, impacient, a més alguns comentaris que he sentit de la família tampoc m'han ajudat gaire, seran les hormones... Avui he fet canvi de xip i estic bastant millor.

Pròximes betaesperes: Rousi85, Emmins, Gala84, Aine, Tànit i Ulupika >.-<:

Una abraçada a totes :-()-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Tànit » dc. nov. 11, 2020 10:27 pm

Ara si que entro per contestar.
Els resultas de la dgp encara no els tenim en ppi tarden uns 10/15 dies però m'han dit que de seguida que els tinguin els pengen a l'area privada.

El que em desconsola es això, que d'aquests tres (que son molt pocs) acabin essent 0 per que no estiguin be geneticament, el Tanitu diu que no cal donar hi voltes si no están bé millor tornar a començar que passar per tres aborts o 3 implantacions fallides,...i té tota la raó, però jo tinc els anims pel terra (i ell també, encara que no ho vol demostrar)

Aine!!! perdona que no et vaig donar la benvinguda s'em va passar el teu escrit :-()-) :-()-) nosaltres també vam estar anys buscant sense trobar,.. la part positiva per mi era que no hi van haver aborts,.. també era la part negativa per que potser volia dir que no ens podiem embarassar,...ens feien proves i tot estaba be i això al ppi va ser reconformatant i pero després era mes desesperant per que no podiem fer res per arreglar ho .
I ara, tp ens han fet massa proves,...En fi que super benvinguda i veuras que el grup es genial, per que jo crec que serveix per defogar, per resoldre inquietuts,...es com explicar ho als amics pero amb menys pressió.

Rakeleeeeeeee !!!!! com vaaaas?????? vaaaa molts aniiiims que ja eja ho tenim, no em puc imaginar la betaaesperaaaa jo m'enfilare per les parets,.. si el Tanito ho graba us ho ensenyo!!!!

Xantipa, com ja he dit a mi no m'han fet massa proves, i entenc que no es plan de fer totes les proves (que a mes son carissimes) fins que no veiem que hi ha un problema, però tenint en compte els preus dels tractaments cada dia estic mes d acord amb l'emmims fem les totes i evitem el desgast emocional.
A mi em van fer el cariotip, analisis de sangs tanes que vulguis, i la unica prova que em van fer es uan eco que em feien en una sala diferent a la consulta (ja m'havien fet eco a la consulta) entenc que una maquina mes potent, i això si, s'havia de fer el dia 1 o 2 del cicle, es a dir, amb la regla (horrible em va fer taaaanta vergonya!!!) i alla em van trobar lo de les trompes. Per cert a vegades he seguit una noia per youtube, crec que es diiu suddenly this ha passat per tot un calvari també i segur que trobes proves inmunologiques a fer-te de fet jo m'ho estic plantejant perque continuo pensant que la de 10 a 3 hi ha molta diferencia i pel que he entes es que a dia 3 ja nomes ens en quedaven 3 i no vaig parar massa atencio pero la noia aquesta explicaba que els seus gens i els del seu home no eren compatibles i es "mataven" i per això perdia els bebes,.. i això m'esta fent plantejar si abans de la transfe hem de fer mes proves.
Tens rao Xanti que 3 de moment no es un aml numero que si no fessim dgp en tindria per 3 transfers el que passa es que l'estimulacio l'estraccio i la fecundació havien anat tant be que jo coontava en tenir 6o 7 blastos i que la dgp se'n enduegues per davant 2 o 3,..i ara la dgp no em fa por no em fa panic (soc concient que no té sentit tenri 3 blastos que no s'agafaran pero em fa por els resultats de la dgp).

Gracies noies pels ànims,...no tiro la tovallola per que queda pendent dels resulltats de la dgp,... però... si que havia anat tot molt bé en el seu moment em vaig autoconvencer que l'unic problema eren les trompes i ara penso que potser hi ha alguna cosa més....
Rousi85
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 04, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rousi85 » dj. nov. 12, 2020 7:37 am

Bon dia noies!

Entro ràpid per enviar els meus millors desitjos a la Rakele i l'Anna i una abraçada a la Tànit, tant de bo entre aquests 3 hi hagi el que us dugui a aconseguir el vostre somni!

:-()-)
02-2015 Comencem cerca
06-2017 Abort 6 setmanes
08-2020 Inici 1a FIV
10-2020 Beta negativa
11-2020 Transfer 2 embrions dia 4
12-2020 Beta negativa
02-2021 Proves hematologia
05-2021 Histeroscòpia quirúrgica
07-2021 Inici 2a FIV
08-2021 Beta positiva (bessons!)
Aine
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 09, 2020 9:37 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Aine » dj. nov. 12, 2020 9:07 am

Bon dia noies!! Entro només un momentet

Gràcies de nou per la benvinguda! :-()-)

Rakele molta sort avui amb la beta!!

Tànit ànims que segur que anirà molt bé la dgp d'aquests 3 embrionets. No perdis l'actitud positiva, sé que és molt fàcil dir-ho, però no fa cap bé pensar en negatiu. En algun moment ha de ser la nostra, perquè no ara?

ego: jo vaig anar ahir a control i em van confirmar la transferència pel dimecres 18!! Creuo dits perquè tot vagi bé!!

Que tingueu molt bon dia!!

:--/)
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dj. nov. 12, 2020 9:49 am

Bon dia noies!

Jo també entro super ràpid!

Anna i Rakele moltíssima sort en aquestes betes! Us desitjo el millor!! :-()-)

Tànit: Ja sabem que és difícil però hem.de ser positives i confiar que tot anirà bé! Molts i molts ànims, espero que aquests tres embrionets siguin uns campions i tot vagi genial!

Una abraçada noies!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Anna_ » dj. nov. 12, 2020 2:47 pm

Hola boniques :--/)

Espero que estigueu totes genial, sento si em deixo a algú!!


Ulupika Jo estic igual, en el meu cas només li he dit al meu pare i a la meva germana, no vull tindre tampoc molta gent expectant i emocionada.. crec que se’m fa més dur tenir que dir a molta gent que no va bé, que portar-ho més o menys sola/en secret. I si, les hormones mare meva! Quina muntanya rusa, espero que segueixis més animada guapa!

Emmins demà!!! Mira que es fa llarga l’espera, però per fi ha arribat. Jo crec, o vull pensar, que aquest cop no tancaran tan a sac tot... ja ens expliques què et diuen demà, molta sort!! :love:

Tanit bonica, tot anirà b!! Entenc la tristesa que deus sentir, però a tope amb aquests 3!!! El tanitu té molta raó..molta sort amb la dgp, t’envio una abraçada enorme!

Rousi85 gràcies bonica! M’he tancat molt aquests dies, espero estar millor d’ara en endavant..!!
Això que comentaves de la psicòloga que és una despesa important.. dir-te que la FIV m’ho estic fent al Clinic per SS també, i vaig a una psicòloga del mateix Clinic que és especialitzada en reproducció assistida, molts dies ho fem telefònicament perq m’esgota anar tant a Bcn, i de veritat que és un encant... per si t’interessa el seu nom és Aida. Entenc que ara ja tindràs confiança amb la que hi vas, però per si et serveix!

Floreta_7 benvinguda i molts ànims!!! Molta paciència amb la SS, no expliquen gairebé res... jo cada vegada sortia plena de dubtes i amb por de preguntar per com anava tot, però bueno.. venim aquí i entre totes ens anem contestant dubtes :r)


Aine benvinguda guapa! Jo també prenc aspirina i heparina, en el meu cas tinc dèficit factor V leiden, no sé si tindrem el mateix :-D Ja queda poquet per dimecres, ànims!!!
Com li deia a l’ulupika, jo també ho porto gairebé en secret per el mateix, així que venir aquí és teràpia :-()-)


Rakele guapa, saps algo ja? Jo també vaig fer-me test i em sortia blanc nuclear però al final em va sortir la beta positiva... baixa però positiva. Aquests dies m’he fet un cada dia gairebé (ho he portat fatal) i no em sortia la ratlla marcadíssima pero ja em sortia.. dessitjo de tot cor que ens portis bones notícies preciosa!

Gala84 bonica! Et queda res per la transfer, MOLTS ànims!!!!

Xantipa2 gràcies per els ànims bonica!! Tu saps algo més???
En el meu cas no et puc ajudar gens.. no m’he fet cap tipus de proves apart de les que et demanen a l’entrar.. no em van demanar res més i crec que és un error no haver-ho fet per la meva part veient la de coses que poden fallar.. si hagués d’anar a una segona FIV ho faría d’una altre manera! Ells directament diuen que al tenir endometriosis i varies cirugies doncs que aquí està el meu problema però clar.. pot haver mil coses més.. enfi!! Quin món aquest!



I per acabar, MIL GRÀCIES A TOTES!! per els ànims, no tinc paraules. I segon, perdoneu-me, vaig entrar a donar el meu resultat i vaig decidir intentar no entrar a llegir res més, ni google ni res perque m’estava tornant boja.. quin martiri tot plegat! Vaig buscar si trobava per aquí Tarragona algún laboratori per repetir la Beta i que em donguéssin el resultat el mateix dia o següent i no vaig trobar-ne, ademés vaig llegir que és millor comparar sempre amb el mateix laboratori.. així que després d’això vaig decidir esperar-me a avui dijous i la veritat és que ha sigut bastant dur.. per molt que intentis distreure’t, és molt difícil... en fi, que us haig d’explicar!!

Després de dormir poquíssim he anat a Bcn cagadíssima... el primer resultat va donar 35,5 i sabent que cada 48h ha de doblar o algo així, doncs sabía quin resultat és el que volía veure (suposo que ho sabreu, però a la app Lamevasalut pengen els resultats al moment que està llest així que tant l’altre dia com avui ja sabia el resultat abans de la trucada jeje)
Total que a les 11:15 ja estava el resultat penjat i gairebé em dona un patatús!!!! Beta de 707, no m’ho podia creure! Quin moment de felicitat, tot i que fins que no et truquen no et quedes més tranquil.la per si et diuen que és baix o el que sigui... Total, que a la 1 m’han trucat i m’ha dit que ha pujat, que pinta bé però que al donar tan baix el primer resultat és el que els fa dubtar.. així que ja m’he cagat un altre cop!!! Total que ara m’he d’esperar a que em diguin dia per Eco per veure com evoluciona la cosa, quin patiment..!! Estic MOLT espantada.. experiències amb Betes baixes?? No em vull il.lusionar gaire després de tot ?-)


Us envio una abraçada enorme a totes, i MOLTS ànims, que estem totes en moments crucials veig, som unes campiones! Us llegeixo boniques :-()-)
Emmins
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Emmins » dj. nov. 12, 2020 3:26 pm

Moltíssimes felicitats Anna!! >.-<: Quina bona notícia! Me n'alegro moltíssim! No et puc ajudar amb el tema betes baixes perquè la meva va sortir negativa, però la teva ha anat pujant així que estigués tranquila i espero que ben aviat et donin hora per la eco! :love:

A veure si ben aviat et podem acompanyar totes amb bones notícies! :-()-)
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
Rousi85
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 04, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Rousi85 » dj. nov. 12, 2020 3:40 pm

Anna moltissimes felicitats!!! Quina alegria! ❤
02-2015 Comencem cerca
06-2017 Abort 6 setmanes
08-2020 Inici 1a FIV
10-2020 Beta negativa
11-2020 Transfer 2 embrions dia 4
12-2020 Beta negativa
02-2021 Proves hematologia
05-2021 Histeroscòpia quirúrgica
07-2021 Inici 2a FIV
08-2021 Beta positiva (bessons!)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::