FOLICLES BUITS A 1a FIV. Us ha passat??

Tractaments, clíniques, medicaments..
ELSA23
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

FOLICLES BUITS A 1a FIV. Us ha passat??

EntradaAutor: ELSA23 » dl. gen. 13, 2020 8:54 pm

Hola a tothom!

La veritat és que he descobert la pàgina avui i m'encanta...

Hem presento. Tinc 39 anys, meva parella 37. Portem buscant activament 1 any i mitg. AMH 1,72. Seminograma i resta proves normal.

Fem la primera FIV a Embriogyn i des del primer moment la doctora no em va donar confiança. Molt dura amb mí i molt crítica dient que la meva reserva ovarica era baixa...

Abans de començar FIV fan recompte i veuen 8 folicles. Comencem medicació dia 3 regla amb Gonal 350 per 3 dies. A la 1a visita de control hem proposen cancelar perquè només han crescut 3. Decidim continuar i apostar per aquests i em donen cetrocide y menonpur. A la 2 visita de control ens diuem que anem a puncio. (Porto 5 dies de tractament només i seria dia 9 cicle). Total, que 15 min després de la puncio quan encara estic despertant, hem diuen que no Tinc cap ovocito.

He estat uns dies molt malament i finalment hem pres la decisió intentarho una vegada més (I en principi lultima) amb meus òvuls i canviant centre. Estic pensant BCN IVF...

A alguna li ha passat això? He trucat a IVF i explicant el cas m'han dit que potser m'han donat sobredosi de gonal.

Que penseu? Gràcies
esperança87
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FOLICLES BUITS A 1a FIV. Us ha passat??

EntradaAutor: esperança87 » dl. gen. 13, 2020 9:30 pm

Ostres que dius!? No entenc com et van fer la punció si en un inici et deien de cancelar... jo tinc alguns coneguts que s’ho han fet allà i estan super contents!! Van aconseguir embaras a la primera i una de bessons!!! Quina dra et portava? M’has posat por al cos!!! Jo dimecres tinc la punció... avui en tenia 13 de folis i un 6-7 estaven mida 19-20... bfff
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dl. gen. 13, 2020 9:37 pm

Vaig tenir una doctora diferent a cada control!! La meva era Dra Roig de Vendrell i la de 2.ª control la Vives.

Em van dir que escollis que fer i vem decidir tirar endavant. En el.teu cas anira be perque tens molts!!!

Quin doctor tens tu?

A mi tambe em van recomanar aquesta clínica però ja veus... moltes irregularitats al tractament i tot molt ràpid.
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dl. gen. 13, 2020 9:47 pm

Jo m’ho faig a Barcelona! Amb mi també han sigut durs perquè em van dir q te i reserva ovàrica baixa... a la primera eco abans d començar em vam veure nomes 7 i ara amb la estimulació en tinc 13. A veure si tots son aptes!!!

No entenc perquè en el teu cas no et van seguir donant mes medicacio. Perquè jo estat 10 dies amb punxades... et van donar el motiu d’haver-ho fet tan rapid? En aquest foro parlen molt be de Circh, marques, ivi... et desitjo molta sort!!!!
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dl. gen. 13, 2020 9:51 pm

Molta sort! 13 esta geniaaal!!! On ho fas tu?

Jo segurament aniré a IVF davant teknon que he vist que parlen molt bé i ja he parlat amb doctora i tot.

Molta sort i no tinguis por, en el meu cas encara no se perque em van donar mèdicacio bomba els tres primers dies (gonal 350), després medicació per frenar ovulació i després per ovular.. tot en 6 dies!!!! Una merda.
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dl. gen. 13, 2020 10:03 pm

Abans del dia de la punció no et van dir la mida que tenien? Pq si no arribaven minim a 17 crec q ja no et fan punció!!! Et van dir el motiu de perquè no et van treure cap ovòcit?

Jo m’ho faig a la dexeus perquè ja anava allà al ginecòleg i em va agradar. A mi mhan fet gonal 350, despres menopur i orgalutran, i avui per acabar decaptyl i ovitrelle. La Dra mha dit q daquests 13 potsr no son tots madurs... així que no em faig ilusions tampoc. Amb la meva endometriosis van amb peus de plom per no cagar-la. Vosaltres perquè nos us vau poguer quedar embarassats? Si vols passar per Fiv 2020 i anem comentant!!!
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dt. gen. 14, 2020 6:00 am

Nosaltres tenim tot bé, però no he reaccionat bé a la medicació no se... Tinc por a fer un altra i que tampoc funcioni.. Però vull intentar fer un cicle sencer amb meus ovuls encara que siguin pocs...

Tenia mida de 19 i 20 dos, no se que va passar la veritat, però estic molt amoïnada de que torni a passar.

Em passaré per fiv 2020! Una abraçada
Mir DB
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dt. gen. 14, 2020 6:55 am

Hola Elsa23! L'AMH la tens prou bé i tenir 8 fol.licles tampoc està malament. Potser va ser un problema de la dosis. 335 és molt, no? Quan arriben a 20 prefereixen treure'ls perquè sinó "es passen", però els teus hi van arribar molt aviat.
Jo de tu demanaria que et fessin moltes proves per trobar què passa. Quan ens diuen que "estem bé", és q no tenen ni idea de per què no funciona i van provant. A veure què et proposen. Si no estàs contenta amb el centre, canvia. Has de poder-hi confiar.
1/17: iniciem la cerca
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia.
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos.
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes.
1/20: Transfer 1 blasto dgp 5B -
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dt. gen. 14, 2020 8:30 am

Moltes gràcies!! Si.. ahir em van trucar de IVF i també em van dir que potser havia sigut massa medicació i un tractament massa curt. El 23 vaig a parlar amb la Dra Guix, Aviam que tal però crec que ho farem allà.
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dt. gen. 14, 2020 8:33 am

a mi em van donar gonal 350 també! pro clar jo estat desde el dia 5/1 punxant-me, estat bastants dies amb la estimulació.

a vosaltres us van fer analisis de progesterona? m'han dit que si surt alterada no es podra fer transfer al mateix cicle.
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dt. gen. 14, 2020 9:02 am

Quants dies de tractament has tingut? Jo 6 desde dia 3 regla.
Em van fer anàlisis de progesterona però ja mhavien donat hora per la puncio.

Gonal 350 es bastant, a mi em fan créixer ràpid però només 3, suposo que haurien d'haver començat més prudents per veure com responia el meu cos.

T'han fet analítiques durant tractament? Quantes visites de control has tingut? Jo només dues i no m'han fet cap anàlisi hormonal.....
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dt. gen. 14, 2020 9:18 am

ELSA: A mi m’han donat dosis alta pq a la primera eco nomes en tenia 7, suposo que haurà estat per això. La meva sorpresa va ser ahir quan vam comptar 13! He estat 10 dies fent tractament. A mi em van fer ahir analisis per veure la progesterona i em van dir que aquesta tarda em donarien els resultats. Si surt alterada no podre fer transfer al mateix cicle i haure d’esperar. A mi em van demanar un analisis complert amb els cariotips, la AMH i ja està. No m’han fet cap analisis més. Quins analisis hormonals son els que fan abans de la punció? Pensa que jo vaig molt peix també pq es el meu primer cop jeje. Sobre les visites de control he tingut 4, cada dos dies em feien anar.
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dt. gen. 14, 2020 9:54 am

Mir DB ha escrit:Hola Elsa23! L'AMH la tens prou bé i tenir 8 fol.licles tampoc està malament. Potser va ser un problema de la dosis. 335 és molt, no? Quan arriben a 20 prefereixen treure'ls perquè sinó "es passen", però els teus hi van arribar molt aviat.
Jo de tu demanaria que et fessin moltes proves per trobar què passa. Quan ens diuen que "estem bé", és q no tenen ni idea de per què no funciona i van provant. A veure què et proposen. Si no estàs contenta amb el centre, canvia. Has de poder-hi confiar.

van ser 350!
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dt. gen. 14, 2020 9:58 am

Esperança87: Jo vaig tenir 8 a la primera Eco i amb la mateixa medicacio que tu (Gonal 350) nomes em van creixer 3 i 2 al mateix tamany... Ara em fas patir perque com van creixer tant aquests dos (19-20) em van programar puncio deseguida.

Espero que a la propera FIV tingui mes sort perque aquesta amb els fol-licles buits ha sigut un drama... i amb el meu marit hem acordat de fer una més i ja està... les dues estant sent per privat i ja si no venen doncs adeu....

Molta sort a la puncio dema!!! :) segur que t'anira genial!! I jo espero que a la propera les coses em vagin millor. Suposo que cada cos reacciona diferent a la medicació....
Mir DB
Entrades: 83
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dt. gen. 14, 2020 9:34 pm

350... ok. Em sembla recordar que la dosi depenia del valor de l'AMH i del pes. Em sembla que tenia un 1'3 i com que peso molt poc em van fer posar 225. A la primera FIV encara me'n vaig posar menys, em van dir que havia estat massa poc i resulta que a la segona FIV que vam augmentar la dosi vaig fer menys fol.licles... Em devia baixar l'AMH en picat o pel que sigui el meu cos va reaccionar diferent. No se sap...
1/17: iniciem la cerca
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia.
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos.
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes.
1/20: Transfer 1 blasto dgp 5B -
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dc. gen. 15, 2020 8:07 pm

Mir DB ha escrit:350... ok. Em sembla recordar que la dosi depenia del valor de l'AMH i del pes. Em sembla que tenia un 1'3 i com que peso molt poc em van fer posar 225. A la primera FIV encara me'n vaig posar menys, em van dir que havia estat massa poc i resulta que a la segona FIV que vam augmentar la dosi vaig fer menys fol.licles... Em devia baixar l'AMH en picat o pel que sigui el meu cos va reaccionar diferent. No se sap...

Jo tinc 1,72 reserva, tenia 8 folicles i peso 55kg.
Tot i així em van donar la màxima.
La veritat és que ha sigut un desastre a Embriogyn.. no aneu mai!!! Super fred. En fi.
I amb 1,72 i 8 folicles que jo sàpiga no es baixa reserva... I com han tret els 4 folicles que han tret buits amb 5 dies de tractament, m'han dit que faci ovodonacio!
Joder es el meu 1er cicle i tinc 39! I vaig tenir embaràs natural fa 5 anys!! Jo flipo en serio...

Creieu q es normal.?
Estic de bajon i no se si val la pena continuar en un altre centre o passar de tot i fer vacances aquest estiu, perquè les dues coses no es pot :(
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 15, 2020 8:40 pm

Crec que cada persona es un mon... perquè jo tenia 7 folis i 1,52de AMH i amb la estimulació mhan tret 11 òvuls madurs. Així que positivitat i no tiris la tovallola!!!
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dc. gen. 15, 2020 9:14 pm

esperança87 ha escrit:Crec que cada persona es un mon... perquè jo tenia 7 folis i 1,52de AMH i amb la estimulació mhan tret 11 òvuls madurs. Així que positivitat i no tiris la tovallola!!!

Que guaiii
A dexeus oi?
Em podries dir quants dies de tractament I quin protocol de medicaments han fet servir?
No saps lo angustiada i rallada que estic... majudaries molt ....
esperança87

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 15, 2020 9:22 pm

Vaig començar amb gonal 350, despres em van donar una dosis mes de gonal i m’ho van juntar amb el menopur i orgalutran (aixi nomes em punxa a dues vegades) i per acabar decaptyl i ovitrelle. El dia abans de la punció no em vaig punxar res de medicacio.

Sobre embriogin, sempre mhan parlat super be de la clínica i del tracte tan proper que tenen amb les pacients. Quina llastima que en el teu cas no estiguis contenta :( a la dexeus el tracte es mes fred. De fet, quan em quedi embarassada crec q canviaré de lloc.
ELSA23

EntradaAutor: ELSA23 » dc. gen. 15, 2020 9:26 pm

esperança87 ha escrit:ELSA: A mi m’han donat dosis alta pq a la primera eco nomes en tenia 7, suposo que haurà estat per això. La meva sorpresa va ser ahir quan vam comptar 13! He estat 10 dies fent tractament. A mi em van fer ahir analisis per veure la progesterona i em van dir que aquesta tarda em donarien els resultats. Si surt alterada no podre fer transfer al mateix cicle i haure d’esperar. A mi em van demanar un analisis complert amb els cariotips, la AMH i ja està. No m’han fet cap analisis més. Quins analisis hormonals son els que fan abans de la punció? Pensa que jo vaig molt peix també pq es el meu primer cop jeje. Sobre les visites de control he tingut 4, cada dos dies em feien anar.

Tenim un historial similar...
I quanta folicles van veure al primer control que havien crescut? A mi 3/8 i ja em deien de cancelar... havia pres només gonal 350 els 3 primers dies... he llegit que no recomanen més de 300.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::