FOLICLES BUITS A 1a FIV. Us ha passat??

Tractaments, clíniques, medicaments..
ELSA23
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: FOLICLES BUITS A 1a FIV. Us ha passat??

EntradaAutor: ELSA23 » dc. gen. 15, 2020 9:31 pm

[quote="esperança87"]Vaig començar amb gonal 350, despres em van donar una dosis mes de gonal i m’ho van juntar amb el menopur i orgalutran (aixi nomes em punxa a dues vegades) i per acabar decaptyl i ovitrelle. El dia abans de la punció no em vaig punxar res de medicacio.

Sobre embriogin, sempre mhan parlat super be de la clínica i del tracte tan proper que tenen amb les pacients. Quina llastima que en el teu cas no estiguis contenta :( a la dexeus el tracte es mes fred. De fet, quan em quedi embarassada crec q canviaré de lloc.[/quote]

Embriogyn deu ser proper depèn del doctor i del centre! Jo ho vaig fer a vendrell. I dexeus deu ser més fred al ser més gran però són els que tenen casa èxit més alta de tota catalunya!

A mi el 4 dia apart de gonal 150 y menopur em van donar cetrocide i el meu cicle només 5 dies.

En fi, Aviam que diuen els metges del meu cas, però potser ni intento una segona... Estic molt depre i desmotivada ... ha sigut un pal treure 5 folicles dels que esperaven 2-3 madurs i no treure cap:(
esperança87
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 15, 2020 9:33 pm

A la primera eco em van créixer tots i de mida casi tots anaven per igual. A les altres ecos va ser quan van veure que tenia mes folis que també anaven creixent. Suposo que amb noies amb baixa reserva deuen dones mes dosis per fer créixer aquests folis no? Perquè a mi per ara mha anat be aquesta dosis. Veurem demà com estan els embrionets
esperança87
Entrades: 167
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 15, 2020 9:35 pm

Has de seguir intentant-ho i mes si no tens cap fill ! Si en el meu cas no em surt be, ho tornare a intentar. No hem de tirar la tovallola, ho aconseguirem.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dc. gen. 15, 2020 10:58 pm

Gràcies pels comentaris. Ja tinc telèfons de psicòlegs especialitzats en infertilitat (no sabia qe n'hi haguéssin). A veure si em.decideixo a trucar.

Elsa: No tiris la tovallola amb la primera FIV. Has de poder confiar amb la clinica, per tant: ja pots canviar. Jo també vaig a la Dexeus, els veig molt professionals i sempre han estat agradables. Però per allà hi passen tants pacients que a vegades penso que és impossible que recordin el meu cas, tot i que tot està informatitzat i abans d'entrar a la consulta es posen al dia i ho saben TOT! Tinc una dra. assignada però n'he vist moltísims (caps de setmana, mes d'agost) i tots molt correctes, encara que no he coincidit amb el dr Barri. I... encara no he aconseguit embarassar-me.

Esperança: diatreu-te molt: queda amb gent, passeja, mira sèries de tv, llegeix, posa ordre, fes manualitats... i pensa que no tots els embrions arribaran a blasto, sempre se'n perden pel camí i és normal. A mi una vegada de 9 en van quedar 3 i de 8 en van quedar 2. I quan em trucaven i veia el ritme amb què baixaven em pensava que no en quedaria cap!
1/17: iniciem la cerca
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia.
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos.
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes.
1/20: Transfer 1 blasto dgp 5B -

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::