Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 22, 2020 1:43 pm

Hola noies, alguna de vosaltres que tingui endometriosis i hagi fet la transfer? No sabem si transferir un embrió dos... amb el tema endo tinc por de que no implanti bfffffffffff
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 23, 2020 6:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: t
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 22, 2020 2:19 pm

Hola!

Jo tinc casi 37 anys amb endometriosis i miomes (i ara fa un mes i mig m'han fet laparoscopia pq vaig agafar infecció després de la punció q ja es mala sort...) i l'any passat vam fer transferència de 2 que no van implantar, un de qualitat A i l'altra B o C. La qüestió és que si no implanta cal mirar el perquè abans de tornar-ho a intentar. On vam anar em van dir que hi havia més possibilitats amb 2 però jo no n'estic tant segura.. Aquest cop vam decidir conjuntament no fer la transferència en fresc per consell de la nova Dra on anem, i sort pq m'han fet la laparoscopia després de la punció, per preparar bé l'endiometri. Aquest cop vaig dir que només ho faria d'un en un però li vull preguntar a ella quan arribi el moment. El que si que et puc dir és que prefereixo esperar uns mesos més i fer totes les proves que calguin i preparar bé l'endiometri que voler correr com vam fer l'any passat.
A veure que et poden dir la resta però comenta-ho també amb la teva Dra. Pq crec que també deu dependre de cada cas.

Molta sort!!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 22, 2020 3:14 pm

Sobre això de la infeccio quins símptomes tenies? Avui just fa una setmana q me la van fer i encara tinc una mica de dolor abaix... no se si es normal o q! En el meu cas, em faran un tractament durant dos mesos per preparar be l’endometri i a l’abril fer la trànsfer. Jo tinc molta por i no se si acabarem posant dos...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 22, 2020 3:15 pm

Llavors ara en quina fase estas? Molta sort per tu també!!!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 22, 2020 3:31 pm

Vaig tenir mala sort peque no sol passar eh. Ho vaig notar al cap de dues setmanes unes punxades fortes a la zona baixa del abdomen que no marxaven amb res..
Ara estic recuperant-me de la laparoscopia i en breu començaré tractament amb decapeptyl crec q durant 3 mesos..
Quin tractament faràs?
Es normal la por, jo tb hi penso pero vull agafar'm-ho millor que l'anterior vegada pq si no es pateix molt...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 22, 2020 3:50 pm

I pq durant 3 mesos? Has de fer estimulació? A mi em donen un preparat via vaginal que es diu PENTRAVAN per endometriosis. Volen posar l’úter maco per quan toqui fer trànsfer... cada pot val 230€ tela...
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 22, 2020 5:42 pm

Perquè sospiten que tinc adenomiosis... Li preguntaré bé quan vagi a la visita. Això q dius tu no ho havia sentit...
Sisi tota la medicació es super cara pero si val la pena...
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: Dalilala » dc. gen. 22, 2020 9:27 pm

Hola! Jo escoltaria el cor. Vols un embaràs de bessons? Estàs segura d'aguantar tot el que suposa?

Jo també he tingut endometriosis i finalment m'ha funcionat posant 1. Però potsr no és aquesta la raó.

A mi la idea de 2 m'estressava enormement. Ara embarassada d'un tinc moltes molèsties i no m'imagino si en portés dos. No sé si mai voldré dos fills. Ara mateix amb un en tinc prou...

Pregunta el ris d'un embaràs doble i decideix. Fes allò que t'estressi menys!

Molta sort!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: TRANSFER DE DOS EMBRIONS O UN AMB ENDOMETRIOSIS?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 22, 2020 10:08 pm

Forta però cansada: jo també tinc adenomiosis per això em donen aquest tractament durant dos mesos. Comenta-li a la teva dra. Es veu que no a totes les farmàcies ho fan perquè es un preparat. Jo he danar expressament a una perquè m’ho facin.

El meu cor em diu que un, però te por de fallar a la primera i venir-me abaix... em diuen que un perquè tinc 32... però teniem pensat posar un A i un C... tinc el presentiment que encara que posem dos no cuallaran els dos... quin lio mare meva :(
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Erika79 » dj. gen. 23, 2020 7:42 am

Hola, he llegit el fil i com a recent mami de bessons volia aportar la meva experiència quant a embaràs i postpart.
Jo no tinc endometriosis però tampoc podia aguantar un altre negatiu així que vaig adoptar dos embrions. Tots dos es van quedar amb mi i així començava un embaràs gemelar.
Els símptomes van començar molt abans i amb més intensitat i aleshores et comences a assebentar de totes les complicacions que hi pot haver: diabetis gestacional, preclampsia, placenta prèvia, el triple screening no és tan fiable, les placentes poden trasbassar nutrients i que un dels peques no guanyi prou pes, grans prematurs... Cada dia és una petita victòria.
I arriba el dia del part i en molts casos vas directe a cesàrea perquè un o tots dos no estan ben colocats (jo vaig tenir sort i va ser vaginal amb només tres punts interiors), i finalment, el teu úter que és com tres vegades més gran que en un embaràs normal, ha de tornar a lloc (aquí vaig pagar per tota la sort que vaig tenir abans i per poc m’hi quedo....)
Vaja, que no és un camí de roses!
Després tens els teus petits miracles, si, però has de valorar si vols córrer tants riscos. Jo no considero que hagi disfrutat de l’embaràs, però també hi ha dones que portant un tampoc ho disfruten, és clar.
Sigui com sigui, només volia compartir tot el que em vaig trobar jo sense tenir-ne ni idea. No vull posar la por al cos a ningú. Sé el que se sent quan es desitja tant un positiu :)

Molta sort!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. gen. 23, 2020 9:16 am

Ho preguntaré esperança, gràcies! A mi només em va donar a escollir decapeptyl o posar un DIU.

Gràcies erika pel teu testimoni! Personalment jo no voldria tenir tants riscos, ja he patit prou... Per això ara només me'n transferira un, i això q només en tinc 2 congelats i m'ha passat lo de la infecció amb la punció...

Cada cop tinc més clar que si aquest cop no va be, cap a OVO.. Arriba un moment que ja no és pot més tanta angoixa... Almenys jo
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 23, 2020 11:12 am

ERIKA, moltes gràcies pel teu testimoni. Quin camí mes dur... sembla que quan tot ho tens lligat ja pots descansar mentalment, pero pam... arriba una altre fase en la que t'has de menjar el cap en si t'arrisques amb un o dos... a l'abril decidirem segur que fer.

els teus dos embrionets van ser blastos de bona qualitat? o embrions a dia 3?
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Erika79 » dj. gen. 23, 2020 12:24 pm

Esperança, eren dos de dia 5 de doble donació. Es veu que tenen com dos vies de donació, els embrions sobrants de parelles que han fet FIV o ovo i embrions de doble donació. Se’ls presuposa bona qualitat ja que d’una altra forma no són aptes per donació.

Si que és un camí ple d’obstacles. I quan arribem per fi a la maternitat ja duem una motxilla carregada de mals de cap i suma i sigue que comença lo gros jajajaja.

Tan de bo ho aconseguiu totes. Molta força!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Cigonya » dv. gen. 24, 2020 9:57 am

Esperança87 joopino igual quel,Erika. En posaria un. Quan estas en RA desitges tan un bebe que et cegues. No veus els riscos d’embaras gemelar, tan per la mare com per les criatures. Crec que l’Erika ho ha resumit molt be.
De totamanera decideixis el que decideixis fes-ho convençuda.
Molta sort!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dv. gen. 24, 2020 10:42 am

El meu cor em diu que m'he de posar dos pq s'enganxi un... embaràs gemelar no el vull, pq em fa por tenir complicacions. Però tmb es veritat que amb embaràs d'un també pots tenir complicacions... que dificil !!!! També dependra de la qualitat del blasto que em posi.. si tinc dos A, nomes es posaria un.

Cigonya: tu tmb et vas fer la transfer d'un?
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Cigonya » dg. gen. 26, 2020 2:04 pm

Esperança87 fes el que creguis. Deixa,t aconsellar pels metges, pero el que decideixis fer fes-ho convençuda.
Jo vaig fer transfer d’un.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. gen. 28, 2020 8:42 am

Bon dia

esperança87 divendres vaig anar a la meva Dra i li vaig preguntar lo del PENTRAVAN. Em va dir que també em puc posar això que deies tu juntament amb el decapeptyl. Em va preguntar si el que tu et posaves era amb resveratol o amb progesterona?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dt. gen. 28, 2020 1:36 pm

forta pero cansada: En el meu cas em donen resveratrol. La medidació es bastant cara... quines opinions t'ha donat la teva doctora sobre aquest medicament? A quin centre vas? Jo començare avui que just he acabat la regla i aixi durant dos mesos fins l'abril.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dt. gen. 28, 2020 1:37 pm

I que faras? ho provaras?
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 29, 2020 9:30 am

esperança87 t'he enviat un missatge privat... :()()::::

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::