Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

Tractaments, clíniques, medicaments..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 29, 2020 11:37 am

L'acabo de veure!!! no s'envia la meva resposta... crec que no ho se fer :( quin desastre!!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dc. gen. 29, 2020 12:40 pm

et sap greu si et contesto per aqui?¿ no ho se fer!!! :(
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 29, 2020 12:55 pm

Si cliques sobre el meu nom, veuràs que hi ha una opció que posa enviar un missatge privat a... Has de posar un assumpte.. Si no te'n surts respont-me per aquí... Era pq tenia mil dubtes i com que ja no és correspon al tema...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 12:36 pm

em sap greu, però no hi ha manera... no se si será pq ho faig desde el mv.

el meu medicament es amb resveratrol. Pq et va preguntar això? que es millor aquest o la progesterona? aquesta última em van dir que m'ho donarien abans de la transfer. Ara el que volen es treure tots els focus de endometriosis pq estigui ben maco per l'abril.

la teva dra que et va dir sobre aquest medicament? es millor el decaptyl? Sobre preu nose quin surt mes economic. Si no tu ha receptat es pq potsr no es partidaria... cada metge es un mon. El meu medicament es per entrar en un estat de menopausa. Tacaré molt poquet quan em vingui la regla (aixo es el que em va dir la dra). A mi em van parlar molt bé i em van dir que apart d'aixo tmb porta vitamina D i que va molt bé.

jo tmb em vaig visitar amb la teva dra pro no vam tenir feeling i la vaig descartar. Em vaig posar a plorar i em va dir que havia de visitar-me amb el psicoleg abans de començar pq em veia molt malament i estan aixi no sortiria bé. Era la meva primera visita de RA i encara ho estava païnt tot, es normal que pugui posar-me a plorar no? no se.. no va cuallar i al meu marit tmp li va agradar.

Llavors pq m'aclari, et pendras decaptyl fins que et facin transfer no? quan te la fan? ara no recordo si era el teu primer o segon intent.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. gen. 30, 2020 1:03 pm

No sé pq m'ho va preguntar.. Potser pq dubtava si posar o resveratrol o progesterona? Si va dubtar no ho va dir. Ara que em dius q tb et vas visitar amb ella i no va haver-hi feeling a mi m'ha passat cada cop més. Ens va agradar a la 1a visita i ens va donar confiança però després cada cop més hi ha coses que no m'agraden pq es molt de contestar per WhatsApp i jo hi ha moltes coses que necessitaria parlar per telèfon. Avui mateix li he escrit per parlar amb ella i no m'ha contestat. Li volia preguntar dubtes del PENTRAVAN pq amb lo únic q vam quedar es q t'ho preguntaria si ho posaves amb resveratol i li deia. Li he dit i no m'ha dit ni on demanar-ho, ni quan començar ha posar-ho ni fins quan i la setmana que ve ja em vindrà la regla i em fa por no tenir-ho i no ser-hi a temps.
Pel que fa a decapeptyl i lo q than donat a tu m'ha dit que són complementaris i que puc tb posar les dues coses pq fan coses diferents, però els dos són pel tractament de la endometrosis.
El decapeptyl son 3 injeccions mensuals. En principi si tot està ok la transfe seria a l'abril però jo no ho veig tant ràpid tot i aquest cop vull que estigui tot bé ja que es la segona transferència.
Amb quina Dra o Dr vas i a on?
La progesterona q dius q t'he la donaran abans de la transfe, tb es amb PENTRAVAN o en quin format?

Per cert, no m'extranya que no us agradés pq es molt desafortunat com et va parlar a la 1a visita...
Nosaltres ens trobem que ja estem a les seves mans i ara tornar a canviar...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 1:55 pm

El que no entenc es pq m’havies de preguntar si portava resvatrol, ella com a profesional i si l’ha receptat, ja ho hauria de saber no? Te’l posaras doncs?
No se si aquesta medicació es molt nova o que… pero quan vaig anar a la clinica i van evaluar el meu cas entre els gines van parlar de fer-me aquest tractament. I ja m’ho van explicar tot desde el principi. D’aquestes injeccions que et prens tu no em van parlar.

M’ho faig a una clinica de Tarragona per proximitat i aquest preparat ho fan nomes a una farmacia de tarragona. Suposo que a Barcelona ho faran en mes llocs, però que et recomanin quina pq al ser un preparat que te’l fan unica i exclusivament per tu, que tinguin referencies de que ho fan bé, saps?

Amb la regla no t’ho has de posar, jo he començat just acabar la regla d’aquest mes que m’ha vingut dos cops amb tot el xou de la punció. Jo estare dos mesos així hi ha finals de març visita amb la dra per començar a donar-me medicació per la transfer.

La progesterona que em donaran es el utrogestan crec. En el teu cas, et vas fer transfer d’un o dos? Segur que anira bé i les dues podrem fer la transfer a l’abril!!! Tinc unes ganes… bfff. Quants embrions tens congelats?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. gen. 30, 2020 2:19 pm

forta pero cansada, t'acabo d'enviar un missatge (crec) em pots confirmar que t'ha arribat? estic al pc d la feina i nose si ho he aconseguit.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. gen. 30, 2020 3:11 pm

Siiii
Le rebut!!! :p-)

Si que m'ho posaré pq si tb ha d'ajudar doncs endavant.. No serà pq no ho intenti tot...

La primera transfe va ser de dos embrions, un de qualitat bona i l'altra menys, però no recordo les lletres.. I en fresc... A mi em van aconsellar 2 per tenir més probabilitats... I en fresc però van haver de parlar-ho molt pq van dir q si durant l'estimulació feia algun quiste o algo raro ho congelarien... Érem novatos i no vam preguntar que era millor
Aq cop en canvi m'han dit de congelar.. Suposo q amb el context q i q no van implantar deu ser millor
Ara tinc dos congelats només de A i B de +3 dies
Tot i així me la jugaré només a un i si cal ho tornarem a parlar amb ella...
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dv. gen. 31, 2020 10:21 am

FORTA-PERO-CANSADA, i d'aquests dos embrions us han aconsellat fer-los arribar a blasto? a la meva clinica ho recomanen, però clar també tens el risc de que no arribin i pedre'ls pel camí. Aixi que nos tenim dos dilemes: quants embrions posar i si de dia 3 o dia 5. :love:
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. gen. 31, 2020 11:13 am

Doncs això no n'hem parlat encara, quan arribi el moment.
Primer hem de veure com va el tractament amb el decapeptyl i abans de la 3a injecció serà a finals de març em farà eco i per veure com està tot.
Imaginat nosaltres que només en tenim dos i ja es la segona vegada.. Amb el que m'ha passat a la punció si aq cop ja no va bé aniria ja a ovo..
Això son etapes q vas passant i en funció de com va tot vas prenent decisions.. Ja faré al marc637 anys i ja porto una bona motxilla, pq amb 24 em van operar d'una malformació congènita.. Així que per nosaltres és l'últim intent ja..
El teu cas és diferent, ets més jove, es la primera fiv, tens més embrions... A veure que et diuen..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dt. feb. 04, 2020 9:27 am

forta-pero-cansada: Al final t'has comprat el pentravan?¿
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. feb. 04, 2020 9:44 am

:--/)

He preguntat a una farmàcia el preu d'un tub de 30 gr i m'han dit 180 euros i tb he preguntat a un altra però encara no m'han dit el preu... He al·lucinat lo car q es un tub tant petit.. On visc jo no ho fan i ho han de demanar a Barcelona pq no totes ho fan.

Et volia enviar la composició per privat però no em deixa enviar la foto. El meu preparat porta: vit D, resveratrol i gestrinona (un tipus de progesterona) i em va dir q no cal aplicar-ho cada dia, amb 3 cops/setmana es suficient. Però encara no m'ha vingut la regla tot i q em va dir q aq més encara em vindria, per això encara no m'ho he comprat.

De quants gr. és el teu? Per cert, on fas la fiv?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dt. feb. 04, 2020 10:32 am

el meu tub encara es mes car a la meva farmacia... 220€ amb les cànules, pregunta si t'entra pq aixo tmb encareix el preu em van dir.

El meu porta gestrinona 5mg, vitamina D, resveratrol 100mg i pentravan 1gr.

Quan trobis farmacia avisa'm, que si a la teva es mes economica anire a bcn a demanar-ho.

Jo m'ho faig a una clinica de tgn.
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dt. feb. 04, 2020 10:33 am

si, jo m'ho estic posant cada 3 dies durant dos mesos. Ahir em van trucar i la transfer la farem passada la regla de març. Que ahir per curiositat vaig mirar quan em tocaria el part... i en ple nadal !!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Mara17 » dj. feb. 20, 2020 12:59 pm

Jo em vaig fer una transfer de 2 (només vaig aconseguir 2 embrions així que vaig pensar que valia més no jugar-me-la congelant i que no anés bé i tot cap a dins) i em vaig quedar de bessons. Jo tinc endo profunda, però no adenomiosi. L'embaràs va ser complicat, però no m'he penedit mai d'haver-ho fet. Cadascú sap els seus límits i el que pot sostenir.

Et desitjo molta molta sort!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. feb. 20, 2020 3:23 pm

hola mara: em pots explicar el teu embaràs? a mi també em fa por un embaràs gemelar... pero tmb em fa por q no implanti cap. Et vas quedar al primer intent? eren dos blasto?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: Mara17 » dj. feb. 20, 2020 4:10 pm

Uf, el meu cas és atípic. Dues FIV que no vaig arribar a transfer. A la bona vaig fer 2 fol·licles, van treure 2 òvuls immadurs i vaig obtenir 2 embrions C. I bessonada.

L'embaràs va ser complicat perquè al principi vaig haver de fer repòs per despreniment de placenta i cap a la setmana 17 vaig començar a tenir contraccions (úter irritable, em van dir) que em van obligar a fer repòs absolut (amb un ingrés per aturar part que va funcionar), però vaig aguantar fins a la setmana 37.

L'embaràs de la meva tercera filla va ser fantàstic.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Transfer de dos embrions oun amb endometriosis?

EntradaAutor: esperança87 » dj. feb. 20, 2020 4:53 pm

Mara, ostres!!!! deu ni do!!! va ser part vaginal o cesarea? i la tercera tmb va ser FIV o natural? nosaltres també volem tenir 3!!! però ja veurem, primer hem d'aconseguir el 1r!!!! quina edat tenies quan et vas querdar dels dos? a mi em diuen q per edat nomes em posi un...tinc casi 33.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::