Dolquine - busco medicació sobrant

Tractaments, clíniques, medicaments..
stels
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 25, 2018 5:47 pm

Dolquine - busco medicació sobrant

EntradaAutor: stels » dl. abr. 06, 2020 5:56 pm

Hola noies!

Escric per preguntar si alguna té Dolquine (Hidroxicloroquina) sobrant, son pastilles de 200mg.

M'ho va pautar el Dr. Alijotas (Inmunòleg) i s'ha de prendre 2-3mesos abans de l'embaràs pq faci efecte. Me l'estic prenent des del Desembre i anávem a fer la transfer a mitjans de Març i ens ho van haver de cancelar pel confinament. Si el deixo de prendre haurem de tornar a esperar 2-3mesos quan tot això acabi.

L'han restringit a ús hospitalari i ara no el puc comprar. Si algú en té li reculliria quan acabi el confinament.

Portem 6 anys intentant ser pares i és desesperant, un entrebanc darrera un altre...

A veure si algú em pot ajudar, gràcies!!

Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Dolquine - busco medicació sobrant

EntradaAutor: Pingu » dg. abr. 12, 2020 9:02 am

Hola!
A mi em passa igual... no n’hi ha, bé, si que n’hi ha però com q no és per lupus, malària.... sinó que per problemes de immunologia de reproducció no ens ens sumministren. Ens haurem d’esperar... jo m’ho estava prenent des de desembre, i ara estava preparant per transferir, ho he hagut d cancel-lar tot. Quan tot això hagi passat espero q en poguem disposar. Sí que és veritat que diuen que com més temps t’ho hagis pres, millor, pel seu efecte... però ara x ara és així.
Nosaltres portem 4 anys i mig i ja estem acostumats a q alguna cosa passi pel mig i ens ho faci moure tot. Només et puc dir que si pots trobar algú que n’hi hagi sobrat, aprofita-ho. Sinó agafat-ho com un respir, tot això no està a les nostres mans... i sí! Enfada’t pq tens tot el dret (jo ja ho he fet jajaja) però no puc pas fer-hi res.
Després d la xapa, t’envio una forta abraçada!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
stels
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 25, 2018 5:47 pm

Re: Dolquine - busco medicació sobrant

EntradaAutor: stels » dl. abr. 20, 2020 1:52 pm

Gràcies @Pingu per la teva resposta, llavors ens ha passat exactament el mateix.
Jo me l'he estat prenent fins fa uns dies que vaig poder parlar amb el gine i em va dir que aquest medicament s'acomula als teixits i triga en eliminar-se. Segons l'agencia espanyola del medicament (AEMPS) de 32-50 dies. Aixi que esperem que duri l'efecte fins quan tornin a reiniciar els tractaments de FIV...
Com dius, esperem que per llavors també estigui disponible el Dolquine. Per això si algú li sobra m'interessa!

Ara unes mini vacances sense fàrmacs.

Una abraçada i molts i molts ànims!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::