Mutua, Sanitas

Tractaments, clíniques, medicaments..
jessii-19
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

Mutua, Sanitas

EntradaAutor: jessii-19 » dg. maig 03, 2020 5:57 pm

Buenas, queria preguntar sobre una mutua aunque mas en si en sanitas, si alguien sabe alguna mejor pues bienvenido sea

En algun sitio vi de alguien que decia que con sanitas cubria un 80% del tratamiento que tengas que hacer...

Entonces queria saber:
- Si esto era cierto?
- Si es algun tipo en especial de seguro dentro de sanitas?
- Si alguien sabe sobre seguro de sanitas sin tener poliza (porque se que cubre tambien un porcentaje aunque no tengas un seguro con ellos, entran unas clinicas en especial de esta forma)?

Yo veo raro que cubra un 80% del tratamiento...pero bueno queria saber toda la informacion que sepais pues genial, gracias

Os leo!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mutua, Sanitas

EntradaAutor: Tribuchang » dc. jul. 15, 2020 2:43 pm

Jo també he llegit algo similar.... saps alguna cosa més?
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: Mutua, Sanitas

EntradaAutor: Albeta1989 » dc. jul. 15, 2020 6:27 pm

Bona tarda!!

Jo sóc de Sanitas i sempre m'han dit que els tractaments de fertilitat no els cobreixen les mutues... Inclús una vegada vaig demanar uns anàlisis per tema de reproducció assistida i no em van entrar...

No sé... potser depen del que tens contractat, però a mi sempre m'han dit que les mutues això no ho cobreixen...

Algú té més info?

Una abraçada
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: Mutua, Sanitas

EntradaAutor: Núvol20 » dv. jul. 31, 2020 11:01 am

Bones!

jo també sóc de Sanitas. En el seu moment, feien descompte (petit) a CIRH, Institut Marquès i una tercera que no recordo. Jo vaig anar a les dues primeres després de trucar per telèfon a la mútua i preguntar amb quines tenien algun tipus de "conveni". Si no recordo malament (això va ser l'estiu passat) em van donar ells mateixos cita i/o em van facilitar alguna cosa per tal que a l'arribar a la clínica m'apliquessin el descompte. No recordo exactament quina era la quantitat.

Ara bé, per la mútua sí que he passat totes les analítiques generals que m'han anat demanat a l'IVI. Cap metge m'ha posat cap problema.
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: Mutua, Sanitas

EntradaAutor: Lna » ds. nov. 28, 2020 4:46 pm

Hola,

Els tractaments de RA no els cobreixen les mutues però hi ha algunes amb acords de preus en els diferents tractaments i centres de reproducció.

Nosaltres a l'Hospital Quirón vam fer un tractament i, per sort, teniem Adeslas que tenen un acord de preu molt bo. Ara tenim Sanitas i hem de tornar per segon tractament, i ens han dit que és molt millor el preu amb Adeslas, així que ens canviarem de nou.

Salut!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
teka
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 18, 2021 5:39 pm

Re: Mutua, Sanitas

EntradaAutor: teka » dt. maig 18, 2021 6:24 pm

Nosaltres estem amb Sanites i hem fet visites a 3 centres amb qui tenen descomptes, però no crec que ni de lluny sigui del 80%, ja que els preus van dels 4600 als 6600 euros.

Això sí, tots els anàlisis que ens hem fet els han cobert.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::