Inici FIV, molts dubtes!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Inici FIV, molts dubtes!!!

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 10, 2020 12:13 am

hola a totes!!!

necessito la vostra ajuda...us explico el lio mental que porto, per si em podeu explicar la vostra experiència.

quan vau decidir de començar FIV ho tenieu 100% clar?? o tenieu dubtes de si havieu d'esperar un temps més???

si no tens un problema que et limiti clarament, quan decideixes de començar el tractament??

nosaltres ja hem començat a pendre els anticonceptius per començar FIV, després de 1 any i mig buscant i amb un diagnosi de endometriosi. Tota la resta surt bé, però ens han recomanat de començar ja, i ja en teniem ganes. Però ha sigut començar i veure la quantitat de medicacio que m'haure de prendre i m'han entrat totes les pors.

La meva parella em diu que si no ho veig clar ho parem ara que encara estem a temps, però no sé què fer. M'he espantat, tal qual. I he començat a pensar si ens haviem precipitat, si hauriem pogut esperar un temps més, etc... però alhora penso que tot això és per la por a tot el que ens ve a sobre...

ajudeu-me si us plau... a vosaltres també us va passar???
mirita78
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. maig 07, 2020 11:36 am

Re: Inici FIV, molts dubtes!!!

EntradaAutor: mirita78 » dj. maig 14, 2020 1:18 am

Hola Nuri00
De que tens por exactament?? No m'ha quedat clar i no se ben be que contestar-te...
Recordo el meu primer fiv. Mes o menys vam decidir quan començar, pero portavem sis anys buscant el nado, per tant ho voliem per ahir!!
Si que recordo que quan vaig començar la medicació vaig tenir por, per la feina, perque de cop veia que era molt probable quedarme embarassada i la vida cambiaria.. pero por al proces en si, no en vaig tenir. El metge em va donar molta confiança... Be el metge, i la psicologa a la que anava. Hi ha psicolegs que es dediquen a donar suport en el proces d'embaras, per solucionar dubtes, per ajudarte a superar-ho si no et quedes embarassada... En el meu cas, va ser perque sis anys de no quedarme em van passar una bona factura...
Pero por al proces no en vaig tenir...
No se com ajudarte si no se a que tens por exactament...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::