Torno a ser per aquí amb il·lusió

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Torno a ser per aquí amb il·lusió

EntradaAutor: Xantipa2 » ds. ago. 15, 2020 7:26 pm

:love: Hola noies!!!

Sóc la Xantipa, tot i que no he pogut utilitzar l'antic compte ja que fa temps vaig eliminar el mail associat.

No se si per aquí volteu alguna compi de lluita, m'agradaria saludar-vos i que si us passejeu per aqui sigui perquè esteu buscant el germanet o bé per recolzar a la resta de lluitadores.

Jo torno a ser per aquí després d'uns anys. Ho vaig deixar correr tot, estava esgotada física i mentalment i a demés em vaig adonar que no era ni el moment ni la persona adequada. Aixi que torno amb força i il·lusions renovades.

Espero posar-me al dia en tema clíniques, proves o analítiques que hagin sortit noves i hagi de tenir en compte.

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: Torno a ser per aquí amb il·lusió

EntradaAutor: Eri84 » ds. ago. 22, 2020 4:50 pm

Hola Xantipa2, benvinguda!!! jo tb estic en la lluita...fa uns mesos que buscavem i entre trobar la clinica edecuada i tot plegat ja passes el seu temps i entre el ditxos covid l'espera es fa suuuuper llarg... nosaltres despres de molt buscar clinica ens vam decidir pel centre on vaig normalment a fer les revisions, la meva gine m ho va comentar que alla tb ho feien (cemgine a vic) s'habien associat amb la deixeus i que ara tb ho feien. Donçs au ja no vaig volguer buscar mes. Ja que si m'ho podia fer la meva gine ja tenia una de les preocupacions arreglada. Perque aixo que et vegin els baixos altres especielistes a mi no em fa massa gracia jejejeje i bueno desde principi de juny faig tractament perque en un dels anàlisi em van trobar la tiroides un pèl alt.. i ara el setembre tinc que fer-me altre cop un anàlisi a vere si la cosa ha millorat jejej, i el pixurrin tambe s'ha hagut de pendre unes vitamines pels ..::·· i tambe pel setembre es te que fer un altre seminograma a vere com estan els soldats. I si tot estar correcte començarem amb el tractament tot i que ja sabem que tenim que optar per un fiv icsi pero bueno la cosa es aconseguir el germanet que ja porta temps demanan-s'ho jejej. Bueno potser m'he enrotllat massa :-:) :-)(-: m'alegro que estiguis altre cop per aqui una abraçada.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Albeta1989
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 29, 2020 10:13 pm

Re: Torno a ser per aquí amb il·lusió

EntradaAutor: Albeta1989 » dg. ago. 23, 2020 12:32 pm

Hola noies!!!

Jo també estic en lluita! Pel setembre vaig tenir la Beta negativa (1a FIV i sense embrions x congelar) i ara estic anant amb un terapeuta i una acupuntora x treure ansietat!!

Jo estic a la Dexeus! Jo també sóc d'Osona !

Qualsevol cosa que necessiten, ja sabeu!
Una abraçada
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: Torno a ser per aquí amb il·lusió

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. ago. 25, 2020 9:50 am

Hola Noies!


Gràcies per contestar i per la benvinguda!

Doncs vinga, ànims a les dues i endevant! Tot i que per les experiències anteriors que vaig tenir, us recomenaria pacieeeencia.... Poc a poc i tot ben mirat.

Nosaltres en breu ens animarem també, ell no te fills així que per ell es tot nou, jo en tinc un ja, pero anem directament a reproducció ja que tinc baixa reserva i de forma natural es perdre el temps... En fi.

Ja anireu explicant les novetats! Sort!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: Torno a ser per aquí amb il·lusió

EntradaAutor: Eri84 » dj. set. 24, 2020 11:33 am

Hola ninetes!!! Carai Albeta1989 som veines de comarca!!! >.-<: No se si tambe vas a Cemgine.. ho dic pel tema que dius que tambe vas per la Deixeus. Si es aixi, segur que ens trobem en un moment o altre per la sala d'espera ^_^ .
Xantipa2 que be que tambe us animeu a tenir un altre petit@, si el meu pixurrin tambe en aquest tema es novatillu :love: quan vam començar a sortir la meva filla ja tenia 3 anys aixi que es tot nou per ell.. fa molta gracia pensar a vere com seran les seves reaccions jejejej.
Bueno boniques, jo tinc hora amb la gine el 9 d'oct. a vere que ens diuen despres de les ultimes analitiques que ens hem fet i si ja podem començar el procediment... que per cert.. l'altre dia la gine em va comentar que el dr coroleu s'ha juvilat... i ara nose quin doctor ens portara...
Molts anims per totes!!! :-)(-: petons!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::