Llista d'espera per inseminació artificial

Tractaments, clíniques, medicaments..
MiriamAF27
Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 19, 2023 1:38 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: MiriamAF27 » dl. abr. 15, 2024 10:05 pm

Hola chicas!!! Muchas gracias por contestar Genova y mucha suerte con el proceso, ya queda menos!!

A nosotras nos han programado una visita telefónica para el 3 de junio, el hospital al que nos han derivado es el Clinic. ¡Qué nervios!

En el ASSIR nos hicieron en primer lugar analítica para ver la antimulleriana y una eco (en octubre del 23), y cuando nos hicieron la derivación en marzo del 24, también nos pidieron la citología y el análisis genético (que nos comentaron que los resultados tardaban unos meses). Supongo que por lo que comentas, nos falta la histerosalpingografía, y no sabemos si habrá que repetir alguna de las pruebas que nos hicieron en octubre porque ha pasado más de 6 meses (eso he leído por arriba).

De todas formas estamos muy contentas e ilusionadas ✨
Genova
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dc. abr. 17, 2024 9:34 pm

Me alegro mucho! A mi me dijeron q los resultados de la citologia tardaban unos dos meses… Así q a esperar… paciencia
nurianuria
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 19, 2024 8:18 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: nurianuria » dv. abr. 19, 2024 8:46 pm

Hola :)
Com esteu? Com van els vostres procesos?
Jo estic acabada de derivar a St Pau (m'han dit que uns 6 mesos per la IAD). Quan es posin en contacte amb mi, ja és per començar amb la IAD? Em falten més proves? Algú sap temps d'espera aprox pq es possin en contacte? Estic molt il·lusionada amb tot el procés, però la falta d'informació i saber el pròxim pas em genera nervis! HELP!

Us deixo els meus tempos per si algú li serveix:
-9 oct 2023: visita a la metgessa de capçalera (CAP)
-1 febrer 2024: visita hospital de terrassa
- 1 març 2024: analítica
- 6 març 2024: Histerosonografía (casí em desmaio del dolor)
- 11 abril 2024: derivació a St Pau.

Mil gràcies!
Genova
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Llista d'espera per inseminació artificial

EntradaAutor: Genova » dv. abr. 19, 2024 10:02 pm

Hola Nuria,
Doncs pel q veig cada persona fa un procés diferent, on varia temps i ordre de les proves…

Et comento els meus temps per si et serveixen:

- novembre 2023: visita al CAP + analitica per mulleriana + ecografia per fol·lícles + derivació
- març 2024: cita telefonica amb ginecologa d’hospital clínic + histerosonografia ( en el meu cas, no vaig sentir dolor, només una mica de pressió) + citologia

I de moment ja no sé res més… em van dir q els resultats de la citologia tardaven uns dos mesos així q no sé, de moment no tinc cap cita programada ni tinc noticies. Aquest procés és així, a vegades frustra bastant no saber quan, molta paciència… Ànims ! I que tot vagi molt bé!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::