FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aicha
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dj. abr. 01, 2021 12:45 pm

Hola noies!

Laieta relax i segur que aquesta és la bona! Per quan tens la beta?

Melbourne, al novembre del 2019 vam tenir una nena :cnena:

46XX segur que dissabte tindreu un bon recompte de folicles

Jo arribo ara de fer analítica de progesterona i ja ens han trucat de laboratori que la desvitrificació ha anat bé així que tot preparat per la transfe demà al matí

Aquest és el nostre mes!!!!
Gen 18 comencem
Abr 18 positiu
Mai 18 avortament diferit i legrat
Gen 19 comencem RA trombofilia
Feb19 Transfer 1 embrió +3 - congelació 3 embrions
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 inici betaespera :-o00m :-o00m :-o00m
13 Mar beta negativa :ufs:
02 Abr inici betaespera :-o00m
46XX
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 01, 2021 1:36 pm

Aicha: molta sort demà!! >.-<: i no ens veiem per poc allà! Em toca eco aquest dissabte a les 9 del matí!
Laieta1986bcn
Entrades: 41
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dv. abr. 02, 2021 4:24 pm

Hola noies!

Tinc la beta divendres que ve... de moment zero simptomes! Molta sort Aicha amb la transfe!

A mi tb em van fer analítica de progesterona, em va sortir 9,8, una mica just em van dir, llavors em van pujar la dosi i faig 3 ovuls al mati i 3 a la nit.

46xx informans demà de com van aquests folicles.

Hellen q tal? Com et trobes? Algun simptoma nou?

Petonets a totes!!!
blanketa
Entrades: 19
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

EntradaAutor: blanketa » dv. abr. 02, 2021 5:02 pm

Hola, maques! :--/)

Aicha, molta sort demà amb la transfer!!

Hellen78: Com va? Ànims que ho has fet tot perfecte!

Laieta1986bcn: Ànims amb aquesta espera! Jo no faria geire cas de tenir o no tenir símptomes. Molta sort i a cuidar-se!!

A la resta: Molts ànims amb les proves, visites, recomptes de folicles i esperes!

Nosaltres demà tenim la punció! Estic ben nerviosa! :()()::::
46XX

EntradaAutor: 46XX » ds. abr. 03, 2021 9:50 am

Bon dia,
Ja hem tingut la eco, estem tristes, només tinc 4 fol.licles, no se si han de aparèixer més o què però dels 4 només tinc un gran, els altres 3 minúsculs.
Avui començo amb el menopur i el orgalutran, 3 dies i desp eco un altre cop i pcr.
És jodidillo aquest camí...
Aicha
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

EntradaAutor: Aicha » ds. abr. 03, 2021 12:48 pm

Bon dia,

46XX ànims, a veure que hi haurà en el proper control, no us desanimeu, el camí és dur però la recompensa s’ho val

Blanketa com ha anat la punció?

Nosaltres vam tenir la transfer ahir i ara a esperar al dia 13, vista l’ansietat del cicle passat aquest m’he promès a mi mateixa aguantar fins la beta sense fer cap test :-o00m :-o00m :-o00m
Gen 18 comencem
Abr 18 positiu
Mai 18 avortament diferit i legrat
Gen 19 comencem RA trombofilia
Feb19 Transfer 1 embrió +3 - congelació 3 embrions
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 inici betaespera :-o00m :-o00m :-o00m
13 Mar beta negativa :ufs:
02 Abr inici betaespera :-o00m
lila80
Entrades: 21
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

EntradaAutor: lila80 » ds. abr. 03, 2021 4:56 pm

Hola noies!!

Com va tot Trigos i Amjdejan?? :-()) :-())

A veure si ja podeu tornar-hi aviat Elantris!

Hellen no pateixis, vas reaccionar super ràpid i si el metge et va dir que no pot afectar el fetus perquè estàs de poques setmanes, segur que és així. L’important és que ja et prens la medicació i segur que ben aviat hauràs baixat la TSH. Felicitats per aquest positiu tant esperat!!! >.-<:

Ànims amb les punxades i tot plegat 46XX, potser aniràs millorant a nivell de quantitat i qualitat amb la medicació, no? Jo encara no sóc una experta en el tema, però moltes d’aquestes coses demanen setmanes per obtenir resultats. En qualsevol cas, ja esteu en ple procès després de la cirurgia de la teva dona, les setmanes passen volant!

Felicitats pels 2 embrions Akasha!! Sobre el tema de la qualitat dels ovocits, el mes passat el gine de la FIV em va receptar Seidvid Plus, me’n prenc un cada vespre, no sé si ja t’ho prens però és justament per millorar la qualitat dels ovocits.

Com han anat aquestes transfers Aicha i Laieta1986? Algun símptoma, alguna novetat?!

Perdoneu que no personalitzi més, feia dies que no entrava i hi havia moltes novetats.

EGO: nosaltres la setmana passada ens vam fer més proves (jo immunologia, hormones, etc.) i ell la COMET (fragmentació). Si els resultats són positius i tot va bé el proper cicle començarem amb les punxades, és a dir, d’aquí 3 setmanes!!! :()()::::

Benvingudes, les noves incorporacions! Em sembla que era l’Anna que preguntava si ho hem explicat o no, nosaltres no ho hem dit a gairebé ningú, només a un familiar i a dos amics per informar-nos directament de les FIV. Som molt reservats i jo, a més, prefereixo no tenir cap pressió sobre com ens va el procés, si triguem poc o molt, etc. ja prou que m’obsessiono amb símptomes imaginaris cada mes...

Una abraçada a totes!!
blanketa

EntradaAutor: blanketa » ds. abr. 03, 2021 8:16 pm

Hola!

Ja hem fet la punció! Han pogut fecundar 13 òvuls. Ara a esperar a veure com evolucionen.

Perdoneu que no personalitzi.

Petons a totes!!
akasha
Entrades: 12
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

EntradaAutor: akasha » dl. abr. 05, 2021 4:22 pm

Holaa!!

Laieta1986bcn i Aicha: com van les betaesperes? algun simptoma de moment? molts ànims i molta sort!

46XX: ostres... bueno potser amb els dies que queden de medicació aquests petits acaben de créixer! esperem que si, encara hi ha temps! molts ànims!!

lila80: no em sabia res d'això del Seidvid Plus, no em va dir res el meu gine. De fet, em va dir que no podia fer res per millorar la qualitat... :( si la cosa no anés bé i hagués de repetir procés ja m'asseguraré d'informar-me bé... moltes gràcies per la info! I ànims amb les punxades! Es la primera FIV?

blanketa: guau!!! 13 està super super bé!! Espero que tots evolucionin bé!! Quin dia ho sabreu?

ànims a totes!!
Laieta1986bcn

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dl. abr. 05, 2021 8:57 pm

Hola noies!

Espero que hagin anat molt bé aquests dies de vacances :)

46xx, tranquila! A mi em van treure molt més òvuls dels que van contar al principi.

Lila80 que tal les proves? Teniu ja algun resultat?

Aicha com portes la betaespera? Notes alguna cosa?

Blanketa està super bé 13 fecundats, jo vaig tenir 15 i al final vaig aconseguir 9 blastos, així que pinta genial!

Ego: fins a avui he estat tranquila, pero demà ja fa una setmana de la transfe i començo a posar-me nerviosa. No noto absolutament res. Ni pits inflats, ni nausees, ni més pipi... potser alguna punxadeta de tan en quant pero crec que es xq estic mooolt atenta a qualsevol cosa. No se si aguantaré sense fer-me pipitest!
ambjdejan
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » dt. abr. 06, 2021 10:37 am

Hola boniques!
Molts ànims Laieta, la segona setmana sempre és la pitjor... els símptomes, ni cas!
moltes vegades comencen a partir de la setmana 6, o sigui que no t'hi capfiquis... a veure si passen ràpid els dies... Pensa que jo anava a tope de progesterona (5 òvuls de 200 i 1 punxada) i no tenia símptomes!

Aicha, tu quan la tens?

46XX com va anar la eco de dissabte? espero que s'hagués animat una mica!

Blanketa, que bé 13 fecundats! sabeu com han anat evolucionant?

Hellen com vas? has repetit analítiques? segur que aquesta TSH baixa aviat. I ànims per la ecoespera!

Xantipa, Trigos, com aneu vosaltres?

De suplements per la qualitat dels òvuls, a mi em van donar Superubiquinol coenzima Q 10 amb PQQ (de Life extension) que diuen que sí que s'ha demostrat que millora la qualitat... (tot i que en el meu cas només va passar de deficient a insuficient :(... però si no esteu tan malament, us pot anar bé. Mínim 3 mesos, que és el que tarda a madurar l'òvul)

Sobre el tema de dir-ho... nosaltres no hem dit res a ningú i ja anem per gairebé les 10 setmanes... Però hem perdut dos fills i per una banda jo no vull dir res i per altra penso que patiran molt... Així que ens esperarem com a mínim fins les 12 i a veure què... ens han recomanat fer el test prenatal, així que potser fins que no tinguem els resultats no direm res.

Ego: doncs això, la setmana passada vaig tenir visita i ens van dir que tot estava molt bé. Feia mida de 9 setmanes (una mica més del q tocaria, però amb fiv...) i que el cor li anava bé. El 22 tenim la eco del primer trimestre. Jo em trobo bastant com el cul, amb nàusees però sense vomitar, i amb poques ganes de fer res. Li vaig comentar a la Dra de la feina i em va dir que si no em veia amb cor de seguir el ritme agafés la baixa. Però ara ens ve feina forta i prefereixo anar fent el mínim que no fer res... Pq quan torni m'ho trobaré tot! Tinc dies de tot, dies que penso que tot va bé i dies que ho veig més fosc... però em mentalitzo que els altres dos tenien un problema i que aquest cop en principi no té perquè ser així... És tan difícil, tot!! Les que estem aquí tenim un camí complicat al darrere...

Molts ànims a totes i que passi tot ben ràpid, les betes, les ecos i les estimulacions!!
Petonets!!
mar_ia
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

EntradaAutor: mar_ia » dt. abr. 06, 2021 11:53 am

Hola, boniques!!
Com esteu?

Em presento, tot i que no sóc nova al socpetit, sí que ho sóc en reproducció assistida.
Us faig un "mini" resum vam començar la recerca juliol de 2018 i fins stembre 2020 vam tenir 5 avortaments, cap d'ells ha superat les 6 setmanes (el primer va ser retingut, el 2n, 3r i 5è bioquímics i el 4t espontani a la sisena setmana). No entro en detalls perquè no acabaria mai.
En fi, a cada embaràs el ginecòleg m'anava afegint medicació: vam començar amb progesterona, després Adiro i a l'últim ja el vam començar amb Progesterona, Adiro i Heparina, però res, no va avançar. Durant la visita per confirmar la pèrdua, ja farta de no tenir cap resposta (m'havien fet proves a mi, però al meu marit no), vaig haver de dir-li de fer més proves als dos per descartar coses, però ell deia que el problema era progesterona i que al proper embaràs doncs m'havia de prendre 4-5 òvuls al dia des del positiu, però ens faltava descartar coses (no m'havia fet totes les proves de trombofilies, histeroscòpia, ni seminograma a ell, entre altres). Quan li vaig dir que si hauriem de fer un seminograma la seva resposta va ser: "et quedes embarassada molt ràpid, el problema no el té ell". El cas va ser que vaig sortir cabrejada i sabent que no tornaria a la consulta.

Al cap dels dies (octubre 2020) vaig anar a visitar-me amb una gine experta en RA i avortaments de repetició, el primer que ens va demanar totes proves que ens faltaven i sorpresa, vam començar a trobar coses. Jo tinc alterat en estat heterozigot el gen MTHFR c677T i FXII C46T, el meu marit també el MTHFR c677T, a l'analítica la TSH alta a 3,77 (he de dir que només amb el primer embaràs tenia una mica alta la TSH a 2,6. També, a la primera visita ens va dir de fer el COMET per descartar i nova sorpresa, alteració del 65% de la doble cadena, no és molt elevada però complica que tiri bé un embaràs.
Amb tot això i ja cansats i també recomanats per la doctora, vam decidir per la FIV/ICSI (amb fertile chip)+ DGP, ja que és molt possible que patim els avortaments per tema genètic. Per les alteracions de trombofílies també m'he visitat amb una hematòloga i ens ha dit que és la millor opció, com a mínim tindrem més informació que fins ara no hem aconseguit.

Si tot va bé i els resultats de l'analítica surten correctes, a finals de la setmana que ve m'ha de venir la regla i començarem amb tot el procés. L'altre dia em van fer una eco i van comptar 18 folicles!

Porto una setmana dels nervis, amb por i il·lusió, amb sentiments a flor de pell, ganes de plorar per la incertesa de com anirà, ara mateix sóc un còctel explosiu de sentiments! Però amb moltes ganes de començar. :-o00m

Perdoneu per la "xapa", però m'havia de desfogar jejeje!
Us he anat seguint aquestes últimes setmanes a totes però vaig perduda amb els noms! Aquesta tarda us llegiré i intentaré personalitzar :()()::::
blanketa

EntradaAutor: blanketa » dt. abr. 06, 2021 7:09 pm

Hola! :--/)

Aicha: Com va la betaespera?

Lila80: Tant de bo us surtin bé totes les proves i pugueu començar el proper cicle! Es fa llarg, tot el procés, però cada vegada us queda menys!!

Akasha: Moltes gràcies pels ànims! Com portes l’espera per la transfer? Pel que fa al que comentaves la setmana passada de si hi ha alguna cosa que vagi bé per millorar la qualitat ovocitària, a mi l’acupuntor em va recomanar prendre melatonina, i me n’he pres des del novembre i crec que m’ha anat bé (i, de passada, m'ajuda a dormir). L’acupuntura potser et pot ajudar també (ara no recordo si vas dir que en feies).

46XX: Has fet alguna altra visita de control? A mi en el primer recompte que em van fer durant l'estimulació em van comptar 10 fol·licles i cap al final en tenia molts més. No tots eren madurs, però me'n van poder treure 15, així que en vaig anar fent més que els que m'havien vist en un principi.

Laieta1986bcn: Quina passada 9 blastos!! Això també dona tranquil·litat perquè saps que ho pots intentar més cops. Molts i molts ànims amb la betaespera! A veure si pots aguantar sense fer-te test a casa. A mi no m’agrada fer tests perquè ho passo malament, no sé si també us passa.

Ambjdejan: Me n’alegro que vagi evolucionant bé l’embaràs! Ja no us queda res pels 3 mesos! Quina il·lusió!! Ànims amb les nàusees i el malestar. Aviat passaran!

Hola, mar_ia! Benvinguda! Déu n’hi do tot el que expliques. Quin greu que als ginecòlegs els costi tant fer proves, i més en un cas com el vostre, amb diverses pèrdues. M’indigna molt. I sempre donant per fet que la culpa és de la dona... Que bé que us hàgiu decidit a fer FIV! Fent fertile chip i DGP segur que augmenteu moltíssim les probabilitats d’embaràs exitós. I amb 18 fol·licles que t’han vist, encara augmenteu més les possibilitats!

Nosaltres seguim esperant a veure com evolucionen els nostres embrionets. El primer dia vam perdre 3 dels 13 òvuls fecundats, però la resta de moment avancen bé i a dia 3 els conservem tots 10. Esperem que n’arribin forces a dia 5! :love:

Molts ànims a totes!! Ens en sortirem!!
46XX

EntradaAutor: 46XX » dt. abr. 06, 2021 9:53 pm

Avui ha sigut la segona eco, 4 fol.licles, un de 15, i dos de 12... (i un de 8 que donen per per inmadur ja) i creuen que darrera del de 15 hi ha un altre adherit, però no n’estàn segurs, no es deixa veure bé, així que de moment aposten per aquests tres, tot i que encara han de crèixer, ens han dit que si dijous que és quan tinc la pròxima eco, no han crescut el que toca, si volem fer la punció o si la volem cancel.lar, perquè el de 15 si conten amb que estigui bé, però que nosaltres hem de decidir si fer la punció tenint només un o no.
Hem decidit esperar a dijous a veure si creixen o no, si ceixen anem a punció i si només en tinc un, cancelem.
Estem una mica de bajón, de moment seguixo amb el menopur i l’orgalutran fins dijous... en cas de que anés bé, la punció seria diumenge.
mar_ia
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

EntradaAutor: mar_ia » dc. abr. 07, 2021 9:44 am

Hola! Ahir ja us vaig poder llegir en calma i ara contestar-vos :)

Aicha i Laieta1986bcn, com van les betaesperes?

lila80 alguna notícia de les proves?

blanketa Segur que sí!!! 10 embrions a dia 3 està molt bé i que segueixi així!

46XX Moltíssima sort per demà! Esperem que hagin crescut per dijous i pugueu seguir endavant. Moltís ànims!

Fa unes setmanes vau estar parlant de si ho havíem explicat. En el nostre cas sí, als pares i germans i als 3 amics més propers, que per A o per B coneixen els nostres problemes de fertilitat. Per sort, mai ens han pressionat ni res, així que espero que quan comencem amb el procés segueixin igual jejeje

Vosaltres la medicació la vau comprar el mateix dia que vau començar el procés per la punció o la vau comprar abans? Aquesta setmana vull anar a preguntar a la farmàcia quan tardarien en tenir-la. No vivim a Barcelona i em fa por que coincideixi en cap de setmana o algo i que no arribi a temps... i comprar-la a Barcelona em fa por pel transport. Aixx paranoies de novata! jejeje
Uma31
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

EntradaAutor: Uma31 » dc. abr. 07, 2021 10:18 am

Hola noies!!

He estat desconectada i he volgut llegir-ho tot amb calma,

46XX ; Com aneu?? veig que les punxades no han sigut greus!! les meves tampoc, molesten però totalment suportable, això si, amb ganes que acabin ja..
quan heu de tornar, ja dijous? jo vaig anr-hi ahir, i he de tornar divendres a Eco.

Elantris: Si.. és increïble el que poden arribar a fer.. l'Umo força bé, desde el principi tenía molt clar que era el que tocava i que no li quedava altre opció que biòpsia, va passar 3/4 dies fotudet, però ara ja se li ha oblidat!!

Akasha : Realment no tinc molt clar el perque et donen les anticonceptives, imagino que deu ser per control.lar el cicle.. En vaig pendre nomès 11 de pastilles i al deixar-les em va baixar la regla i vaig començar les punxades..

mar_ia: Jo la medicació la vaig comprar el dia abans, normalment les farmacies no solen tenir-los tots, però si ho demanes l'endemà a primera hora ho tenen allà. no et preocupis! A mi, la enfermera em va recomanar tenir la medicació una mica abans per poder-la veure, etc..

Les que esteu en betaespera, com aneu?

A mi en un principi m'han dit que la punció no será massa més tard del proper dimarts.. a la Eco d'ahir es veien molts folicles i em va dir el Dr. que tot anava com havía d'anar, per tant a esperar que tot surti bé. I em va confirmar que la transferencia no podría ser en fresc.

Benvingudes totes les bones notícies, positius i noves incorporacions, m'encanta poder llegir-vos, que necesàri és..

Molts ànims sempre!
Laieta1986bcn

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. abr. 07, 2021 1:02 pm

Hola a totes!

Us vaig contestant:

46xx, moltíssima sort amb la eco d’avui, tan de bo pogueu tirar endavant amb la punció. Ara bé, si no ho veieu clar, val més la pena que posposeu i canvieu de medicació, hi ha noies que canviant la medicació els hi millora molt la resposta.

Uma molt bé! Ja tens la punció aprop. A mi tampoc em van fer la transfe en fresc. Es una mica rollu xq tot s’allarga mes pero diuen que per l’endometri es millor.

Mar_ia jo vaig demanar la medicació a la farmacia pero sense pagar-la. Després a mesura qhe la necessitava l’anava a buscar. De totes formes normalment triguen 8h en tenir-ho, es rapid.

Blanketa vas molt be! Tens oportunits de sobra per aconseguir-ho.

Aicha com portes l’espera?

Ego: jo la porto fatal! Continuo amb zero simptomes... ahir no em vaig poder aguantar mes i em vaig fer un pipi test d’aquests ultrasensibles d’amazon. Em va donar positiu super fluixet, aixi que estic molt contenta pero nerviosa, dema el repetire aviam si puja! Fins divendres no tinc la beta...

Un peto!
ambjdejan
Entrades: 194
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 07, 2021 4:05 pm

Ei Laieta, que bé!!!!
Ara a seguir amb l'espera... però si a 5 dies de la beta et dóna positiu està super bé!
Quants en vau posar, un o dos?
Ànims!!!!
Xantipa2
Entrades: 48
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

EntradaAutor: Xantipa2 » dc. abr. 07, 2021 9:22 pm

Hola Noies!

Veig que escriviu per aquí ara.

Entro dos segons, no estic al día de res.... Perdoneu-me ?-)

Estic de 9 setmanes ja, de cami a les 10 setmanes, i fins d'aquí 2 setmanes no torno a tenir visita amb la gine, i ja farem el triple screening.

Em trobo horrorosament malament desde que vaig tenir les perdues a finals de la setmana 5 casi les 6.

Moltes nàusees, vomits cada dos per tres, diarrea, un mal d'estómac 24h que no puc ni dormir, apenes menjo perquè ni tinc gana ni em senta bé. L'aigua fa temps què ni la oloro perquè la trec fora, i les olors insuportables, cada cosa que em fa fàstic (que es casi tot) pell de gallina i vomits.

A part del cansanci i de la son que tinc, semblo un oso perezoso.

En fi, amb el nen vaig estar aixi fins els 4 mesos, així que ho tinc coll avall que encara em queda...

Segueixo treballant tot i que no crec que trigui en agafar la baixa perquè la meva feina és moguda, em trobo fatal i m'ofego moltíssim al caminar i amb la mascareta ja ni os cuento.

Espero que estigueu tots bé. Les panxulines que segueixin creixent, les que teniu beta molta sort a totes i les que esteu en tractament o apunt d'iniciar-ho ànims i força!

Vaig a pendre la medicació i a punxar-me l'heparina, quin horror això també...

Petons!! :-()-)
Laieta1986bcn

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dj. abr. 08, 2021 8:47 am

Hola noies!

Entro rapid per contestar a la Ambjdejan! M’he posat un... avui m’he tornat a repetir el test i sembla que surt una mica més fosc, però res molt concluyent. Fins que no em fagi la beta no estaré tranquila!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Rider i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::