FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dl. oct. 18, 2021 12:02 pm

Hola noies!

Com esteu? jo encara estic esperant resultats del DPG dels 4 embrions que em quedaven... estic un xic desquiciada perquè fa molt ja... i també vull saber ja d'una vegada cap a on tirar en funció d'un resultat o un altre. Fa ja més d'un mes i els nervis em mengen per dins i a la nit, només tinc malsons, la veritat.

LifeChallenge: si, és normal com ets sents per tot el que estàs vivint. És un camí molt llarg i mentalment dur. Jo també m'he sentit tal i com expliques. Pel que fa a la 2a FIV, quan estiguis preparada ho sabràs, sentiràs quan és el moment. Guia't per la teva intuició.

Cris_bcn_21: El que expliques de la teva amiga embarassada, no et sentis malament pel que expliqués. A mi dissabte també em va passar el mateix, un dinar d'amigues i pum! estic embarassada, super bé, a la primera i amb 41 tacos que té la noia! no pateixis, és inevitable que el cor et faci una punxada molt forta.

Piruleta15: A quant estas ara de TSH? Tema punxades, segur que t'estàs sortint superbé! :ok: Com diu Núvolblanc al final t'acabes punxant a qualsevol lloc quan ja ho tens per mà. Pel que fa a la teva pregunta de 1 fol.licle, 1 òvul i que si amb l'estimulació te'n poden sortir més, la resposta "oficial" és no, però t'haig de dir que en el meu cas (que ningú m'ho va explicar 100% segur) a mi em van veure en un cicle 9 fol.licles i en un altre cicle 12 (em van dir que n'hi havien de millors segons els cicle), doncs al final, el dia de la punció en vam aconseguir 18. Em van dir que potser no es veien tots bé en el seu moment o que potser per la medicació de l'estimulació. Ja veus!

46xx: Com ho porteu? a quina fase esteu exactament ara? teniu resultats ja d'alguna etapa?

Rider: Tens data ja per la transfe? quina ilu, m'alegro molt per tu que hagis pogut arribar fins aquí. M'agradaria preguntar-te sobre allò que em vas comentar de la doctora de la SS sobre que la meitat dels casos de DGP són mal diagnosticats. Ho dius que amb el temps es "refan" i poden ser vàlids o perquè són mal diagnosticats i podrien ser bons? es que em vaig quedar amb molts dubtes quan ho vas dir.

Núvolblanc: Molts ànims! no decaigueu. Sabeu alguna cosa més? embrions a Blasto?

Neu21: A mi també m'agradaria unir-me a la teva petició de compartir experiència amb les que heu fet proves. Núvolblanc ens pots explicar sobre les teves?

Noies, algú que em pugui explicar tant si la histeroscòpia com la biòpsia d'endometri (les 3 proves) si són doloroses? preu? us ha donat molt informació?
Pel que fa a la prova de coagulació, és la mateixa que la de les trombofílies? vull dir, amb un hemograma complert es fa prou? o es més específic? perdoneu per la meva ignorància... i finalment, pel que fa a la de tiroides, simplemente es mirar el nivell de la TSH, els anticossos i la T4L, oi? o n'hi ha de més específiques?

Us agrairé molt les vostres respostes, si us plau.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. oct. 18, 2021 8:31 pm

Hola Clip!

Doncs tsh la tinc a 4,7 tot i que espero dia 26 que m'hagi baixat (ara prenc 0,50 Eutirox). Em van assegurar que baixaria (no ho tinc clar jo però seré +).

Quina sort tema dgp! Jo la demano però diuen que no, no sóc candidata.... Que sóc jove i que no hi ha res per fer-la no ho sé...

Pel que fa punxades ja en porto 4! De moment prou bé.

Ostres que fort tema fonicles que expliques! Jo ho preguntava perquè de febrer a ara m'han vist 4 menys i em sembla que ha baixat molt, però van dir que eren molt petits i penso igual encara algun no es veia i ara creixen amb estimulació i es fan visibles... Tinc antimulleriana normal per edat i trobo que 10 fonicles és poc....

Intento anar pas a pas però no paro de pensar en la visita de control i que estigui anant bé... Realment com dieu s'acaba convertint en l'únic que penses durant el dia pfff.

A veure com va el teu anàlisi!!! Espero bones notícies.

Núvol blanc espero que tu tmb tinguis bones notícies!!!

Per cert perdoneu que pregunti però... Penseu que edat pot influir a anar millor o pitjor?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. oct. 18, 2021 9:50 pm

Per cert aprofito.... Algú sap si a Dexeus fan puncions O transferències caps de setmana O festius?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. oct. 18, 2021 10:24 pm

Piruleta15 ha escrit:Per cert aprofito.... Algú sap si a Dexeus fan puncions O transferències caps de setmana O festius?


A mi em va agafar la meva estimulació en mig de setmana santa i la gine ens va dir… i ho recordaré sempre, els òvuls no entenen de festius ni de sants, jajajajaja. La meva punció va caure en diumenge i la transfer en dissabte. Els metges fan guàrdies, com a qualsevol hospital…

A mi la tsh em va baixar relativament ràpid, tb prenc eutirox de 50, de 6.8 em va baixar a 1.3 i ara m’ha pujat a 2.4 però em mantenen la dosis de 50.

En quant als fo.licles, és tot un món, per exemple, jo de 4 que en tenia abans de començar l’estumulació, vaig anar a punció al final amb 6, però només 2 eren madurs. En canvi, la meva dona abans de començar la seva estimulació en tenia 11, i a punció va a anar amb 4 i només 2 madurs. Jo vaig fer protocol curt i em van crèixer més dels que tenia inicialment, en canvi la meva dona va fer protocol llarg i no li va crèixer gairebé res… d’11 que tenia va passar a tenir 4, i només 2 madurs, doncs ja em diràs.

Intenta no ficar-te al cap el número, només necessites un de bo per tenir embaràs, mira’ns a nosaltres, vam tenir només un embrió i va donar embaraç, tot i que el vam acabar perdent a la setmana 8.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dt. oct. 19, 2021 10:15 am

Hola, boniques!

Intento contestar el tema proves que demanava la Clip.

A mi histeroscòpia diagnòstica, biòpsia endometrial i test Emma/Alice em van costar 850€. Només una mica de molèstia, però cap dolor. Et posen anestèsia local. No em van trobar res, però el gine em va dir que 1/3 de les dones que atenia els sortia alterat, i això pot ser causa de tot tipus d'avortaments i fallades d'implantació. Conec a una noia que l'hi va sortir. Crec que sí pots val la pena fer-la...

De proves de coagulació sé que n'hi ha una de més bàsica i una de més extensa, normalment a la SS te les demanen, diria que no és un hemograma general, però no hi entenc gens!

I tiroides sí, TSH+T4 és el que em van demanar.

Clip: T'entenc perfectament el neguit amb el DGP!!! Jo també estic a l'espera, i se'm fan eterns els dies. A mi m'han dit 2-3 setmanes, per això. Si estàs nerviosa jo trucaria al laboratori, el no ja el tens!

Piruleta15: 10 fol.licles està molt bé!!! A veure què et diuen del creixement, ja et deu faltar ben poc per a la visita de control! Jo tinc dos blastos finalment, ara congeladets.

46XX: Em sap molt greu que tinguéssiu un avortament a les 8s després de passar tot el procés. Personalment em fa una por terrible que això em pugui passar... Et puc preguntar si l'embrió que vau perdre havia fet DGP?

Molts ànims, noies!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. oct. 19, 2021 11:21 am

núvolblanc ha escrit:Hola, boniques!

Intento contestar el tema proves que demanava la Clip.

A mi histeroscòpia diagnòstica, biòpsia endometrial i test Emma/Alice em van costar 850€. Només una mica de molèstia, però cap dolor. Et posen anestèsia local. No em van trobar res, però el gine em va dir que 1/3 de les dones que atenia els sortia alterat, i això pot ser causa de tot tipus d'avortaments i fallades d'implantació. Conec a una noia que l'hi va sortir. Crec que sí pots val la pena fer-la...

De proves de coagulació sé que n'hi ha una de més bàsica i una de més extensa, normalment a la SS te les demanen, diria que no és un hemograma general, però no hi entenc gens!

I tiroides sí, TSH+T4 és el que em van demanar.

Clip: T'entenc perfectament el neguit amb el DGP!!! Jo també estic a l'espera, i se'm fan eterns els dies. A mi m'han dit 2-3 setmanes, per això. Si estàs nerviosa jo trucaria al laboratori, el no ja el tens!

Piruleta15: 10 fol.licles està molt bé!!! A veure què et diuen del creixement, ja et deu faltar ben poc per a la visita de control! Jo tinc dos blastos finalment, ara congeladets.

46XX: Em sap molt greu que tinguéssiu un avortament a les 8s després de passar tot el procés. Personalment em fa una por terrible que això em pugui passar... Et puc preguntar si l'embrió que vau perdre havia fet DGP?

Molts ànims, noies!!!


No, no hem fet dgp, fins a on jo se, la dgp te la fan quan tens varis avortaments de repetició, i fins ara, només hem passat per un. Pensa que nosaltres anem a repro perquè som dues noies, mai ens hem intentat quedar embarassades de manera natural… Igual que els test emma/alice i la biòpsia, són proves que solen fer-te quan tens varis fallos d’implantació.
46XX l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 19, 2021 1:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dt. oct. 19, 2021 12:30 pm

Bon dia lluitadores!

A veure si em podeu ajudar, les que heu fet DPG, em podeu dir quan temps us ha trigat en donar resultats, si us plau? es que avui he tornat a trucar per enèsima vegada i em diuen que el laboratori va tard... i jo estic que em pujo per les parets. Tard per mi es 3 setmanes i mitja, però no 5 setmanes. I per més inri m'ha de venir la regla avui, i clar, sense resulats ja allargarem 1 mes més del compte. L'extracció va ser el 14 d'agost i en res estem ja a novembre... en fin :-o00m
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dt. oct. 19, 2021 1:28 pm

Hola noies!
Com anem?
Ja veig que algunes desesperant (sí que és horrible, Clip, més quan va per cicles la cosa. Si s'enderrereix saltes al cicle següent).
Espero que segueixis bé amb el creixement fol•licular, piruleta15.
46XX: com seguiu vosaltres?

Avui he tingut ecografia, el dissabte m'ha de venir la regla i jo pensava que començaria però no! Resulta que tinc un cos luti (normal a la fase lutia) que no Lu ha fet gràcia a la Dra i m'ha posat anticonceptius 14 dies a partir de que em vingui la regla. :ufs:
En fi, allò que dèiem de la paciència. És així. Tu fas les teves càbales (no s'hauria de fer però no es pot evitar) i després doncs tot capgirat.
En fi, a seguir endavant que altra no hi ha.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. oct. 19, 2021 6:22 pm

Hola noies,

Que bé que va aquest fòrum! Doncs mireu, jo porto ja una part... Demà 1a eco a veure com van les primeres punxadetes. Que per cert... Tot i que de moment força bé ja començo a tenir molèsties als ovaris de tant en tant i penso ufff... Només Porto 5....

Espero que tot vagi ràpid perquè tinc ganes d'acabar!!!! Es fa taaaaaaaant llarg.

Us envio ànims a totes les que la cosa no ha anat bé (descanseu, desconecteu i torneu si cal).

I la resta a topeeee positives a topeeeee
LuisCosta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 08, 2021 12:52 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: LuisCosta » dc. oct. 20, 2021 10:48 am

Crec que alguna ponència del congrés en línia "Aprèn i Educa" de Up!family que comença avui fins al dissabte 23, parlaran de reproducció assistida. Si us interessa, el registre és gratis.

https://universidaddepadres.es/evento-online-2021/
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Neu21 » dc. oct. 20, 2021 6:13 pm

Bona tarda,
Finalment hem tingut visita i ens han explicat les proves a fer.. Cultius, Histeroscopia, analitica trombofilies. Tot aixo de cara a revisar i descartar problemes d'implantació abans de transferir el darrer embrió. Per altra part ens recomanen canviar a cicle natural. Es a dir, hem fet:
1a en fresc. Embaras no evolutiu a partir setmana 7
2a i 3a congelats i amb cicle substituït. Negatiu
L'explicació que ens donen es que tot i haver aconseguit un gruix d'endometri dins de parametres, pero una mica al limit, ha fet falta molta medicació..
M'ha sobtat una mica aquest canvi.. Sobretit perque he pres moltissim estradiol i progesterona els dos darrers.. I ara canvi d'estratègia.. En fi, confiarem! Però volia saber si alguna si ha trobat.
Anims les que esteu fent estimulació!! Una abraçada i amb ganes de seguir compartint
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dj. oct. 21, 2021 8:05 pm

Com aneu, noies?

46XX: Merci! Com seguiu vosaltres?

Crisbcn21: Ànims! Quin rotllo quan s'endarrereix, espero que s'arregli ràpid la cosa.

Neu21: Sembla bona estratègia provar el cicle natural, no? Per allò de "si vols resultats diferents prova a fer coses diferents"! A priori té bona pinta, aprofitar les teves pròpies hormones i no arrossegar tanta medicació! De fet, si mai arribés a fer transfer, a mi m'agradaria que fos en cicle natural.

Piruleta15: Com va anar el primer control?

Clip: Saps alguna cosa?

Jo demà tinc la primera visita postpunció per revisar com estic després del xute hormonal. Per cert, m'ha vingut una reglassa com feia anys que no tenia!

Una abraçada, guapes!!!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. oct. 21, 2021 8:49 pm

Noies!

Com ho porteu? Alguna nova notícia?

Confieu en els metges, en tema protocols. Jo ho estic intentant suposu que perquè és el 1r cop i em deixo portar...

Ostres núvol blanc després punció ve la regla? No ho sabia!

Doncs mireu el 1r control no sé què dir... Va veure un fonicle més que l'altre ginecòloga em va dir. En total 11 (poc per tenir una antimulleriana de 2 i mig penso).

Dels 11 confia sobretot en 8 que estaven en 1r control entre 12 mm i 7mm. Els altres 3 eren de 5/6 i em va dir que de moment no els feia cas (si creixien bé sinó res). Estradiol a 800.

La veritat ... Com sóc nova tot ho veig poc. Penso...8 imagineu que després treuen 6, que d'aquestes passen a 3 i que de 3.... Tot es redueix molt no ho sé.

Què penseu?

Estic o intento ser súper positiva però no ho sé.

Núvol blanc transferència aviat?

Una abraçada enorme noies!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. oct. 21, 2021 10:58 pm

clip ha escrit:Hola noies!

Com esteu? jo encara estic esperant resultats del DPG dels 4 embrions que em quedaven... estic un xic desquiciada perquè fa molt ja... i també vull saber ja d'una vegada cap a on tirar en funció d'un resultat o un altre. Fa ja més d'un mes i els nervis em mengen per dins i a la nit, només tinc malsons, la veritat.

LifeChallenge: si, és normal com ets sents per tot el que estàs vivint. És un camí molt llarg i mentalment dur. Jo també m'he sentit tal i com expliques. Pel que fa a la 2a FIV, quan estiguis preparada ho sabràs, sentiràs quan és el moment. Guia't per la teva intuició.

Cris_bcn_21: El que expliques de la teva amiga embarassada, no et sentis malament pel que expliqués. A mi dissabte també em va passar el mateix, un dinar d'amigues i pum! estic embarassada, super bé, a la primera i amb 41 tacos que té la noia! no pateixis, és inevitable que el cor et faci una punxada molt forta.

Piruleta15: A quant estas ara de TSH? Tema punxades, segur que t'estàs sortint superbé! :ok: Com diu Núvolblanc al final t'acabes punxant a qualsevol lloc quan ja ho tens per mà. Pel que fa a la teva pregunta de 1 fol.licle, 1 òvul i que si amb l'estimulació te'n poden sortir més, la resposta "oficial" és no, però t'haig de dir que en el meu cas (que ningú m'ho va explicar 100% segur) a mi em van veure en un cicle 9 fol.licles i en un altre cicle 12 (em van dir que n'hi havien de millors segons els cicle), doncs al final, el dia de la punció en vam aconseguir 18. Em van dir que potser no es veien tots bé en el seu moment o que potser per la medicació de l'estimulació. Ja veus!

46xx: Com ho porteu? a quina fase esteu exactament ara? teniu resultats ja d'alguna etapa?

Rider: Tens data ja per la transfe? quina ilu, m'alegro molt per tu que hagis pogut arribar fins aquí. M'agradaria preguntar-te sobre allò que em vas comentar de la doctora de la SS sobre que la meitat dels casos de DGP són mal diagnosticats. Ho dius que amb el temps es "refan" i poden ser vàlids o perquè són mal diagnosticats i podrien ser bons? es que em vaig quedar amb molts dubtes quan ho vas dir.

Núvolblanc: Molts ànims! no decaigueu. Sabeu alguna cosa més? embrions a Blasto?

Neu21: A mi també m'agradaria unir-me a la teva petició de compartir experiència amb les que heu fet proves. Núvolblanc ens pots explicar sobre les teves?

Noies, algú que em pugui explicar tant si la histeroscòpia com la biòpsia d'endometri (les 3 proves) si són doloroses? preu? us ha donat molt informació?
Pel que fa a la prova de coagulació, és la mateixa que la de les trombofílies? vull dir, amb un hemograma complert es fa prou? o es més específic? perdoneu per la meva ignorància... i finalment, pel que fa a la de tiroides, simplemente es mirar el nivell de la TSH, els anticossos i la T4L, oi? o n'hi ha de més específiques?

Us agrairé molt les vostres respostes, si us plau.

Si, porque es refan. Em van dir que molts embriones aneuploides tenen posibilitat d autorepararse i que els que no es reparen o no implanten o aborten directament
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » ds. oct. 23, 2021 1:39 pm

Ayer me hicieron la transferencia de 1 embrion de clase A.
El de mejor calidad....
El otro esta a la espera pero creo que no superara de hoy.
El tercero se paro.....
No se , tanto esfuerzo para 1 solo embrion....
Espero que se quede conmigo pero estoy de bajón .
No se , tengo incoados abajo y dolor de pecho pero no si es la medicación o mi cabeza......
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. oct. 24, 2021 11:44 am

Rider molta força!!!!

Jo estic al final d'estimulació, últim dia. Em van dir que 8 anàven molt bé, però que podien acabar creixent la resta.

Fins ara estava súper bé, però avui em trobo fatal. Un mal d'estómac horrible...fins i tot ganes de vomitar. Estic agoviada!!!!

Espero que totes aneu anant bé i tenir bones notícies aviat!
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dg. oct. 24, 2021 6:19 pm

Ostres últim dia Piruleta15! Molta sort per la punció. Rider, molts ànims i ara toca relaxar-se i esperar que tot surti bé. Entenc el que et passa amb el desànim, però cal anar pas a pas.
Jo estic esperant que em vingui la regla i sembla que quan més vols que vingui més triga. No estic embarassada eh! Però he de començar els anticonceptius i no tinc paciència! Hauré de fabricar-ne perquè tot aquest procés és llarg i pesat i si estic així al principi, mareta meva!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. oct. 25, 2021 6:36 pm

Al final un dia més de medicació!!! A alguna un dia més li ha servit d'alguna cosa? Perquè jo un dia només no ho veig clar....

Demà torno a tenir visita per si ha valgut la pena allargar...

Ais noies estic ja que no puedo más!!!

Una abraçada!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dt. oct. 26, 2021 10:24 am

Hola a totes!

Després d'uns mesos de descans i proves tornem a començar.
Com que ens vam quedar sense embrions haviem de començar un nou cicle d'estimulació i va coincidir amb la jubilació del metge que ens portava al CIRH, així que canvi i inici de tot, aquest cop amb la Dra. Prada.
Per descartar problemes que haguéssin dificultat les implantacions dels embrions ens va recomanar fer un Comet al meu marit i una histeroscopia i Alice i Emma a mi, resultats: alta fragmentació de l'esperma del meu marit i jo infecció a l'endometri, pel meu marit hem estat prenent Androferti i cúrcuma amb piperina i en el meu cas tanda d'antibiòtics i 3 tandes de probiòtics i repetició posterior del Emma per comprovar que l'infecció havia desaparegut. També van repetir trombofilies ja que l'alteració que vaig tenir era molt lleu i si podiem evitar punxar heparina de nou i van sortir negatives, així que comencem sense heparina aquest nou tractament. També vam actualitzar antimulleriana 0.55 així que amb totes aquestes dades la recomanació ha estat protocol llarg.
Dijous 14 vaig començar a punxar-me Decapeptyl i ahir, un dia posterior a la regla Menopur, divendres tindrem el primer control a veure amb quants fol·licles partim i a veure que ens depara aquesta estimulació.

Molts ànims a totes i prometo anar posant-me al dia, perdoneu que no personalitzi!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. oct. 29, 2021 4:43 pm

Hola a tothom!

Com va tot? Algú a mig o iniciant procés? Està tot molt parat això!

Bé, jo com tothom fa per aquí, us volia compartir com ha anat tot ja que ja estic al final.

Per tot estar bé de 12-13 fonicles vaig arribar amb 5 guais i 3 que es podien enganxar.

Punció: 5 (1r bajón)
1a trucada: 4 bé de 5.
Fecundats: 2

Molt trist tot... Només em queda agafar-me fort a la meva edat i pensar que seran de qualitat i arribaran al final. Si alguna em vol explicar experiències positives al respecte amb aquests números m'animarà molt! És la 1a fiv i anava molt animada fins ara.

Una abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::