FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dt. des. 14, 2021 6:55 pm

Hola!
Primer de tot, Pik8, tant de bo que et surti finalment positiva l'analítica. Fa una ràbia que surti negatiu. Jo no vaig fer cap test simplement perquè estava cagada de que sortís negatiu. Us queda algun embrionet més?

Primavera1985, t'entenc perfectament amb això de les relacions socials. Jo ja fa unes setmanes vaig dir que no hi aniria a la reunió nadalenca d'un grup. Saben pel que estic passant i una d'elles embarassada i l'altra amb un bebè doncs es parlarà del tema, evidentment i així ha de ser. Doncs ho vaig dir amb tota la cautela i fent èmfasi que es tracta d'un problema MEU. I tot i així es van super emprenyar. I saps què? Que em van decebre elles a mi. Per mi ja no és el mateix i si he de perdre amistats doncs mira. Al cap i a la fi, si no són capaces d'entendre una cosa tan simple com: necessito poder apartar-me de situacions que em fan mal, doncs au, no sé per a que vull aquestes amistats, pel fet de dir són les meves amigues? Doncs per això no em calen. De fet, ara estic embarassada de molt poquet però això no em fa oblidar la seva poca empatia i no hi aniré perquè no tinc ganes.

He llegit tot el que has passat i, mare meva! Et desitjo tota la sort del món amb aquest embrionet que et queda!!!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dc. des. 15, 2021 3:43 pm

Hola a totes!!!

Ja fa molt temps que no estic activa al fòrum... us escric per comentar-vos que ara estic de casi 38 setmanes!!!! ja encarant el part! Encara tinc moments que no m'ho crec!
Us envio molts petons a totes, felicitats a tots aquests positius que llegeixo i molts ànims a les que encara no ho heu aconseguit.
Sobretot paciència i fer totes les proves que calgui!!! Si algú vol consultar-me alguna cosa aqui estic!

Una abraçada molt gran!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. des. 15, 2021 5:12 pm

Rakele a mi sí que m'agradaria fer-te una pregunta...

Com és que el nombre d'òvuls va ser al doble a la teva 2a FIV? Quin va ser el canvi? Tot es va doblar no?

Moltes gràcies :)
Anna1987
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 14, 2021 3:26 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna1987 » dc. des. 15, 2021 5:47 pm

Hola, noies!

Primavera1985, moltíssimes gràcies pel que expliques. Veure que no soc l'única que es troba en aquesta situació amb les amistats m'ajuda molt... I tots els consells de l'alimentació em van molt bé. Així que no m'has atabalat gens, al contrari!!

Cris_bcn_21
Ostres, et dic el mateix... em sap molt de greu el que et va passar amb les amigues. M'he trobat en situacions iguals i em sembla increïble com alguna gent reacciona tan malament.... No ho entenc, francament. Una psicòloga em va dir que l'estrès que passem les persones que vivim processos de reproducció assistida és comparable al que es passa en casos de càncer o malalties cardíaques. No entenc com algunes persones no poden entendre el que representa... Però en fi, és exactament el que tu dius, que et deceben elles a tu...

Molts ànims a totes, em dona molta força llegir-vos! :***:
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dc. des. 15, 2021 8:45 pm

Piruleta15 ha escrit:Rakele a mi sí que m'agradaria fer-te una pregunta...

Com és que el nombre d'òvuls va ser al doble a la teva 2a FIV? Quin va ser el canvi? Tot es va doblar no?

Moltes gràcies :)


Hola!

A la segona FIV, per l'estimulació em vaig medicar amb més quantitat que a la primera i durant més dies (a la 1a FIV van ser 11 dies i a la 2a 14 dies d'estimulació).. realment a la segona clínica van optimitzar molt més els resultats i van mirar-ho molt bé abans de fer la punció. Jo també anava més preparada, vaig fer acupuntura durant varis mesos abans i jo mateixa em notava molt més preparada i confiada. Vaig fer la primera a Institut Marqués (no ho recomano gens), i la segona a FIVObradors (un 10!!).

A més, va resultar que el meu company tenia molta fragmentació de l'adn de l'esperma, i a la primera FIV no ho van mirar.. van dir que no era necessari.. Llavors abans de la segona FIV vam fer l'estudi COMET on es va veure que tenia molta fragmentació i després vam utilitzar el Fertile Chip a l'hora de triar els millors espermatozoides.. jo crec que això va marcar molta diferència i que per aquest motiu vam aconseguir triplicar el nombre de blastos.

Espero haver-te ajudat!!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Ariro » dc. des. 15, 2021 10:30 pm

Hola!
Fa mil que no escric però la historia de l'Anna1987 m'ha fet entrar. Anna t'envio molts ànims i vull dir-te que em sento identificada amb el que expliques, tant del vostre procés com de les relacions socials. És un drama veure fotos d'ecos de parelles que ja van pel tercer o d'altres que t'escriuen 14 setmanes després de casar-se donant la notícia...
Aquest és el nivell del nostre entorn i costa lidiar amb tot plegat. I a sobre un altre final d'any sense aconseguir el nostre objectiu, sens dubte per mi i el meu procés infèrtil el pitjor moment de l'any.

Nosaltres a l'octubre vam fer primera transfer d'un embrió bo genèticament (amb DGP passat) i tot i anar amb heparina i adiro per un tema de coagulació (possible SAF), el nostre blasto no va implantar.
A partir de la beta negativa m'he fet dues proves més: KIR i test endomeTRIO (Emma Alice Era). Però tot ha sortit bé: endometri sense patògens, bé de microbiota i ben receptiu. I kir Bx, que no és el xungu, per sort.
Realment volia que em sortís que m'havia de xutar lactobacillus o fer 12 hores més de progesterona de cara a la transfer però no... jo he de ser el cas complicadet, el de causa immunològica... i que necesita més que heparina i adiro.

Buff, he passat uns dies bastant xunguis des del resultat de la prova de l'endometri. Però bueno, ja estic millor i amb ganes de seguir lluitant...
Com tu, segurament a la propera també aniré amb més medicació (possiblement dolquine), i també em fa por, molta, pensar que pot tornar a passar el mateix: fallada d'implantació (i a sobre d'un embrió genèticament bo) tot i tenir perfecte l'endometri a nivell microbiota i receptivitat.

Molts ànims a les que som casos xunguis. I enhorabona a les panxes FIV, aquestes a mi no em saben greu, al contrari!

Per cert. Si a algú se li acut alguna prova més a fer, sóc tota orelles, o ulls :)
Crec que poca prova em falta per tenir-les totes, però qui sap! Que per aquí sou molt cracks!!
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Pik8 » dj. des. 16, 2021 6:53 am

Bon dia,

Si, em queden dos embrions mes però estic sota mínims emocionalment… aquesta vegada pensava que aniria bé… ja que a mi m’han fet moltes proves i estic bé, i ell només tenia cadena doble que amb una prova alhora de fer la tria això no era cap problema… els dos tenim 32 anys… i tot i així, merda. Aixo es molt dur i a mes es això que dieu… les amistats no ajuden gens…. A mi també m’ha passat aixo que dieu…. Jo tenia 4 amigues molt amigues i des de que he començat el tractament han desaparagut… com si res estigues passant jo. A mes, la resta de la colla ( en total som 10) van fent aniversaris de petits/es de 1-2-3 anys i fent sopars per anunciar embarassos… em passejo pel meu poble i tot son gent de la meva edat amb petits/es i es molt dur tot plegat… ara mateix tinc la sensació que marxaria ben lluny i no torneria fins que aixo s’hagués acabat! Sense haver de fer bona cara a ningú i puguen tenir dies dolents i dies no tan dolents.

Canviant de tema, a mi la dieta no em van fer canviar res, de fet no em van treure ni el tema… em van dir tres dies de repos relatiu i el 4 vida normal.

Una abraçada!
Anna1987
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 14, 2021 3:26 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna1987 » dj. des. 16, 2021 3:08 pm

Hola, boniques!

Em tranquil·litza saber que no estic sola amb això de l'entorn social. Veig que és una preocupació i un patiment compartit, així que us envio molts ànims a totes. Comparteixo fil per randa totes les sensacions que expliqueu...

Ariro Molts ànims per a tu també. Comparteixo amb tu la duresa d'aquests moments de final d'any, quan mires enrere i penses: Amb tot el que he fet, encara no ho he aconseguit... L'any passat vaig tenir molt aquesta sensació, tant de bo enguany pugui ser diferent. Quin greu això que expliques de la vostra trànsfer... Però si ara dius que us han trobat això del KIR, doncs endavant! A atacar-ho i segur que la propera transferència acaba sent un èxit! No perdis les ganes de seguir lluitant. A mi no se m'acudeixen més proves per dir-te... Quan et tocarà la propera transferència?

Pik8 Només volia enviar-te els millors desitjos amb aquests dos embrions que et queden. Entenc que amb la teva edat i el teu historial ha estat decebedor, però pensa que és qüestió d'insistir i no perdre la força. Entenc molt bé com et sents, però hem de ser fortes, apartar-nos de qui necessitem apartar-nos, i concentrar-nos en el nostre procés, que hem de confiar que acabarà tenint un final feliç. I moltes gràcies pels consells de la dieta. A mi ahir el metge em va comentar que hi ha qui diu que la lactosa, el gluten, etc. com que són aliments inflamatoris podries jugar en contra, però que no hi ha res demostrat... No ho sé, sembla que si pots fer alguna cosa proactivament, com deixar de menjar això o allò, et sents millor, tot i que qui sap la repercussió que realment té...

Una abraçada a totes :-()-)
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Pik8 » ds. des. 18, 2021 9:20 am

Bones… només em passava per dir-vos el que ja sabíem… analítica negativa i ara fins el febrer res de res… a mes sense canvis… tot ho farem igual… ni mes proves ni res.. així que ens estem plantejant amb la meva parella posar-ne dos per veure si hi ha mes possibilitats…

Algú ho ha fet?
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » ds. des. 18, 2021 4:06 pm

Hola Pik8,
T'escric per a donar-te molts ànims. Pel que preguntes, no me n'he posat dos així que no sé què dir-te però pel que he llegit i per lògica, crec que sí hi ha més possibilitats.
De totes maneres, si tu no estàs segura de tornar a fer el mateix, proposa a la clínica algun canvi O proves. T'ho han justificat el fet de repetir-ho tal qual i esteu conformes?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. des. 18, 2021 7:33 pm

Pik8. Quin greu, ànims preciosa.
Pel que fa posar-ne dos.... depèn com t'ho miris....si sabéssim segur que ha d'anar bé,guai, però potser no va bé i perds una possibilitat per més endavant,O potser implanten els dos O un.. és díficil decidir,i sigui com sigui, el que decidiu serà perfecte.
Em spa greu però al haver-me reincorporat a final d'any al fòrum,no m'ha donat temps a posar-me al dia! Quant porteu en la recerca?com estàs tu anímicament ?has fet algo de preparatori per la trans?

Una abraçada
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. des. 19, 2021 1:43 pm

rakele ha escrit:Hola a totes!!!

Ja fa molt temps que no estic activa al fòrum... us escric per comentar-vos que ara estic de casi 38 setmanes!!!! ja encarant el part! Encara tinc moments que no m'ho crec!
Us envio molts petons a totes, felicitats a tots aquests positius que llegeixo i molts ànims a les que encara no ho heu aconseguit.
Sobretot paciència i fer totes les proves que calgui!!! Si algú vol consultar-me alguna cosa aqui estic!

Una abraçada molt gran!

Rakele, a la primera fiv el seminograma del teu marit era normal?
T ho pregunto perque el meu marit te normozoospermia y li han demanat un comet , per si hi hagues fragmentació .Dentro de poc tindrem resultats..
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dg. des. 19, 2021 5:53 pm

Rider ha escrit:
rakele ha escrit:Hola a totes!!!

Ja fa molt temps que no estic activa al fòrum... us escric per comentar-vos que ara estic de casi 38 setmanes!!!! ja encarant el part! Encara tinc moments que no m'ho crec!
Us envio molts petons a totes, felicitats a tots aquests positius que llegeixo i molts ànims a les que encara no ho heu aconseguit.
Sobretot paciència i fer totes les proves que calgui!!! Si algú vol consultar-me alguna cosa aqui estic!

Una abraçada molt gran!

Rakele, a la primera fiv el seminograma del teu marit era normal?
T ho pregunto perque el meu marit te normozoospermia y li han demanat un comet , per si hi hagues fragmentació. Dentro de poc tindrem resultats..



hola!!!

Doncs, abans de la primera FIV a ell el van operar de varicoceles per la seguretat social, el seu seminograma era normal però justet en mobilitat, amb la operació va millorar una mica però no massa.
És molt important fer el COMET ja que a la primera FIV van considerar que no era necessari però realment amb els antecedents del varicoceles tenia molts números de tenir fragmentació de l'adn... pensem que va ser una cagada de la clínica no fer almenys el Fertile Chip.. Tot i tenir un seminograma aparentment normal, hi pot haver fragmentació!
Hi ha clíniques que el COMET i el fertile chip el fan per defecte a tothom.. que és com hauria de ser.
Espero haver-te ajudat!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
FentMaster_RA
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: FentMaster_RA » dg. des. 19, 2021 6:21 pm

Pik, t'envio molts i molts ànims.
El que preguntes és molt personal però jo no posaria 2 embrions perquè si hi ha quelcom que no tens prou bé i és justament la causa de la no implantació, llavors els perds de cop. Jo et diria que és molt important mirar més coses per si pots anar a la següent transfer amb millors garanties. Encara que a la clínica et diguin que no cal!! Imagino que ja ho has mirat, però assegura't de tenir bona Vit.D (almenys 30, ideal 50) i TSH per sota de 2'5. Són importantíssims aquests dos paràmetres. I si vols proves avançades, mirar endometri (a mi m'acaba de sortir no òptim), factors de coagulació, histeroscòpia... Molt important intentar esbrinar si hi ha algo per no fer idèntic en el següent intent! La clínica a vegades ja li sembla bé fer tot igual, les proves les hem de fer a part, nosaltres soles proactivament!!
Anna87, Ariro, ànims! Està guai que a la propera aneu amb algo diferent. És vital!!
Rakele, qui pogués estar ja en la teva recta final. Espero que sigui així el 2022, per moltes de nosaltres!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. des. 19, 2021 10:38 pm

Noies ara que llegeixo això....el tema de veure si endometri és òptim (ERA oi la prova?) Volia preguntar.... En quin moment es fa la prova? I que passa sinó és òptim? Cal fer-se proves fins que és òptim? Es pren alguna cosa per aconseguir que ho sigui?

Jo pensava que la progesterona ja feia que tot això estigués en condicions per acceptar el blasto quan el posen...

A veure si algú ho sap explicar. Estic fent un súper màster! A les clíniques flipen amb tot el que sé jajajajaja i és de tant llegir!!! Podríem fer un llibre de totes les proves i experiències individuals eh jaja

Una abraçada i ànims a aquelles que heu tingut negatius... Esborreu i torneu a començar és el que faré jo! Fins que ho aconsegueixi!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. des. 20, 2021 10:05 am

Piruleta15 ha escrit:Noies ara que llegeixo això....el tema de veure si endometri és òptim (ERA oi la prova?) Volia preguntar.... En quin moment es fa la prova? I que passa sinó és òptim? Cal fer-se proves fins que és òptim? Es pren alguna cosa per aconseguir que ho sigui?

Jo pensava que la progesterona ja feia que tot això estigués en condicions per acceptar el blasto quan el posen...

A veure si algú ho sap explicar. Estic fent un súper màster! A les clíniques flipen amb tot el que sé jajajajaja i és de tant llegir!!! Podríem fer un llibre de totes les proves i experiències individuals eh jaja

Una abraçada i ànims a aquelles que heu tingut negatius... Esborreu i torneu a començar és el que faré jo! Fins que ho aconsegueixi!



Què tal? Vas anar al final a altres cliniques??

A la resta molts d’ànims!! Al final s’acaba aconseguint!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dl. des. 20, 2021 10:15 am

Piruleta15 ha escrit:Noies ara que llegeixo això....el tema de veure si endometri és òptim (ERA oi la prova?) Volia preguntar.... En quin moment es fa la prova? I que passa sinó és òptim? Cal fer-se proves fins que és òptim? Es pren alguna cosa per aconseguir que ho sigui?

Jo pensava que la progesterona ja feia que tot això estigués en condicions per acceptar el blasto quan el posen...

A veure si algú ho sap explicar. Estic fent un súper màster! A les clíniques flipen amb tot el que sé jajajajaja i és de tant llegir!!! Podríem fer un llibre de totes les proves i experiències individuals eh jaja

Una abraçada i ànims a aquelles que heu tingut negatius... Esborreu i torneu a començar és el que faré jo! Fins que ho aconsegueixi!


Jo em vaig fer Alice i Emma perque Era tenint la nena no calia, ja sabiem quina era finestra implantació. Amb Emma van veure que tenia infecció endometri i amb tractament antibiotic i probiotics va desapareixer, vam depetir la prova al cap d’un mes. En el nostre cas portavem 3 transfer negatives i ara un cop feta la prova amb nova fiv hem aconseguit embaràs. La prova es fa al final del cicle quan endometri està gruixut.

Molta sort!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dl. des. 20, 2021 3:48 pm

rakele ha escrit:
Rider ha escrit:
rakele ha escrit:Hola a totes!!!

Ja fa molt temps que no estic activa al fòrum... us escric per comentar-vos que ara estic de casi 38 setmanes!!!! ja encarant el part! Encara tinc moments que no m'ho crec!
Us envio molts petons a totes, felicitats a tots aquests positius que llegeixo i molts ànims a les que encara no ho heu aconseguit.
Sobretot paciència i fer totes les proves que calgui!!! Si algú vol consultar-me alguna cosa aqui estic!

Una abraçada molt gran!

Rakele, a la primera fiv el seminograma del teu marit era normal?
T ho pregunto perque el meu marit te normozoospermia y li han demanat un comet , per si hi hagues fragmentació. Dentro de poc tindrem resultats..



hola!!!

Doncs, abans de la primera FIV a ell el van operar de varicoceles per la seguretat social, el seu seminograma era normal però justet en mobilitat, amb la operació va millorar una mica però no massa.
És molt important fer el COMET ja que a la primera FIV van considerar que no era necessari però realment amb els antecedents del varicoceles tenia molts números de tenir fragmentació de l'adn... pensem que va ser una cagada de la clínica no fer almenys el Fertile Chip.. Tot i tenir un seminograma aparentment normal, hi pot haver fragmentació!
Hi ha clíniques que el COMET i el fertile chip el fan per defecte a tothom.. que és com hauria de ser.
Espero haver-te ajudat!

Hola Rakele,
Doncs al final ha sortit fragmentació espermàtica de doble cadena d'un75 %
AVEURE QUE PASA ARA PERO YA ESTIC MÉS TRANQUILA .
FentMaster_RA
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: FentMaster_RA » dl. des. 20, 2021 6:00 pm

Piruleta, jajaja mira jo quin nom m'he posat... serem súper expertes en aquest tema!! Però ja fa falta que sigui així, hem de ser súper proactives i estar ben informades!
A l'endometri et pots fer tres proves: EMMA, ALICE i ERA. Jo em vaig fer totes 3 perquè la patent de l'ERA la té el laboratori "Igenomix" i el preu només ERA era gairebé igual que totes 3 juntes.
L'ERA mira com de receptiu està l'endometri el dia de la transfer, i per això es simula un cicle idèntic a com serà la futura transfer. Comences la progesterona i quan fa just 5 dies (120h), a la mateixa hora de la primera progesterona et treuen una mostra de l'endometri a la clínica i l'envien a analizar. Si surt prereceptiu o postreceptiu et fan començar unes hores abans o després amb la progesterona, segons calgui.
Espero haver-te ajudat!!!
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Ariro » dt. des. 21, 2021 7:09 am

Hola!
Anna1987, el kir també em va sortir bé (per sort), jeje no em vas entendre.

Pik8, t'envio molts ànims i molta força per continuar. És súper dur la beta negativa.
Abans de seguir jo faria com diuen altres noies per aquí: mirar més.
El meu marit també té molta fragmentació de l'adn i ens pensàvem que era la causa, però jo rascant he trobat més coses meves, i per tant més causes. Cal mirar bé!
Per l'edat que tens a mi el CIMAB em van dir els òvuls inclús podrien reparar la fragmentació, pel que busca més!
I a banda, una fragmentació del 75% (per exemple) vol dir que un 25% són bons. I que en un 25% dels intents a casa podrien anar be... Jo que no m'he quedat en cinc anys és evident que algo mes arrastro...
Si vols indica quines proves has fet i intentem ajudar-te, però no et quedis amb que la clínica no et recomana mirar res, ni fer res diferent, abans del proper intent.

Piruleta, em recordes a mi, fa un any vaig mirar 5 o 6 cliniques per informar-me bé i vaig aprendre un munt. A mi el test endomeTRIO m'ha confirmat que a nivell endometri estic molt bé, però penso que és una molt bona prova després d'una fallada d'implantació. Vaig llegir que un 30% de les dones infèrtils por tenir endometritis i no saber-ho... Era no, però Alice i Emma te la repeteixen les vegades que faci falta fins tenir microbiota correcta.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::