FIV / ovodonació / Muface

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dolçaina82
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 03, 2021 12:38 pm

FIV / ovodonació / Muface

EntradaAutor: Dolçaina82 » dg. oct. 03, 2021 1:32 pm

Bon dia,

Tinc 39 anys i el meu home 40. Portem menys d'any intentant l'embaràs i hem tingut 2 avortaments bioquímics en 7 mesos.

Ens han fet proves i ell té un molt bon seminograma i tot correcte però jo només 1 fol·licle en cada ovari i 0.42 d'antimulleriana així que m'han dit que tinc baixa reserva ovàrica. Per la bona qualitat del seminograma del meu home sembla que ens anem embarassant sense problema però sembla també que les probabilitats d'avortament a les 5 setmanes, com ja m'ha passat, són molt altes.

Anava per la SS i m'han dit que hauríem d'anar a algun tipus FIV i que per l'edat que tinc ja no ens poden ajudar. Per la privada ara estic pendent de que em facin més proves per veure si tinc algun problema immunològic (ja m'han mirat algunes coses per la SS i estan bé) ja que això podria afectar a la FIV.

La meva mare va tenir la menopausa als 40, jo amb quasi 40 anys tinc només 2 fol·licles i AMH 0.42, FSH 9.12, segons les vostres experiències penseu que em derivaran més cap a una FIV amb òvuls propis o cap a una ovodonació?

Sóc de Vic i a partir de gener em passaré a Muface-DKV. Pensava anar a FecunMed-Vic però he vist que amb Muface- DKV m'entraria Fertilab-BCN teniu alguna experiència amb aquests centres en FIV/ovodonació?

Amb Muface us ha entrat algun tipus de tractament de reproducció després dels 40 anys?

Moltes gràcies!!!
Cris_bcn_21
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV / ovodonació / Muface

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dl. oct. 04, 2021 10:44 am

Hola,
A partir dels 40 anys, ni seguretat social ni MUFACE et cobreixen el tractament.
El que sí que sé és que MUFACE asisa té un conveni especial amb preus molt rebaixats en els tractaments de reproducció assistida.
Aquí et poso el link on ho pots llegir:

https://www.asisa.es/mutualistas/mutuas ... utualistas

Ara bé, com MUFACE és la que paga la medicació i ja no entres per edat, la medicació anirà a part i pot està entre els 400-700 per a una IA O els 900-1200 per a una FIV. Això és a part i s'ha de sumar als preus que diu al link que t'he posat.

T'ho comento sobretot perquè si al gener fas canvi d'entitat, no passis a DKV, passa a Asisa perquè si no no tindràs l'opció i ho hauràs de fer tot per privat.

Sort i mira't-ho bé! També pots trucar a les diferents companyies asseguradores i dir que ets funcionària i et vols canviar d'entitat i que et poden oferir per les teves característiques.
Dolçaina82

EntradaAutor: Dolçaina82 » dl. oct. 04, 2021 5:31 pm

Moltes gràcies, Puça!!!! Miraré molt bé això que em dius...
JAD
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dv. oct. 08, 2021 2:11 pm

Hola!

Volia contestar a la teva pregunta, jo et diria d'intentar encara amb els teus òvuls , sobretot que et quedes embarassada i intentar augmentar la qualitat dels ovuls. La FIV no crec que t'ajudi , en tot cas han d'obtenir uns quants ovuls amb l'estimulació per fer-la.

Jo tb només tenia un o dos foliculs per mes, AHM més baixa que la teva i FSH a 40! vaig focalitzar-me molt amb terapie salternatives, alimentació, complements per millorar qualitat òvul, terapia pels blocatges emocionals, etc i al cap d'un any amb una IA m'hi vaig quedar! i ara tinc una nena de 3 anys!

aixi que segur que pots! si ja t'hi has quedat 2 cops!

ara anem pel segon i si que em plantejo donació d'ovuls, però és que hi ha mesos qu eno tinc ni un folicul. i tot i així el ginecoloeg em diu que encara hem d'intentar amb els meus ovuls encara que només en surti un de tant en tant
Dolçaina82

EntradaAutor: Dolçaina82 » dv. oct. 08, 2021 2:39 pm

Moltes gràcies pel teu comentari papallona!!
Per ara continuarem intentanto per via natural però al gener em passaré a Muface amb alguna mútua privada perquè m'entraria algun tractament abans de complir els 40 i encara tinc uns mesos de marge. A veure si hi ha sort!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::