FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dl. maig 02, 2022 5:15 pm

Piruleta15 ha escrit:Hola boniques!!

Neu21 ànims, segur que tot té solució.

Molta sort amb les betaespera!!! Ja esteu encaminades en l'objectiu!!!

Enhorabona pels blastos o embrionets que van sortint!

Jo avui...en fi...depre total. Ho veia a venir...resultat de la Emma, Alice malament...

Algú em pot dir com ha d'estar un resultat correcte? No se els barems i no veig si millor o empitjoro... I porto dos proves ja ...

Merci



Hola Piruleta15,

A mi la microbiota també em va sortir malament i la vaig haver de repetir. A l’informe et detallava quines eren els “bitxos” bons i dolents i els percentatges que tinc de cadascun i et marca en codi de color (verd/vermell) els que s’havien de tractar. A mi em vam donar dues tandes d’antibiòtic i probiòtics orals (Femelle) i vaginals (Muvagyn). De fet, el femelle encara em van dir que me’l seguís prenent fins que acabi les capsules q em queden. Imagino que si en portes dos, suposo q tb t’ho hauran donat, xo bueno per si et serveix lo dels probiòtics perquè l’antibiòtic sempre el pauten.

Ànims! Ja sé que és una merda, però la microbiota millorarà segur amb tractament. T’han dit que es el que tens alterat?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. maig 02, 2022 5:57 pm

MARLIN gràcies per contestar perquè estic del tema...primer tiroides, després vitamina D, després endometritis, endometriosis i ara que tinc tot encaminat i penso...5 blastos de marge, no veig quan nassos faré transferència!!!

T'explico ... Tenia lactobacillus baixos i Gardnerella alta i apartat otros també una mica (l'asterisc em surt a lactobacillus).

A l'altra banda em surt enterobacteriace O algú així en negreta...

Tot i així no em queda clar...he de pujar lactobacillus i baixar ganerella? Enterobacteriace aquest que?

A diferencia de l'altre resultat i aquest és que els lacto han millorat molt però la Gardnerella ha pujat una mica.

Tractament anterior...7 dies Metronidazol crec que es diu algú semblant i muVagyn 10 dies.

Ara...climdamicina 7 dies i muVagyn 10.

A tu t'ha desaparegut? A mi això dels colors que em dius no em surt i no sé a quan nassos ho he de tenir...

Mil gràcies
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dl. maig 02, 2022 8:15 pm

Oh, Marlin, me n'alegro moltíssim de les bones notícies! Són dos embrionets de molt bona qualitat, així que creuem els dits perquè aquest s'agafi ben fort!

Lma, enhorabona també per la transfer!!! Ànims i confiem també que s'implanti amb força!

Consells per a la betaespera? El mes difícil i més necessari: desconnectar, desconnectar i desconnectar! Reservar una estoneta limitada al dia per pensar-hi (és inevitable) i la resta intentar tenir ment i cos ocupats al màxim. Sobre el sagnat d'implantació, la experiència és que de 6 embarassos n'he tingut en 3, sense cap vinculació amb si han estat evolutius o no. I tots han estat diferents, uns vermells o marró, l'últim molt poca cosa i rosat... Així que no en faria ni cas. Perquè, si en teniu, és probable que no sigui abans del dia de la beta (a mi em va aparèixer aquell mateix dia a la nit). Així que, de veritat, no val la pena donar-hi voltes. Molts ànims a les dues!!!!

Piruleta15, quin rotllo això dels resultats. Sí tens dubtes, tens dret que te'ls expliquin bé. Veuràs com ara afinaran amb el tractament i et millorarà. Entenc que es fa llarguíssima l'espera, però arribaràs a la transfer superperfecta!!!! Així que molta força!!!

Petons a totes!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dt. maig 03, 2022 8:53 am

Bon dia noies!

Piruleta15 jo també sóc del club de l'Eutirox i el Deltium. En fi... cosa que miren, cosa que li troben algun dèficit. És desquiciant, t'entenc perfectament, però tot això junt amb la microbiota amb tractament té solució. Encara que l'espera, desespera, segur que tenint 5 blastos ho aconseguireu!

M'he estat mirant de nou l'informe que em van donar, i no em detalla quins són els valors de referència. El que si que em separen són els tipus de bacteries i a què es deuen, suposo que a tu també t'ho han posat, però la Gardnerella és per endometritris crònica i vaginosis bacteriana i l'Enterobacteruaceae es per l'endometritis crònica. A mi em van detectar unes altres l'Staphylococcus i l'Streptococcus. El que si que em va dir la doctora és que al fer les tandes d'antibiòtic, aquest es carrega les bacteries dolentes, però també les bones. Al donar-li tot el xut necessites temps de probiòtics per reestablir la microbiota bona que, principalment són els lactobacillus i que crec que han de sumar entre tots els tipus un 80% o més.
T'estic parlant una mica de memòria perquè la veritat que jo tampoc ho entenia gaire això de la microbiota. Sé que els streptococcus que no els interessava si que van desaparèixer, però també em van fer baixar els lactobacillus. Crec que me la van donar x bona quan els lactobacillus rondaven el 79%, tot i que em van fer seguir prenent el femelle. Sento no poder ajudar-te més.

núvolblanc, gràcies! Intentarem no pensar-hi gaire i buscar distraccions. Espero que ja estiguis millor. Ja ens aniràs explicant les pròximes ecos! :)

Una abraçada a totes.
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dt. maig 03, 2022 9:26 am

núvolblanc ha escrit:Oh, Marlin, me n'alegro moltíssim de les bones notícies! Són dos embrionets de molt bona qualitat, així que creuem els dits perquè aquest s'agafi ben fort!

Lma, enhorabona també per la transfer!!! Ànims i confiem també que s'implanti amb força!

Consells per a la betaespera? El mes difícil i més necessari: desconnectar, desconnectar i desconnectar! Reservar una estoneta limitada al dia per pensar-hi (és inevitable) i la resta intentar tenir ment i cos ocupats al màxim. Sobre el sagnat d'implantació, la experiència és que de 6 embarassos n'he tingut en 3, sense cap vinculació amb si han estat evolutius o no. I tots han estat diferents, uns vermells o marró, l'últim molt poca cosa i rosat... Així que no en faria ni cas. Perquè, si en teniu, és probable que no sigui abans del dia de la beta (a mi em va aparèixer aquell mateix dia a la nit). Així que, de veritat, no val la pena donar-hi voltes. Molts ànims a les dues!!!!

Piruleta15, quin rotllo això dels resultats. Sí tens dubtes, tens dret que te'ls expliquin bé. Veuràs com ara afinaran amb el tractament i et millorarà. Entenc que es fa llarguíssima l'espera, però arribaràs a la transfer superperfecta!!!! Així que molta força!!!

Petons a totes!


Si lo del sagnat es una mica fastidiat em passo el dia miran a vere si he tacat.....

nuvolblanc dius que vas sagnar l'ultim dia de la beta¿? però suposadament es en el moment que s'implanta no?

UNA ALTRE TEMA NOIES, es veritat que has de notar com un "pellizco" al úter si s'implanta?

Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. maig 03, 2022 4:23 pm

MARLIN mil gràcies!! Ara ho entenc tot una mica més!! Això és el que no sabia exactament a quan han d'estar els lactobacillus i el que tu deies que tot és mou...pq de la 1a a la segona em pugen lactobacillus però em torna a pujar Gardnerella tela telita!!!! Així a veure si com dius tu amb antibiòtics segona tanda....marxa!!!

LMA que bo això del pellizquito jajaja no tinc idea però m'interessa la resposta pq no ho havia sentit mai!!

Una abraçada!!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dt. maig 03, 2022 6:54 pm

Sisi a veré si algún ENS treu de dubtes jejeje
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. maig 03, 2022 8:06 pm

Hola noies!

Tot i que us llegeixo i vaig seguint el vostre fil no hi participó pq estic en el d'ovodonació, pero com que parleu del tema de la microbiota endometrial he vgur entrar per dir-vos que jo també sóc una afectada més per aquest tema i que en porto ja 3 i no ha sortit bé.
Piruleta15 a mi m'ha passa't el contrari, m'han baixat els lactobacilus cosa que no entenc perquè fa 5 mesos que prenc el femelle, el Donnaplus i el Physioflor i en canvi amb si em vaig carregar la gardnerella amb antibiòtic. Tot i així no em deixen fer transfe... Estic molt desanimada i per tirar la tovallola ja...
La gardnerella si no l'has eliminat es normal que t'hagin pautat un altra antibiòtic perquè no interessa que la tinguis. Segur que amb aquesta tanda t'he l'ha càrregues!!!!
Per cert tb sóc del club eutirox i endometrosis... Va parir! Todo bueno...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 04, 2022 12:23 pm

LMA pessic en el moment de implantació.....?!jo no ho recordo O com a mínim,no vaig identificar aquesta sensació com a tal en el moment de implant... és com molt relatiu,perquè estem tant atentes a les sensacions del cos que jo recordo,alguna punxades,algun dolor de recla ,algun moviment.... però cap d'ells el vaig relacionar directament amb el moment en què implanta!!!que bona ets! I felicitats per la trans,i recorda....volem bones notícies!!

Marlin ens quedem amb L abona qualitat dels teus dos petits... així que endavant i positivisme a tope!

piruleta 15 ànims, a vera si el teu cos es va posant a to i equilibrant;segur que sí! I no sé, però aquest tema no seria bo consultar-ho amb immunòleg?
forta però cansada benvinguda al fòrum ! Ànims per tu també i merci per compartir experiència, tota info és d'agrair en aquest món de la RA on no està tot demostrat i les experiències compartides aquí ajuden molt.

Mir B i Núvol blanc m'encanta saber que tot i els ensurts i / O preocupacions els vostres valents peques segueixen creixent dins vostre! magnífic i genial!

Disculpeu no personalitzi més,em falten hores al rellotge!!! Salut i endavant! Abraçada
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dc. maig 04, 2022 1:51 pm

Primavera1985 ha escrit:LMA pessic en el moment de implantació.....?!jo no ho recordo O com a mínim,no vaig identificar aquesta sensació com a tal en el moment de implant... és com molt relatiu,perquè estem tant atentes a les sensacions del cos que jo recordo,alguna punxades,algun dolor de recla ,algun moviment.... però cap d'ells el vaig relacionar directament amb el moment en què implanta!!!que bona ets! I felicitats per la trans,i recorda....volem bones notícies!!

Marlin ens quedem amb L abona qualitat dels teus dos petits... així que endavant i positivisme a tope!

piruleta 15 ànims, a vera si el teu cos es va posant a to i equilibrant;segur que sí! I no sé, però aquest tema no seria bo consultar-ho amb immunòleg?
forta però cansada benvinguda al fòrum ! Ànims per tu també i merci per compartir experiència, tota info és d'agrair en aquest món de la RA on no està tot demostrat i les experiències compartides aquí ajuden molt.

Mir B i Núvol blanc m'encanta saber que tot i els ensurts i / O preocupacions els vostres valents peques segueixen creixent dins vostre! magnífic i genial!

Disculpeu no personalitzi més,em falten hores al rellotge!!! Salut i endavant! Abraçada




Primavera,

doncs si m'ho han dit mes de una, però m'anina saber que no a totes, perquè jo no he sentit res
es veritat que porto pocs dies, però jo no sento absolutament RES DE RES n tan sols alguns sintòmes que podria dorn-me la protegesterona.....i com no, això et dona molt que pensar :ufs:


forta però cansada sii benvinguda al fòrum

i molts ànims a totes
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. maig 06, 2022 11:29 am

Gràcies pels ànims i la benvinguda en aquest subfòrum! De fet, soc veterana en el fòrum, per desgràcia... Sóc com em diuen un cas difícil... M'hauré de canviar el nom :-o00m

Lma en el meu cas sí que els vaig notar el pellizquito, en les dues implantacions... Però això és com el tema símptomes... n'hi que no en té i finalment hi ha embaràs i al contrari, però entenc molt bé com et sents pq es un neguit constant qualsevol cosa que sentim o no sentim. Molts ànims per tu també!!

Per cert, alguna de vosaltres, de les que hàgiu pogut tenir disbiosis endometrial, us heu mirat alguna cosa mes o heu fet alguna cosa més a part de tractament antibiòtics i probiotics? A vegades penso que això potser ve d'algun altra lloc, com l'intestí, o això he pogut llegir... I de fet he estat encadenant candidiasis que tampoc deu ajudar...

Us envio a totes ànims i abraçades!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. maig 06, 2022 7:19 pm

Forta però cansada, a més del que demanes jo vull preguntar la gent que l'ha curada com ho ha fet. Jo fins i tot em plantejo posar-me dos probiòtics vaginals al dia no ho sé...com podem pujar lactobacillus ràpid???
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dg. maig 08, 2022 8:49 pm

Hola noies!!
Us he anat llegint i me n’alegro molt per les que esteu en betaespera!!! He llegit que fins el dia 11 no teniu la beta!!! Va molts anims que aixo es ja aquest dimecres!!!!
Pel que fa als símptomes que dieu, jo no en vaig tenir cap; només petits dolors de regla pero res mes. Vaig estar el 1r mes i mig la mar de bé! Vaig tenir unes petites perdues de tacat marró i prou. Passats els dies van començar els simptomes, i us ho dic perque ara, que estic de 12 setmanes si que tinc símptomes clars i molestos (nausees moltes, cansament, etc) aixi que disfruteu i no us preocupeu gens que quan apareixen es noten!!!
Noies ja ens informeu que volem cantar més positius!!!!!
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dl. maig 09, 2022 8:33 am

Hola noies,

jo no porto bones notícies. Ahir em va baixar la regla, per tant, no he arribat ni a la beta. Estic en shock encara, se suposa que els blastocists de bona qualitat tenen altes probabilitats d'implantar, no?! Es que no puc entendre com a progesterona i amb un blasto no arribi ni a la beta.
M'han demanat que vagi d'aquí una estona a fer-me la beta igualment, per descartar un bioquímic, però jo estic segura que no ha ni implantat. Ahir va ser un dia trist i dur i se'm fa una muntanya haver d'anar a fer la beta sabent el resultat. :(

Només ens queda un intent, però tal i com ha anat aquest, és que ho dono per impossible. I no es questió de rendir-se abans d'hora, és que no entenc res, i ja no sé què més fer perquè la cosa cualli. És desesperant.

Bueno res, suposo que ara mateix estic massa trista i cansada, i necessito agafar una mica d'aire, però o**** és pot tenir més mala sort.

@Meib i @núvolblanc: endavant amb aquestes ecos i aquests embarassos. Ja ens anireu explicant com van aquestes panxones!

@Lma: espero que et vagi molt bé la beta i que ens donis bones noticies dimecres

@piruleta15: ànims amb el tema de la microbiota. Jo quan tingui forces tornaré a obrir aquest tema per saber si pot haver vingut el fallo per aquí, tot i que em van dir que estava solucionat.

Perdoneu si em deixo algú. Però molts ànims a totes en aquest camí tan difícil.
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dl. maig 09, 2022 8:56 am

Hola noies,

Entro en mode mobil i rapid.
Marlin t’envio molts ànims, em sap molt greu. Ostres quina ràbia, intenta estar tranquil.la i positiva. Ja se que son dies molt durs perque tenies tota l’esperança en aquest intent.
Lo positiu és que teniu una altra oportunitat! Molts ànims i si necessites quelcom aqui estem!

Petons
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 09, 2022 9:17 am

hola noies

Marlin ho sento moltíssim, com ja t'he dit en privat, pensaba que la progesterona no deixava baixa la regla

jo estic bastant angoixada, el divendres 6 vaig tacar un fil de sang marro i a partir d'aquí anava tancant una mica quan em netejava, dissabte vaig tacar el salvaslip una mica tb.... d'alguna manera estava feliç pensant que era el sagnat d'implantació, el problema que encara avui segueixo tacant( es marró) o rosat en alguns casos,
i he llegit que no acostuma a durar mes de 2 o 3 díes
siq uee s veritat que els tacats son intermitents
a mi el cicle m'hauria de venir el dia 12...tinc por, perquè negar-ho

he tingut coses rares molta sequedat a la pell, em cou les mames a vegades, mal de cap.....però son efectes de la progesterona tot i que la primera vegada no em va passar, però tb es veritat que la medicació cada cicle t'afecta de diferent manera

nose noies......això es horrible
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 09, 2022 9:35 am

acabo d'anar al lavabo i he tacat vermell.....

m'imagino que es la regla
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. maig 09, 2022 10:51 am

LMA pots trucar a l aclinica a on et porten i fer la consulta?

marlin quina MERDA,i en majúscules. Igualment has de fer-te la beta,sé que és frustrant quan ja està tot perdut, però cal fer els passos. Clar que mab la progesterona no et ve la recla, però si que si hi ha avort hi ha sangrat. Ho sento molt. Estigues trista,plora i el que faci falta, però endavant.

MeiB s romana 12 ja?que genial, m'agrada saber que tot va endavant!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 09, 2022 11:11 am

Estic en xoc

m'he fet un test orina i ha donat positiu

he parlat amb la meva doctora y diu que es bastant frequent, però que no orienta si anirà be o malament

i m'ha pujat la protegesterona a cada 8 horas

nose es una sensació.... he plorat molt al veure la sang després el test positiu, i ara aquesta resposta


nose com he d'estar

alguna altre d'aquí li ha passat?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. maig 09, 2022 11:19 am

LMa t'han pujat la progesterona que és el que solen fer en aquests casos. A no sé que sigui un sangrat com de recla ,no hi ha res que et pugui assegurar que aneu O no bé. Sé que és difícil de fer, però procura buscar calma perquè res et pot confirmar res. A l'embaràs del meu fill viu,vaig sangrar i l'embaràs va seguir endavant i en canvi,en aquesta darrera vegada,vaig tacar i acabant en avortament. Així que pot ser que taquis per varis motius.
Ànims,encara pot anar bé!!!

marlin has fet la beta ja? ànims bonica.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::