Consells per tenir exit en l'ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Consells per tenir exit en l'ovodonació

EntradaAutor: Rossella13 » dc. gen. 19, 2022 9:13 am

Hola a totes i tots,

Si tot va bé, aquest mes ja comencem el tractament de fiv amb ovodonació. Ara estic esperant a que em baixi la regla després de les anticonceptives i la setmana que vé començo am els pegats i la progynova. Algun consell per a que tot el procés vagi bé? Estic intentant fer una mica de dieta abans de la transferència, i intentar fer exercici... suposo que com més sana estigui millor, no? Què vau fer vosaltres? a banda, també intento estar el més relaxada possible i descansar, encara que no és fàcil (tenim un nen de 4 anys), m'he comprat infusions relaxants i estic pensant de fer meditació a veure si trobo un moment.

Us llegeixo, i si alguna està en la mateixa situació, començant tractament d'ovo que es pronuncii i així compartim els nervis, jeje

Salutacions i a seguir lluitant
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Consells per tenir exit en l'ovodonació

EntradaAutor: ambjdejan » dl. feb. 07, 2022 10:52 am

Hola!
A mi em va anar molt bé l'acupuntura especialitzada en reproducció. La terapeuta també em va pautar diferents suplements i vaig fer una sessió al matí, just abans de la transferència. També em va deixar posades unes llavors a uns punts concrets perquè me'ls apretés just després de la transfe, a la tarda, com si fos una altra sessió. La meva terapeuta no em podia visitar el dia de la transfe i m'ho va fer una altra terapeuta que em va donar ella mateixa, que es passen pacients quan no els poden tractar just aquell dia.

Si fas acupuntura, però, que sigui una persona amb coneixements específics i bona... jo vaig perdre un any amb una noia que no em va servir de res. quan vaig canviar, als 3 mesos m'havia quedat embarassada de forma natural tot i que el vaig perdre per temes genètics. Per la meva edat, la qualitat dels òvuls estava compromesa.
La meva història és molt semblant a la teva: un fill de 2017 (en el nostre cas, natural) buscant des de 2018 i un avortament retingut el 2018 i un el 2020.

La setmana que ve farà un any que em van fer la transfe d'ovo i la nena ja ha fet els 3 mesos!

Que tinguis molta molta sort i que surti bé a la primera!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::