Acompanyament psicològic

Tractaments, clíniques, medicaments..
fertile_therapy
Entrades: 3
Membre des de: dg. ago. 28, 2022 6:57 pm

Acompanyament psicològic

EntradaAutor: fertile_therapy » dg. ago. 28, 2022 7:16 pm

Hola, vaig ser usuaria d'aquest forum quan buscava ser mare. Vaig estar 4 anys buscant un embaràs a través de diferents tècniques de RA, crec que vaig fer-ho tot: IA, FIV, ovodonació, adopció embions, aborts...el cami no va ser gens fàcil i va estar ple d'entrebancs. També vaig preparar-me per fer front a la no-maternitat.
D'això fa ja temps...5 anys. Tot aquest proces, no podia quedar-se nomes per mi sent psicòloga com sóc i havent patit en primera persona totes les emocions que estan dins del procesos de RA he iniciat el meu projecte per donar soport psicològic a persones que estan en busqueda de la maternitat - paternitat. Sé molt bé com us podeu sentir, quines emocions transiteu... les esperes, els silencis, les preguntes del vostre entorn, la culpa, la maleida culpa que es persecutoria, la por, la rabia... Totes i cada una de ellos son part de proces i son vàlides. Crec , que els procesos de RA poden ser un element estresor que causen un desgast emocional y no es recomenable estar sol/a. Ser acompanyat, ja de per si es terapeutic. :***:

I després el mon dels infants es un altre capitol, com li dic, li dic? quan es el millor moment? em rebutjarà?

Volia compartir doncs que m'encataria ajudar-vos en el vostre camí cap a la maternidad, tot i les dificultats, sigui per que no un aprenentatge personal i transformador. Per mi ho va ser. :cnen:

Us deixo les meves dades per si volguessiu contactar-me
fertiletherapy@gmail.com
Instagram fertile_therapy
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Acompanyament psicològic

EntradaAutor: BuffIta » dt. oct. 11, 2022 3:54 pm

Hola,
Tens raó en tot el que dius... aquest procés es tot molt dur.
Suposso que quan acaba amb "final feliç" tot ha valgut la pena, però mentrestant és esgotador.

Vaig a buscar-te a instagram.

Gràcies pel teu oferiment.

Montseta
fertile_therapy
Entrades: 3
Membre des de: dg. ago. 28, 2022 6:57 pm

Re: Acompanyament psicològic

EntradaAutor: fertile_therapy » dl. nov. 07, 2022 8:25 pm

Doncs si...el cami es llarg i sovint complicat. Si vols contactar amb mi pots fer-ho sense cap tipus de compromís i en el que sigui et puc ajudar.
L'acompanyament emocional es molt important per fer front qualsevol proces dolorós, i està sotmès a les tecniques de RA es un gran dolor ja en si mateix.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::