Medicació sobrant FIV
Medicació sobrant FIV
Hola!
M'ha sobrat una mica de mediació de FIV, perfectament conservada sempre, i que voldria vendre (per la meitat del que em va costar a mi). Visc a Barcelona. Tinc això:
Ovitrelle 250 mg, 1 ploma precarregada, cad 04/2023 (x1 caixa)
Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, 5 xeringues precarregades (5 dosis), cad 03/2024 (x2 caixes)
Prolutex 25 mg, envàs de 7 vials on en queden 3, cad 07/2023
Si a algú li serveix, també tinc algunes unitats de Cyclogest i de Prolutex (progesterona vaginal). Això ho regalo perquè costa molt poc.
Us podeu posar en contacte amb mi per missatge privat.
Gràcies!
M'ha sobrat una mica de mediació de FIV, perfectament conservada sempre, i que voldria vendre (per la meitat del que em va costar a mi). Visc a Barcelona. Tinc això:
Ovitrelle 250 mg, 1 ploma precarregada, cad 04/2023 (x1 caixa)
Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, 5 xeringues precarregades (5 dosis), cad 03/2024 (x2 caixes)
Si a algú li serveix, també tinc algunes unitats de Cyclogest i de Prolutex (progesterona vaginal). Això ho regalo perquè costa molt poc.
Us podeu posar en contacte amb mi per missatge privat.
Gràcies!
Re: Medicació sobrant FIV
Hola a totes!
Us volia comentar que ja no tinc l'ovitrelle i una caixa d'orgalutran. Ara em queda:
Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, 5 xeringues precarregades (5 dosis), cad 03/2024 (x1 caixa).
Una abraçada!
Us volia comentar que ja no tinc l'ovitrelle i una caixa d'orgalutran. Ara em queda:
Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, 5 xeringues precarregades (5 dosis), cad 03/2024 (x1 caixa).
Una abraçada!
Hola!
¿Aun tienes la caja de orgalutran? Por cuanto la vendes? O como podemos ponernos en contacto?
¿Aun tienes la caja de orgalutran? Por cuanto la vendes? O como podemos ponernos en contacto?
Hola marasg!
Sí, encara la tinc. Et vaig escriure un missatge privat fa uns dies, no sé si l'has sabut trobar perquè no són gaire fàcils de veure :)
Una abraçada!
G.
Sí, encara la tinc. Et vaig escriure un missatge privat fa uns dies, no sé si l'has sabut trobar perquè no són gaire fàcils de veure :)
Una abraçada!
G.
- Gretel_xocolata
- :: puça
- Entrades: 14
- Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm
Hola noies! Necessito medicació sobrant per començar una FIV, qualsevol ajuda seria fantàstica ja que a nivell econòmic vaig moooolt justa :(
. Si a algú li sobra, i me la pot donar o vendre, seria genial. Sóc de Barcelona però em desplaço on sigui.
Gràcies!
. Si a algú li sobra, i me la pot donar o vendre, seria genial. Sóc de Barcelona però em desplaço on sigui.
Gràcies!
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |