Beta- espera i regla

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Beta- espera i regla

EntradaAutor: Arena » ds. nov. 26, 2022 7:42 pm

Hola noies, fa molt de temps que no entro per aquí.
Acabo de fer una transferència fa 3 dies d'un blasto. Doncs des d'ahir estic com si m'hagués de venir la regla... amb dolors típics d'ovaris i noto com si baixés alguna cosa...
però no taco res.

estic força desanimada, perquè no m'ha durat la il·lusió ni 3 dies... després del camí tan llarg que porto.

a algú li ha passat?
gràcies per avançat
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Beta- espera i regla

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. nov. 29, 2022 6:25 am

Bon dia Arena,

Potser et serveix el q et diré. Les 2 vegades que he aconseguit implantació he notat també com uns dolorets com si m'hagués m'hagués de venir la regla, més lleus de quan realment m'ha de venir de veritat , i en canvi ara que acabo de passar la meva 5a betaespera no he tingut cap síntoma i ha resultat negativa.
Diuen que només el sagnat d'implantació és signe de que realment pot estar passant alguna cosa, tot i així hi ha noies que no el tenen i si queden.
També has de tenir en compte que t'estàs posant la progesterona i pot jugar males passades si fer-nos confondre amb els símptomes.

Com va evolucionant el dolor? Quan tens la beta?

Fa ja un temps que estic en aquest fòrum, tot i que ja feia mesos que no hi participó activament ja que porto uns anys ja en RA i encara no he aconseguit un embaràs evolutiu, però al veure el teu missatge he volgut escriure per intentar animar-te, a part que em sonava el teu cas, i dir-te que realment fins a la prova en sang no donguis res per fet.

Espero que tinguis molta sort!
LospaTyalor
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 25, 2022 11:15 pm

Re: Beta- espera i regla

EntradaAutor: LospaTyalor » dg. des. 25, 2022 11:32 pm

Actually, I have never encountered such a case. You should go see a doctor.
dynamons world

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::