1ª visita a CIRH i a QUIRÓN amb Adeslas.

Tractaments, clíniques, medicaments..
Beltt
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 07, 2022 5:10 pm

1ª visita a CIRH i a QUIRÓN amb Adeslas.

EntradaAutor: Beltt » dc. des. 07, 2022 5:28 pm

Hola a totes noies. És la 1a vegada que escric per aquí, i estic feta un mar de dubtes, tinc cita la propera setmana a dues cliniques concertades amb la meva mútua adeslas, una és CIRH i l'altra és Quirón Barcelona. A CIRH pregunteu per telèfon si les analítiques i proves que normalment solen demanar abans d'iniciar el tractament entren per la mútua, és a dir si em donarien el volant d'Adeslas per realitzar-me les proves ja sigui a Corachán o qualsevol altre laboratori, m'han dit que no, que hauria d'anar amb l'ordre al meu gine de la mútua i el meu gine m'ha de donar l'ordre per fer-ho a la mútua, això és així? em sembla molt confús i liós, havia llegit en aquest mateix fòrum que a la mateixa corachan ho feien en el moment. Això em fa dubtar perquè a Quirón Barcelona sí que em faciliten el volant i em van dir que puc fer les proves al mateix hospital, tot cobert per la meva mútua i sense haver de fer tantes voltes. D'altra banda voldria saber si alguna de vosaltres ha fet tractament en aquestes cliniques, quina és la vostra recomanació, estic molt perduda i agraeixo la vostra ajuda.
06/2021+ Embarás natural al 1º mes
10/2021 Ets un nen. Adrià, som molt feliços
2/2/2022 (33+2) Neixes al cel, fins sempre vida meva.
03/2022 Maridin té translocacio robertsoriana cromosomes 13 i 14
06/2022 Tornem a intentar-ho
07/2022 Embarás natural bioquímic
12/2022 Iniciem al món de la RA (Cercant cliniques)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: 1ª visita a CIRH i a QUIRÓN amb Adeslas.

EntradaAutor: Nika_88 » dv. des. 09, 2022 12:42 pm

Benvinguda Beltt!

Et comento una mica, jo també tinc mutua amb Adeslas, i he fet un cicle FIV al CIRH, quan havia de demanar alguna prova que hem cobria la mutua, jo li escrivia un mail a la meva gine i ella hem feia la petició i el talonari per la mutua. Encara que el CIRH tingui conveni amb Adeslas (fan descompte) no et cobreixen les despeses de proves.

El meu consell es que escolliu la clínica on millor us sentiu i estigueu més còmodes, al final es un camí intens i heu de trobar-us bé!
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: 1ª visita a CIRH i a QUIRÓN amb Adeslas.

EntradaAutor: Gemma_G » dg. des. 11, 2022 10:15 pm

Hola!

Jo he anat a la Quirón però com a pacient privada, sense mútua, així que em sembla que no et puc ajudar en aquesta decisió. Allà fan moltes proves però no totes: per exemple, histeroscòpia diagnòstica no la fan (la quirúrgica sí però és una intervenció, no una prova). Analitiques totes les que vinguis, això sí, i és molt pràctic.

La vam triar per proximitat a casa, ja que has de fer moltes visites i la comoditat, en aquest procés, jo crec que també és important. En el nostre cas finalment l'embaràs ha estat espontani i no vaig tenir sort amb la FIV allà, però és cert que els números que vam aconseguir en tot el procés no van ser gens dolents. Qualsevol cosa, per si vols fer preguntes, podem parlar per privat!

Una abraçada!
Beltt
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 07, 2022 5:10 pm

Re: 1ª visita a CIRH i a QUIRÓN amb Adeslas.

EntradaAutor: Beltt » dc. des. 14, 2022 3:15 pm

Gràcies per la vostra ajuda maques

Us explico que finalment hem anul·lat la visita a Cirh i hem fet ahir la visita a Quiron Barcelona, ​​ens ha tocat amb la Dra Cayetana Barbed que és de l'equip del Dr Aurell i la veritat ha estat encantadora, molt propera, ens ha escoltat amb antenció i ha fet preguntes concretes sense anar-se'n per les branques.
Ens va recomanar 3 cicles d'inducció a l'ovulació (Creu que en el nostre cas serà suficient) A banda m'ha agradat que ahir vaig anar al meu dia 17 del cicle i ens va dir que aquest cicle ja no puc medicar-me però que em farà seguiment ecografic de control d'ovulació en cicle natural per no perdre el mes i ella no guanya absolutament res amb això, així que no ens ha donat la impressió de ser uns comercials treu cambres

Noies que camino tan difícil, però a seguir i mai rendir-se que tot arriba per a qui sap esperar i vosaltres en sou la prova.
Un petonet.
06/2021+ Embarás natural al 1º mes
10/2021 Ets un nen. Adrià, som molt feliços
2/2/2022 (33+2) Neixes al cel, fins sempre vida meva.
03/2022 Maridin té translocacio robertsoriana cromosomes 13 i 14
06/2022 Tornem a intentar-ho
07/2022 Embarás natural bioquímic
12/2022 Iniciem al món de la RA (Cercant cliniques)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::