FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dt. oct. 10, 2023 5:48 am

Bon dia a tothom ,
Fa dies que no escric, us poso al corrent de com va tot.
Al final en van extreure els 7 que tenia. Jo alucinant despres de la punció encara grogui i despres li deia al meu marit encara no mo creec al final ho aconseguirem.
Jo al dia següent estava bastant dolorida en comparació a la ultima punció. I llavors va arribar la trucada desitjada , em truca l'infermera per informarme que de 7, 6 han madurat i d'aquests 4 han sigut fecundats i els altres possiblement tambe.
I que en donaven hora per el dissabte de la mateixa setmana( aixo va ser la setmana pasada). Naltros alucinant i feliços per la noticia (com es normal) li preguntem dissabte?? I ens diu k si hi dic val dons perfecte a les 11 ens veiem alla. ( tot aixo va ser un dimarts .
Dimecres al mati rebu una trucada de la doctora, dient-me que el dia anterior en van intentar contactar i que no va poder . Que era x explicarme que la transferencia no me la ferian el dissabte perque com que havien remanat molt x treurels dons que volien esperar que tot es poses a lloc, i que els congelaven que truques per demanar hora.
Em vaig quedar de pasta de moniato sense entendre res. El meu home i jo ens miràvem i li dic pero perque no mho van dir ahir. Llavors vaig trucar el dia següent pk ya eren mes de les 12 i ja no contestavan.
Em va donar hora pel dia 12 de desembre a les 9:30( per la hora que es suposo k sols sera visita) aixi que res, tota la il·lusio de aquells dos dies sen van anar a noris.
A veure que tal anira . Em de ser positius. Pero clar despres de tot el que em pasat dons jo ya voldria que mo fecin i no tenir k pensari mes.
Ya us anire explican si hi ha alguna novetat.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. oct. 10, 2023 11:02 am

katalina desconeixo el tema d'aquesta medicació concreta....de totes maneres ,tal i com et comenten ,demanaria segona opinió. Et puc dir en relació a gelatina punxada+adoro/aspirina/Tromalyt que jo sí les he fet i les faig i tot ok. És empipador punxar cada dia, però es fa.

CristinaCasas quin xou....i de nou tot s'allarga... bé,la part bona és que els vostres petits us esperen. Aprofiteu per viure ,cuidar-vos, agafar energia,Etc i desembre pràcticament és aquí.... l'octubre ja casi és pasat!
Abraçada a totes.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dt. oct. 10, 2023 8:14 pm

CristinaCasas quina pua aixo que no et donin hora fins desembre, és hospital public?
entenc que un mes val la pena esperar (jo amb les dos fiv sempre han congelat tots els embrions i fet transfers el mes seguent perque diuen que hormonalment és millor).
Pero dos mesos ja es fan llargs i sobretot perque venim de molt però a final que és 1 mes a la vida d una persona? Anims i força que desembre està al caure!

Modo ego: avui tenia control post regla i resulta que ja no es veu imatge patologica, vamos uter com el que tenia abans del legrat! Divendres tinc hora a cirh i a veure si podem fer transfer aquest mes:)
A vegedes tmb passen coses boniques....
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. oct. 11, 2023 10:55 am

Hola boniques!

Northern que bé!!! I tant, una bona notícia!! Ja ens informaras a veure què et diuen al control, esperem q si que puguis fer transfer!

CristinaCasas us van dir quants embrions han evolucionat? Molts ànims en l'espera...

Katalina estic amb les noies, una segona opinió mai està de més. Jo el que he punxat és heparina. Et desitjo molta sort i que en breus puguis aconseguir-ho!

Primavera ja de recta final oi?

Jo de 20 setmanes :)
Jenbcn88
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 5:30 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Jenbcn88 » dg. oct. 15, 2023 5:34 pm

Hola! Alguna en lista de espera para fiv en el clinico? Me apunte en mayo y me dijeron 6 meses y ahora me han dicho q la lista a aumentado unos 8 meses.. alguien sabe algo??
Avatar de l’usuari
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Onadora » dl. oct. 16, 2023 10:07 am

Bon dia boniques, fa molts dies que no escric....
Vem fer la transferència d'un embrió 5AA i divendres vaig fer beta que va sortir positiva i amb molt bon resultat.
Ara estic de 4+1. Tenim eco programada per dilluns vinent., a veure si es veu alguna cosa...
Molt contenta però molt espantada alhora.
Katalina, Northern, CristinaCasas molts ànims boniques!
Neu21, com estás??
Perdoneu si em deixo algú...
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dl. oct. 16, 2023 8:43 pm

Jenbcn88 no tinc ni idea de com funciona la publica, sempre he anat per privat
Moltes felicitats Onadora!!! Ara la ecoespera:)
Doncs nosaltres farem transfer en uns dies, endometri molt be, els embrions que ens queden no son massa bonics però em de confiar que el que posem ara tira endavant, ment positiva
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. oct. 25, 2023 8:55 pm

Northern Lights trans ja feta??deixat de sí són O no són macos.....perquè són els teus i són preciosos! Ja ens dius!
Onadora felicitats per aquest positiu! Eco feta?
katalina com aneu?
Juno per aquí,amb dita creuats perquè tot vagi bé. Per ara 34sg i realment un embaràs emocionalment complicat,però aquí estem .

Ànims a totes,un abraçada .
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dv. oct. 27, 2023 6:13 pm

Uau primavera, 34 setmanes??? Això està al caure!! Que guai!
Farem transfer amb la regla de novembre:)
patriarroyo
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 27, 2023 9:42 pm

GRUP WHATSAPP

EntradaAutor: patriarroyo » dl. oct. 30, 2023 9:59 am

HOLA NOIES, TENIM UN GRUP AL WHATSAPP TOTES ESTEM A LES LLISTES DE PUIGVERT I ALGUNES JA EM ELS SEUS BEBES, AJUDA MOLT I T'EXPLIQUEN MOLTES COSETES, DEIXO ADJUNT EL ENLLAÇ ❤️
https://chat.whatsapp.com/KXch4IPEKIdIr7X5vGFIah
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Honey » dj. nov. 02, 2023 9:42 pm

Hola a tothom!

Tinc 34 anys i un fill de dos anys gràcies a una FIV (vam obtenir 4 embrions). Ara busquem el segon, anem intentant natural però no arriba. Mhe fet ja dues transfers, una q va acabar en avortament natural a les 5 setmanes i un amb beta negativa. Dimarts q ve em faré la transfer de l'últim q queda, qualitat C (el meu fill tb era una C).
Amb nervis, si falla no sé q farem...

Us vaig llegint, gràcies per compartir la vostra experiència. Em vaig sentir molt acompanyada quan vaig començar la FIV i vaig entrar aquí, el 2021. Ens ajuda molt.

Molta força a totes!!!
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dg. nov. 05, 2023 4:12 pm

Hola! M’agrada molt llegir les vostres experiències i opinions.

Honey molts ànims i espero que aquest darrer intent sigui l’esperat pel teu segon fill.

Nosaltres portem mes d’un any buscant embaràs amb una fiv fallida, avort molt incial de l’únic embrió que teniem. Jo tinc 31 anys amb endometriosis i baixa reserva ovàrica i el meu home de 35 anys amb oligoastenozoospermia.
Ara volem fer una segona fiv, però tenim dubte en quina clínica fer-ho.. la primera vam anar a Dexeus però el tracte ha estat molt fred i tot molt comercial i el fet d’anar a Bcn ens ha cansat molt, si que una dra ens va agradar força i no sabem si repetir allà.
Si no estem pensant en fer-ho a Girofiv que ens va agradar el tracte, però a mi em tira enrere perquè ens restarà intents de la SS si no anés bé (ja que són els mateixos)..
A Girofiv ens han dit que comencen la fiv amb la regla natural, que no fan anticonceptives. Sabeu quina diferència hi ha? A la Dexeus vam començar amb anticonceptives.

Quin embolic, amb el que costa passar pel procés i és tot un negoci :(

Gràcies pel suport i per poder compartir amb vosaltres :)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dg. nov. 05, 2023 4:49 pm

Hola noies,
Honey, sembla que tenim un cas semblant, jo tmb tinc un fill de 3 anys que era embriona C. Ara estem buscant segon i nomes em queden 2 de qualitat 3CC de la meva parella. Espero que algun tiri endavant perque em vaig posar un embrio BC a l estiu que va acabar amb avortament de 8sg per sindrome turner.
Intentant, jo estic a CIRH amb Dra Prada i estic encantada, ella és partidaria de tot amb cicle natural i quan menys coses millor però clar suposo que tot depen del cas...
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dl. nov. 06, 2023 8:29 pm

Gràcies Northern Lights, si jo també prefereixo més natural.. Molts ànims també amb el procés i espero que la propera vagi tot bé i tiri endavant.
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Honey » ds. nov. 11, 2023 9:00 pm

Intentant molts ànims no tenim més remei q confiar en l'equip que ens porta. Jo vaig anar a Dexeus pq preferia anar a un lloc "gran" o on se suposa q tenen més experiència però s personal. Els metges mai mhan fet sentir com una clienta he tingut sort.

Northern Lights doncs sí, estem molt igual!!! Molta sort!

Tema anticonceptius... Quan vaig fer la FIV i la primera transferència no menrecordo però a les tres altres transferències he fet anticonceptives abans, em van dir q era millor però no sé si depèn del cas o q


Molta sort a totes!!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Honey » ds. nov. 11, 2023 9:01 pm

Estic en betaespera... El dia 17 em faig l'analítica... Tinc un neguit a dins....
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » ds. nov. 11, 2023 9:23 pm

Buaaa molts ànims!! La betaespera és durisima! Jo no puc evitar fer-me test...anims!
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dg. nov. 12, 2023 4:04 pm

Gràcies Honey, molts ànims amb la betaespera!! Costa molt de controlar els nervis, espero que sigui positiu :)
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dj. nov. 16, 2023 9:14 am

Hola noies!

Honey què tal la betaespera? Demà ja és el dia!! Et desitjo molta sort!!

Northern com vas? Ja tens data de transfer?

Intentant cicle natural està molt bé! Quan teniu previst començar?

Primavera que ja estas a punt!! Et queda res oi?

Jo de 25 setmanes

Una abraçada!

Ho aconseguireu noies!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Honey » dg. nov. 19, 2023 10:04 pm

Holaa gràcies a totes, beta negativa. Ja no ens qden embrions. No sabem què fer estem contents del meu fill no ens podem queixar tot i q ns feia il.lusió un altre... El meu home té oligoteratoastenospèrmia, no crec q ho aconseguim natural...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::