FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dl. nov. 20, 2023 7:42 am

Hola Juno, com portes l’embaràs? Espero que estigui anant bé :)
Nosaltres si podem volem començar aquest pròxim cicle, a veure si arribem a temps si no ja ho fariem de cares a l’any que ve.

Honey quin greu, molts ànims. No perdis l’esperança i si no més endavant podeu tornar a provar fiv. Jo ja n’he fet una amb un únic embrió i vaig tenir abort molt ràpid, i ara tornarem a fer una fiv.. a veure si hi ha sort.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dv. nov. 24, 2023 2:33 pm

Honey quin greu, és una merda aquest camí de la infertilitat.
Us plantegeu donant de semen?
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. nov. 29, 2023 1:59 pm

Ostres Honey quin pal... és molt dur aquest camí. Espero que trobeu forces!!!

Northern com esteu?

Intentant així que en aquest cicle?

Primavera ja ets bimami???
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » ds. des. 23, 2023 9:04 pm

Bona nit noies, si es pot dir així
A dos dies de la beta test negatiu ( amb anteriors positius sempre em surtien positius 2,3 i 4 dies abans)
Total, era el nostre ultim embrio geneticament de la meva parella i jo.
Un drama total.
Ara tenim 5 congelats amb ovul meu i de donant pero a mi m estan venint tots els dubtes del mon!
Mai penava que haguessim d arribar fins aquí.. quina pena tot plegat i quina simpatica--- merda que haguem de passar per tot aixo.
Tenim un fill sa i a vegades costa d entendre que es passi tant malament quan busquis el segon però ja us dic jo que el sentiment de frustació cada cop que veus un negatiu fa igual de mal tinguis 1, que dos o que tres perque a final tu desitges un nou fill.
No se cap a on tirarem ni si ens plantarem aqui i donem els embris que queden a la ciencia o algun dia els utilitzarem.
Esperò que el 2024 m aclareixi que vull fer amb la meva vida i molta sort a totes!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » ds. des. 30, 2023 2:44 pm

Northern, sap molt greu, t'envio molta força per afrontar aquest nehatiu.. i més en aquests dies que per a mi son especialment dificils per les que ens trobem en aquest procés. Tot gira al voltant de la família, dels fills, la gent fa preguntes en fi.. Molta força!
Ja explicaras si et ve de gust el vostre següent pas.

Nosaltres després de l'avortament del setembre, ho probarem amb el següent cicle. Ultim embrió propi, i després de molts anys, intents, avortaments i cap fill.. a mirar d'agafar el 2024 amb força, qui sap, potser aquest any sí.

Una abraçada a totes
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dl. gen. 01, 2024 9:58 am

Bones Neu21, pensava amb tu...
Els nadals són epoques complicades quan no tens fills i en vols, molts ànims, jo sempre penso que l any vinent faré el nadal amb un nado als braços i això m anima.
Molts ànims amb la transfer de gener:)
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dc. gen. 03, 2024 9:11 pm

Hola Northern Lights, em sap molt greu que hagi estat negatiu i que et trobis en aquesta situació. T’envio molts ànims i força per seguir endavant i segur que agafreu el camí que creieu correcte.

Neu21 molts ànims amb aquesta nova transfe, desitjo que vagi bé! Ja ens vas dient si vols :)

Jo he començat la meva segona fiv, porto 4 dies de medicació i avui a revisió han vist dos folicles de 16-17mm (massa grans i massa ràpid), i 5 de mida més normal entre 11-9mm. Divendres veuran si els petits han seguit creixent, si no hauran de cancel•lar la fiv. No gaire animada, perquè el pitjor de tot per mi és l’estimulació i espero no haver-la fet per res..

Molts ànims a totes, en aquest procés que hem de passar i que no deistjo mai a ningú, perquè fins que no el vius no n’ets conscient de lo dur que és.
Una abraçada
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dj. gen. 11, 2024 11:18 am

Hola boniques

Northern quin greu em sap llegir aquest negatiu... sé que tenies esperances i que era l'últim propi... heu pogut valorar quin camí prendre? és molt dur tantes patacades, i si també buscant el segon es passa malament. Jo vaig tenir 3 negatius i va ser dur... Et desitjo molta sort si decidiu intentar amb els que us queden i també si us planteu, la opció que escolliu estarà bé Una abraçada!!

Neu21 què tal? Ja has fet transfer? Desitjo que aquest cop tot vagi bé, després de tanta lluita ha de venir la recompensa

Intentant que bé que ja estiguis en actiu amb aquesta Fiv. Com ha anat l'estimulació? Espero que hagis tingut uns embrions ben bonics

Jo de 33 setmanes i de repòs ja que la bebé vol sortir abans d'hora

Abraçada!!
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dj. gen. 11, 2024 11:49 am

Hola Juno, doncs a fer repòs i cuidar-te ❤️

Jo força desanimada.. el tractament no ha anat bé i crec que s’hauria d’haver aturat abans.. al final hem anat a punció, només un òvul madur que no va fecundar bé. Un desastre, molt desanimats i sense veure la llum. Tornem a l’inici amb les mans buides :(
Tocarà reposar un temps i esperar a la SS o a un embaràs natural (miracle)..
Ànims a totes, aquest camí que hem de viure és una :ufs:
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » ds. gen. 13, 2024 7:53 pm

Bones dones valentes,
Intentant em sap molt de greu, és tot ja prou xungu i a sobre quan les coses no surten com tocaria és molt frustant. Molts ànims, segueixo una noia per insta que portava 15 anys d infertilitat i 9 transfer d embrions i a final a la 9 es va quedar i fa uns dies va neixer el seu miracle... lo impossible només tada una mica més a arribar!
Us heu plantejat ADE o ovodonació?
Jo estic esperant resultats q-carrier, si tot correcte tirarem endavant amb el donant de semen.
Una abraçada a totes:)
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dg. gen. 14, 2024 1:47 pm

Hola Northern lights, me n’alegro que ja tingueu una decisió i que ho tireu endavant. Ja ens aniràs explicant com va el procès.

Moltes gràcies pels ànims, sempre tinc l’esperança que ho aconseguirem..
De moment no m’he plentejat ovodonació.. hi penso però crec que encara no vull fer el pas.
Tinc 31 anys, però amb reserva ovàrica baixa i endometriosis i el meu home en te poquets i lents. No és impossible, vull pensar que encara ho podem aconseguir ❤️
Si que ens hem plantejat adopció. No ho descartem..
Anirem fent pas a pas a veure com va tot.

Ànims a totes :***:
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dg. gen. 14, 2024 6:48 pm

Intentant, sento moltíssim que el cicle no hagi anat bé! Molts ànims!! Cal seguir pensant que serà possible!

Northern, espero que tingueu molta sort amb el nou pas! Ja ens diràs quan comenceu.

Nosaltres ens hi posem aviat, ara a finals de mes ha de venir la regla i anirem a per el darrer embrió propi.

Forta abraçada a totes,
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dg. gen. 14, 2024 7:25 pm

Hola Intentant,
Ets molt jove! Entenc perfectament que volgueu anar provant amb gàmets vostres.

Nosaltres tenim 1 fill dels dos de quan teniem 30 anys, per FIV, jo endometriosis lleu i ell inmovils i de mala qualitat i mira, ens va tocar la loteria amb el nostre petit miracle.
Ara per això portem 5 transfers fallides i jo ja no puc més...
Per l endometriosis et recomano molt una nutricionista o PNI.

Neu21 molta sort amb aquesta nova transfer!

Molts ànims a totes!!
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dc. gen. 17, 2024 2:56 pm

Hola noies,

Neu21 gràcies! molta sort en aquesta transferència, desitjo que vagi molt bé :)

Northern Lights si.. encara hi ha temps, em desanima que vagin tan malament les fivs i que amb el temps encara sigui pitjor, es força frustrant. Vaig començar amb dieta antiinflamatoria però em costa seguir-la i també vaig anar amb un neuroimmunoleg. Ara mateix estic una mica esgotada de tot i farem un paron mentre esperem la SS.
Me n’alegro molt que tinguessiu el vostre petit miracle i espero que us arribi el segon!

Una abraçada!
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dj. gen. 25, 2024 2:41 pm

Bona tarda noies!

Una pregunta. Potser és una pregunta molt tonta però tinc un dilema.

La primera cita que tens amb la SS (en el meu cas és el Clínic) sempre és telefònica?
Serveix per alguna cosa productiva aquesta trucada o només et diuen lo molt que trigaràs a entrar?

Estic a punt de començar una FIV per la privada però no se si val la pena esperar com a mínim a aquesta trucada o no val la pena.

Moltes gràcies :cnen: :cnena:
Patri8
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 09, 2023 2:50 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Patri8 » dv. gen. 26, 2024 5:59 pm

Jo tinc primera visita a Vall d’Hebron i es presencial però vec que el normal es telefònica. Que al final pel que han de dir millor telefònica a mi no se perquè em fan anar presencial.
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dv. gen. 26, 2024 6:06 pm

Hola Turkana,

Nose com funciona el Clínic pero al Trueta, la primera visita amb infertilitat era presencial i més informativa, també per apuntar-te a la llista (1 any aprox).
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dl. gen. 29, 2024 1:06 pm

Bona tarda!!

Però aquesta primera visita és la que te fa entrar en llista d'espera i poc més oi? O si? Et fan ja el diagnòstic i la proposta del tractament o això ja ho fan quan et toca (després de la llarga llista)?

Moltes gràcies
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dl. gen. 29, 2024 1:54 pm

Hola!
En el meu cas nomes va ser per entrar en llista i mirar si teniem tots els anàlisis fets o ens faltava algun. Tot i que un cop et truquin de la llista suposo que t’n faran repetir si no estan al dia. La proposta de tractament serà quan et toqui de la llarga llista :’(
En el teu cas, no diguis que ho fas per la privada, perquè et resten els intents a la pública..
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dt. gen. 30, 2024 12:56 pm

Intentant ha escrit:Hola!
En el meu cas nomes va ser per entrar en llista i mirar si teniem tots els anàlisis fets o ens faltava algun. Tot i que un cop et truquin de la llista suposo que t’n faran repetir si no estan al dia. La proposta de tractament serà quan et toqui de la llarga llista :’(
En el teu cas, no diguis que ho fas per la privada, perquè et resten els intents a la pública..


Això que dius de que resten intents per la pública si ho fas en clinica privada ho trobo increïble! Sabem del cert que això és així?
Després de lo molt complicat que és tot el procés, només falta això.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::