Què fer amb els embrions sobrants

Tractaments, clíniques, medicaments..
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Què fer amb els embrions sobrants

EntradaAutor: blanketa » dc. abr. 19, 2023 10:47 am

Hola!

Obro aquest fil perquè vam fer un procés de FIV i tenim molts embrions sobrants. De moment els guardem per si més endavant els necessitem, però m'angoixa molt el tema i volia saber, les que us hi heu trobat, què heu decidit.

Nosaltres d'entrada voldríem donar-los, però com més hi penso menys clar ho tinc.

Abraçades a totes!
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Què fer amb els embrions sobrants

EntradaAutor: Tànit » dv. abr. 21, 2023 10:38 am

No en vau parlar amb la clínica?
la veritat es que jo tp tinc massa clar com funciona però crec que per ser donants d'embrions s'ha de reunir una serie de requisits d'edat i de proves previes.

El tema es que en cas de no poder donar els embrons per que una altraparella els adopti (cosa que em sembla molt bonica) els embrions els pots donar a la ciència (a mi personalment em fa yuyu pensar amb que en poden fer) o eliminar-lo (tot i que no es cert, no es destrueixen (de moment)).

tot i que si esteu pensant en un germanet/a espereu-vos plantejeu-vos ho en aquell moment ja que la llei va canviant.

A mi personalment, si es posssible el fet de donar-los a una parella que vulgui adoptar l'embrió es la millor sol.lució, vol diar ajjudar a una altra familia a ser feliç a un preu mol més economic que si han de fer una ovodonacio amb donació d'esperma.
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: Què fer amb els embrions sobrants

EntradaAutor: Tremadufi » dv. maig 26, 2023 9:08 pm

Nosaltres inicialment pensàvem donar-ho per altres parelles o per estudi, però una vegada que vam tenir el primer nen per FIV i el segon natural...vam decidir que ens plantavem i la nostra decisió va canviar i vam decidir donar-ho sol per estudi, ja que si al igual que nosaltres ho donem...les clíniques ho DONEN a altres parelles, encara... però fan negoci d'això perquè ho cobren i ben cobrat, així que suposo entre els sentiments de pensar que pot ser hi haurien més fills nostres sense saber-ho i lo que he comentat abans, vam canviar d'opinió
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Què fer amb els embrions sobrants

EntradaAutor: Gustineta » ds. maig 27, 2023 9:49 am

@Tremadufí les clíniques no et fan pagar embrions donats d'altres parelles. En pagues la transferència, cosa que és lògica perque és el servei que t'ofereix la clínica. No et transferiran embrions (siguin ADE o no) de franc...
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::