Adiro i Heparina

Tractaments, clíniques, medicaments..
fan-ny
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

Adiro i Heparina

EntradaAutor: fan-ny » dc. juny 14, 2023 3:29 pm

Hola a totes, he obert aquest tema a veure si podem compartir experiències.

Ahi vaig tindre consulta amb l’inmunòleg , resulta que tinc els anticossos de “fosfatidilserina” una mica alts (no era positiu per 0,7 … llavors m’ha recomenat pendre adiro cada dia (1 comprimit) i en el moment del test + de embaras o la transfer, punxar heparina.
També tinc positiu en enfermedat celíaca. Mai he tingut cap simptoma de res, pero res de res apart de que no em quedo embarassada i he fet dos transfers de blastos negatives.

Les que porteu o hagi portat aquest tractament, us ha donat bon resultat? Tema efectes secundaris?
Tinc molta por d’això , de vegades em ve a la ment renunciar a ser mare si és tant complicat. Us agraïria molt llegir la vostra experiencia
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Adiro i Heparina

EntradaAutor: Northern Lights » dc. jul. 26, 2023 10:07 am

Hola guapa, t entenc molt bé.
Jo tinc una incompatibilitat inmunologica amb la meva parella i m haig de pendre adiro+heparina+ corticoides durant l embaràs ( els cortis nomes els primers mesos).
Amb el primer embaràs tenia molta por que aquesta medicació el pogues afectar però tot va anar super bé i ara te 3 anys i és un nen super espavilat i cap problema!
Jo vaig demanat varies opinions abans d iniciar tto i també va fer que em tranquilitzes una mica.
Ara estic del segon i segueixo les mateixes pautes de medicació, ja estic de 7sg!
Ànims!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::