Tancar etapa - missatge d'agraïment

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Tancar etapa - missatge d'agraïment

EntradaAutor: Gustineta » dc. jul. 12, 2023 10:15 pm

Bona nit, valentes,

Feia molt que no participava al fòrum, però hi he estat força activa a temporades.
Els últims mesos l'he anat seguint força a l'ombra i he vist noms nous, altres de coneguts... ens trobem totes en aquest raconet buscant companyia i ajuda en la infertilitat. Tan de bo cap de nosaltres hi hagués hagut d'entrar mai...

Necessito escriure aquest missatge per tancar una etapa que va començar fa gairebé 10 anys, quan amb la meva parella vam decidir tenir fills. No ha estat un camí fàcil i m'ha canviat la vida, les amistats i les relacions familiars. Hi he perdut molt i hi he guanyat també. Ara sento que he arribat al final i de la millor manera possible: amb un fill i una filla, i amb un creixement personal que no m'hauria pensat mai.

El meu fill, l'Enric. Un miracle de la ciència, que va néixer l'agost del 2019 després de gairebé 6 anys de cerca, 3 avortaments, 2 IA i 3 FIV amb DGP. Em va reconciliar amb la vida.
La meva filla, l'Elna. Un altre miracle, que va néixer el passat 30 de maig. Un embaràs espontani quan ja no l'esperàvem i no teníem forces per cap altre tractament després de transferir l'embrió que teníem congelat i tenir un quart avortament. M'ha trencat els esquemes.

Ara toca acabar de pair-ho tot, digerir-ho i que vagi quedant lluny. Per mi, l'ombra de la infertilitat és molt llarga i continua fins i tot després de tenir fills. Toca sanar del tot.

A totes les que, malauradament, us ha tocat viure aquesta experiència, us desitjo de tot cor que un dia pugueu tenir un fill viu als braços. Tan de bo pugueu ser mares, però si no ho podeu ser, que tingueu una vida plena, serena i feliç.

Gràcies per la companyia tots aquests anys, valentes.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Tancar etapa - missatge d'agraïment

EntradaAutor: Anna Maria » dj. jul. 13, 2023 6:28 am

Hola bonica,
com m'emocionen les teves paraules. És ben cert que sense coneixer-nos "en directe", sí que entre les que hem voltat pel fòrum s'ha establert com un fil invisible. La vostra valentia ha estat el meu ànim també. L'escalf que he trobat entre aquestes línies m'atreviria a dir que no l'he trobat en cap lloc més. Un lloc on preguntar qualsevol cosa que em preocupés, qualsevol dubte, per petit que semblés, trobava resposta.
M'alegro moltíssim que aquesta etapa hagi acabat, i que en comenci una altra plena de noves vivències.
Una abraçada ben gran,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Tancar etapa - missatge d'agraïment

EntradaAutor: Gustineta » dt. jul. 18, 2023 9:30 pm

Hola Anna Maria,

Moltes gràcies per llegir-me i per respondre'm. Sempre m'agrada llegir-te.
Jo també sento aquest fil invisible, sobretot amb les mares que, com dius, fa temps que voltem per aquí. Tu vas ser de les primeres a qui vaig llegir quan vaig entrar al Soc Petit i les teves paraules serenes m'anaven bé.

Sí, ara toquen vivències noves. Espero que ens anem retrobant per aquest fòrum, ara en altres raconets.

Una abraçada i gràcies un altre cop :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Tancar etapa - missatge d'agraïment

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 19, 2023 8:20 am

Gustineta ha escrit:Hola Anna Maria,

Moltes gràcies per llegir-me i per respondre'm. Sempre m'agrada llegir-te.
Jo també sento aquest fil invisible, sobretot amb les mares que, com dius, fa temps que voltem per aquí. Tu vas ser de les primeres a qui vaig llegir quan vaig entrar al Soc Petit i les teves paraules serenes m'anaven bé.

Sí, ara toquen vivències noves. Espero que ens anem retrobant per aquest fòrum, ara en altres raconets.

Una abraçada i gràcies un altre cop :-()-)



:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Tancar etapa - missatge d'agraïment

EntradaAutor: Tànit » dc. jul. 19, 2023 11:12 am

Ai Gustineta!!! que jo també vaig coincidir amb tu durant molt temps!!! em fa molt feliç que tinguis 2 miracles als teus braços,.. jo en tiinc un des de fa 18 mesos i encara m'el miro dormint i l'he de tocar per saber que es cert.

JO, cada vegada que llegeixo, escolto, conec històries d'infertilitat ploro com si fos la meva història, crec que la infertilitat, al final es, no una si no moltes pérdues emocionals, i això ens deixa marca per sempre, ens agermana d'alguna forma.

Tant debó ens poguem anar retrobant, de fet a mi, encara em costa no passar a llegir a les noies del post de FIV.

una abraçada fortissima i que aquest nou camí sigui més facil i feliç.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::