Endometriosis + FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
cristina248
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 19, 2024 7:31 pm

Endometriosis + FIV

EntradaAutor: cristina248 » dl. feb. 19, 2024 7:39 pm

Hola, hem començat RA, després de 3 anys buscant embaràs,m. Tinc endometriosis + SOP, tot i que m’han dit que es molt difícil que funcioni la IA vam començar el mes passat a Sant Pau, no ha funcionat. Pel que volem mirar FVI, pensem amb Dexeus Sant Cugat per proximitat, també ens han parlat de institut marqués. Anem molt perduts tothom té opinions tant diferents… si alguna amb endometriosis, o sense, ens pot donar algun concell ? Mil Gràcies a totes i tots i molts ànims
Pilipili
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. jul. 08, 2023 12:58 pm

Re: Endometriosis + FIV

EntradaAutor: Pilipili » dl. feb. 19, 2024 9:07 pm

Hola Cristina,

Em sap greu que no us hagi funcionat la IA.

No sé quin és el vostre recorregut, però heu mirat altres alternatives?
Amb tres anys suposo que sí... Jo havia llegit sempre la dieta, l'acupuntura,...
Ara fa poc he descobert el rebozo, també pot tractar temes d'infertilitat, i em sembla molt interessant. Només ho volia compartir per si et pot ajudar d'alguna manera.

Espero que et donguin referències dels centres que has citat <3.
Una abraçada i molta sort,
Pili
cristina248
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 19, 2024 7:31 pm

Re: Endometriosis + FIV

EntradaAutor: cristina248 » dl. feb. 19, 2024 9:33 pm

T'agraeixo molt la teva resposta, doncs no he buscat altres alternatives, com sempre m'han dit que és algo tan fisiològic no, però buscaré info de tot el que has dit! moltes gràcies ♥
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: Endometriosis + FIV

EntradaAutor: Intentant » dt. feb. 20, 2024 4:40 pm

Hola Cristina,

Jo tinc endometriosis i he passat per un parell de fivs (dexeus) negatives, però perquè no responc bé al tractament d’estimulació i tinc baixa reserva ovàrica.
Per la SS si tens endometriosis van directe a fiv, perquè diuen que IA no té gaire èxit per les possibles adherència i abans et recomanen fer la histerosalpingografia. Jo estic en llista d’espera a Girona
Jo et recomano que vagis a on et sentis millor i més acompanyada, per mi dexeus em vaig sentir com un número més, ara a girofiv el tracte ha estat molt millor tot i no anar bé el tractament.

Jo noto millora de l’endo amb esport funcional, més de força. Alimentació antiinflamatoria i vaig a fisio de sòl pèlvic que també em va molt bé.
També m’ha anat molt bé suplement omega3 cada dia i ferro durant regles.

Si fas una fiv et recomano que et mirin bé la progesterona quan et facin la transfe, amb endo avegades es més baixa i necessites més suplement.

Espero que t’ajudi en alguna cosa i ànims en tot el procés!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::