FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Undostres
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undostres » dt. feb. 14, 2017 5:37 pm

Hola Hashi!
Pues lo de beure lo minim, m'ha dit que es perque tinc risc d'hiperestimular i quant menys liquid tingui el cos millor!
Avui m'ho han fet a les 9h, he estat la primera! M'han dit que hem trucaran de 12 a 14h de demà!
I que la transferencia serà dijous o divendres...
Demà os explico mes!!!
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. feb. 15, 2017 7:30 am

Undostres, quin grapat a la punció, molt bé :p-) Ja ens explicaràs avui, a veure que et diuen i en no res ja els tens amb tú i ja entres a la fase de la betadesesperació!!!
Hashi, jo ho porto fatal, fa dies que em desvetllo a meitat de la nit, i ja no em puc tornar a domir, i desprès vaig zombi tot el dia. I al igual que tú ja no sé el que noto i el que no noto, de símptomes el mateix que els altres dies, un poquet de mal de pits, alguna punxadeta a la part dels ovaris, i poca cosa més. Però bé, ja estic a la meitat de la betaespera, en principi m'hauria de fer un pipitest el dia 21, però a veure....L'altre dia que comentaveu que la Dra. Saiz es una mica seca, pues ho comparteixo amb vosaltres. El segon dia d'inseminació, me l'ha va fer ella i quan va acabar em diu que en 15 dies si no havia baixat la "warry" que em fes un test i el meu home, pobret, tot il·lusionat va i li diu, si no a baixat bona senyal i ella tota seca li contesta no té perquè la progesterona retrassa la "warry". Pobret es va quedar en una cara....

Una abraçada boniques i a seguir lluitant!
Hashi
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dc. feb. 15, 2017 1:49 pm

Undostres que t'han dit del laboratori? T'han confirmat quan serà la transferència?
Ostres quantes coses s'aprenen, no tenia ni idea de la relació de líquid del cos i la hiperestimulació. Que bé! Així no vas haver d'esperar tant entre l'entrega de mostra de semen i la intervenció, menys nervis al cos :ok:

cmatamorosb jo estic igual, cada dia que passa ho porto pitjor, és molt difícil no pensar-hi i observar minuciosament qualsevol reacció mínima del cos :-o00m
Ostres, mare meva quin poc tacte amb aquesta resposta al teu marit! :sogra: Amb lo sensibles i neguitosos que estem tots en aquests processos només falta que et deixin anar aquest moc...

Amunt aquests ànims, una abraçada lluitadores!!
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dc. feb. 15, 2017 9:35 pm

Bona nit noies!!!

Respecte a la Dra Saiz, suposo que es cura amb salud, pero no pensa que estem molt sensibles en aquest tema i et deixa xof!!!

Per lo que fa a beure aigua, per no hiperestimular, jo tampoc tenia ni idea, pero es el que hem va recomenar la Dra Polo, quants menys liquid millor, per no retenir-ho i no inflar la pantxa.

Modo ego: tinc la transfer divendres a les 10!!! M'ha trucat l'administrativa i no sabia gaire mes, li he preguntat si sabia si habia anat be, i m'ha dit: dona si et fan venir divendres es que si!!!!! Quina emocio!!!!
Hashi nosaltres tenim la mostra de semen congelada, el meu marit va patir un cancer testicular, i fa un parell d'anys vam fer biopsia testicular i van poder congelar sis tubets!!

Bona nit boniques!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. feb. 16, 2017 11:23 am

Que bé Undostres!! Demà tindràs els embrionets amb tu i seràs betaesperant!! :love: :-o00m
Ups! és veritat que ho havies comentat lo de les mostres de semen congelat, quin despiste porto sobre jejeje
Ja ens explicaràs com va :ok:

cmatamorosb un dia menys per sortir del desespero! :-o00m :-o00m
Imatge
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. feb. 16, 2017 5:11 pm

Entro ràpid per desitjar molta sort per a la Undostres, demà per fi, tindràs el teus embrionets amb tú! >.-<: i entraràs a la fase de la betadesesperació :-o00m

Hashi, com estas?com ho portes?ja ens queda un dia menys >.-<: uffff que llarg que es fa....Espero que almenys, ja que es fa tant llarg tinguem uns superpositius!!!!
El dissabte es el cumple del meu home, i el dia 26 fem anys que estem junts, m'encantaria tenir un positiu, seria un regal meravellós...però a veure...

Una abraçada boniques.
SACAMO
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dv. feb. 17, 2017 6:58 am

Bon dia!!! Molta sort a Undostres. En res tindràs als embriones dintre i a esperar el desitjat positiu >.-<: >.-<:
Com aneu les que esteu en betaespera??? Cmatamorosb i Hashi va que queda menys.
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dv. feb. 17, 2017 7:45 am

Bon dia!! :***:

Aiiix Undostres en menys de dues hores els embrionets ja estaran amb tu, mima'ls molt :ok:

Sacamo dels nervis!!! Cada dia que passa sembla que els dies avancin més lents! :menjadonuts:

cmatamorosb jejeje estic com tu, es fan mooolt llargs aquests dies, sii tan de bo l'espera tingui una super recompensa : lasito :
Renoi tu quines coincidències! I tan seria el millor regal :love: Doncs nosaltres també en tenim algunes, el 4 de febrer que es quan em punxava l'ovitrelle feiem anys de casats, i el 27 de febrer, dia 18 de la betaespera el meu marit fa anys, un positiu seria molt especial també >.-<:

Un petonàs boniques!!
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dv. feb. 17, 2017 3:55 pm

Noies!!! Ja soc Betadesesperant!!!!!!!!
Al final de tota la quantitat d'ovulets que vaig treure, sol hi havien 7 de bons, dels quals han fecundat 4, un de molt bona qualitat i els altres tres de qualitat dolenta, hem decidit possar el bo i un dolent, perque ens han dit que es fan força, pero els altres dos no s'han pogut congelar.
Així que esperem que com a mínim es quedi el nostre campió!!
La transfer ha anat molt be, estaba ple d'estudiants!! M'ho ha fet el Dr. Pares, i la veritat que ha estat molt emocionant, en el moment que ho veiem en el monitor, m'han començat a tremolar les cames i a caure la llagrimeta, i l'infermera per calmarme m'ha impres la ecografia! I ara no parem de mirarla!!!
Ara toca esperar, m'han dit 18-20 dies, pero millor si podem esperar 22 dies, així que ho intentarem!!!!

Una abraçada boniques!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » ds. feb. 18, 2017 10:08 am

Hola noies!

Benvinguda al club Undostres!! >.-<:
Lo important ara és que hi ha un supercampió i un altre petitó dins teu guapa!
Jo dilluns vaig trucar al laboratori i finalment van poder congelar 3 dels 4 que restaven pendents de veure com evolucionaven, però tan de bo aquests primers es quedin amb nosaltres :love:
Ostres! Quins nervis afegits amb tot d'estudiants allà observant! Quina sort!! A nosaltres no ens van oferir poder immortalitzar aquell moment tan especial tot i lo nerviosa i tensionada que estava... M'hagués agradat tenir-la per adjuntar-la a la llibreta que vaig fent amb tots els passos i sentiments del procés, però bueno amb que segueixin creixent dins meu em conformo, el moment el tinc ben gravat al cor i al pensament :ok:
Molts ànims guapa!! Els primers dies passen més o menys ràpid però cada cop sembla que passin més lents, jo avui estic en el novè, i amb moltes ganes que passi ja aquesta setmana!! :-o00m

cmatamorosb bonica com va l'espera? Per cert per molts anys al teu marit, a veure si d'aquí uns dies podeu confirmar el que seria el millor regal :ok: :love:

Alguna novetat la resta de lluitadores?

Sembla que la primavera ja va treient el nas :***: que passeu un bon cap de setmana reines!!
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dl. feb. 20, 2017 5:15 pm

Moltes gracies pels anims Hashi!
Aixo de la espera es una tortura!! Sabeu quan es pot fer la Beta en sang, tinc entes que entre 10-13 dies post-transfer no???
Es que jo crec que no aguanto 20 dies! I per si de cas he demanat hora al gine de la mutua, per si hem pot solicitar fer una beta.
Vosaltres com porteu la espera??
Una abraçada!
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dt. feb. 21, 2017 3:19 pm

Hola boniques,entro desde el mobil per dir-vos q jo també he tingut un negatiu.Estic prou bé,perque ja ho tenia bastant coll avall q seria negatiu.Ara toca esperar que em baixi la regla i he deixar passar esta regla i amb la pròxima tornar amb les punxades,i a veure si es la bona.
Hashi,Undostres com esteu?
laiatous
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dc. feb. 22, 2017 5:40 pm

Hola!!! Cmatamorosb quina llastima!!!! A la proxima si que si!!!!
I les altres com aneu?
Jo tinc visita a puigverd el dia 3 de març a veure que em diuen!!
Pero tot i aixi hem començat a mirar altres opcions a la privada pero ja renunciant als meus ovuls!!
Una abraçada ben gran a totes!!!!
Una pregunta!!! Algu s'ha fet una histeroscopia? Es car?
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dc. feb. 22, 2017 7:37 pm

Ctmatamorosb bonica molts ànims, això es una lluita constant, però estic convençuda que finalment rebrem la nostra recompensa.

Molta força i a tope de nou!!!
myca
Entrades: 105
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. feb. 23, 2017 7:00 pm

Hola noies! no personaltizo perquè em perdo amb la colla que sou.
només volia demanar si sabeu si ja van avançant llistes, sé que parlàveu de que trucaven a les de juliol de 2015, jo sóc d'agost de 2015, però resulta que no va entrar a la puigvert fins març de 2016, per tant no sé quan pot tocar, i aviat en faré 40.. i no sé si m'hi voldran!!
alguna sap com ho fan en aquests casos?
gràcies i molts ànims que això és molt dur!!
Undomiel
Entrades: 136
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dj. feb. 23, 2017 7:08 pm

Hola myca. A mí tambe em van derivar a l'agost a Puigvert pero estic realment en llista des del 6 de març. És a dir, estem iguals.
Jo faig 39 a l'octubre. M'han dit que si estas en llista des d'abans dels 40 si et fan el tractament.

No se per on aniran. Aquí Sacamo es de l'agost del 2015 i creo que encara no l'han trucat...pensó que s'estan retrasant una mica .....

Molts ànims!!!!
SACAMO
Entrades: 120
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dj. feb. 23, 2017 7:52 pm

Oooo o sento molt Cmatamorosb!!!! Agafa força per tonar a començar. Al final o aconseguiràs estic convençuda de que si.
Si noies jo estic del 15 d'agost en llista d'espera i de moment res de res. Si que s'estan allargant molt.
Laiatous que bè ja s'acosta el dia. >.-<: >.-<:
nita1704
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

EntradaAutor: nita1704 » dv. feb. 24, 2017 7:17 pm

Noies! Fa molt que no entro!!!

Primer de tot Cmatamorosb i Laiatous, em sap molt greu...És una merda esperar i esperar i posar tota la il·lusió i obtenir un negatiu...Però ànims que tot arriba! Tard o d'hora, però arribarà segur!

Hashi, Undostres, com aneu? paciència i calma..i pensament positiu a tope!!!!! He llegit en alguns llocs que l'aquarius va molt bé per afavorir la implantació. Porta moltes sals minerals que, es veu, que van bé...

Jo avui he fet visita a Sant Pau. No sé si recordeu que al novembre em van fer la punció, però van haver de congelar perquè estava hiperestimulada. El dia 2 de febrer vaig tenir visita i em van programar el tractament de pegats amb la següent regla. Bé, avui he fet control ecogràfic i tot està perfecte per fer-me la transferència el proper dijous dia 2!!!! No m'ho crec...! Després de tant esperar sembla que ja arriba el moment!! Així que en breu també passo a ser betadesesperant!

Ànims a tota la resta! Petonets!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dl. feb. 27, 2017 8:02 am

Bon dia maques,

Perdoneu per no entrar fins ara he passat uns dies molt durs. Entro ràpid per anunciar-vos el negatiu... :ufs:
Dilluns vaig tacar unes gotetes marró clar i així va seguir dimarts i dimecres, i encara teníem l’esperança que el miracle s’hagués fet realitat. Però dijous a la tarda i divendres em vaig ensorrar, les taques es van convertir amb sang, la regla. Tot i així vam fer test per treure angoixa i descartar i poder passar el dol, i va sortir blanc nuclear... Aquest cap de setmana he plorat el que no està escrit, necessitava treure tota la tristesa, pena i ràbia de dins per poder agafar amb força i energies renovades el següent intent.
Jo normalment no tinc regles doloroses però aquesta ha estat horrorosa, diuen que després d’un tractament amb tot el xute hormonal és normal.
Estaré unes setmanes sense entrar, sento que necessito desconnectar per fer un reset total. :-o00m

Cmatamorsb ho sento molt bonica, sembla que tot i lo especial que hagués estat per totes dues amb les respectives celebracions que coincidien aquest mes no ha pogut ser i ens toca seguir lluitant. Una abraçada ben forta! :-()-)

Laiatous que vagi molt bé la visita d’aquesta setmana, molts ànims bonica! :-()-)

nita1704 molta sort! En pocs dies tens els embrionets amb tu maca >.-<:

Undostres tan de bo tu tinguis més sort i surti bé amb aquest intent reina. Et desitjo que puguis cantar el teu positiu! :ok:

Molta energia positiva per a totes!
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dl. feb. 27, 2017 2:30 pm

Bona tarda noies!!

Nita que vagi molt be dijous! La transferencia es un moment molt emocionant!!!

Hashi quin greu hem sap! Molta força i segur que ho aconseguiras! Tens uns congeladets esperant!!!! Fa molta rabia, pasar x tot aixo i que sigui tan difícil!

Modo ego: la betaespera es desesperant!!!! Aixo es matador!!! Avui ja porto 10 dies i es fa molt dur, gairabe no dormo...
He llegit que als 10 dias post-transfer ja no queden restes d'ovitralle al cos, i a partir del dia 11, ha de baixar la regla... tinc pànic d'anar al bany.. fins i tot hem costa llevarme del llit pensant que estare tota tacada...
Demà vaig a la mutua, per si hem fan autoritzacio per fer-me la beta en sang, si m'ho donen i divendres tinc sort i no m'ha vingut, anire a fer l'analitica... vull que arribi el finde mes que mai!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: