FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
nita1704
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nita1704 » dt. març 14, 2017 11:00 am

Noies, la beta ha sortit negativa...
Res...Sembla que el nostre destí no és ser pares...
Avui tot és molt negre... Demà tornarà a sortir el sol..
laiatous
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dt. març 14, 2017 4:04 pm

Ostres Nita!!! Una abraçada molt forta!!! I a seguir endavant.
Simaro
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

EntradaAutor: Simaro » dc. març 15, 2017 4:11 pm

Hola noies!
Soc nova al fòrum tot i que us llegeixo de fa temps.
Estic en llista d'espera des d'octubre de 2015 i amb moltes ganes de que arribi la tant esperada trucada, ja m'enteneu. L'altre dia vaig trucar i ja van pel setembre de 2015! >.-<:
Quan em truquin em citaran pel cap d'un mes o aixi no?

Em sap greu Nita, ha de ser desesperant...després de tot el llarg camí..ànims!
Undomiel
Entrades: 64
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dv. març 17, 2017 2:09 pm

Bon dia.

Simaro que be! Te queda mooooolt poquet!! Digue's quan te truquin xq aixi les q anem darrere sabrem que queda menys! Jo soc del febrer del 2016 :-o00m

Molts anims a totes. Els negatius seran positius aviat segur :ok:

Petons
mariela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: mariela » dl. març 20, 2017 11:31 pm

Hola noies!!! Com esteu?? E llegit els negatius molts anims a totes. I forces per continuar amb aquesta lluita.
Avui em a anat a visita informativa per la segona Transferencia ara us explico com va rl tema. Pero primer de tot vull domar momts anims a una parella q estaba allá q m' ha dit q llegia el forum . Espero q t' animis a entrar i compartir experiencies.
Bueno doncs quant ja as tingut un fill per Fiv, la seguretat social no asumeix els gastos per fer un altre fiv. ( Cosa q m' ha semblat just, pq jo ja tinc un fill i hi ha molta llista de espera per aconseguir el nostres somnis com per fer dobles tractaments, no se potser no soc gens egoiste i ho veix aixi, suposo que hi ahura a qui no li sembli be)
El q si asumeix es transferir els embrions congelats pq son nostres. Bueno doncs en el nostre cas tenim la sort q van sobrar 3. Ara els descongelaran. Si estan vius els tranferiran i si no doncs continuem amb la nostra vida q ja es prou divertita. Com em va dir una companya del foro em posaran parxes per preparar l' endrometi. I a le a esperar.
A modo consell o diguemli experiencia.... Intenteu viure aquesta experiencia de la forma mes natural posible, no es res del q ens tinguem de avergonyir cada cop som mes les persones q pasem per aixo. I el fet de amagar les coses encara et fa estar mes engoixat , mes nervios, mes iiritatiu. No se en el nostre cas ens va ajudar molt estar arropats pet familiar, amics, companys de feina, veins..... Es algo ja prou engoixsnt com per averho de amagar. Jo a dia de avui encara ho explico a gent q conec nova pq em considero una lluitadora. I ho hem de ontentar normalitza pq no es pateixi tant.
Uff quin rollo os he soltat avui. Petons lluitadores.
Reflunola
Entrades: 15
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dc. març 22, 2017 9:39 pm

Simaro ha escrit:Hola noies!
Soc nova al fòrum tot i que us llegeixo de fa temps.
Estic en llista d'espera des d'octubre de 2015 i amb moltes ganes de que arribi la tant esperada trucada, ja m'enteneu. L'altre dia vaig trucar i ja van pel setembre de 2015! >.-<:
Quan em truquin em citaran pel cap d'un mes o aixi no?

Em sap greu Nita, ha de ser desesperant...després de tot el llarg camí..ànims!

Benvinguda Simaro!!! Jo també en llista d'espera des d'octubre del 2015!!! Quins bona noticia que ja van pel setembre... en aproximadament un mes ens trucaran!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: