FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
nita1704
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nita1704 » dt. març 14, 2017 11:00 am

Noies, la beta ha sortit negativa...
Res...Sembla que el nostre destí no és ser pares...
Avui tot és molt negre... Demà tornarà a sortir el sol..
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiatous » dt. març 14, 2017 4:04 pm

Ostres Nita!!! Una abraçada molt forta!!! I a seguir endavant.
Simaro
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Simaro » dc. març 15, 2017 4:11 pm

Hola noies!
Soc nova al fòrum tot i que us llegeixo de fa temps.
Estic en llista d'espera des d'octubre de 2015 i amb moltes ganes de que arribi la tant esperada trucada, ja m'enteneu. L'altre dia vaig trucar i ja van pel setembre de 2015! >.-<:
Quan em truquin em citaran pel cap d'un mes o aixi no?

Em sap greu Nita, ha de ser desesperant...després de tot el llarg camí..ànims!
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dv. març 17, 2017 2:09 pm

Bon dia.

Simaro que be! Te queda mooooolt poquet!! Digue's quan te truquin xq aixi les q anem darrere sabrem que queda menys! Jo soc del febrer del 2016 :-o00m

Molts anims a totes. Els negatius seran positius aviat segur :ok:

Petons
mariela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: mariela » dl. març 20, 2017 11:31 pm

Hola noies!!! Com esteu?? E llegit els negatius molts anims a totes. I forces per continuar amb aquesta lluita.
Avui em a anat a visita informativa per la segona Transferencia ara us explico com va rl tema. Pero primer de tot vull domar momts anims a una parella q estaba allá q m' ha dit q llegia el forum . Espero q t' animis a entrar i compartir experiencies.
Bueno doncs quant ja as tingut un fill per Fiv, la seguretat social no asumeix els gastos per fer un altre fiv. ( Cosa q m' ha semblat just, pq jo ja tinc un fill i hi ha molta llista de espera per aconseguir el nostres somnis com per fer dobles tractaments, no se potser no soc gens egoiste i ho veix aixi, suposo que hi ahura a qui no li sembli be)
El q si asumeix es transferir els embrions congelats pq son nostres. Bueno doncs en el nostre cas tenim la sort q van sobrar 3. Ara els descongelaran. Si estan vius els tranferiran i si no doncs continuem amb la nostra vida q ja es prou divertita. Com em va dir una companya del foro em posaran parxes per preparar l' endrometi. I a le a esperar.
A modo consell o diguemli experiencia.... Intenteu viure aquesta experiencia de la forma mes natural posible, no es res del q ens tinguem de avergonyir cada cop som mes les persones q pasem per aixo. I el fet de amagar les coses encara et fa estar mes engoixat , mes nervios, mes iiritatiu. No se en el nostre cas ens va ajudar molt estar arropats pet familiar, amics, companys de feina, veins..... Es algo ja prou engoixsnt com per averho de amagar. Jo a dia de avui encara ho explico a gent q conec nova pq em considero una lluitadora. I ho hem de ontentar normalitza pq no es pateixi tant.
Uff quin rollo os he soltat avui. Petons lluitadores.
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. març 22, 2017 9:39 pm

Simaro ha escrit:Hola noies!
Soc nova al fòrum tot i que us llegeixo de fa temps.
Estic en llista d'espera des d'octubre de 2015 i amb moltes ganes de que arribi la tant esperada trucada, ja m'enteneu. L'altre dia vaig trucar i ja van pel setembre de 2015! >.-<:
Quan em truquin em citaran pel cap d'un mes o aixi no?

Em sap greu Nita, ha de ser desesperant...després de tot el llarg camí..ànims!



Benvinguda Simaro!!! Jo també en llista d'espera des d'octubre del 2015!!! Quins bona noticia que ja van pel setembre... en aproximadament un mes ens trucaran!!
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dl. març 27, 2017 10:37 am

Bon dia noies,

Nita1740 ho sento molt per el negatiu bonica... molts ànims :-()-)
Tens tota la raó a nosaltres ens ha tocat el camí difícil però tots aquests obstacles ens fan aprendre i et canvien, et fan veure que ets més valenta i forta del que pensaves. Espero que estiguis millor i el sol ja hagi sortit per agafar forces i seguir lluitant!
El que comento jo també és una meditació per ajudar a relaxar, ve a ser el que ens expliques tu :ok:

Laiatous molts ànims bonica! Vinga que en tres setmanes ens plantem a 18 d’abril >.-<:

Benvinguda Simaro! Ja et queda ben poquet perquè et truquin. Quan truquen et citen per al cap de dos mesos, a mi em van trucar el 13 d’octubre i em van donar hora per el 15 de desembre.

Aix Undomiel tan de bo tots els negatius que hi hagut aquest últim mes es converteixin en positius ben aviat!!

Mariela molta sort amb els frigos! x*x*x x*x*x
Jo també crec que és un tema massa tabú, i és bo que se’n pugui parla obertament, ja que de fet cada cop són més les parelles que hem de recórrer a la reproducció assistida, però al no parlar sembla que no sigui així i que siguem uns pocs. Jo m’he trobat que hi ha molta desconeixença sobre tot el que envolta la biologia i reproducció humana, de fet jo mateixa he descobert moltes coses que desconeixia i que et fan entendre lo complicat que arriba a ser aconseguir embaràs per la nostra espècie. Per això vaig compartint amb la gent propera, tota aquella info que trobo interessant i que no ens expliquen a la classe de biologia a l’escola, per conscienciar i tenir en compte de cara aquells que vulguin ser pares, i que ens entenguin millor als que hem de passar per un tractament.

Mode ego: Aquest divendres passat vam tenir la visita després del negatiu de la primera transferència. Ens va visitar la Dra. Saiz, va fer un resum de com havia anat tot el procés i ens va explicar la preparació de cara a la transferència dels frigos. A 21 dies d'aquesta última regla un personal sanitari m'ha d'injectar el Decapeptyl i després hauré de començar amb els pegats Evopad. El 5 de maig tinc control i si l'endometri està ok el dia 9 fariem transferència!

Com aneu vosaltres?

Una abraçada a totes!
Imatge
mariela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: mariela » dt. març 28, 2017 10:33 pm

Hola noies !!!!
Hashi estic totalment d' acord amb tu amb el tema de q el fet de q sigui tabu no ens ajuda gens i q som molts mes del q ens pensem.
Moltes vegades penso en fer una asociació o algu evidentement sense anim de lucre...... No tinc ni idea com fer-ho pero creec q necesitariem q aixo es normalitzes per tal de q la angoixa q sentim duran un temps , poguesim parlarla amb algu. Jo recordo q la época mes dura va ser quan no sabiem q ens pasaba.... Es a dir quan aviem probat fer l' amor de totes les maneres q et recomanava tothom.... Es a dir q si cada dia... Nooooo cada dia no q s' esgoten els espermatozoides...... Bueno doncs dia si dia no... as probat a posar les cames amunt? Ostres nooo aixo no dema ho faig. En fin us ho explico pq les persones q no han tingut problemes et diuen (pobres sense mala fe) mil i un consell.... I despres en realitat veus q no et funciona cap i q ningu t' habia parlat de q poder habia un problema... Aquesta epoca per mi va ser durisima. Un cop saps q et pasa.. tot canvia.. Pero a les hores creec q es aqui quan va be desfogarse i q algu t' escolti. Recordo q la meva parella o portaba d' amagat. Habiem d' anar a fer alguna proba i no ho deia a ningu. Fins q un dia ho va explicar a un company es cert de q as de triar tu a qui li pots ecplicar i a qui no.pq no et facin un comentari q et faci mal. I desde aquell moment es va relaxar. Va ser tot com mes normal. Nosaltres ara estem mes relaxats es un segon embaraç el q busquem pero us entenc a la perfecció.
Canviant de tema. Hashi q es el q et punxen per els congelats? As de anar alla o al cap? Q es intramuscular? Ara anirem mes o menys igual.
A les altres companyes de experiencia anims amunt i vinga a exolicarnos com esteu q esteu molt calladetes. Petonets guapes
Avatar de l’usuari
cmatamorosb
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. març 29, 2017 5:57 pm

Hola boniques, fa dies que no escric, però he anat llegint.

Sento molt els negatius...però em de seguir lluitant, segur que al final ho aconsseguim.

Hashi, m'ha fet il·lusió tornar-te a llegir i estic totalment d'acord amb el que comentes, de normalitzar el tema de la reproducció. Nosaltres ho parlem amb els amics i familiars amb tota la normalitat, ja que penso que no és un tema a amagar.

Mode ego: La setmana passada ja em va venir la regla i vaig començar amb les punxades, i divendres passat vaig tenir el primer control de fol·licles, i ja em van dir que eren molt petits, dimarts vaig anar al segon control i em van tornar a dir que eren molt petits i que anaven lents, divendres torno a tenir control, però no tinc massa esperança de que hagin crescut...Jo esperava que aquest cicle anés més ràpid que el primer i no tingués que estar 21 dies punxant-me...boniques, això és molt dur, damunt estic nerviosa i de mala lluna i sé que això no m'ajuda gens. Aissssssss que complicat es tot :dimoni:

Bé, boniques ja us aniré explicant, i si al final arribo a poder fer la IA. Una abraçada :-()-)

* Nota: en un altre moment entro en més calma i personalitzo.
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dj. març 30, 2017 3:39 pm

Bona tarda reines,

Mariela trobo molt bona idea el que comentes de fer una associació per normalitzar el tema i fer tot aquest camí més portable al poder compartir les angoixes, dubtes, pors... amb altres persones que estan en la mateixa situació o hi han estat i poden aportar consells i tranquil·litat :ok:
Ja veus, fins que no tens la certesa que hi ha un problema i necessites una empenta per part de la medicina, es fa molt dur el camí ja que proves tot el que llegeixes o t’expliquen de postures, alternar o no dies de fer l’amor, cames amunt... i mai arriba el positiu. I si res d’aquests consells “et funcionen” llavors et diuen la frase estrella “relaxeu-vos i ja veureu com arriba”, però si hi ha un problema per més que et relaxis si no et poses en mans de metges és complicat o gairebé impossible (tot i que hi hagi miracles) que arribi.

El Decapeptyl és un anàleg agonista, segons em va explicar la doctora és per controlar l’activitat dels ovaris, per facilitar la preparació de l’endometri. Al ser intramuscular, és a dir, que l’agulla ha d’arribar a la profunditat del múscul, me l’ha d’administrar una infermera. He demanat hora amb la infermera de la meva metgessa del CAP, entenc que ella m’ho pot administrar, no?
Mariela a tu quines indicacions t’han donat?

Cmatamorosb a mi també em fa molta il·lusió llegir-te!! : lasito :
És el millor, per no acumular a les tensions i nervis que porta un tractament, angoixes per portar-ho d’amagat, i evitar alguns comentaris que et poden fer si no saben que estàs en tot això, i que poden fer-te mal.
Ànims preciosa! A veure si demà aquests folis estan ben crescudets per el control. T’han donat la mateixa medicació i quantitat a injectar que l’altre vegada?

Una abraçada ben forta a totes i molta energia positiva per seguir lluitant, tard o d’hora (esperem que més d’hora que tard) ho aconseguirem! :-()-)
Imatge
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dt. abr. 04, 2017 8:06 pm

Tinc un dubte que em persegueix tot el dia, quan et truquen et donen cita per dintre de dos mesos, però en aquests dos mesos que has de fer? És a dir t'has de prendre ja les anticonceptives? Quan començen les punxades? Quan vas a la cita després dels dos mesos que fan? Quan triga tot el procediment aproximadament? Aysh es que en res crec que em trucaran ja i vull tindre tota la informació per sapiguer els plaços
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. abr. 04, 2017 8:53 pm

Reflunola crec que no has de fer res sino esperar a q t'arribi el día de la visita! Però a veure si ens ho aclareixen les que ja han passat per aixo.
Des de quan estaves en llista?
Simaro
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Simaro » dt. abr. 04, 2017 10:04 pm

Hola noies, ja m'han trucat!! :b-))) , m'han donat hora per finals de maig i l'unic que he de portar es analítica feta al dia de la visita (rebras una carta on posa tot).
Jo soc de principis d'octubre.
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. abr. 04, 2017 10:17 pm

Simaro que be!!! Quina alegríia!! I han van per octubre ole ole !!!
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. abr. 05, 2017 5:03 am

[album][/album]
Simaro ha escrit:Hola noies, ja m'han trucat!! :b-))) , m'han donat hora per finals de maig i l'unic que he de portar es analítica feta al dia de la visita (rebras una carta on posa tot).
Jo soc de principis d'octubre.




Que bé!!!! Jo sóc del 23/10/15 quins nervis la trucada ja s'apropa
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. abr. 05, 2017 5:08 am

zz:-)
Simaro ha escrit:Hola noies, ja m'han trucat!! :b-))) , m'han donat hora per finals de maig i l'unic que he de portar es analítica feta al dia de la visita (rebras una carta on posa tot).
Jo soc de principis d'octubre.



Que bé Simaro!!! Ja sóc del 23/10/15 aysh ja mateix arriba, quins nervis.... Desde quin numero de telèfon t'han trucat? Des del mateix de la puigvert?
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. abr. 05, 2017 6:53 am

Reflunola ja ho tens aquí!!!!
Simaro
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Simaro » dc. abr. 05, 2017 11:15 am

Reflunola no se quin numero era perque va agafar telefon el meu marit, però d'aqui res ja et truquen! :***:
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dj. abr. 06, 2017 7:55 am

Bon dia noietes,

Ole ole! M’alegro molt que hagin avançat les trucades, Simaro vinga que això ja comença!! Ànims ben amunt, ok? :ok:

Undomiel ànims que ja queda menys per la trucada! :-o00m

Reflunola tu no deixis el telèfon gaire lluny jijiji
Com diu l’Undomiel en aquests dos mesos a l’espera de la visita l’únic que has de fer és l’analítica entre el segon i quart dia de regla. A la visita et pesen, et medeixen i t’agafen mides, et faran eco i et pautaran la medicació que s’ajusta millor al teu cas perquè ja la compris amb la recepta que et donen. Començaràs amb les anticonceptives fins un dia concret que et diran, i et donaran hora per la següent visita que constarà d’analítica i eco, i en aquesta et diuen quan has de començar punxades, dosi que t’has d’administrar, com posar-te-les... i aquí ja comencen anlítica i eco cada 2-3 dies fins que et programen la punció.
És una mica resumit jejeje si tens qualsevol dubte pregunta bonica, es va molt més tranquil•la si coneixes els passos :ok:

Mariela quines pautes tens per la transfer dels frigos? x*x*x x*x*x

Cmatamorosb com va anar el control de folis del divendres? Havien crescut lo suficient? Espero que si bonica!! Si és així ja et deuen haver fet la inseminació oi? : lasito :

La resta com esteu??

Una abraçada!
Imatge
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: SACAMO » dj. abr. 06, 2017 3:33 pm

Hola!! Fa dies que no entro però volia desconectar una mica.
Sento molt per els negatius, agafeu força que en res s'omplirà de positius. :miko:
Jo avui estic feliç, hemos tingut visita i ja començo avui antibabys. El 4 maig tinc P39. >.-<: Aix, quins nervis aixó ja comença. Semblava que no arribaría i ja està aquí. :p-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::