FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dv. jul. 21, 2017 9:50 am

Anims hashi potser ha donat negatiu per que encara no he Ja suficient hormona.

Per altra banda la beta on la fan? Per que he trucat sant pau per demanar hora per el 27/07amb el ginecoleg per els resultat de la beta i m'h dit la noia que no tenía res programat amb ells i que no sabía que era aixi de l beta jo pensaba que es feia on les analitiques de control no es aixi?
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dv. jul. 21, 2017 10:06 am

Reflunola el 27 no hi ha cap metge xq jo tenia visita aquest día i em van moure pel 28 justament per això.

Hashi no t'angoixis maca. Potser estas embarassada però encara no surt. Depen de cada noia. Fins que no baixi la regla sempre hi ha esperança!! Petons guapa.
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. jul. 21, 2017 3:29 pm

Ostras Rexi quina mala baba es gasten alguns..pero anims que l'esperança es l'ultim que es perd!!
Jo fa molt de temps que busquem i vaig una mica justa de reserves per tema edad ( crec que soc la iaia del grup) jaja pero no perdo l'esperaça ademes de que sera el meu primer intent i per la resta em surt tor perfecte,ja que el nostre problema son el bichitos...i potser el haver esperat massa temps a decidirnos a tenir fills
Pero em de ser fortes segur que totes ho aconseguirem
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
aleida1
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 22, 2017 2:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aleida1 » ds. jul. 22, 2017 2:56 pm

Hola fa un tenps que us vaig llegint peró fins avui no m'havia decidit a escriure. Reflunola jo estic igual que tu amb la beta pel dia 27 i ara estic flipant amb aixo q no hi ha metges aquell dia .... a mi em van donar una peticio d'analítica a má s'ha d'anar amb aquesta petició el dia 27 entre 8-8.30h on fan les analitiques d st pau i alla dedueixo q tot i no estar programades amb el paper ens la fan . em van dir q despres a partir d les 10h aprox puges al modul 36 i em donarien el resultat . No em van donar visita em van dir q pugés ..... ja veig que igual no hi ha gine ....no sé .. algú que hagi fet la beta ens pot il.luminar? gracies i sort a totes
Lila_30
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 22, 2017 3:53 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lila_30 » ds. jul. 22, 2017 4:13 pm

Hola a totes, sóc nova en això de compartir i llegir experiències, m'he sentit identificada amb vosaltres i m'agradaria formar part d'aquest grup. :) Bé, nosaltres fa cosa de 5 anys que estem intentant de forma natural ser pares. Hem Passat per un embaràs ectòpic tractat amb metrotexate, va ser durillo.. desde llavors ens hem fet proves i va resultar que el meu marit te pocs peixets, lents i molts amb formes anormals, Que hi farem... jo sembla ser que estic bé. He passat per histerosalpingografia, si algú necessita informació ja ho direu. En fi, la setmana passada ens van posar a la llista d'espera per FIV a mi a St. Pau i a ell a l'altre hospital, ens van dir que haurem d'esperar uns 3 anys... però m'he animar al veure els vostres casos. Espero que siguin uns 18 mesos! Sóc molt positiva. Sou totes molt valentes! Anem parlant :***:
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » ds. jul. 22, 2017 5:14 pm

Hola noies. La cosa s'anima amb noves incorporacions! Que be!

Reflunola i Aleida. Potser no hi ha metges (aixo em va dir la noia que em va trucar i que em va canviar el día al 28) però això no interfereix en les betes!
Us dessitjo molta sort!

Silvia jo tambe sòc ja grandeta que tinc prop de 39. Jo estava perfecta, el que tenia el problema era el meu home amb els bitxos lents pero ara sembla que per haver esperar tant per les llistes d'espera la meva maquinaria ja no va gaire be. La FSH em va sortir molt alta en els analisis que em vaig fer fa uns dies. Aixi que ara ens costarà moooolt mes. Esperem que surti be....

Lila quants anys Tens? Son uns 18 mesos dins de la llista fins que et truquen per començar. Jo vaig esperar els 18 quasi exactes. Sembla que no arribi mai però si que arriba i mirant enrere realment ha passat molt ràpid. Molts ànims!!!!

Hashi com estas???
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dg. jul. 23, 2017 10:45 am

Aliela doncs hem deixes mes tranquila ja pensaba que ho había entes malament, demà igualment vull intentar trucar per que m'he quedat sense progesterona la farmacia me l'hq donat pero volen la recepta a veure si el dijous me la poden Fer.

Per altra banda avui estic de capa caiguda m'he aixecat amb dolor q l'ovari dret com quan ha de venir la indeseable i al netejar-me he vist com un petit hilet marró i ja he pensar que tot ha sortit malament... Que passi rápid aquesta setmana o el tornare boja
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dg. jul. 23, 2017 12:54 pm

Hola noies,

No t'arriba la progesteron Reflunola? Que estrany, a mi amb la que recepten els tres cops m'ha arribat.
Potser encara no està tot perdut maca, no et precipitis, fins que no baixi la regla habitual mantingues l'esperança.
Com comenta l'aleida1 per la beta t'han hagut de donar un full que has d'entregar a la zona d'analítiques de Sant Pau entre les 8 i 8:30h. A mi tot i que el resultat m'ho va donar un dels doctors, com dieu no donen hora exacte, a partir de les 10h heu d'esperar i ja us donaran els resultats

Benvinguda Lila30! t'han dit 3 anys?? M'estranya molt que sigui així, com comenta la Undomiel és 1 any i mig i en el meu cas també va ser clavat. Ànims que arriba tot i que sembla que falti una eternitat!

Benvinguda aleida1!

Jo ara mateix estic enfonsada... Per tercera vegada negatiu :ufs: S'ha repetit el mateix patró que la primera transferència de la primera FIV, per més inri tot el procés ha coincidit en els dies númerics (punció, transferència, començar a tacar...)
Sentiments de tristesa i ràbia es barregen. I ara no sé ben bé que passarà, ja que em van donar hora per el 20 d'octubre si no anava bé, però aquest cop no van poder congelarcap embrió per un segon intent i ja he fet 2 FIV... així que no sé quin sentit té esperar al 20 d'octubre.
Per altra banda, el dia de la transferència vaig estar parlant amb una noia que m'explicava que per llei toquen 3 FIV, però resulta que CAT salut només ofereix 2, que ella va anar al Síndic de greuges a posar una reclamació i li van concedir aquesta tercera. Així que suposo que anirem a informar-nos per anar movent el tema. I sinó, ja el proper tractament tocarà anar pagant... però el pitjor es veure que mai ens arriba l'hora i el temps va corrent...

Espero que les que aneu darrere tingueu més sort que jo boniques.

Una abraçada,
Imatge
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dg. jul. 23, 2017 1:31 pm

Ostres hashi em SAP molt de greu, proveu a veure si us donen aquesta tercera Segur que tard o d'hora ho aconseguireu bonica molts anims guapa
La progesterona em van donar els inyectables a la farmacia de sant pau per 14 dies sense recepte i com la beta finalment no la fem dimarts sino dijous... Doncs amb els 14 inyectables no m'han arribat
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dg. jul. 23, 2017 1:39 pm

Hashi quin greu em sap bonica. Ho sento moltissim. Que dur que es aixo...
Jo estic realment espantada. Ara que s'apropa el moment tinc mes por q il.lusio.
Jo tambe he sentit molts cops lo del tercer intent pero q ho fan a altres llocs, a Sant Pau no. Penso que fa uns anys si q ho feien pero amb les retallades ho van treure i ja no res. Si vas i t'informes i treus algo en clar ens ho dius
Ànims bonica. Per cert, quin era el motiu de la vostra inferilitat?

Reflunola no et posis tristona q encara no ha baixat la regla aixi que hi ha esperances!!!

Petons a totes
Rexi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2017 8:07 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Rexi » dl. jul. 24, 2017 9:48 am

Hola noies
Moltes gràcies a totes pels vostres ànims, la veritat és que he estat uns dies malament, però això ja s'ha acabat, positivisme a tope i per la segona que és la bona!!!!
Ubdoniel en principi ens varen derivar a FIV, perquè el problema era dels "bichitos", però , ja han passat 3 anys, des de que em varen derivar i els òvuls també san fet viejetes, però en un principi a mi no em varen trobar cap problema.
Jo també estava super contenta amb tots els metges que em van atendre en la primera FIV, tampoc tenia cap queixa, suposo que l'home devia tindre mal un mal dia i empatia 0
Rexi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2017 8:07 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Rexi » dl. jul. 24, 2017 9:48 am

Hola noies
Moltes gràcies a totes pels vostres ànims, la veritat és que he estat uns dies malament, però això ja s'ha acabat, positivisme a tope i per la segona que és la bona!!!!
Ubdoniel en principi ens varen derivar a FIV, perquè el problema era dels "bichitos", però , ja han passat 3 anys, des de que em varen derivar i els òvuls també san fet viejetes, però en un principi a mi no em varen trobar cap problema.
Jo també estava super contenta amb tots els metges que em van atendre en la primera FIV, tampoc tenia cap queixa, suposo que l'home devia tindre mal un mal dia i empatia 0
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dl. jul. 24, 2017 1:19 pm

Ostras hashi ho sento molt :ufs: quin pal...
Pero no perdis l'esperança i lluita per el 3 intent segur que ho aconseguiu
Molts anims i una gran abraçada
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dl. jul. 24, 2017 3:43 pm

Ostres Hashi, quina me!!! Descansa si es el que necessites i a per totes a la proxima! Si hi ha tres oportunitats és molt injust que ens haguem de quedar en dues!!
Benvingudes a les noves! Espero que no hi estigueu gaire per aqui! Alguna comentava que era de les grandetes... Jo en fare 40 a final dany, però amb el trote que portem de clíniques, per primer cop a sant pau no em van fer sentir que anava tard... Al contrari de la privada!
Mode ego:
Primera visita am el dr.Bordas, tot ok, proxima visita... A finals doctubre! Ole tu, aixo deu ser perqe preveuen un setembre a tope, suposo!!
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dl. jul. 24, 2017 4:57 pm

Myca a finals d'octubreeee???!!! Mare meva... a mí llavors igual!! Com por ser? Ni medicacio ni anticonceptives t'han donat???
Com donen tan tard????
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dl. jul. 24, 2017 10:07 pm

Undomiel, em van donar tota la llista de medicaments que m'hauré de xutar, però em va dir que per la regla d'agost era massa just, que comencés amb la regla de setembre, i m'he d'estar punxant fins passada la regla d'octubre... si, una mica extrany, però em va dir que com que sembla que el problema està en la qualitat dels meus òvuls, farà un sistema amb més punxades de lo habitual... mentres funcioni... , potser no a tothom els programen tant enllà!
Rexi, no t'havia llegit encara, jolines amb els metges, sort que positiva a tope! oi taaaaaant! és fàcil enfonsar-nos quan estem amb aquests tractaments, i més quan no funciona! ... si ells haguessin passat la meitat del que portem la majoria del foro, potser serien una mica més delicats!
Em vaig posant al dia! una megaabraçada!
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dt. jul. 25, 2017 5:24 am

Nenetes... Ahir a la tarda no podía mes i em vaig Fer un pipitest sortia blanc pero com als 20 minuts em semblava veure una ratlla molt primeta i molt tenue.... Total que aquest Mati he Fer un clear Blue i posava embarassada de 1-2 setmana no m'ho puf creure avui fa 11 dies de la transferencia espero no sigui del ovitrelle o un fals positiu... A veure dijous que em diuen... Encara no m'ho crec em fa por qué sigui x un altra cosa no sé...
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. jul. 25, 2017 6:03 am

Reflunola no hi ha falsos positius. Enhorabona!!!! :-()-)
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dt. jul. 25, 2017 12:08 pm

Moltes gracies undomiel estic en un nuvol avui pero amb els peus q Terra per un altra banda fins que no sqpiga que está tot be
aleida1
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 22, 2017 2:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aleida1 » dt. jul. 25, 2017 4:56 pm

Hashi he estat mirant per internet i està recollit al BOE son 3 intents per menors d 40 anys a la seguretat social. Posa al google " gencat guia practica reproduccio assistida" i a baix d tot d la pagina hiha la guia en pdf . La guia és molt completa i esta recollida la llei, es 1 guia d la generalitat q parla d 3 intents! hi ha la referencia al BOE que et pots descarregar per google la llei que és del 2006.
Jo no us vaig explicar gaire ala darrera entrada però estic a fiv per infertilitat masculina pocs i lents... He fet 1 primera fiv amb hiperestimulacio ovarica pel que vam fer puncio i congelar no es va poder fer transfer d frescos. Es van congelar 2 que es van transferir i estic pendent d beta en sang però el clearblue mha donat negatiu.... esperaré a la beta en sang però serà negatiu.... 1 merda i un pal tornar a començar d nou.... descansaré a l'estiu i farem 1 plantejament si seguir suposo que sí però em sembla 1 procés llarg , pesat amb molta inversió de temps d'esforços i il.lusions per 1 negatiu .... serà que avui ho veig tot negre.....
Respecte als metges les noies ( peon polo) són encantadores els homes ( pares bordas) tenen 1 humor que a mi no m feia cap gracia i menys en aquesta situació pero bueno tots són molt bons professionals.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::